SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2024 12:50:57 ]![]()
WTFI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik nietI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zonder nietmachine.I'm surrounded by morons!
Amy![]()
I'm surrounded by morons!
Is FOK! bij jullie ook iets trager dan normaal?I'm surrounded by morons!
JKbolkI'm surrounded by morons!
Nog niet gemerktquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:52 schreef Fogel het volgende:
Is FOK! bij jullie ook iets trager dan normaal?![]()
Niet dat ik merk. Maar ben zelf ook wat tragerquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:52 schreef Fogel het volgende:
Is FOK! bij jullie ook iets trager dan normaal?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
FOK! zit zeker ook tegen Arie's tronie te protesteren.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:52 schreef Fogel het volgende:
Is FOK! bij jullie ook iets trager dan normaal?![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
FOK! zit zeker ook tegen Arie's tronie te protesteren.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
FOK! zit zeker ook tegen Arie's tronie te protesteren.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet dat ik merk. Maar ben zelf ook wat tragerDan zal het mijn eigen traagheid wel zijn.quote:I'm surrounded by morons!
ALLES!quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Arme Arie, wat heeft hij jullie misdaan?![]()
De FOK! Prio pass aanschaffen danquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan zal het mijn eigen traagheid wel zijn.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Obsessief vaak gepost worden; dat heeft hij ons misdaan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Arie laat zijn woede zien voor alle ongelovigen hier![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Obsessief vaak gepost worden; dat heeft hij ons misdaan.
Knaak en een rol drop?quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De FOK! Prio pass aanschaffen danI'm surrounded by morons!
Daar heb je vast een plaatje voorquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Obsessief vaak gepost worden; dat heeft hij ons misdaan.![]()
Echt hequote:Op dinsdag 17 december 2024 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers op Arie!![]()
![]()
Mensen die hun Arie steeds laten zien..quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers op Arie!I'm surrounded by morons!
Ja, gelukkig heb jij daar geen last van, maar ja, Arie verbleekt natuurlijk ook naast jouquote:
Ja dat middeltje in zero zou niet goed zijn voor opgroeiende kinderen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook wel eens gehoord dat cola zero ongezonder is dan cola met suiker.
Om dat te compenseren eet ik nu wentelteefjes met extra veel suikerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ah, daar heb ik geen last vanquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat middeltje in zero zou niet goed zijn voor opgroeiende kinderen.
Amie wilde mijn Arie zien, dus bij dezequote:Op dinsdag 17 december 2024 12:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mensen die hun Arie steeds laten zien..![]()
Ferdinand Bol(k)straat 24 HSquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Amie wilde mijn Arie zien, dus bij dezeUw ADH vitamine Worst
Daar woont ze nietquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ferdinand Bol(k)straat 24 HS
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De Aanvullende Risico-Inventarisatie en -Evaluatie (ARIE) is een regeling in het Arbeidsomstandighedenbesluit.Uw ADH vitamine Worst
Topquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
De Aanvullende Risico-Inventarisatie en -Evaluatie (ARIE) is een regeling in het Arbeidsomstandighedenbesluit.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Amie wilde mijn Arie zien, dus bij deze![]()
Hij is wel mooier dan ik verwacht had
Ik besteed er veel aandacht aanquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Hij is wel mooier dan ik verwacht had![]()
Huhquote:
Wat hoor ik nu?
Tis net of er iemand tegen me praat
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh
Wat hoor ik nu?
Tis net of er iemand tegen me praat![]()
![]()
Ik zat er idd aan te denken eentje te gaan maken!quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar heb je vast een plaatje voor![]()
![]()
Een raarrrr iemandquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand die mij op FOE ging zetten![]()
![]()
![]()
![]()
De winkel zit net buiten het centrum van Dordrecht met voldoende parkeergelegenheid in de buurt. Ook kun je hier terecht voor je groente- en fruitabonnement. Deze winkel blinkt uit in z'n kaas-assortiment.
Winnaar Bio-winkel Awards 2020 voor de beste kaasafdeling.Uw ADH vitamine Worst
Halleluja
Ik heb weer stroom
Je wordt serieus depressief van in het donker zittenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Russen vielen aan?quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:24 schreef greysbones het volgende:
Halleluja
Ik heb weer stroom
Je wordt serieus depressief van in het donker zittenUw ADH vitamine Worst
Als ze met witte busjes komenquote:
Ja dan waren het de RussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh, hier is het gewoon lichtquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:24 schreef greysbones het volgende:
Halleluja
Ik heb weer stroom
Je wordt serieus depressief van in het donker zitten
Tsitting on a toiletquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:26 schreef hemarookworst het volgende:
boom boom boom boom
i'm in a shitting roomThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze met witte busjes komen
Ja dan waren het de RussenWaren het vier Russen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja wil il wel ff kijken of ik hem ziequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Welke type fout? Ik zie geen type foutWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Odin schrijf je niet met een A, r, i en equote:Op dinsdag 17 december 2024 13:28 schreef Dotteke het volgende:
Welke type fout? Ik zie geen type fout![]()
![]()
wel met een iquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Odin schrijf je niet met een A, r, i en eUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Odin schrijf je niet met een A, r, i en etis goed met je
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: