SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geeft niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://www.youtube.com/playlist?list=PL126AFB53A6F002CCquote:Op zondag 15 december 2024 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ziet er zeer betrouwbaar uit.Zou ruim geven.
Is deze meneer; AronRa.![]()
![]()
Nee vanavond mag ik JKquote:Op zondag 15 december 2024 20:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil ook iemand ruim geven![]()
Ff checken?quote:Op zondag 15 december 2024 20:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou de droger al klaar zijn? Ik wil zo graag naar bed"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Noem je mij nu een droger?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eindelijk? Jij loopt achterquote:Op zondag 15 december 2024 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Is hij straks eindelijk geen knaap meer!![]()
Waarom zit die kerel nog steeds in de OP?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ik weet he jongens en meiden, waar ik aan meedoe, het heeft geen winst oogmerk. nog is het gelinked aan kerken.
Ik ken de mensen en weet ze bekostigen hun reis zelf. dus eigenlijk alles wat we ophalen met bandje enzo gaat rechtsreeks naar het goede doel.
Dit is geen lompe organisatie die studenten stuurt aan de deur en ze bonus geeft als ze een bejaarde over kunnen halen in een abo. Helemaal totaal anders.
ik denk dat ze goede dingen doen.
stichtinghelponshelpen. google datDo what you love, love what you do!![]()
Ariequote:Op zondag 15 december 2024 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom zit die kerel nog steeds in de OP?![]()
![]()
Vaak wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goeie vraag welquote:Op zondag 15 december 2024 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom zit die kerel nog steeds in de OP?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Krijgen we dit weerquote:Op zondag 15 december 2024 20:32 schreef kree het volgende:
ik weet he jongens en meiden, waar ik aan meedoe, het heeft geen winst oogmerk. nog is het gelinked aan kerken.
Ik ken de mensen en weet ze bekostigen hun reis zelf. dus eigenlijk alles wat we ophalen met bandje enzo gaat rechtsreeks naar het goede doel.
Dit is geen lompe organisatie die studenten stuurt aan de deur en ze bonus geeft als ze een bejaarde over kunnen halen in een abo. Helemaal totaal anders.
stichtinghelponshelpen. google dat![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 20:32 schreef kree het volgende:
stichtinghelponshelpen. google datGeweldig, bedankt voor deze informatie!
![]()
Heb je dit echt gelezen? Ik was na de eerste zin al weg.quote:Op zondag 15 december 2024 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]Geweldig, bedankt voor deze informatie!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Omdat we anders de moeder geTRed wordenquote:Op zondag 15 december 2024 20:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
Waarom reageren jullie nog steeds op propoganda?![]()
Her en der een woordje uit een zin oppikken.quote:Op zondag 15 december 2024 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je dit echt gelezen? Ik was na de eerste zin al weg.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 20:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
JK mag mij nemen zoals hij wil!
![]()
Mevrouw ten Kate.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uh?quote:Op zondag 15 december 2024 20:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nogal lullig letterlijk en figuurlijk om hier te zeggen......![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 20:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
JK mag mij nemen zoals hij wil![]()
![]()
![]()
hey, haha laat maar gaan ook weer, ik krijg dit gewoon niet duidelijk. en dat het als propaganda wordt gezegd vind ik ook raar.quote:
ik zie het wel als goed doel nl. enne naja het boeit me niet eigenlijk wat rest ervan denkt.Do what you love, love what you do!![]()
bij gebrek aan? je date heeft je weer laten zitten en jk is weer oke?quote:Op zondag 15 december 2024 20:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
JK mag mij nemen zoals hij wil![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Moet jij niet vliegen?quote:Op zondag 15 december 2024 20:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bij gebrek aan? je date heeft je weer laten zitten en jk is weer oke?![]()
![]()
![]()
![]()
Og vrouw ga je ergens anders mee bezig houden zegquote:Op zondag 15 december 2024 20:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bij gebrek aan? je date heeft je weer laten zitten en jk is weer oke?![]()
![]()
![]()
Lastig,je bent net op tijd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thanks Schotel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt je punt gemaaktquote:Op zondag 15 december 2024 20:36 schreef kree het volgende:
[..]
hey, haha laat maar gaan ook weer, ik krijg dit gewoon niet duidelijk. en dat het als propaganda wordt gezegd vind ik ook raar.
ik zie het wel als goed doel nl. enne naja het boeit me niet eigenlijk wat rest ervan denkt.
Nu mag iedereen zelf weten wat ze ermee doen
En gaat over tot de orde van de dag♡♡♡♡![]()
eensquote:Op zondag 15 december 2024 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je hebt je punt gemaakt
Nu mag iedereen zelf weten wat ze ermee doen
En gaat over tot de orde van de dag
Do what you love, love what you do!![]()
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
MOONtje.quote:
Dan is het goed!quote:Op zondag 15 december 2024 20:43 schreef Lovely het volgende:
Ik hap lekker gemengde nootjes
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Klassiekerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 20:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vandaag of morgen volle maan geloof ik![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja deze is inmiddels al weer overbodig tot volgend jaar september of zo!
[ afbeelding ]heb nog liggen
Nee ik heb nogquote:Op zondag 15 december 2024 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Augustus al wel weer denk ikquote:Op zondag 15 december 2024 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zeg doen jullie eens rustig aan
Kan niet eens appen en bolken tegelijk
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow is er content van jou te vinden?quote:Op zondag 15 december 2024 20:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah hij moest eigenlijk gewoon schoon droog en zonder hondenhaar dan ben ik content![]()
![]()
jaquote:Op zondag 15 december 2024 20:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vandaag of morgen volle maan geloof ik![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 20:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Leuk isti he? Leuk, lief knap lekker en tering ver weg![]()
![]()
Niet?quote:Op zondag 15 december 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ahaquote:Op zondag 15 december 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
Kan niet eens appen en bolken tegelijk![]()
![]()
Take on me.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja goffer heb ik ook last vanquote:Op zondag 15 december 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
![]()
Je bent toch een vrouw die kunnen meer dingen tegelijkquote:Op zondag 15 december 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
Sorry!quote:Op zondag 15 december 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
Dit had ik werkelijk eerst staan als reactie .quote:Op zondag 15 december 2024 20:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw die kunnen meer dingen tegelijk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan je ook spelletjes mee doenquote:Op zondag 15 december 2024 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik had een odol, komt wel dichtbij zo![]()
![]()
Ja jij ookquote:Op zondag 15 december 2024 20:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan je ook spelletjes mee doen![]()
![]()
En toen dacht nee ik wis mijn post wel..quote:Op zondag 15 december 2024 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit had ik werkelijk eerst staan als reactie .
Bewarequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, kloptquote:Op zondag 15 december 2024 20:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
En toen dacht nee ik wis mijn post wel..Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoe gaat het met de andere hond.... Geen conflict gehad tussen die twee?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Even wennenquote:Op zondag 15 december 2024 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de andere hond.... Geen conflict gehad tussen die twee?
Gaat wel goed
Maar je moet er wel meerdere keren per nacht uit omdat 'ie moet plassen...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee hoorquote:Op zondag 15 december 2024 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar je moet er wel meerdere keren per nacht uit omdat 'ie moet plassen...
Nopequote:Op zondag 15 december 2024 20:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik niet vorig jaar ook niet eigenlijk
Jij wel?
Zelfs die niet gehad.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ok, even zippen die handelquote:Op zondag 15 december 2024 20:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die mag je mij altijd sturen![]()
![]()
Komt misschien nog.. maar vroeger had ik het ook meer net als met jarig zijnquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jepquote:Op zondag 15 december 2024 20:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je hebt ook een '2 vuisten baard'?
Sow, de glazen kast is inmiddels weg, de koelkast wordt morgenochtend opgehaald en ik krijg nu net een berichtje binnen voor de boekenkast die ook weg moet!
Voor alledrie zijn er mensen die er ook wat voor willen/wilden betalen, maar ik heb in alle advertenties gezet dat het gratis is. Om er dan nog ineens geld voor te gaan vragen....![]()
fijn tot !quote:Op zondag 15 december 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
Sow, de glazen kast is inmiddels weg, de koelkast wordt morgenochtend opgehaald en ik krijg nu net een berichtje binnen voor de boekenkast die ook weg moet!
Voor alledrie zijn er mensen die er ook wat voor willen/wilden betalen, maar ik heb in alle advertenties gezet dat het gratis is. Om er dan nog ineens geld voor te gaan vragen....Smile, it's free therapy.![]()
Gewoon zeggen dat een fooi in natura altijd magquote:Op zondag 15 december 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
Voor alledrie zijn er mensen die er ook wat voor willen/wilden betalen, maar ik heb in alle advertenties gezet dat het gratis is. Om er dan nog ineens geld voor te gaan vragen....![]()
![]()
Opgeruimd huisquote:Op zondag 15 december 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
Voor alledrie zijn er mensen die er ook wat voor willen/wilden betalen, maar ik heb in alle advertenties gezet dat het gratis is. Om er dan nog ineens geld voor te gaan vragen....
Opgeruimd hoofd
ook als het een oude knakker is?quote:Op zondag 15 december 2024 20:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat een fooi in natura altijd mag
Bij Jus mag iedereen in natura betalenquote:Op zondag 15 december 2024 20:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ook als het een oude knakker is?
dat blijkt.....................quote:Op zondag 15 december 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij Jus mag iedereen in natura betalen![]()
Ieni komt de boekenkast halen?quote:Op zondag 15 december 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
Voor alledrie zijn er mensen die er ook wat voor willen/wilden betalen, maar ik heb in alle advertenties gezet dat het gratis is. Om er dan nog ineens geld voor te gaan vragen....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als mensen er iets voor willen,dan het ook aannemen..quote:Op zondag 15 december 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
Voor alledrie zijn er mensen die er ook wat voor willen/wilden betalen, maar ik heb in alle advertenties gezet dat het gratis is. Om er dan nog ineens geld voor te gaan vragen....
Ieder z'n fetishquote:Op zondag 15 december 2024 20:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ook als het een oude knakker is?![]()
![]()
Zeg je dat nou omdat ik dat aan jou voorstelde?quote:Op zondag 15 december 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Sow! Toyboy!quote:Op zondag 15 december 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hadden het over ToT hequote:Op zondag 15 december 2024 21:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dacht dat bimbo;s meer je ding was![]()
![]()
![]()
Sneeuw en onweer hier nu, een combo die ik niet vaak mee heb gemaakt.
Einde weerbericht
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bedankt voor deze informatie, ik wilde net naar Noorwegen rijdenquote:Op zondag 15 december 2024 21:02 schreef Fogel het volgende:
Einde weerbericht![]()
Helaas zijn het vooral de mensen die achter het net vissen die er wat voor willen geven.quote:Op zondag 15 december 2024 21:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als mensen er iets voor willen,dan het ook aannemen..
Maar ook voor de boekenkast wil nu iemand wel iets geven.
Ach, ik ben allang blij als hij weg is.![]()
Dankewol Pyt.quote:Op zondag 15 december 2024 21:02 schreef Fogel het volgende:
Einde weerbericht
Oant moarn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb mijn hbo diploma idd bij een pakje boter gekregenquote:Op zondag 15 december 2024 21:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dacht dat bimbo;s meer je ding was![]()
![]()
Tegen de tijd dat je er bent is het vast weer overquote:Op zondag 15 december 2024 21:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie, ik wilde net naar Noorwegen rijdenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Roomboter?quote:Op zondag 15 december 2024 21:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb mijn hbo diploma idd bij een pakje boter gekregen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je voet je aangesproken? oke..quote:Op zondag 15 december 2024 21:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb mijn hbo diploma idd bij een pakje boter gekregen
Oh daarom zoquote:Op zondag 15 december 2024 21:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb mijn hbo diploma idd bij een pakje boter gekregen![]()
![]()
![]()
als boter
![]()
![]()
Een voet aanspreken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga nu niet onschuldig lopen doen. Iedereen weet dat ik nu jouw pispaaltje moet zijn. Heb dan ook de ballen om er transparant over te zijn.quote:Op zondag 15 december 2024 21:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je voet je aangesproken? oke..![]()
Snap ik ja.. weg is wegquote:Op zondag 15 december 2024 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas zijn het vooral de mensen die achter het net vissen die er wat voor willen geven.
Maar ook voor de boekenkast wil nu iemand wel iets geven.
Ach, ik ben allang blij als hij weg is.
Let it go.Wees de wijste.quote:Op zondag 15 december 2024 21:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ga nu niet onschuldig lopen doen. Iedereen weet dat ik nu jouw pispaaltje moet zijn. Heb dan ook de ballen om er transparant over te zijn.
Ik heb liever dat mensen recht door zee zijn en zeggen dat ze mij niet moeten dan die sneue achter de ellebogen opmerkingen.quote:![]()
Ja eindelijk een kerstboom met mooie versieringquote:
Wil alleen nog wat erbij kopen, want volgend jaar hebben ze denk ik die kleur niet meer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
het is merkwaardig, ik zat dus eens de sterren kalender te bekijken. Om deze opstandigheid te verklaren van de vrouwen in dit topic.
Maar wacht, het is logisch.
Het blijkt dat Venus en Mars op de astrologische grens staan van in het halve maan kwartier.
dit verklaart volgens de astrologie de opstandigheid van vrouwen.
gelukkig verschijnt Mercurius weer in het spel door in de baan te draaien rond aarde en zon, hierdoor zullen deze gedachten weer afnemen.Do what you love, love what you do!![]()
Zellufquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Net na kerst ff goedkoop halen danquote:Op zondag 15 december 2024 21:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja eindelijk een kerstboom met mooie versiering
Wil alleen nog wat erbij kopen, want volgend jaar hebben ze denk ik die kleur niet meer![]()
![]()
Ik mag je heel graag daarom zeg ik dit ook.quote:Op zondag 15 december 2024 21:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen recht door zee zijn en zeggen dat ze mij niet moeten dan die sneue achter de ellebogen opmerkingen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welke kleur? denk zilver of goud te zien?quote:Op zondag 15 december 2024 21:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja eindelijk een kerstboom met mooie versiering
Wil alleen nog wat erbij kopen, want volgend jaar hebben ze denk ik die kleur niet meerSmile, it's free therapy.![]()
When the moon is in the Seventh Housequote:Op zondag 15 december 2024 21:08 schreef kree het volgende:
het is merkwaardig, ik zat dus eens de sterren kalender te bekijken. Om deze opstandigheid te verklaren van de vrouwen in dit topic.
Maar wacht, het is logisch.
Het blijkt dat Venus en Mars op de astrologische grens staan van in het halve maan kwartier.
dit verklaart volgens de astrologie de opstandigheid van vrouwen.
gelukkig verschijnt Mercurius weer in het spel door in de baan te draaien rond aarde en zon, hierdoor zullen deze gedachten weer afnemen.
And Jupiter aligns with Mars
Then peace will guide the planets
And love will steer the stars![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 21:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ZellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mwa kan maar misschien is dan alles al weg..quote:Op zondag 15 december 2024 21:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net na kerst ff goedkoop halen dan
Vast druk in de app nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
precies dat haalde ik er ook uitquote:Op zondag 15 december 2024 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
When the moon is in the Seventh House
And love will steer the starsDo what you love, love what you do!![]()
Wit/cremige..quote:Op zondag 15 december 2024 21:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Welke kleur? denk zilver of goud te zien?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op zondag 15 december 2024 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
When the moon is in the Seventh House
And love will steer the starsI'm surrounded by morons!
Die kleur ken ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eilandraad zo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DuckThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
The age of Aquarius
I'm surrounded by morons!
quote:
Sja die kans is er natuurlijkquote:Op zondag 15 december 2024 21:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa kan maar misschien is dan alles al weg..![]()
![]()
Tja wie nietquote:maar is wel in nu, zie je overal die kleur
* Fogel gaat weer verder met de recordpoging relaxenI'm surrounded by morons!
Na de kerst weer goedkoop her en der te kopenquote:![]()
20% kortingsdagen bij Intratuin zijn geloof ik al voorbij.Smile, it's free therapy.![]()
FOTOquote:Op zondag 15 december 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier rendierdraad hangen, met lampjes!![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 21:12 schreef Fogel het volgende:
* Fogel gaat weer verder met de recordpoging relaxenGa er voor, je kunt het!
![]()
Dat ga je vast winnen ouwequote:Op zondag 15 december 2024 21:12 schreef Fogel het volgende:
* Fogel gaat weer verder met de recordpoging relaxen![]()
![]()
Ga van de week nog wel ff heenquote:Op zondag 15 december 2024 21:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Na de kerst weer goedkoop her en der te kopen![]()
20% kortingsdagen bij Intratuin zijn geloof ik al voorbij.
Go go Fogelquote:Op zondag 15 december 2024 21:12 schreef Fogel het volgende:
* Fogel gaat weer verder met de recordpoging relaxen![]()
quote:![]()
![]()
Dit jaar voor het eerst niet heen geweest. Je gaat vast leuke dingen shoppen
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: