SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb het nooit achter je ruggetje om gedaan zoals jij wel deed.quote:Op dinsdag 17 december 2024 05:01 schreef devzero het volgende:
[..]
ik zie wat je doet en dat is niet fraai“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee waar je het over hebt, je leest te veel op whatsappfacebook. Maar ik heb hier ook geen zin in, dusquote:Op dinsdag 17 december 2024 05:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb het nooit achter je ruggetje om gedaan zoals jij wel deed.![]()
Tenslotte morgen weer vroeg op![]()
![]()
![]()
Heel verstandig,lekker sliepe.quote:Op dinsdag 17 december 2024 05:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, je leest te veel op whatsappfacebook. Maar ik heb hier ook geen zin in, dus![]()
Tenslotte morgen weer vroeg op
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oostenrijkers ook.quote:Op dinsdag 17 december 2024 05:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Surinamers zijn zo fucking traag altijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mocht Limoentjuh altijd wel weet nog dat die ooit random boos op mij was omdat een andere user haar leuk zou vinden ofzo was niet Kree maar wel een vergelijkbaar iemand en die had mijn naam in iets genoemd die Phoenix nog wat denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik had feestje met Killem.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gast ze hebben jou voor over de 100 punten laten lopen de laatste paar dagenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
maghrebijnse wasquote:Op dinsdag 17 december 2024 05:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mocht Limoentjuh altijd wel weet nog dat die ooit random boos op mij was omdat een andere user haar leuk zou vinden ofzo was niet Kree maar wel een vergelijkbaar iemand en die had mijn naam in iets genoemd die Phoenix nog wat denk ik.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nee hoor vent bij me was er niemand,dann kann me ook niemand lopen laatenquote:Op dinsdag 17 december 2024 05:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gast ze hebben jou voor over de 100 punten laten lopen de laatste paar dagen![]()
En nu zijn we er wel.Ventquote:Op dinsdag 17 december 2024 05:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor vent bij me was er niemand,dann kann me ook niemand lopen laaten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is goed marioquote:Op dinsdag 17 december 2024 05:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor vent bij me was er niemand,dann kann me ook niemand lopen laatenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe je wel voorzichtig bij hullie?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En vervolgens als je in de kroeg zit zijn ze er de hele nacht tot in den ochtend.quote:Op dinsdag 17 december 2024 05:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor vent bij me was er niemand,dann kann me ook niemand lopen laatenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik heb geslapen hoor vriend apfelrösterquote:Op dinsdag 17 december 2024 05:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En vervolgens als je in de kroeg zit zijn ze er de hele nacht tot in den ochtend.![]()
Goed idee ga ik nu ook doen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 05:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb geslapen hoor vriend apfelrösterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Going in RAW!quote:Op dinsdag 17 december 2024 05:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig bij hullie?
Want:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sma“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij ook smatje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: