Zit Guy er in?quote:Op donderdag 19 december 2024 15:05 schreef Breuls het volgende:
Wow, ik vind 't echt een goede teaser.
- Krypto-introductie door het gefluit: leuk!
- Muziek: kippenvel.
- Guy Gardner, Mr. Terrific, Hawkgirl al in beeld
- Mooie scènes met Superman in actie, reacties van het publiek, dat jongetje dat hoopt dat hij komt.
- Lois en Superman zijn/worden een setje? (niets nieuws natuurlijk, maar ik wist niet hoe ver Gunn al wilde gaan)
- edit: pas bij de vijfde keer kijken viel me het Fortress of Solitude op.
Het ademt de hoop en positiviteit van Superman en laat zien dat hij niet onschendbaar is, en geeft de indruk dat hij desondanks voor 'ons' blijft vechten.
Muziek inderdaad geweldig. Heb al een tijd geen emotie gevoeld bij een superheldenfilm.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:05 schreef Breuls het volgende:
Wow, ik vind 't echt een goede teaser.
- Krypto-introductie door het gefluit: leuk!
- Muziek: kippenvel.
- Guy Gardner, Mr. Terrific, Hawkgirl al in beeld
- Mooie scènes met Superman in actie, reacties van het publiek, dat jongetje dat hoopt dat hij komt.
- Lois en Superman zijn/worden een setje? (niets nieuws natuurlijk, maar ik wist niet hoe ver Gunn al wilde gaan)
- edit: pas bij de vijfde keer kijken viel me het Fortress of Solitude op.
Het ademt de hoop en positiviteit van Superman en laat zien dat hij niet onschendbaar is, en geeft de indruk dat hij desondanks voor 'ons' blijft vechten.
Een andere schurk dan Zod of Luthor zou eens leuk zijn.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:05 schreef Breuls het volgende:
Yes, Metamorpho, gespeeld door Anthony Carrigan.
Ultramanquote:Op zondag 22 december 2024 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een andere schurk dan Zod of Luthor zou eens leuk zijn.
Ben zelf geen fan van multiversum dingen, dus ik zou gaan voor Parasite, Metallo of Brainiac.quote:
Ben echt zeer benieuwd naar deze versie.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:59 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe trailer is uit
Bekijk deze YouTube-video
Vind het er inderdaad matig uitzien. Beetje als die XXX versies van Axel Braun haha.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |