Ik hoop wel dat Gunn erin slaagt om dit anders te laten voelen dan de films van Marvel. Anders zou het inderdaad alleen maar meer van hetzelfde zijn.quote:Op maandag 16 december 2024 @ 18:31 schreef GGMM het volgende:
Ik ben een beetje klaar met Marvel, maar wie weet als het goed beoordeeld wordt.
Veel mensen hebben dat. Komt wellicht doordat sommigen alleen kijken naar zijn fysieke kracht en denken dat dat zijn hele personage is.quote:Maar ik heb Superman eigenlijk altijd stom gevonden. Iemand die gewoon alles kan heeft geen problemen en daar hebben ze toen maar dat kryptonite bij verzonnen.
Maar goed dan dat het geen Marvel isquote:Op maandag 16 december 2024 18:31 schreef GGMM het volgende:
Ik ben een beetje klaar met Marvel, maar wie weet als het goed beoordeeld wordt.
Als dát nou eens de reden is geweest voor het verzinnen van Kryptonite, maar helaas zit die vork net iets anders in de steelquote:Op maandag 16 december 2024 18:31 schreef GGMM het volgende:
Maar ik heb Superman eigenlijk altijd stom gevonden. Iemand die gewoon alles kan heeft geen problemen en daar hebben ze toen maar dat kryptonite bij verzonnen.
Was dat niet de ziekte/vakantie/afwezigheid van de stemacteur?quote:Op maandag 16 december 2024 @ 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als dát nou eens de reden is geweest voor het verzinnen van Kryptonite, maar helaas zit die vork net iets anders in de steel
Ja, en de benadering van Superman in die serie is ook veel menselijker dan je in veel andere versies (zelfs de comics) ziet. Hij is hier geen perfect personage die altijd geduld heeft, niet gefrustreerd raakt, et cetera. Je zou bijna denken dat-ie een normaal mens is.quote:Tip: probeer Superman & Lois eens. Superman krijgt daar genoeg problemen van allerlei kanten voor zijn voeten geworpen die niet zomaar opgelost zijn.
Heb je de eerste film met Christopher Reeve ook nooit gezien?quote:Op maandag 16 december 2024 @ 22:36 schreef GGMM het volgende:
Het was ook zeker niet als trolletje bedoeld, ik ga deze film zeker kijken als hij goed beoordeeld wordt. Ik heb nog nooit een goede Superman film gezien (toegegeven, ik heb ook alleen die film met Kevin Spacey gezien), dus ik laat mij graag verrassen.
Nee dat was voor mijn tijd. En toen ik wat ouder was en die films op m'n radar kwamen zag ik vooral een vent in een soort pyjama toen was het eigenlijk al iets te oudbollig voor me.quote:Op dinsdag 17 december 2024 07:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Heb je de eerste film met Christopher Reeve ook nooit gezien?
Die is natuurlijk alweer uit 1978, maar nog steeds de moeite waard.
Klopt! De stemacteur wilde eens met vakantie kunnen, dus werd er een radioactieve meteoriet van het verwoeste Krypton verzonnen om de afwezigheid van Superman in zijn eigen radioshow te verklaren. Dat was 1943, pas in 1949 werd het door editors van DC Comics ingevoerd in de stripreeks.quote:Op dinsdag 17 december 2024 07:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Was dat niet de ziekte/vakantie/afwezigheid van de stemacteur?
Zoals hij in één van de laatste afleveringen terecht zei: "I'm just a regular guy."quote:[..]
Ja, en de benadering van Superman in die serie is ook veel menselijker dan je in veel andere versies (zelfs de comics) ziet. Hij is hier geen perfect personage die altijd geduld heeft, niet gefrustreerd raakt, et cetera. Je zou bijna denken dat-ie een normaal mens is.
Leuk om te lezen/zien! Het is wel merkbaar dat deze verslaggevers niet allemaal privégesprekjes hebben gehad, maar gewoon allemaal aan dezelfde tafel of in dezelfde zaal zaten, want ze hebben dezelfde quotes.quote:Op dinsdag 17 december 2024 @ 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
De tamtam begint op gang te komen, nu er artikelen verschijnen van verschillende outlets die eerder dit jaar een kijkje mochten nemen op de set in Cleeveland met aanvullend een interview met James Gunn:
https://collider.com/james-gunn-superman-set-visit/
https://www.thewrap.com/j(...)ding-action-casting/
Ik denk dat het wel goed zit. Hij heeft met Guardians bewezen goed te begrijpen dat de personages het belangrijkste zijn, en dat is een goede basis voor elke filmmaker.quote:Het klinkt vooralsnog zeker hoopvol. Al moet de film ijzersterk zijn wil het 't niveau van Superman & Lois kunnen evenaren in mijn ogen, maar vooralsnog heb ik het gevoel dat James Gunn voor deze film de juiste man op de juiste plek is.
Synder's Superman was meer iemand om naar op te kijken. Hij liet dat in meerdere scènes ook zo zien. Vond ik een leuke benadering en ik vind Man of Steel ook nog steeds erg gaaf (en de vervolgfilms ook), maar ik verwacht nu een warmere Superman en daar ben ik ook wel aan toe, merk ik. Komt misschien ook door Hoechlin's versie. Die was soms té menselijk (naar mijn smaak; ik zie Superman ook een beetje als iemand om licht naar op te kijken), maar dat is een keuze en die is niet fout.quote:Op dinsdag 17 december 2024 @ 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
Zoals hij in één van de laatste afleveringen terecht zei: "I'm just a regular guy."
Maar ik denk ook dat deze serie goed is geweest om het beeld van Superman voor het brede publiek weer wat recht te zetten, nadat de DCEU/Snyderverse ditzelfde publiek erg polariseerde (en die franchise daarmee geen steek verder kwam). Juist nu de serie gestopt is zie ik meer mensen op de socials die de serie zijn beginnen kijken en positief verrast zijn over de (inhoudelijke) kwaliteit ervan en hoe de personages van Clark/Superman en Lois Lane worden vertolkt.
Doomsday disagrees.quote:Op maandag 16 december 2024 18:31 schreef GGMM het volgende:
Maar ik heb Superman eigenlijk altijd stom gevonden. Iemand die gewoon alles kan heeft geen problemen en daar hebben ze toen maar dat kryptonite bij verzonnen.
Doe mij Spider-man maar ofzo
Ja, het is een beetje belachelijk: twee teasers (en die aankondiging van Gunn) voor een teaser.quote:Op woensdag 18 december 2024 @ 15:08 schreef PeterKelder het volgende:
Het is nog niet de teaser trailer, maar de teaser voor de teaser trailer:
Ja, die belooft veel goeds.quote:En nog een aanvullende promo met James zelf. De nieuwe versie van de John Williams-score op de achtergrond is wel een cadeautje
Oh, dat zeg ik wel, maar misschien klopt het niet; de omscrijving van deze video zegt "6am PT" en dat is vanmiddag om 3 uur:quote:
Hondjequote:Op donderdag 19 december 2024 08:36 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik wel, maar misschien klopt het niet; de omscrijving van deze video zegt "6am PT" en dat is vanmiddag om 3 uur:
Bekijk deze YouTube-video
(Eerder deze week werd 9am PST gecommuniceerd.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |