SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanavond een nieuwe serie kijken op Videoland, benieuwd of het een leuke serie is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ben benieuwd hoe de finale zal zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
https://www.filmvandaag.nl/serie/15029-onopgelost![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is dit honderdduizendmiljoenmiljard keer beter.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wat is er mis met Amie? @MizzezAmyquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is dit honderdduizendmiljoenmiljard keer beter.![]()
Oant sjen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel Okayquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
Leuke trui of niet?
https://okay.nl/product/jdybambi-l-s-emb-sweat-jrs-2/![]()
Mario ben jij het?quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
bonjour Franse hoer
au revoir kut zonder haar
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Leuke sweater.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
Leuke trui of niet?
https://okay.nl/product/jdybambi-l-s-emb-sweat-jrs-2/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
of dezequote:Op dinsdag 17 december 2024 18:27 schreef Lovely het volgende:
Of deze
https://okay.nl/product/jdylumi-life-l-s-zip-hn-pullover-knt-2/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goedgekeurd,Mooie kleur en de text.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet die grijze.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:29 schreef mario390 het volgende:
halffinale ook vanavond bb spanie, meisjezit al einzige nog v.de meiden
misschien gaat zij vanavond![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Eigenwijs ben je ook.Die rooie is de mooie.En daar staat LOVY op.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Love staat op de truiquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eigenwijs ben je ook.Die rooie is de mooie.En daar staat LOVY op.
Op die grijze staat niks.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En ook leo heeft zijn kerstpakje al aan
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb er wel 3 van dit soort liggen en draag ze nooit.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt maar vind die ook wel leuk/mooi“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welke vindt jij mooier?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
de karotte zit toch te hoogquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
Dit is wel een leuke kersttrui voor @:mario390
[ afbeelding ]![]()
![]()
Deze man.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
zat even de mentions te lezen
Wie ging er nu mee naar een onbewoond eiland?
Do what you love, love what you do!![]()
@devzeroquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:39 schreef kree het volgende:
zat even de mentions te lezen
Wie ging er nu mee naar een onbewoond eiland?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat is een beste hont.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe toch maar die grijze trui.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Big spender.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook datquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon alles kopen, tis tenslotte bijna kerst
En bijna oorlog.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon alles kopen, tis tenslotte bijna kerst“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt Engels, dus zal wel Engeland of Amerika zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:45 schreef mario390 het volgende:
wat geloof je,van welke land komt Silent Night?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt Engels, dus zal wel Engeland of Amerika zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt Engels, dus zal wel Engeland of Amerika zijn.in original heet het stille nacht
![]()
Ja,hoe weet jij dat?quote:
Ja maar dat vroeg je niet!quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:49 schreef mario390 het volgende:
[..]in original heet het stille nacht
![]()
![]()
Leoquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Stille nacht,
daar werd een ho verkracht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou niet weten waarom we dat zouden doen!quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
zingen het julie niet ook op duits?![]()
![]()
Ja ik ken er idd wel een versie van.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
Stille nacht,
daar werd een ho verkracht.
....onder een boom....![]()
Blij dat 40-45 goed is afgelopen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom we dat zouden doen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
zingen het julie niet ook op duits?Duitsland heeft niet gewonnen in 1945
Uw ADH vitamine Worst
Oefquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]Duitsland heeft niet gewonnen in 1945
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Later wel met voetbal toch?quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
ik ben niet duitser, wanneer snap je dat en keer?quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
en lied komt niet van duitsland![]()
Voertaal is niet Duits in Nederland, wanneer snap je dat een keer?quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben niet duitser, wanneer snap je dat en keer?
en lied komt niet van duitslandUw ADH vitamine Worst
Is Mario geen Duitser?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zij maakt het verschilThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen hoofd geen doel geen stok om mee te slaan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar meer nog dan wat ik eigenlijk toegeven wil...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ach daar heeft de hele wereld moeite meequote:Op dinsdag 17 december 2024 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voertaal is niet Duits in Nederland, wanneer snap je dat een keer?
Laat staan iemand uit ZwitserlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Amerikanen denken dat ookquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voertaal is niet Duits in Nederland, wanneer snap je dat een keer?
R.I.P DTS.![]()
Hoog Oostenrijks versta je welquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
Zwitserduits is echt onverstaanbaar voor mij
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
Zwitserduits is echt onverstaanbaar voor mij![]()
Dat is een behoorlijk probleemquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Had zeker te weinig bloed meer in het bier dat door zijn aderen vloeide.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoogduits niet neequote:Op dinsdag 17 december 2024 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoog Oostenrijks versta je welUw ADH vitamine Worst
Lugntschipplquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gema tanzen sofort
Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit versta ik dus prima.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cast awayThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aardbeving,quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zocht meer naar een vrouwelijke kandidaat. maarja ach zal toch wel gezellig zijnquote:
Hemaroomworst?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb al vaker hema’s username verbasterdquote:
username verbasteren doet mario continuquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb al vaker hema’s username verbasterd
Uw ADH vitamine Worst
moet toch even klagen als elektromonteur weer. schakeldraad die blauw is enzo.
Zucht tis dat ik het weet want ja dan heb je alleen een kabel waar alleen zwart blauw en aarde inzit.
Maar ok, je moet er rekening mee houden dat ze tegenwoordig van school afkomen zonder iets te weten en net aan een schroevendraaier vast kunnen houden....
bizar trouwens hoe makkelijk ze die ook gewoon aannemen.Do what you love, love what you do!![]()
Heer kree.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:21 schreef kree het volgende:
Zucht tis dat ik het weet want ja dan heb je alleen een kabel waar alleen zwart blauw en aarde inzit.
Maar ok, je moet er rekening mee houden dat ze tegenwoordig van school afkomen zonder iets te weten en net aan een schroevendraaier vast kunnen houden....
bizar trouwens hoe makkelijk ze die ook gewoon aannemen.
En jij ook een goedenavond, kerel!quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:21 schreef kree het volgende:
bizar trouwens hoe makkelijk ze die ook gewoon aannemen.Alles fijn?
![]()
Bierbuik betekent hetquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo eentje met een geamputeerd pootje, gok ik.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik verbaas me ook echt over het niveau opleidingen zeg maar bij werk (elektrisch schakelen enzo)quote:
En dan denken ze het te weten, eigenlijk vind ik het gewoon link, nu worden ze niet totaal losgelaten gelijk alleen.
maar ok dan weten ze vaak niet eens hoe een wisselschakeling in elkaar zit, laat staan hotel. laat helemaal staan ster/driehoek en etc nog meer.
quote:Fijn hoor.quote:
zekers met jou ook? Heb me wel weer vermaakt dagje op bergambacht, eentje van de 2 hoofdleidingen weer lek naar duingebied. gaat goedquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
En jij ook een goedenavond, kerel!Alles fijn?
Ja hoor, hier is-ie ook okee!quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
zekers met jou ook? Heb me wel weer vermaakt dagje op bergambacht, eentje van de 2 hoofdleidingen weer lek naar duingebied. gaat goed
Beter dat er een lek naar het duingebied zit dan er van af, zullen we maar zeggen!![]()
![]()
heb je ook bierbuik?quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
zekers met jou ook? Heb me wel weer vermaakt dagje op bergambacht, eentje van de 2 hoofdleidingen weer lek naar duingebied. gaat goedUw ADH vitamine Worst
Kans op witte Kerst verdwijnt als sneeuw voor de zon: 'Typisch Nederlands' https://www.nu.nl/binnenl(...)isch-nederlands.html"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
LLdL
Man(27?)
Ik val niet op uiterlijk
Ze moet wel een goed figuur hebben
Kerol
Ik ken als leek zelfs deze termen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik verbaas me ook echt over het niveau opleidingen zeg maar bij werk (elektrisch schakelen enzo)
En dan denken ze het te weten, eigenlijk vind ik het gewoon link, nu worden ze niet totaal losgelaten gelijk alleen.
maar ok dan weten ze vaak niet eens hoe een wisselschakeling in elkaar zit, laat staan hotel. laat helemaal staan ster/driehoek en etc nog meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog even en je kunt in je string in de tuin liggen met kerst!quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:25 schreef Lovely het volgende:
Kans op witte Kerst verdwijnt als sneeuw voor de zon: 'Typisch Nederlands' https://www.nu.nl/binnenl(...)isch-nederlands.html![]()
![]()
Door gezonder eten?quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel stukken minder tov vorig jaar
Of minder drinken
Oja dat heeft idd niks met uiterlijk te makenquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:25 schreef greysbones het volgende:
LLdL
Man(27?)
Ik val niet op uiterlijk
Ze moet wel een goed figuur hebben
Kerol
Ik ken alleen "ster" en "driehoek" in dit verhaal; in mijn band verdien je een mooie gouden ster-sticker als je met een staafje tegen een ijzeren driehoek kan tikken!quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken als leek zelfs deze termen.![]()
![]()
Zou wel wat zijn.. bbq met kerstquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog even en je kunt in je string in de tuin liggen met kerst!
Hij heet Matejquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja dat heeft idd niks met uiterlijk te maken
Dat zegt genoeg
nou. haha deels waar want heb je gelijk gevolgen, we hebben buffer in de plassen in duin natuurlijk waardoor minder levering vanuit de maas/(lek) kan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, hier is-ie ook okee!
Beter dat er een lek naar het duingebied zit dan er van af, zullen we maar zeggen!
Maar vergis je niet hoeveel dat is en hoe snel het op gaat ook in duin.
Het zijn twee leidingen nl die er lopen met diameter van 1,4m met een druk van een bar of 3. constantDo what you love, love what you do!![]()
Allebei, maar vooral dat ik dit jaar veel meer tijd en aandacht vrij maak om zelf te koken en ook flinke wandelingen makenquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Door gezonder eten?
Of minder drinkenUw ADH vitamine Worst
Ik sloeg aan bij string.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt wel als een arrogante gozerquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heet Matej
Dat zegt genoeg
nou het zal je verbazen hoe het soms niet geweten wordt, zeker de jongere generatie.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken als leek zelfs deze termen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat helpt wel jaquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Allebei, maar vooral dat ik dit jaar veel meer tijd en aandacht vrij maak om zelf te koken en ook flinke wandelingen maken
En je bent nog jong
Dan heb je het er ook makkelijker weer afThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is weer gelijk een heel ander soort baar waar de vloeistoffen rijkelijk vloeien dus!quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
nou. haha deels waar want heb je gelijk gevolgen, we hebben buffer in de plassen in duin natuurlijk waardoor minder levering vanuit de maas/(lek) kan.
Het zijn twee leidingen nl die er lopen met diameter van 1,4m met een druk van een bar of 3. constant![]()
![]()
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik verbaas me ook echt over het niveau opleidingen zeg maar bij werk (elektrisch schakelen enzo)
maar ok dan weten ze vaak niet eens hoe een wisselschakeling in elkaar zit, laat staan hotel. laat helemaal staan ster/driehoek en etc nog meer.
♡♡♡♡![]()
Of zoals Youp van 't hek zegt; een flossende veter in je reet!quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker een stofje tussen je billen![]()
![]()
nou dat aantal kuubs kan heel NL niet eens bijbenen neequote:Op dinsdag 17 december 2024 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Is weer gelijk een heel ander soort baar waar de vloeistoffen rijkelijk vloeien dus!
De wappies zijn helemaal bang omdat er gaten in de duinen zitten.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
nou. haha deels waar want heb je gelijk gevolgen, we hebben buffer in de plassen in duin natuurlijk waardoor minder levering vanuit de maas/(lek) kan.
Het zijn twee leidingen nl die er lopen met diameter van 1,4m met een druk van een bar of 3. constant“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoeven we ons gelijk ook geen zorgen om Poetin meer te maken!quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De wappies zijn helemaal bang omdat er gaten in de duinen zitten.![]()
![]()
Nou ja "jong", ik merk dat die kilo's de laatste jaren wel veel sneller erbij kwamenquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat helpt wel ja
En je bent nog jong
Dan heb je het er ook makkelijker weer afUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Of zoals Youp van 't hek zegt; een flossende veter in je reet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja als je jonge jaren erop zitten dan blijft het sneller plakkenquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou ja "jong", ik merk dat die kilo's de laatste jaren wel veel sneller erbij kwamen![]()
Je energie huishouding verandert nogalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tja. nouja ik heb er niet echt een mening over en denk ik doen ze al heel veel aan natuurbeheer etc. vergunningen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De wappies zijn helemaal bang omdat er gaten in de duinen zitten.
Vaak wordt er niet gesnapt nl dat als we die niet krijgen er zeg maar ineens gewoon geen drinkwater meer uit de kraan komt?
~Zo gewoon? niet dan?
Maar op dat punt zitten we aan wat er mag aan vergunningen en wat voorspelde gebruik is. (binnen paar jaar)
moet je ze dan eens horen
ZUCHTquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had de stethoscoop nog niet in m'n oren, kun je het ff opnieuw doen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]Over een reetveter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je begint wel een beetje gelijk te krijgen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:32 schreef kree het volgende:
[..]
tja. nouja ik heb er niet echt een mening over en denk ik doen ze al heel veel aan natuurbeheer etc. vergunningen.
Vaak wordt er niet gesnapt nl dat als we die niet krijgen er zeg maar ineens gewoon geen drinkwater meer uit de kraan komt?
~Zo gewoon? niet dan?
Maar op dat punt zitten we aan wat er mag aan vergunningen en wat voorspelde gebruik is. (binnen paar jaar)
moet je ze dan eens horen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nix mis met een string.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zijn harde feiten gewoon.....quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je begint wel een beetje gelijk te krijgen.
btw ik vind de duinen er prima uit zien met ook waterwinning daar.
tja dat het niet meer is zoals 100 jaar terug? natuur veranderd en bovendien is dit omdat er gewoon drinkwater nodig is.
vind al die natuurbewegingen echt te ver gaan af en toe, waterprijs per kuub zou de helft terug kunnen als er niet miljoenen weg gingen aan (Paddenschermen. die 3 die er lopen). een soort zeldzaam onkruid plantje wat niemand wat boeit.
Hele projecten liggen er door stilDo what you love, love what you do!![]()
en het toppunt nog, je mag blij zijn dat het drinkwatergebied is, anders was het al volgebouwd ook
heel krom zijn die regels, voor zover ik ze begrijp, maar dat is boven mijn pay-grade allemaal.
denk dat er zich 100 man mee bezig houden. en die verdienen wel 2x meer als ik denk
Niksquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, dat klinkt helemaal niet goed.
Tizzur?
Lama
Ik bedoel een paar maand geleden zei je al zoiets,en toen dacht ik ja zal wel.Maar het is dus echt waar.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
zijn harde feiten gewoon.....
btw ik vind de duinen er prima uit zien met ook waterwinning daar.
tja dat het niet meer is zoals 100 jaar terug? natuur veranderd en bovendien is dit omdat er gewoon drinkwater nodig is.
vind al die natuurbewegingen echt te ver gaan af en toe, waterprijs per kuub zou de helft terug kunnen als er niet miljoenen weg gingen aan (Paddenschermen. die 3 die er lopen). een soort zeldzaam onkruid plantje wat niemand wat boeit.
Hele projecten liggen er door stil“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Natuurbeheer in NL is een wassen neusquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:32 schreef kree het volgende:
[..]
tja. nouja ik heb er niet echt een mening over en denk ik doen ze al heel veel aan natuurbeheer etc. vergunningen.
~Zo gewoon? niet dan?
moet je ze dan eens horen
Plannen bedacht achter pc’s
Uitgewerkt achter pc’sThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Fijn paarden laten slachten.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Natuurbeheer in NL is een wassen neus
Uitgewerkt achter pc’s“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denk je nu echt dat gaten in duinen maken een goed idee is ?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heel normaal.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja, ik overdrijf het niet eens ook. Soms denk ik echt van de zotten allemaal.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedoel een paar maand geleden zei je al zoiets,en toen dacht ik ja zal wel.Maar het is dus echt waar.
En dat is wat ik zie, hoe die discussies gaan tussen natuurbewegingen en beleid weet ik natuurlijk niet.
ik heb wel een grafiekje wanneer we op een probleempunt komen, dat is openbare info trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Jaren hier in de zooi gezeten
Ruimte voor de rivier
En dan gaan ze nu roepen waar zijn alle grutto’s en kieviten
Ja doei
Die hebben jullie zelf weggejaagd
Dat is een heel ander verhaal,achter die duinen liggen dijken en kunnen het water aan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat gaten in duinen maken een goed idee is ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nouja ze hebben wel een punt mss, maar je kunt het overdrijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Natuurbeheer in NL is een wassen neus
Uitgewerkt achter pc’s
Maar ok hoop dat ze een drinkwaterput in de tuin achter hebben dan, want anders gaat de kraan gewoon dicht
Welk punt hebben ze dan?quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ze hebben wel een punt mss, maar je kunt het overdrijven natuurlijk.
Maar ok hoop dat ze een drinkwaterput in de tuin achter hebben dan, want anders gaat de kraan gewoon dicht
Kom we beschermen de ooievaars
Gevolg alle kuikens van weidevogels worden opgevroten door het overschot aan ooievaarsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waarom maken we gaten in duinen?quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ze hebben wel een punt mss, maar je kunt het overdrijven natuurlijk.
Maar ok hoop dat ze een drinkwaterput in de tuin achter hebben dan, want anders gaat de kraan gewoon dicht♡♡♡♡![]()
Woelmuizen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welk punt hebben ze dan?
Gevolg alle kuikens van weidevogels worden opgevroten door het overschot aan ooievaars“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
om water op te slaan zodat dat door de grond kan gaan en daarna weer opgepompt om veilig drinkwater te maken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom maken we gaten in duinen?
Normaal zijn die gaten gevuld met water, dus meertjes in de duinen in de volksmond. Maar het is een essentieel stuk van waterzuivering. iig voor groot deel ZHDo what you love, love what you do!![]()
Omdat er dan iets van zeewater doorkomt en daar een soort van groei is.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom maken we gaten in duinen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
OhOké nooit gewetenquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
om water op te slaan zodat dat door de grond kan gaan en daarna weer opgepompt om veilig drinkwater te maken.
Normaal zijn die gaten gevuld met water, dus meertjes in de duinen in de volksmond. Maar het is een essentieel stuk van waterzuivering. iig voor groot deel ZH
Maar wat is t probleem dan♡♡♡♡![]()
Deze man.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
om water op te slaan zodat dat door de grond kan gaan en daarna weer opgepompt om veilig drinkwater te maken.
Normaal zijn die gaten gevuld met water, dus meertjes in de duinen in de volksmond. Maar het is een essentieel stuk van waterzuivering. iig voor groot deel ZH
Dit is overigens met stip het duidelijkste wat ik ooit van je heb gelezenquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
Normaal zijn die gaten gevuld met water, dus meertjes in de duinen in de volksmond. Maar het is een essentieel stuk van waterzuivering. iig voor groot deel ZH♡♡♡♡![]()
Wappies denken dat we overspoeld worden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:00 schreef HappyCharly het volgende:
Oh
[..]
Oké nooit geweten
Maar wat is t probleem dan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En is die kans er?quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wappies denken dat we overspoeld worden.♡♡♡♡![]()
nouja kijk dat krijg ik niet helemaal mee, maar het is een afweging tussen natuur (hoewel die er best kan zijn ook met drinkwater zuivering in mijn mening iig. ziet er prachtig uit. Maar er spoelen zaadjes mee van planten die er niet horen. en het is niet meer zoals in de middeleeuwen etc, dat zijn beetje punten van de natuurorganisaties.)quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welk punt hebben ze dan?
Gevolg alle kuikens van weidevogels worden opgevroten door het overschot aan ooievaars
Maar zoals gezegd ik zit meer in het praktische als dit hele organisatorische.
dit was de voorspelling trouwens nog uit een verslag wat ik moest maken voor opleiding.
En is openbaar dus geen zorgen mag dit delen, het sprongetje zit er hem in dat er nog iets meer mocht. en beetje bij aan alternatieve bronnen. met reverse osmose etc. maar het is een klein deeltje in het geheel.
nouja kan hier soms wel lollig doen, maar neem mijn werk wel altijd serieus, hoewel geintjes erover maken kan ik ook wel.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dit is overigens met stip het duidelijkste wat ik ooit van je heb gelezen
Hij voorspelde dit al een tijdje geleden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,maar z fokken elkaar op .Net als deze;
[ afbeelding ]
https://nieuwspaal.nl/def(...)or-de-navo-collecte/
die gaten in hun hoofd baart mij meer zorgen dan die in de duinenUw ADH vitamine Worst
ben daar ook paar keer geweest in de omgeving afgelopen zomers, is idd heel mooi. heb er ook een ladinkje foto's van liggenquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:13 schreef kree het volgende:
enne wacht ik zoek een fotootje op nog van tijd terug, dat is hoe het gedaan wordt en eruit ziet.
nou als je mij gaat vertellen dat dat geen mooie natuur is, dan weet ik het ook niet meer.
Dat is wel buiten waar bezoekers van duingebied mogen komen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
het is een stuk mooier waar ik kom als zeg maar bezoeker (mag) komen. gewoon omdat er dan niet zoveel publiek is.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben daar ook paar keer geweest in de omgeving afgelopen zomers, is idd heel mooi. heb er ook een ladinkje foto's van liggen
Rest is ook mooi trouwens en denk doen ze best goed aan om groot deel toegankelijk te houden.
In Katwijk is het een bende nu want af en aan vrachtwagens. maar dat is voor uitbreiding uiteindelijk komen er wat meertjes bij en ziet de bezoeker weinig van techniek erachter. Maarja voor nu ziet het er niet uit. Maar moet in de winter want in de zomer met broedseizoen enzo mag er geen zwaar verkeer rijden.Do what you love, love what you do!![]()
deel er is een paar, benieuwd wat jij dan op de foto hebt?quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben daar ook paar keer geweest in de omgeving afgelopen zomers, is idd heel mooi. heb er ook een ladinkje foto's van liggen
https://imgbb.com is handig hiervoor.
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
nu nietquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
deel er is een paar, benieuwd wat jij dan op de foto hebt?
https://imgbb.com is handig hiervoor.Uw ADH vitamine Worst
vergis je niet trouwens in Mm3 wat er staat, dat is in milioen kuub dus. en een kuub zoals jullie weten is 1mx1mx1m. kuub=1000L water dus.
]
Of in perspectief te brengen je bad zit mss 200L in ofzo?
reken even mee 1 milioen m3 = 1.000.000 x 1000
dan heb je het in liters.Do what you love, love what you do!![]()
ok toch eentje, bij Wassenaarseslag, de rest kan ik ff niet vindenquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
deel er is een paar, benieuwd wat jij dan op de foto hebt?
https://imgbb.com is handig hiervoor.
Uw ADH vitamine Worst
Mooie fotoquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ok toch eentje, bij Wassenaarseslag, de rest kan ik ff niet vinden
[ afbeelding ]
ik geniet er elke dag van. tenminste als ik daar ben om daar dan even doorheen te rijden naar storingen of klussen enzo. blijft tot nu toe het mooiste werk wat ik heb gedaan ooit iigquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ok toch eentje, bij Wassenaarseslag, de rest kan ik ff niet vinden
[ afbeelding ]
Volgens mij zag ik die net welquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)aarschuwen-datingappThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kende hem door tiktokquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik die net wel
quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
En deze, en ja dat is de scooter waar ik op reed @:kree
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zag toen wat filmpjes voorbij komen dat veel meiden hem zo knap vonden etcquote:
Het zijn sowieso geen lelijke mannen die ze volgenquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zag toen wat filmpjes voorbij komen dat veel meiden hem zo knap vonden etcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
mocht iemand het boeiend vinden hoor, denk haast niet, maar ik heb dat hele verslag toen getyped uit wat ik kon vinden uit archief en openbare gegevens.
Tis wss saai voor wie er niks mee te maken heeft, maar mocht iemand het willen lezen, doe me dm
Ik heb het wel beetje uitgetypt nl als dat ik toen helemaal nog zoekende was bij dunea, enne tja beetje uit mijn eigen mening LOL
Wss hoger beoordeling gekregen met kennis nu, maar ok dat was iig eerlijke, het was alsnog voldoende geslaagd daarvoor
Zeker niet neequote:Op dinsdag 17 december 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zijn sowieso geen lelijke mannen die ze volgen
nou overdrijf het in die zin wel, maar ik denk echt dat het niet goed is voor kinderen enzo.quote:
ze worden te makkelijk gemanipuleerd.
of denk jij van niet?Do what you love, love what you do!![]()
Wij zijn toch geen kinderen?quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
nou overdrijf het in die zin wel, maar ik denk echt dat het niet goed is voor kinderen enzo.
of denk jij van niet?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
TikTok komt uit China en ze passen de algoritmes bewust aan om hier idd allerlei shit te tonen waar de maatschappij niet beter van wordt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
nou overdrijf het in die zin wel, maar ik denk echt dat het niet goed is voor kinderen enzo.
of denk jij van niet?
In eigen land pushen ze juist filmpjes op hun versie van TikTok die promoten dat je leven in dienst van het land staat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: