Blog Sporza leest als borderlinequote:De partij is helemaal gekeerd. De Decker pakt zijn 4e leg op rij en heeft zo een kleine bonus beet in de 4e set. De lucht klaart weer op boven Alexandra Palace.
Daar is Woodhouse nog eens. De thuisspeler behoudt zijn eigen leg en maakt er 1-1 van. Niets aan de hand voor De Decker als hij nu gewoon weer zijn eigen spelletje wint.
Ai, de opmars van Mike De Decker was van korte duur. Voor de derde keer deze middag heeft Woodhouse een break te pakken. De Brit staat op één leg van de winst. Wat kan er nog?
Wat is dit een opdoffer voor Mike De Decker en de Belgische dartsfans. The Real Deal gaat kopje-onder in zijn eerste partij op dit WK. Woodhouse was met 1-3 te sterk. Van den Bergh moet de Belgische hoop hoog houden.
Mooi.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:30 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
[..]
Donder dan ook maar gelijk op.
Koud badquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mooi.
Zijn we ook af van die aandachtstrekkert.
De staatskas is je dankbaar.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:37 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Anneloos is een werkpaard. Vandaag om 08:00 de deur uit en nu richting huis
Met Wallonië boven lijkt het wel op België toch? Boven = oosten.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:02 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Wel geniaal om dan een totaal ander land dan België op je kaft te zetten 😂
Als ze een tourkaart haalt mag dat niet meer (wat ik totaal niet snap verder). Ik moet nog zien of het niet gewoon deelnemen is om aan de Challenge Tour (en UK Open) deel te mogen nemen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WK BDO blijft ze wel gewoon doen.
Ik vind het meer zo'n lege, holle, blik.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:gurneyisbestoke Kasplantje De Decker mag dit winnen.
Dat constant verongelijkte gezicht van die Woodhouse kan ik niet aan.
Dawson Murschellquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe heette die knaap uit Canada of usa met dat enorme voorhoofd ook alweer
Neem aan dat @Wereldgozer voor je heeft gekookt?quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:37 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Anneloos is een werkpaard. Vandaag om 08:00 de deur uit en nu richting huis
Joppe Bakens was echt een intens vermoeiende figuur.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Sjon van Lottum wel eens langs geweest? Al die gasten staat mij eigenlijk niet meer echt helder voor de geest, behalve Misja Krajiceckgodin.
Was dat die mentale coach?quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Joppe Bakens was echt een intens vermoeiende figuur.
Deze is eik enorm grappig als je er eens over nadenktquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben ook voor De Decker hoor. Bij Woodhouse krijg je het idee dat hij en Tim Hofman vroeger beste vriendjes waren.
Vind het eerder op GH-Luxemburg lijken. Of een geroteerd Vlaanderen...quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:06 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Met Wallonië boven lijkt het wel op België toch? Boven = oosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |