SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al bij al is dit een sterk begin van de DCU onder supervisie van James Gunn en ben ik benieuwd naar hoe dit verder zal verlopen. De film zelf heeft zijn issues maar is bovenal heerlijk entertainment. 4/5 sterren of en 8 uit 10 wat mij betreft.
Veel plezier gewenstquote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik ga zaterdag samen met een kameraad, naar de laser 3D versie.
Jammer dat 3D nog steeds een ding is.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik ga zaterdag samen met een kameraad, naar de laser 3D versie.
Waar kwam het vertrouwen vandaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:34 schreef over_hedge het volgende:
Ik kom net terug. Mijn god. Wat vond ik dit kutJammer wel. Had er best vertrouwen in
Ja geen ideequote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar kwam het vertrouwen vandaan.
Het grote probleem van het schrijven en spelen van extreem slimme karakters, is dat de schrijvers over het algemeen niet zo slim zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja geen ideeWas misschien meer hoop?
Maar de 2 met wie ik was vonden het geweldig. Dus misschien ben ik gewoon zuur
Maar vond het plan van lex luthor zo debiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Het kan beter inderdaad.quote:Op woensdag 16 juli 2025 05:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jammer dat 3D nog steeds een ding is.
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Had het er gister al met @:PeterKelder over, ik ben onder de indruk. Film hield me er (voor het grootste deel) bij, ik vond het verhaal sterk, en:Je vond het verhaal sterk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijzonder hoe anderen echt totaal andere ervaringen kunnen hebben haha. Ik vond de verhaallijn namelijk ontzettend rommelig en onsamenhangend.
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat alle schrijvers in Hollywood zijn ontslagen en dat het script wordt uitbesteed aan ChatGPT.
De combinatie van een superheldenfilm, een goed verhaal, en goed uitgewerkte personages (zoals in the batman trilogie van Nolan) is tegenwoordig blijkbaar te veel gevraagd.
Ik heb niet zoveel met Superman; heb vroeger The new adventures (Lois & Clark) gezien, paar jaar terug de eerste film uit '78, en that's pretty much it.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je vond het verhaal sterk?
Bijzonder hoe anderen echt totaal andere ervaringen kunnen hebben haha. Ik vond de verhaallijn namelijk ontzettend rommelig en onsamenhangend.
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat alle schrijvers in Hollywood zijn ontslagen en dat het script wordt uitbesteed aan ChatGPT.
De combinatie van een superheldenfilm, een goed verhaal, en goed uitgewerkte personages (zoals in the batman trilogie van Nolan) is tegenwoordig blijkbaar te veel gevraagd.
James Gunn is een snelle schrijver; het huidige seizoen van Peacemaker heeft hij ook in 8 weken geschreven. En blijkbaar maakt hij hele gedetailleerde treatments van tientallen pagina's die hij daarna makkelijk kan omzetten naar shooting scripts.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:35 schreef Breuls het volgende:
Superman-vervolg Man of Tomorrow verschijnt in 2027
Over twee jaar al; dat is best snel.
Zeker, hij is een work horse. Hij schrijft zelfs door op vakantie.quote:Op donderdag 4 september 2025 @ 11:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
James Gunn is een snelle schrijver; het huidige seizoen van Peacemaker heeft hij ook in 8 weken geschreven. En blijkbaar maakt hij hele gedetailleerde treatments van tientallen pagina's die hij daarna makkelijk kan omzetten naar shooting scripts.
Inderdaad. Hij laat regelmatig zien heel dicht bij comicliefhebbers te staan.quote:Ook tof hoe hij het aankondigt: op een random woensdag via social media met een begeleidende illustratie van Jim Lee.
Ja, er is veel te vertellen over die twee, dus dat kan leuk zijn. Tegelijkertijd wordt het wel de zoveelste Superman-film met Luthor, want Reeve, Routh, Cavill en Corenswet hebben hem allemaal al eens tegenover zich gehad. Om de tv-Luthors (Rosenbaum, Cryer, Cudlitz, etc) maar niet te noemen.quote:Ergens had ik eerder ingezet op een Superman/Supergirl team-up, maar een mogelijke Superman/Lex team-up kan ook episch worden op het grote scherm.
Ja, topcomic. Eerder dit jaar gelezen (wat wel hielp om de hint in Superman te begrijpen) en ik ben erg benieuwd naar de film.quote:En sowieso is het een hoopvol teken dat we een tweede Superman-film krijgen twee jaar na de release van de eerste; dat was een aanzienlijk succes dus er is vertrouwen, de fundering is gelegd en nu gaan ze lekker verder bouwen. Met Supergirl (als de film ook maar half zo goed is als de comic Woman of Tomorrow wordt dat een knaller),
Ik ben natuurlijk vooral nieuwsgierig naar de casting voor Diana. Wordt het Adria Arjona, of Ana de Armas? Of een onbekende naam?quote:Lanterns op HBO en (in mindere mate) Clayface komend jaar zit er ook aardig wat in de pijpleiding. En dan zijn er nog de projecten die in de ontwikkelingsfase zitten: Wonder Woman, Brave and the Bold, Teen Titans, een mogelijke Jimmy Olsen-spin-off... het ziet er hoopvol uit voor DC. Mag ook wel eens een keer
Voor wie 'm nog een keer wil zien, maar geen zin heeft om naar de bios te fietsen en ook geen zin heeft om te betalen voor digitaal kopen/huren: vanaf vrijdag is Superman op HBO Max te zien.quote:Superman van James Gunn vanaf 19 september op HBO Max
SUPERMAN van regisseur James Gunn met o.a. David Corenswet, Rachel Brosnahan en Nicholas Hoult is vanaf 19 september a.s. te streamen op HBO Max. James Gunn geeft in zijn kenmerkende stijl met een unieke mix van actie, humor en emotie zijn visie op de bekende superheld in het nieuwe DC Universe en toont een Superman die wordt gemotiveerd door mededogen en een geloof in de goedheid van de mens.
De film is een productie van Gunn en Peter Safran, de hoofden van DC Studios, en wordt door Gunn geregisseerd aan de hand van zijn eigen scenario, gebaseerd op personages van DC. Superman is een creatie van Jerry Siegel en Joe Shuster.
In de film zien we David Corenswet (Twisters, Hollywood) in een dubbelrol als Superman/Clark Kent, Rachel Brosnahan (The Marvelous Mrs. Maisel) als Lois Lane en Nicholas Hoult (de X-Men-films, Juror #2) als Lex Luthor. Daarnaast zijn er rollen voor Edi Gathegi (For All Mankind), Anthony Carrigan (Barry, Gotham), Nathan Fillion (de Guardians of the Galaxy-films, The Suicide Squad), Isabela Merced (Alien Romulus), Skyler Gisondo (Licorice Pizza, Booksmart), Sara Sampaio (At Midnight), María Gabriela de Faría (The Moodys), Wendell Pierce (Selma, Tom Clancy's Jack Ryan), Alan Tudyk (Andor), Pruitt Taylor Vince (Bird Box) en Neva Howell (Greedy People).
Dat is snelquote:Op woensdag 17 september 2025 15:00 schreef Breuls het volgende:
[..]
Voor wie 'm nog een keer wil zien, maar geen zin heeft om naar de bios te fietsen en ook geen zin heeft om te betalen voor digitaal kopen/huren: vanaf vrijdag is Superman op HBO Max te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |