quote:Beste Lothiriel
De doos stond al te pronken dus ik zei pak het maar uit en leg het onder de kerstboom. Ze vroegen al dagen of ze het vast neer mochten leggen. I.c.m. hond en katten leek mij dat geen goed idee.
Meteen hoorde ik een oh kijk eens we mogen naar de Efteling en kijk ik zie lego dat kan ik met mijn nichtje maken. Dus ik huh hoezo zie je dat zo??
Het idee van onder de kerstboom kon ik dus laten varen ze waren helemaal happy met alles. Chips is mee naar de schaatsbaan. Ik mocht meteen mee hitster spelen wat een leuk spel zeg. Lieve lieve lieve gever wat zijn wij ontzettend verwend met dit mooie pakket.
Het hp boek gaat meteen mee naar school en ik zelf ga lekker in bad liggen.
Naar de Efteling gaan we denk ik in de lente of zomer als ze tot 22:00 open zijn.
Hele fijne dagen en complimenten voor de vlekkeloze organisatiequote:Op dinsdag 24 december 2024 09:00 schreef laziness het volgende:
Wie de komende dagen uit gaat pakken en hulp nodig heeft met plaatsen kan dm, pm, mail, postduif etc gebruiken maar het kan wat langer duren. De telefoon gaat even opzij hier.
[ link | afbeelding ]
Nogmaals dank je wel!quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:54 schreef Ynske het volgende:
Lieve Nostra en lieve CaVaBien, het pakket is binnen. Nu al heel veel liefde en warmte vanuit ons naar jullie toe. Echt heel erg dank je wel.![]()
Uitpakken gaan we pas op kerstavond doen, maar ik denk dat de sokken zometeen na school al aangetrokken gaan worden.
[ afbeelding ]
Geniet ervan! 😀quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nogmaals dank je wel!
[ afbeelding ]
Een Kerstmis trein, setje playmobil, kerst knallers, een fotolijst, magical scratch pad, nagelsetje, kaasplankje, douche setje, de kerstsokken, chocolade en chocomel en een bon voor oa naar de Efteling te kunnen
Heel heel erg bedankt!
Lieve laziness en @Sharuun01 ,quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:00 schreef laziness het volgende:
Wie de komende dagen uit gaat pakken en hulp nodig heeft met plaatsen kan dm, pm, mail, postduif etc gebruiken maar het kan wat langer duren. De telefoon gaat even opzij hier.
[ link | afbeelding ]
Lieve @laziness,quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:00 schreef laziness het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het is jullie gegund, geniet ervanquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nogmaals dank je wel!
[ afbeelding ]
Een Kerstmis trein, setje playmobil, kerst knallers, een fotolijst, magical scratch pad, nagelsetje, kaasplankje, douche setje, de kerstsokken, chocolade en chocomel en een bon voor oa naar de Efteling te kunnen
Heel heel erg bedankt!
Fijn dat het wat in de smaak valt!quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:44 schreef laziness het volgende:
Nog een berichtje van een anonieme ontvanger:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die Elektrische deken was een beetje een gok. Maar wat extra warmte in deze koude wintermaanden is nooit weg, in het ergste geval hebben jullie er nu 2quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:56 schreef DutchNL het volgende:
HoiHoi @:RiZu en @:LordPoppycock,
Vanmiddag uitgepakt!
[ link | afbeelding ]
Deken (elektrisch!), flessen drank, wat te knabbelen, snoepjes, peper en zoutmolen.
Wij worden er blij van!
Onze hartelijke dank voor dit pakket!
Wat lief, dank je wel!quote:Op woensdag 25 december 2024 12:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat een fijn pakket @:Whiskers2009Het is je gegund
Dat leest als een tof pakket, geniet ervan!quote:Op woensdag 25 december 2024 12:46 schreef Radobe het volgende:
En hier is mijn uitpakverslag!
Ik merkte wel dat ik het lastig vond, emotioneel gezien. Door mijn verleden en heden gun ik mezelf niets, ik verdien dat niet en het ziek zijn wel.
Het was een hele achtbaan maar ik heb met alle aandacht en toch ook met een hoop plezier alles uitgepakt.
Soms zelfs zo enthousiast dat ik het al in gebruik nam voor ik een foto nam. Maar dat was voor mijn lieve Sientje, dus die staat ook niet meer onder de kerstboom.
Wat een leuk pakket. Er zat van alles in, ik werd ook elke keer verrast. Dan dacht ik te weten wat er in zat, was het totaal iets anders!
Theeglazen, precies de goeie, lekkere thee in verschillende smaken, chocolade, lichtjes voor in de tuin, een diffuser met luchtjes, wierrook in verschillende geurtjes. Pakken chocomel met de letter D, mijn letter!
Een huisje voor Sien,een goed boek, bloembollen en zaden.
En niet te vergeten een heel goed gevoel!
Bedankt lieve shopper, donateur, organisatie en iedereen die reageert, leest en meeleeft.
Het is echt heel fijn!
https://www.instagram.com/reel/DD_-RiEt3EB/?igsh=YzRtNzU5aTl6aHpm
https://www.instagram.com/reel/DD_-ju8N08a/?igsh=ajc0MDg0dDZ2Z2E4
Werkt de link die @Viv gaf laatst nog?quote:Op woensdag 25 december 2024 13:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat leest als een tof pakket, geniet ervan!![]()
Ik heb geen instagram, dus ik kan helaas de foto's niet zien
Goede! Die zou ik opgeslagen moeten hebben, thanks!quote:Op woensdag 25 december 2024 13:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Werkt de link die @:Viv gaf laatst nog?
Wat heb je een toffe kerststal staan zegquote:Op woensdag 25 december 2024 12:46 schreef Radobe het volgende:
En hier is mijn uitpakverslag!
Ik merkte wel dat ik het lastig vond, emotioneel gezien. Door mijn verleden en heden gun ik mezelf niets, ik verdien dat niet en het ziek zijn wel.
Het was een hele achtbaan maar ik heb met alle aandacht en toch ook met een hoop plezier alles uitgepakt.
Soms zelfs zo enthousiast dat ik het al in gebruik nam voor ik een foto nam. Maar dat was voor mijn lieve Sientje, dus die staat ook niet meer onder de kerstboom.
Wat een leuk pakket. Er zat van alles in, ik werd ook elke keer verrast. Dan dacht ik te weten wat er in zat, was het totaal iets anders!
Theeglazen, precies de goeie, lekkere thee in verschillende smaken, chocolade, lichtjes voor in de tuin, een diffuser met luchtjes, wierrook in verschillende geurtjes. Pakken chocomel met de letter D, mijn letter!
Een huisje voor Sien,een goed boek, bloembollen en zaden.
En niet te vergeten een heel goed gevoel!
Bedankt lieve shopper, donateur, organisatie en iedereen die reageert, leest en meeleeft.
Het is echt heel fijn!
https://www.instagram.com/reel/DD_-RiEt3EB/?igsh=YzRtNzU5aTl6aHpm
https://www.instagram.com/reel/DD_-ju8N08a/?igsh=ajc0MDg0dDZ2Z2E4
quote:Op woensdag 25 december 2024 13:56 schreef laziness het volgende:
@:Whiskers2009
Mijn man deed vreemd toen ik met het kleed thuiskwam laatst.
Lag voor mij dezelfde onder de boom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |