SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb het nooit achter je ruggetje om gedaan zoals jij wel deed.quote:Op dinsdag 17 december 2024 05:01 schreef devzero het volgende:
[..]
ik zie wat je doet en dat is niet fraai“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee waar je het over hebt, je leest te veel op whatsappfacebook. Maar ik heb hier ook geen zin in, dusquote:Op dinsdag 17 december 2024 05:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb het nooit achter je ruggetje om gedaan zoals jij wel deed.![]()
Tenslotte morgen weer vroeg op![]()
![]()
![]()
Heel verstandig,lekker sliepe.quote:Op dinsdag 17 december 2024 05:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, je leest te veel op whatsappfacebook. Maar ik heb hier ook geen zin in, dus![]()
Tenslotte morgen weer vroeg op
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oostenrijkers ook.quote:Op dinsdag 17 december 2024 05:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Surinamers zijn zo fucking traag altijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mocht Limoentjuh altijd wel weet nog dat die ooit random boos op mij was omdat een andere user haar leuk zou vinden ofzo was niet Kree maar wel een vergelijkbaar iemand en die had mijn naam in iets genoemd die Phoenix nog wat denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik had feestje met Killem.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gast ze hebben jou voor over de 100 punten laten lopen de laatste paar dagenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
maghrebijnse wasquote:Op dinsdag 17 december 2024 05:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mocht Limoentjuh altijd wel weet nog dat die ooit random boos op mij was omdat een andere user haar leuk zou vinden ofzo was niet Kree maar wel een vergelijkbaar iemand en die had mijn naam in iets genoemd die Phoenix nog wat denk ik.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nee hoor vent bij me was er niemand,dann kann me ook niemand lopen laatenquote:Op dinsdag 17 december 2024 05:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gast ze hebben jou voor over de 100 punten laten lopen de laatste paar dagen![]()
En nu zijn we er wel.Ventquote:Op dinsdag 17 december 2024 05:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor vent bij me was er niemand,dann kann me ook niemand lopen laaten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is goed marioquote:Op dinsdag 17 december 2024 05:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor vent bij me was er niemand,dann kann me ook niemand lopen laatenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe je wel voorzichtig bij hullie?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En vervolgens als je in de kroeg zit zijn ze er de hele nacht tot in den ochtend.quote:Op dinsdag 17 december 2024 05:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor vent bij me was er niemand,dann kann me ook niemand lopen laatenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik heb geslapen hoor vriend apfelrösterquote:Op dinsdag 17 december 2024 05:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En vervolgens als je in de kroeg zit zijn ze er de hele nacht tot in den ochtend.![]()
Goed idee ga ik nu ook doen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 05:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb geslapen hoor vriend apfelrösterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Going in RAW!quote:Op dinsdag 17 december 2024 05:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig bij hullie?
Want:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sma“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij ook smatje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh UN u bent weer helemaal terug van weggeweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mario. Weer helemaal beter?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O das best lang. Ik ben nu ziek keelpijn en strontverkouden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je UN. Ja het is best heel rustig hier. Komen niet zo heel veel users meer. Een stuk minder dan eerst.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wouter?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja klopt die is echt al een tijdje niet meer geweestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat blijkt, je was 'm alweer vergeten
Overigens mis ik er meer, Stig bvTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik noemde hem trouwens altijd KW vandaar dat de naam wouter mij zo niets zeiquote:Op dinsdag 17 december 2024 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
Dat blijkt, je was 'm alweer vergeten
Overigens mis ik er meer, Stig bv
Die komt al heel lang niet meer hier, zit wel in de SC van ONZWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oja, de SC is er ook nog, en ja wie mis ik meer, zou het niet weten eigenlijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Weet ik zo ook niet hoor, als iemand binnen komt die lang niet geweest is denk ik, o ja die heb ik lang niet gezienquote:Op dinsdag 17 december 2024 07:06 schreef _UserName_ het volgende:
Oja, de SC is er ook nog, en ja wie mis ik meer, zou het niet weten eigenlijk
Gizmogirl ook al lang niet gezien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was vroeger ook een mod samen met haar manquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@skysherrif , ook een leuke user, was ook een mod ook al heel lang niet meer gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@engine komt ook zelden meer schiet mij steeds weer iemand te binnen
@Haags komt ook niet meer, dat was nog een hardere bollker dan JustinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ken ik ook beide niet, Sally wel, Mazikeen maar die is ook gestoptTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Sally komt af en toe nog wel binnen wippenquote:Op dinsdag 17 december 2024 07:15 schreef _UserName_ het volgende:
Ken ik ook beide niet, Sally wel, Mazikeen maar die is ook gestopt
Maz is niet meer helaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, die was op anoniem gegaanquote:Op dinsdag 17 december 2024 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sally komt af en toe nog wel binnen wippen
Maz is niet meer helaasTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dat vond ik echt jammer, maar goed mensen gaan en mensen komenquote:Op dinsdag 17 december 2024 07:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, die was op anoniem gegaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jip een paar blijven hangen, volgens mij is DR.Mikey hier al heel langWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie via IPTV kijkt!!!
Jacht op gebruikers illegale IPTV lijkt geopend
In Griekenland is een gebruiker van illegale IPTV veroordeeld. De kijker moet voor het illegale gebruik vijf maanden de gevangenis in.
https://www.totaaltv.nl/n(...)jkt-geopend-te-zijn/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
das niet misselijk, 5 maanden voor een beetje tv kijken.. Nou ja, nu heeft ie ook 5 maanden gratis tv
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jai illegaal hequote:Op dinsdag 17 december 2024 07:24 schreef _UserName_ het volgende:
das niet misselijk, 5 maanden voor een beetje tv kijken.. Nou ja, nu heeft ie ook 5 maanden gratis tv
Dat zeker, maar daar zit je liever niet denk ik dan maar zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gelukkig doe ik niks ilegaals, gewoon geen fijn gevoel bij. Eerder keek ik nog wel eens sport via streams maar ook sport kijken is minder gewordenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik durfde het nooit aan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-12-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2845 / +235 / +0 / 11667 / 12101
2. FreshFruit / 1142 / +3 / +95 / 2744 / 3230
3. mario390 / 649 / +106 / +35 / 465 / 683
4. Dr.Mikey / 568 / +45 / +80 / 973 / 1222
5. HappyCharly / 419 / +8 / +13 / 1726 / 1926
6. hemarookworst / 366 / +32 / +15 / 1324 / 1562
7. KillemWieft / 357 / +22 / +26 / 261 / 415
8. AardappelSchotel / 280 / +54 / +3 / 1965 / 2166
9. gebrokenglas / 265 / +12 / +0 / 2038 / 2291
10. greysbones / 200 / +10 / +0 / 2317 / 2431
11. MizzezAmy / 197 / +59 / +2 / 1135 / 1273
12. Pinnenmutske / 167 / +1 / +0 / 818 / 958
13. _UserName_ / 130 / +5 / +25 / 276 / 331
14. Lovely / 126 / +39 / +0 / 1998 / 2156
15. loveyoulongtime / 122 / +30 / +0 / 551 / 615
16. ToT / 119 / +11 / +0 / 2204 / 2345
17. Soury / 119 / +12 / +0 / 140 / 185
18. Bally-b / 114 / +0 / +0 / 80 / 107
19. mascara-klodder / 108 / +37 / +0 / 147 / 182
20. kree / 108 / +0 / +0 / 439 / 499SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hey Killemquote:
quote:ff bakkie doen
Wel zo frisquote:
Dat dacht ik.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi Dotquote:Op dinsdag 17 december 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
@:Engine komt ook zelden meer schiet mij steeds weer iemand te binnen
@:Haags komt ook niet meer, dat was nog een hardere bollker dan Justin
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Hey Enginequote:
We hadden het net over mensen die bijna of niet meer hier kwamen.
Leuk je hier weer eens te zien
IK heb witlof vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier wordt het broodje hamburger met wat gebakken aardappeltjesTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O ik las zien wat we vandaag gaan eten, maar je zegt zien wat we gaan doenquote:Op dinsdag 17 december 2024 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
Hier wordt het broodje hamburger met wat gebakken aardappeltjes![]()
Heb je de baby kleertjes al gewassen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, die hangen in de kast inmiddelsquote:Op dinsdag 17 december 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik las zien wat we vandaag gaan eten, maar je zegt zien wat we gaan doen![]()
Heb je de baby kleertjes al gewassen?
Leuk werk he om te doen?quote:Op dinsdag 17 december 2024 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, die hangen in de kast inmiddelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen,bijna pappa.quote:Op dinsdag 17 december 2024 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, die hangen in de kast inmiddels“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het met je vrouw nu UN?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, van de week ook een hele tas opgehaald, is allemaal zo klein. Bij het bekijken van de kleertjes besef je amper dat je kindje er straks in zitquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hey baas,hebben jullie al kleine Nikes ook?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja het is onvoorstelbaar he, dat vind ik van een hele zwangerschap. Hoe het van twee kleine onzichtbare dingen een mooi mensje gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, van de week ook een hele tas opgehaald, is allemaal zo klein. Bij het bekijken van de kleertjes besef je amper dat je kindje er straks in zitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, vind ik te duur voor de tijd dat ze mee gaanquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey baas,hebben jullie al kleine Nikes ook?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heer Justin.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dat is weer minder.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Op en af, gister weer een epileptische aanval
Vervelend hoor voor haar.
Maar fijn dat jij voor haar thuis bent op zo momentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
There he is The BolkKingquote:
Kopje thee?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja het is kut simpel gezegd, ik heb noodmedicatie dag en nacht bij me en ben heel oplettend, gister was de aanval (was trouwens eergister) in haar slaap. In de ochtenden zoals nu ook ben ik zo alert op haar ademhaling, tis echt niksTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wat was u laat vanmorgenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hier aan de koffie, straks maar een cappuccino als laatste ronde
Juist goed dat je er bij bent dan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
Ja het is kut simpel gezegd, ik heb noodmedicatie dag en nacht bij me en ben heel oplettend, gister was de aanval (was trouwens eergister) in haar slaap. In de ochtenden zoals nu ook ben ik zo alert op haar ademhaling, tis echt niks“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lijkt mij voor jou ook heel zenuwslopend.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
Ja het is kut simpel gezegd, ik heb noodmedicatie dag en nacht bij me en ben heel oplettend, gister was de aanval (was trouwens eergister) in haar slaap. In de ochtenden zoals nu ook ben ik zo alert op haar ademhaling, tis echt niks
En voor haar natuurlijk ook, is ook heel vermoeiend en dat is een zwangerschap ook al, er gebeurd zoveel in je lijftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kopje chino.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarom ook gestopt met werken, ik "moet" per 1 feb weer aan het werk maar dat ben ik niet van plan eigenlijk. Moet haar ook helpen met afdrogen na het douchen omdat de buik in de weg zit. Dus dat werk ma wel ff wachten wat mij betreftquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Juist goed dat je er bij bent dan.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Groot gelijkquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daarom ook gestopt met werken, ik "moet" per 1 feb weer aan het werk maar dat ben ik niet van plan eigenlijk. Moet haar ook helpen met afdrogen na het douchen omdat de buik in de weg zit. Dus dat werk ma wel ff wachten wat mij betreft![]()
Ook lekker die drink ik altijd als ik ergens ben waar ze geen DECAF hebben, dan neem ik zo zakkie decaf cappucino meequote:Op dinsdag 17 december 2024 08:06 schreef _UserName_ het volgende:
hier aan de koffie, straks maar een cappuccino als laatste rondeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het ook, het maakt me bang. Bang dat het de kleine nog een keer fataal wordt, al zit zij veilig maar toch.. Morgen de kleine weer bekijken bij de groei echoquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij voor jou ook heel zenuwslopend.
En voor haar natuurlijk ook, is ook heel vermoeiend en dat is een zwangerschap ook al, er gebeurd zoveel in je lijft
Heeft ze zo grote buik dan? IK was zwanger van een tweeling, een giga buik, maar kon mij wel gewoon afdrogen?quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daarom ook gestopt met werken, ik "moet" per 1 feb weer aan het werk maar dat ben ik niet van plan eigenlijk. Moet haar ook helpen met afdrogen na het douchen omdat de buik in de weg zit. Dus dat werk ma wel ff wachten wat mij betreftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb alles meegelezen.Lijkt me heel verstandig.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daarom ook gestopt met werken, ik "moet" per 1 feb weer aan het werk maar dat ben ik niet van plan eigenlijk. Moet haar ook helpen met afdrogen na het douchen omdat de buik in de weg zit. Dus dat werk ma wel ff wachten wat mij betreft“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat zeggen de artsen daar over dan?quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is het ook, het maakt me bang. Bang dat het de kleine nog een keer fataal wordt, al zit zij veilig maar toch.. Morgen de kleine weer bekijken bij de groei echo
Deel je die angsten met hun?
Zo echo is altijd bijzonder heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja de buik groeit flink nu, kan ook zijn dat ze de juiste manieren nog niet heeft gevonden maar bij het bukken zit de buik al wel in de wegquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze zo grote buik dan? IK was zwanger van een tweeling, een giga buik, maar kon mij wel gewoon afdrogen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ECHO“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat de kleine veilig zit en dat we op haar activiteit moeten letten na een aanval, meer kunnen we niet doenquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zeggen de artsen daar over dan?
Deel je die angsten met hun?
Zo echo is altijd bijzonder heTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Er zijn ook andere standjes.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja de buik groeit flink nu, kan ook zijn dat ze de juiste manieren nog niet heeft gevonden maar bij het bukken zit de buik al wel in de weg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doggy, missionares, cowgirl.. Ik weet hetquote:
Oh, dat bedoelde je nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Doggy, missionares, cowgirl.. Ik weet het
Oh, dat bedoelde je niet![]()
![]()
Komt vast goed UN ze is goed onder controle en jij bent er altijd bij.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat de kleine veilig zit en dat we op haar activiteit moeten letten na een aanval, meer kunnen we niet doen
Nog 4 maanden of niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Te vroeg?quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet je het nu alweer over seks hebben?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iets meer dan 3, 23 maart uitgerekendquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast goed UN ze is goed onder controle en jij bent er altijd bij.
Nog 4 maanden of niet?
O lekker, schiet al lekker opquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Iets meer dan 3, 23 maart uitgerekendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, gelukkig wel.. kan niet wachten de kleine dame vast te hebbenquote:
Precies, voor je het weet staan onze koffers al buiten: "Pap, mam, ik ga op mezelf wonen, jullie koffers staan buiten"..quote:
Whehequote:Op dinsdag 17 december 2024 08:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies, voor je het weet staan onze koffers al buiten: "Pap, mam, ik ga op mezelf wonen, jullie koffers staan buiten"..![]()
![]()
Dat snap ik. Daarna kan je vrouw weer gelijk aan de medicijnen of niet?quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.. kan niet wachten de kleine dame vast te hebben
Of gaat ze borstvoeding geven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze gaat terug naar haar oude medicatie waarmee ze geen borstvoeding kan geven.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik. Daarna kan je vrouw weer gelijk aan de medicijnen of niet?
Of gaat ze borstvoeding geven?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Genet er nu nog maar even van.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies, voor je het weet staan onze koffers al buiten: "Pap, mam, ik ga op mezelf wonen, jullie koffers staan buiten"..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ga ik ook zeker wel doenquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Genet er nu nog maar even van.
quote:
zDat is voor haar wel het beste, maar wel jammer dat ze geen borstvoeding kan geven danquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze gaat terug naar haar oude medicatie waarmee ze geen borstvoeding kan geven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja idd, voor het moedercontact en voedingsstoffen is dat wel goed, maar de aanvallen komen gewoon te vaak nu, dat is ook niet veilig. Stel ze heeft de kleine vast.. moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zDat is voor haar wel het beste, maar wel jammer dat ze geen borstvoeding kan geven danTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Die laatste Berenburg kickte wel in.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
Die laatste Berenburg kickte wel in.![]()
![]()
Ze kan kolven en anders is er poedermelk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd, voor het moedercontact en voedingsstoffen is dat wel goed, maar de aanvallen komen gewoon te vaak nu, dat is ook niet veilig. Stel ze heeft de kleine vast.. moet er niet aan denken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, daar moet je zeker niet aan denken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd, voor het moedercontact en voedingsstoffen is dat wel goed, maar de aanvallen komen gewoon te vaak nu, dat is ook niet veilig. Stel ze heeft de kleine vast.. moet er niet aan denken
Flesvoeding worden ze ook groot vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan? Zit die medicatie nog steeds in de moedermelk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze kan kolven en anders is er poedermelk.![]()
In de poeder?quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:27 schreef maily het volgende:
[..]
En dan? Zit die medicatie nog steeds in de moedermelk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wordt poedermelk, zitten bestandsdelen in de oude medicatie die niet goed kunnen zijn voor de kleinequote:Op dinsdag 17 december 2024 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze kan kolven en anders is er poedermelk.Maar voor moeders de vrouw is die medicatie juist wel de betere. Daar was ze 6 jaar mee aanvalvrij, nu is het elke maand raak, tussen de laatste 2 aanvallen zaten maar 10 dagen
Maily
Waar zeg ik moet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kolven zou alleen zijn om van de moedermelk af te komen maar als er geen gebruik va wordt gemaakt wordt er ook niets aangemaakt
Dat dus,Aftappen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:30 schreef _UserName_ het volgende:
Kolven zou alleen zijn om van de moedermelk af te komen maar als er geen gebruik va wordt gemaakt wordt er ook niets aangemaakt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Juist niet, als je gaat aftappen wordt er nieuw aangemaakt, wat niet nodig is want poedermelk. Aftappen kost alleen maar energie om nieuw aan te maken waar niks mee gedaan wordtquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Aftappen als in afsluiten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan je medicijnen voor krijgen, dat kreeg ik na de eerste ook. Die wilde ik graag zelf voeden maar mocht niet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:30 schreef _UserName_ het volgende:
Kolven zou alleen zijn om van de moedermelk af te komen maar als er geen gebruik va wordt gemaakt wordt er ook niets aangemaaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ja, als het blijft komen zonder gebruik dan is daar wel medicatie voorquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je medicijnen voor krijgen, dat kreeg ik na de eerste ook. Die wilde ik graag zelf voeden maar mocht niet.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat geintje doe ik niet weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben met de fles grootgebracht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar wat zat er in die fles?quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben met de fles grootgebracht.![]()
![]()
Tijden veranderen, dus ook de behandelingenquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, als het blijft komen zonder gebruik dan is daar wel medicatie voor
Ik wilde zo graag zelf voeden, maar omdat ze te vroeg was en geen kracht had mocht ik niet en aan kolven deden ze toen niet. Ik kreeg gelijk een spuit en ik werd helemaal met een laken ingebonden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lees de laatste tijd veel gedoe over rauwe melk.Wij hadden altijd vers in de tank.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben met de fles grootgebracht.Luitjes!
![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:51 schreef _UserName_ het volgende:
Tijd voor de bank, vrouwlief is wakker![]()
![]()
![]()
Verwen haar maar even.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:51 schreef _UserName_ het volgende:
Tijd voor de bank, vrouwlief is wakker“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Whehe!quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen. Pappa[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:58 schreef _UserName_ het volgende:
Toch fijn dat er een papa in het topic is
Die leert je straks je kind slingeren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als een Baas.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:01 schreef FreshFruit het volgende:
Die leert je straks je kind slingeren.![]()
![]()
![]()
Wat je geeft krijg je terug.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:04 schreef ToT het volgende:
Hij was vanmorgen weer zo heerlijk vrolijk, lief en schattig!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij neemt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, vooral hartige dingen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je ook Hagelbolk of Bolkerslag?![]()
![]()
Ook lekkerquote:Op dinsdag 17 december 2024 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, vooral hartige dingen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hey mutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vakantie is begonnen. Donderdag nog broodje bij begeleid werk.
Redelijk geslapenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Huh wat?quote:Op maandag 16 december 2024 22:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wie heeft er IeniDekdienst volgend maand? @:Lovely geloof ik?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: