Ik heb daar al zin in.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was voor mij er af en toe tussen wurmen. Ach joh straks BB, hoop toch echt dat dat een keer spraakmakend gaat worden en geen laffe hap waar alles achter een SL zit.
Dat heb ik nog nooit gezien. Misschien iets om een keer te kijkenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
En Wie is de Mol zit ook weer in het vat.
Ik geloof al een tijdje niet meer in BB met elk jaar hetzelfde gebral van Nu Geheel Vernieuwd HeftgerDan OOiiit .. gelul... Nieuw verfje, ander kleurtje, verse bedjes, badkamers , saaie brave Belgjes en een paar mooiboys maar net zo veel SL's en geen spel te zien op streams.. ik ga er geen Videoland abbo voor heropenenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was voor mij er af en toe tussen wurmen. Ach joh straks BB, hoop toch echt dat dat een keer spraakmakend gaat worden en geen laffe hap waar alles achter een SL zit.
BB is een beetje kijk mij nou geworden. Hopend op een carrière als bn'er al squattend in een strak sportbroekje.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof al een tijdje niet meer in BB met elk jaar hetzelfde gebral van Nu Geheel Vernieuwd HeftgerDan OOiiit .. gelul... Nieuw verfje, ander kleurtje, verse bedjes, badkamers , saaie brave Belgjes en een paar mooiboys maar net zo veel SL's en geen spel te zien op streams.. ik ga er geen Videoland abbo voor heropenen
Sjah.. het gaan ze binnen die 3 maanden wel of niet neuken, en kom ik dan goed in beeld.. werkte heerlijk ten tijde van DGK en Utopia, niet te vergelijken met BB nu 3 maanden rondhangen met alles wat interessant is buitenbeeldquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
BB is een beetje kijk mij nou geworden. Hopend op een carrière als bn'er al squattend in een strak sportbroekje.
DGK was HET en alles zal altijd in de schaduw staan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah.. het gaan ze binnen die 3 maanden wel of niet neuken, en kom ik dan goed in beeld.. werkte heerlijk ten tijde van DGK en Utopia, niet te vergelijken met BB nu 3 maanden rondhangen met alles wat interessant is buitenbeeld
Dat was ook mijn debuut op fok. Beter gaat het niet wordenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
DGK was HET en alles zal altijd in de schaduw staan.
Een volgend probleem hier... over 16 posts is het M&B hier ook over, moet er nog een Topic geopend worden?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ook mijn debuut op fok. Beter gaat het niet worden
Nee zakt vanzelf weg, mocht er een vervolg komen trekken we het wel uit de kelderquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een volgend probleem hier... over 16 posts is het M&B hier ook over, moet er nog een Topic geopend worden?
Ohja? En als ik nu van 14 ga aftellen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zakt vanzelf weg, mocht er een vervolg komen trekken we het wel uit de kelder
Dat kan ook 13 danquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja? En als ik nu van 14 ga aftellen?
Niet ofzo geen nieuw topic dat heeft toch geen zinquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En wat wordt de TT dan.. Muscle&Brains is afgelopen, doorlopen mensen niets te zien hier?
Ja precies, dat is nou het dilemma, moet de LAPO een nieuw Topic openen, en hoe heet die dan.. spannendquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet ofzo geen nieuw topic dat heeft toch geen zin
Nee die kijkt morgen, dus zal dan wel reageren.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
En nu moeten we @:dotteke roepen om deze afgesloten meuk naar de kelder te brengen?
Nog even napraten. En dan in de kelder tot een volgend seizoen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
En nu moeten we @:dotteke roepen om deze afgesloten meuk naar de kelder te brengen?
Best wel lastig, dit seizoen was al 4 maanden oud tot het op TV kwam, het zou kunnen dat er inmiddels weer een seizoen afgewerkt is, maar eerlijk gezegd geloof ik daar geen moer vanquote:Op zaterdag 21 december 2024 05:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even napraten. En dan in de kelder tot een volgend seizoen.
Nou die laatse regel is eigenlijk de perfecte samenvattingquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:13 schreef Giggio het volgende:
vond het wel een vermakelijk late night guilty pleasure programma voor het slapen gaan
bitchy brains& topless muscles
dank Uquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou die laatse regel is eigenlijk de perfecte samenvatting![]()
Kan het tv-krantje wat van leren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |