abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215977467
Och Ingrid, het zit jullie ook niet mee he? Sterkte
pi_215977650
Bedankt, het is iig nooit saai hiero!
De kinderen gaan 1e kd naar mijn moeder, waar paps (die woont in een verpleeghuis) met de rolstoeltaxi heen gaat. Mijn zus en haar vriend komen dan ook en dan gaan ze gourmetten.
  maandag 23 december 2024 @ 22:39:54 #153
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215978270

Van de Gall&Gall bon uit mijn pakket proost op deze actie ^O^
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 24 december 2024 @ 08:44:19 #154
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_215981507
Nog een berichtje van een anonieme ontvanger:

quote:
Beste Lothiriel

De doos stond al te pronken dus ik zei pak het maar uit en leg het onder de kerstboom. Ze vroegen al dagen of ze het vast neer mochten leggen. I.c.m. hond en katten leek mij dat geen goed idee.

Meteen hoorde ik een oh kijk eens we mogen naar de Efteling en kijk ik zie lego dat kan ik met mijn nichtje maken. Dus ik huh hoezo zie je dat zo??

Het idee van onder de kerstboom kon ik dus laten varen ze waren helemaal happy met alles. Chips is mee naar de schaatsbaan. Ik mocht meteen mee hitster spelen wat een leuk spel zeg. Lieve lieve lieve gever wat zijn wij ontzettend verwend met dit mooie pakket.

Het hp boek gaat meteen mee naar school en ik zelf ga lekker in bad liggen.

Naar de Efteling gaan we denk ik in de lente of zomer als ze tot 22:00 open zijn.

Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 24 december 2024 @ 09:00:40 #155
244125 laziness
pi_215981610
Wie de komende dagen uit gaat pakken en hulp nodig heeft met plaatsen kan dm, pm, mail, postduif etc gebruiken maar het kan wat langer duren. De telefoon gaat even opzij hier.

pi_215982213
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 09:00 schreef laziness het volgende:
Wie de komende dagen uit gaat pakken en hulp nodig heeft met plaatsen kan dm, pm, mail, postduif etc gebruiken maar het kan wat langer duren. De telefoon gaat even opzij hier.

[ link | afbeelding ]
Hele fijne dagen en complimenten voor de vlekkeloze organisatie _O_ ~:)
Juin uit Eigen Tuin!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 december 2024 @ 10:09:20 #157
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215982369
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 11:54 schreef Ynske het volgende:
Lieve Nostra en lieve CaVaBien, het pakket is binnen. Nu al heel veel liefde en warmte vanuit ons naar jullie toe. Echt heel erg dank je wel. :* O+
Uitpakken gaan we pas op kerstavond doen, maar ik denk dat de sokken zometeen na school al aangetrokken gaan worden.

[ afbeelding ]
Nogmaals dank je wel!

Een Kerstmis trein, setje playmobil, kerst knallers, een fotolijst, magical scratch pad, nagelsetje, kaasplankje, douche setje, de kerstsokken, chocolade en chocomel en een bon voor oa naar de Efteling te kunnen

Heel heel erg bedankt!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215982664
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 10:09 schreef Ynske het volgende:

[..]
Nogmaals dank je wel!

[ afbeelding ]
Een Kerstmis trein, setje playmobil, kerst knallers, een fotolijst, magical scratch pad, nagelsetje, kaasplankje, douche setje, de kerstsokken, chocolade en chocomel en een bon voor oa naar de Efteling te kunnen

Heel heel erg bedankt!
Geniet ervan! 😀
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
  Manager PR/Moderator dinsdag 24 december 2024 @ 11:01:09 #159
269689 crew  Viv
pi_215982987
quote:

[ link | afbeelding ]
Lieve laziness en @Sharuun01 ,

Enorm bedankt voor de organisatie van de FHF Kerstpakkettenactie 2024!! Jullie hebben het stokje met verve overgenomen.

Ik wens jullie hele fijne feestdagen toe met veel licht en liefde! ~:) O+
  dinsdag 24 december 2024 @ 11:23:15 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215983620
quote:

[ link | afbeelding ]
Lieve @laziness,

Na hard werken is het goed rusten, geniet van de kerst met je gezin! 🎄☃️🥂✨️

Ontzettend bedankt voor de organisatie en nog veel meer voor het feit dat je mijn gever wilde zijn en alle moeite die je daarin hebt gestoken! O+ :*

Alle PM's met vragen van "mijn gever", de verrassing vd adventskalender (+ kruidnotenbrood :9 ) die me ontzettend veel plezier heeft gegeven, de uiteindelijke onthulling dat JIJ mijn gever was. En de kers op de taart: de gezellige persoonlijke ontmoeting waarbij ik mijn (huuuuuuuge!!!) pakket mocht ontvangen. En bovendien nog een heerlijk zelfgebakken minitaartje in decemberthema kreeg O+ :9

Vanavond ga ik mijn pakket uitpakken en daarna volgt een uitpakverslag (met foto's)! Zit me er al helemaal op te verheugen *O*

@Sharuun01 uiteraard ook bedankt voor de organisatie en een fijne kerst gewenst! 🎄
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_215986272
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 10:09 schreef Ynske het volgende:

[..]
Nogmaals dank je wel!

[ afbeelding ]

Heel heel erg bedankt!
Het is jullie gegund, geniet ervan O+
En bedankt @nostra dat ik namens jullie mocht shoppen!
  dinsdag 24 december 2024 @ 17:19:05 #162
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_215987388
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 08:44 schreef laziness het volgende:
Nog een berichtje van een anonieme ontvanger:
[..]
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Fijn dat het wat in de smaak valt! :)

Helaas had ik door gedoe thuis geen tijd om fatsoenlijk in te pakken. Vond ik ook jammer maar ben blij dat alles goed aangekomen is & wou vooral de deadline halen! 😌
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_215988294
HoiHoi @RiZu en @LordPoppycock,

Vanmiddag uitgepakt!

Deken (elektrisch!), flessen drank, wat te knabbelen, snoepjes, peper en zoutmolen.

Wij worden er blij van!

Onze hartelijke dank voor dit pakket!
pi_215991388
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 18:56 schreef DutchNL het volgende:
HoiHoi @:RiZu en @:LordPoppycock,

Vanmiddag uitgepakt!

[ link | afbeelding ]

Deken (elektrisch!), flessen drank, wat te knabbelen, snoepjes, peper en zoutmolen.

Wij worden er blij van!

Onze hartelijke dank voor dit pakket!
Die Elektrische deken was een beetje een gok. Maar wat extra warmte in deze koude wintermaanden is nooit weg, in het ergste geval hebben jullie er nu 2 ;) . Die peper en zout molen eigenlijk ook wel, je zult maar net andere kleuren in je interieur hebben die er niet bij aansluiten. En die drank, eerlijk waar, ik zou dat voor mezelf nóóit gekocht hebben. Ik mix mijn drankjes liever zelf, dan weet ik precies wat erin zit. Ben benieuwd welke in de smaak zijn gevallen en welke rechtstreeks de gootsteen in zijn gegaan _O-

Waar ik eigenlijk nog wel het meest benieuwd naar ben zijn die maffe poolse chocolaatjes met fruit vulling. geen idee of dat te pruimen is. Ik vond het grappig dat het van een pools merk was, maar of ze lekker zijn... :?

Aan je DM in alle geval leken jullie er prima tevreden over te zijn, maar toch, ik ben benieuwd naar hoe alles smaakte. Mochten jullie binnen nu en 2 jaar, garantie aan de deken nodig hebben, dan weten jullie me te bereiken. Ik heb die via bol.com gekocht, dus een retourlabel is zo opgestuurd :Y

En zoals ook al in de begeleidende brief stond, gewoon nogmaals omdat het kan: Een heel fijn, vrolijk kerstfeest en alvast een gelukkige jaarwisseling gewenst.

Groetjes LordPoppycock.
  woensdag 25 december 2024 @ 11:57:28 #165
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215996299
Goedemorgen, fijne kerst allemaal! 🎄🎄🎄

Ik had jullie nog een uitpakverslag mét foto's beloofd. Dus hier komt 'ie:

Ben begonnen met de losse pakjes. De kat was ook geïnteresseerd. En het begon al goed: een superleuk kerstkussen en een zelfgemaakte (!) waxbrander met zelfgemaakte (!) wastabletjes in kerstvorm O+

En dat was nog maar het begin..
Vervolgens maakte ik het "kleine" pakket open en trof zowel een envelop als al heeel veel pakjes aan!
En wat een ontzéttend leuke dingen zaten daar in: een prachtige zelfgemaakte (!) kerstbalkaars, ontbijtbordjes en kommen, een heerlijke warme deken en een kerstmok waar een kaars van was gemaakt (de bijbehorende sokken zaten in het huuuuge pakket):

En er was nóg meer, de huuuuuuuge doos moest nog uitgepakt worden :o
Ook daar trof ik een envelop aan. Verder héél veel cadeaus en lekkere dingen *O* O+ Een bloemlezing: een heerlijk warme zelfgebreide (!) colsjaal, lelijke heerlijke Italiaanse cantucci, een fles Licor43 :9 , een escapegame, een Formule 1 boek over circuits O+, een Twentse thriller, een Siepie-mok O+, zelfgemaakte (!) keramieken kerstornamenten _O_ en nog héél veel meer! En ook de kat was niet vergeten, die kreeg een adventskalender vol (voor hem) heerlijke snoepjes :9

Een overzicht van alles hieronder. Mijn vriend moest vd bank af, anders pasten de cadeaus niet _O- :o O+

Gewoon géén woorden voor hoe ontzéttend blij ik ben met alle liefde, aandacht, lekkers en cadeaus!
Heel erg bedankt lieve @laziness _O_ O+ :*

EDIT: En alle cadeaus waren schitterend ingepakt, het uitpakken was bijna zonde maar ook echt een feestje _O_ *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Whiskers2009 op 25-12-2024 13:29:38 ]
pi_215996374
Wat een fijn pakket @Whiskers2009 O+ Het is je gegund :*
  woensdag 25 december 2024 @ 12:08:24 #167
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215996381
quote:
17s.gif Op woensdag 25 december 2024 12:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat een fijn pakket @:Whiskers2009 O+ Het is je gegund :*
Wat lief, dank je wel! :*
pi_215996928
En hier is mijn uitpakverslag!
Ik merkte wel dat ik het lastig vond, emotioneel gezien. Door mijn verleden en heden gun ik mezelf niets, ik verdien dat niet en het ziek zijn wel.
Het was een hele achtbaan maar ik heb met alle aandacht en toch ook met een hoop plezier alles uitgepakt.
Soms zelfs zo enthousiast dat ik het al in gebruik nam voor ik een foto nam. Maar dat was voor mijn lieve Sientje, dus die staat ook niet meer onder de kerstboom.
Wat een leuk pakket. Er zat van alles in, ik werd ook elke keer verrast. Dan dacht ik te weten wat er in zat, was het totaal iets anders!
Theeglazen, precies de goeie, lekkere thee in verschillende smaken, chocolade, lichtjes voor in de tuin, een diffuser met luchtjes, wierrook in verschillende geurtjes. Pakken chocomel met de letter D, mijn letter!
Een huisje voor Sien,een goed boek, bloembollen en zaden.
En niet te vergeten een heel goed gevoel!

Bedankt lieve shopper, donateur, organisatie en iedereen die reageert, leest en meeleeft.
Het is echt heel fijn!

https://www.instagram.com/reel/DD_-RiEt3EB/?igsh=YzRtNzU5aTl6aHpm

https://www.instagram.com/reel/DD_-ju8N08a/?igsh=ajc0MDg0dDZ2Z2E4
  woensdag 25 december 2024 @ 13:06:01 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215997165
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 12:46 schreef Radobe het volgende:
Ik merkte wel dat ik het lastig vond, emotioneel gezien. Door mijn verleden en heden gun ik mezelf niets, ik verdien dat niet en het ziek zijn wel.
Het was een hele achtbaan maar ik heb met alle aandacht en toch ook met een hoop plezier alles uitgepakt.
Soms zelfs zo enthousiast dat ik het al in gebruik nam voor ik een foto nam. Maar dat was voor mijn lieve Sientje, dus die staat ook niet meer onder de kerstboom.
Wat een leuk pakket. Er zat van alles in, ik werd ook elke keer verrast. Dan dacht ik te weten wat er in zat, was het totaal iets anders!
Theeglazen, precies de goeie, lekkere thee in verschillende smaken, chocolade, lichtjes voor in de tuin, een diffuser met luchtjes, wierrook in verschillende geurtjes. Pakken chocomel met de letter D, mijn letter!

Bedankt lieve shopper, donateur, organisatie en iedereen die reageert, leest en meeleeft.
Het is echt heel fijn!

Dat leest als een tof pakket, geniet ervan! ^O^

Ik heb geen instagram, dus ik kan helaas de foto's niet zien -O-
pi_215997208
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2024 13:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat leest als een tof pakket, geniet ervan! ^O^

Ik heb geen instagram, dus ik kan helaas de foto's niet zien -O-
Werkt de link die @Viv gaf laatst nog?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_215997227
@Radobe wat een prachtig pakket ook O+
Geen idee hoe insta werkt verder maar ik heb je een hartje gegeven :*
  woensdag 25 december 2024 @ 13:25:47 #172
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215997426
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 13:09 schreef Sally het volgende:

[..]
Werkt de link die @:Viv gaf laatst nog?
Goede! Die zou ik opgeslagen moeten hebben, thanks! ^O^
pi_215997781
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 12:46 schreef Radobe het volgende:

Het is echt heel fijn!

Wat heb je een toffe kerststal staan zeg O+
  woensdag 25 december 2024 @ 13:56:15 #174
244125 laziness
pi_215997915
@Whiskers2009

Mijn man deed vreemd toen ik met het kleed thuiskwam laatst.

Lag voor mij dezelfde onder de boom _O-
  woensdag 25 december 2024 @ 13:57:45 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215997933
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2024 13:56 schreef laziness het volgende:
@:Whiskers2009

Mijn man deed vreemd toen ik met het kleed thuiskwam laatst.

Lag voor mij dezelfde onder de boom _O-
_O- Wat een ongelofelijk toeval! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')