Denk ik niet, duitsland heeft er de afgelopen 9 maanden 53000 geweigerd:quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:33 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet.
Grenscontroles anno 2024 is een klucht.
Microscopisch landje bestaat alleen in hoofden van mensen, niet op het internet. Het geheel overzien.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:51 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wij zijn een microscopisch landje vergeleken met Duitsland, zij grenzen aan 9 landen en wij maar 2.
Dát is het grootste verschil.
Nee.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:35 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Denk ik niet, duitsland heeft er de afgelopen 9 maanden 53000 opgepakt.
Bullshit.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:35 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Denk ik niet, duitsland heeft er de afgelopen 9 maanden 53000 opgepakt. Kunnen we nog van leren, dus. En dat begint met voldoende en getraind personeel. En dat is er nu niet.
Geweigerd aan de grens is niet opgepakt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:35 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Denk ik niet, duitsland heeft er de afgelopen 9 maanden 53000 opgepakt. Kunnen we nog van leren, dus. En dat begint met voldoende en getraind personeel. En dat is er nu niet.
Nou nou nou nou zeg, poeh poeh. Wie heeft ze daar mee gekwalificeerd? Dat is nog steeds niet van het niveau 'wie zijn toch al die mensen'.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:24 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Nee, Faber wordt vooral verguisd omdat ze alleen maar onhaalbare en zinloze plannen en uitspraken loopt te spuien.
"Ik ben beleid!"
eruit gepikt, geweigerd, teruggestuurd, whatever. In elk geval niet doorgelaten.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:38 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Geweigerd aan de grens is niet opgepakt.
Zet er ajb even een bron bij. Dan kan je direct die struisvogels en wegkijkers hun muil laten houden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:35 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Nou werk aan de winkel voor onze Faber dus.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moet je maar 'beste persoon voor de functie' hanteren en geen DEI selectie doen.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)uitse-grenscontrolesquote:
Nee hoor. Misschien niet opgepakt, maar wel geweigerd, eruit gepikt, teruggestuurd. Kies maar.quote:
Je hebt het letterlijk over oppakken gehad.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:43 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)uitse-grenscontroles
[..]
Nee hoor. Misschien niet opgepakt, maar wel geweigerd, eruit gepikt, teruggestuurd. Kies maar.
Het argument was dat Faber 'door links' werd verguisd omdat ze kritisch was op migratiie.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou nou nou nou zeg, poeh poeh. Wie heeft ze daar mee gekwalificeerd? Dat is nog steeds niet van het niveau 'wie zijn toch al die mensen'.
En qua inhoud met allerlei onhaalbare plannetjes, hoeveel heeft kaag nu echt haalbaars bijgedragen?
Geef een voorbeeldje. Ze zat alleen maar op haar plek om ooit premier te worden, dat was haar doel met die minfin functie zonder competenties.
Dus probeer het nog eens.
Best gek eigenlijk. Je vriendinnetje kaag was net zo ongeschikt en die kreeg dan weer niet de hoon van de media over haar heen. In het bijzonder bnn/vara.quote:
Thanks. Meteen gedaan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zet er ajb even een bron bij. Dan kan je direct die struisvogels en wegkijkers hun muil laten houden.
Oppakken had je het over toch.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:43 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Oh jawel.
Zie mijn andere reacties.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:43 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Je hebt het letterlijk over oppakken gehad.
Ga nou niet je eigen doelpalen verschuiven, daar mag je een andere clown voor vinden.
Ik heb het aangepast.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:43 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Je hebt het letterlijk over oppakken gehad.
Ga nou niet je eigen doelpalen verschuiven, daar mag je een andere clown voor vinden.
Daarbij was Kaag eerder overgekwalificeerd voor een dergelijke functie. Snap nooit waarom dat soort types blijkbaar dusdanig ijdel zijn om ruim de helft van het salaris te verdienen om de politiek in te gaan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:49 schreef Hexagon het volgende:
Van de kwaliteiten van Kaag gaat mevrouw Faber echt niet beter functioneren. Dus die erbij halen is niet zo relevant.
Misschien kan Faber een capabele externe adviseur inhuren op eigen kosten. Kijken wat dat voor een resultaat heeft.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:49 schreef Hexagon het volgende:
Van de kwaliteiten van Kaag gaat mevrouw Faber echt niet beter functioneren. Dus die erbij halen is niet zo relevant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |