SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2024 18:48:33 ]![]()
Nederland heeft nogal een reputatie wat de doorvoer in drugs aangaat.quote:Op zondag 15 december 2024 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
nou zo denk ik ook dus. Mss is dat snel conclusies trekken maar geloof dat de drugs maffia erachter zit. niet eens aangestuurd van hier uit NL maar meer van erbuiten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, maar de laatste jaren duik ik steevast onder.quote:Op zondag 15 december 2024 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent gillend en stampend naar bed gegaan en daar gaan huilen op de sprei?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hoi Arie.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog 26min dan gaat mijn laptop uit ( batterij is leeg )
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ligt je oplader nog hier?quote:Op zondag 15 december 2024 18:49 schreef Lovely het volgende:
Nog 26min dan gaat mijn laptop uit ( batterij is leeg )![]()
Ik zet wel even een trquote:Op zondag 15 december 2024 18:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
Benieuwd of lege TT's ook al TR's en notes opleveren
Ja stuur maar even opquote:Op zondag 15 december 2024 18:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ligt je oplader nog hier?
Best rustgevend een lege TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker minimalistischMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
Een perforator perforeert, een nietmachine niet
Wijze woorden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een nietmachine laat geen gaatjes vallen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ArieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Is geen kanarie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wijze woorden worden met de pen geschreven
Want wat op papier staat, zal bewijs worden bewezen
Ofzoiets
Een naaimachine naait.quote:Op zondag 15 december 2024 19:05 schreef Homijn het volgende:
Een perforator perforeert, een nietmachine niet
Een nietmachine niet.![]()
Dank voor je bijdragequote:Op zondag 15 december 2024 19:10 schreef Lovely het volgende:
Wijze woorden worden met de pen geschreven
Want wat op papier staat, zal bewijs worden bewezen
Ofzoiets![]()
![]()
klopt, maar het gaat de laatste tijd wel een beetje raar enzo, soort narco staat aan het worden.quote:Op zondag 15 december 2024 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nederland heeft nogal een reputatie wat de doorvoer in drugs aangaat.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 19:10 schreef maily het volgende:
[..]
Een naaimachine naait.
Een nietmachine niet.![]()
Bekijk deze YouTube-videoSmile, it's free therapy.![]()
Dat ofzoiets doet het wel mooi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 19:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ofzoiets doet het wel mooi.
Jaquote:Op zondag 15 december 2024 19:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ofzoiets doet het wel mooi.![]()
![]()
Ik doe een bolk.
Ofzoiets.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://www.deorkaan.nl/l(...)rmer/#comment-206181Tranen gelachenquote:Als je nou niet zo enthousiast wordt van het bekijken van een baby, zijn er ook nog andere dingen te doen. Zo zingt een groepje ‘engelen’ de sterren van de hemel met speciale Kerstliedjes, is er gratis snert en chocolademelk te verkrijgen op de ‘eeuwenoude’ markt, kan je drie schapen aaien die voor deze bijzondere avond ergens van een weiland zijn gesleurd en is er vooral ontzettend veel gezelligheid tussen de bezoekers.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heb jij ook al een schriftje?quote:
Ofzoiets.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vrijdag: zullen we morgen stoofvlees eten?
@Rob : het is morgen brooddag, maar we kunnen het wel morgen opzetten en zondag eten.
Wij gisteren: totaal niet meer aan het rundvlees gedacht
Wij vandaag: vaste prik even naar Gideon Italiaander, en pas om half vier thuis.
Dus ligt er nu een porchetta van een kilo bij te komen onder het folie.
Dat rundvlees flikker ik morgen wel in de pan en vervolgens oven
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Whoopi goldberg?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Zeldzaam exemplaar.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Krijg je gratis bij het Pimp-aboquote:Op zondag 15 december 2024 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij ook al een schriftje?
Ofzoiets.![]()
Is dat zo? Ik krijg nooit wat .quote:Op zondag 15 december 2024 19:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Krijg je gratis bij het Pimp-abo
Man3quote:Op zondag 15 december 2024 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik krijg nooit wat .![]()
![]()
Schande.quote:
Het ging redelijkquote:Op zondag 15 december 2024 15:18 schreef maily het volgende:
@:greysbones hoe gaat het met Odin?
Kunnen slapen vannacht?
Maar![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O je hebt de hond al thuis?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Wekelijks worden er uithalers gearresteerd.quote:Op zondag 15 december 2024 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
klopt, maar het gaat de laatste tijd wel een beetje raar enzo, soort narco staat aan het worden.
Steeds vaker spoelen er pakketjes aan.![]()
![]()
Hey monster.quote:
quote:Op zondag 15 december 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mis in je post
En @:Gebrokenglas![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mis in je post
En @:Gebrokenglas![]()
![]()
Ik normaal gesproken alleen TRs en klappenquote:Op zondag 15 december 2024 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik krijg nooit wat .![]()
Tof. Ik dacht het is een echt nieuw puppy die eerst nog bij de moeder moet blijven. Ja.quote:
Hij moet nog zindelijk worden natuurlijk. Ja, korte nachten...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 15 december 2024 19:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken alleen TRs en klappen![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 19:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken alleen TRs en klappen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat laatste is ook echt een trend.quote:Op zondag 15 december 2024 19:38 schreef maily het volgende:
[..]
Wekelijks worden er uithalers gearresteerd.
Steeds vaker spoelen er pakketjes aan.
Slaapt wel door hoorquote:Op zondag 15 december 2024 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tof. Ik dacht het is een echt puppy die eerst nog bij de moeder moet blijven. Ja.
Hij moet nog zindelijk worden natuurlijk. Ja, korte nachten...
Maar eerste nacht zonder mama en broers en zussen is toch engThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dikke prima,mat jou dan?quote:
quote:Op zondag 15 december 2024 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
Haaaaaaaay schatjes en mijn lievelings @:gebrokenglas
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2024 19:41:13 ]![]()
@Monsterkoekiequote:Op zondag 15 december 2024 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
Haaaaaaaay schatjes en mijn lievelings @:gebrokenglas![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 15 december 2024 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mijnheer Aardappel, de keuken al goed in gebruik?jazeker!
![]()
Jeetje wat leukquote:Op zondag 15 december 2024 19:40 schreef JustinK het volgende:
Er spoelde bij mij laatst ook een pakketje aan
Mijn vorige buren kregen vaak pakketjes terwijl ze niet thuis waren.
Dus ik was een 2e ophaalpunt zo'n beetje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Snap ik wel met gggquote:Op zondag 15 december 2024 19:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sorry, kan maar een lievelings hebben![]()
![]()
Elke stap is er eentje.Kom wat vaker posten dan.quote:Op zondag 15 december 2024 19:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nog altijd worstelende met mijzelf maar steeds een beetje beterder“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das wel een eindje voor jou toch?quote:Op zondag 15 december 2024 19:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
Morgen ga ik naar Utreg voor werkbeetje zenuwachtig voor
voor wat?quote:Op zondag 15 december 2024 19:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik ben momenteel helemaal in mijn sporty spice eraquote:Op zondag 15 december 2024 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Elke stap is er eentje.Kom wat vaker posten dan.![]()
![]()
1,5 uurquote:Op zondag 15 december 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das wel een eindje voor jou toch?![]()
Baby-steps zijn toch ook goed.quote:Op zondag 15 december 2024 19:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nog altijd worstelende met mijzelf maar steeds een beetje beterder![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 19:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nog altijd worstelende met mijzelf maar steeds een beetje beterder
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Succes. Het komt vast goed.quote:Op zondag 15 december 2024 19:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 15 december 2024 19:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
werk is toch niet zo’n vreemd begrip?![]()
![]()
nee dat snapte ik maar voor wat precies vroeg ik me af?quote:Op zondag 15 december 2024 19:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
werk is toch niet zo’n vreemd begrip?Do what you love, love what you do!![]()
Het is je vergevenquote:Op zondag 15 december 2024 19:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sorry, kan maar een lievelings hebben![]()
![]()
Werk!quote:Op zondag 15 december 2024 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat snapte ik maar voor wat precies vroeg ik me af?![]()
Moet in je aard liggenquote:Op zondag 15 december 2024 19:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
werk is toch niet zo’n vreemd begrip?![]()
Alleen per uur somsquote:Op zondag 15 december 2024 19:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gelukkig, heb je al verkering?![]()
ok, nou weet ff niet de geschiedenis dan want leek me iets van nieuws ofzo of anders waardoor je mss zenuwachtig werd?quote:
Al met al en been here done that, meestal valt het wel mee.
Oehquote:Op zondag 15 december 2024 19:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zal eens wat in jouw aard leggen![]()
![]()
Het ligt in mijn aard om @JustinK te bolken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Durf ik niet te zeggen hierquote:Op zondag 15 december 2024 19:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh, maar je bent zeker nog niet op mij?![]()
![]()
Zou jou en JK samen bolkenquote:Op zondag 15 december 2024 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Het ligt in mijn aard om @:JustinK te bolken![]()
![]()
Dm dan!quote:Op zondag 15 december 2024 19:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen hier![]()
quote:
Dan moet je je aard even een oppepper gevenquote:Op zondag 15 december 2024 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Het ligt in mijn aard om @:JustinK te bolken
Volgens mij staat Justin op 1
Misschien moet ie toch maar gaan werkenquote:Op zondag 15 december 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je je aard even een oppepper geven
Volgens mij staat Justin op 1![]()
![]()
waarom komt een soort scene als dit nu ineens in mijn geheugen?
Bekijk deze YouTube-video
typisch jullie wel;
Is ook wel grootquote:Op zondag 15 december 2024 19:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ruimte meer voor op mijn icloud![]()
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zondag 15 december 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je je aard even een oppepper geven
Volgens mij staat Justin op 1
Maar dat ga ik ook niet meer inhalen. 🤷♂️Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Justin gaat werken? Ja.quote:Op zondag 15 december 2024 19:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien moet ie toch maar gaan werken
Dan neem ik gelijk vrij.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Aah we zijn nog niet op de helftquote:Op zondag 15 december 2024 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
Maar dat ga ik ook niet meer inhalen. 🤷♂️
Waar zei ik 'ik'?quote:Op zondag 15 december 2024 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Justin gaat werken? Ja.
Dan neem ik gelijk vrij.![]()
![]()
Boefjequote:Op zondag 15 december 2024 19:49 schreef kree het volgende:
typisch jullie wel;They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee hoor tegen Justin zei ik gewoon: broek uitquote:Op zondag 15 december 2024 19:49 schreef kree het volgende:
typisch jullie wel;![]()
Het is niet te doen. Ik moet buiten kerst en nieuwjaarsdag ook werken en als Justin vrij heeft is het natuurlijk helemaal niet te doenquote:Op zondag 15 december 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah we zijn nog niet op de helft
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hihiquote:Op zondag 15 december 2024 19:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee hoor tegen Justin zei ik gewoon: broek uit![]()
![]()
Moet je een seks met hem proberen te hebben.. ook niet te doenquote:Op zondag 15 december 2024 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is niet te doen. Ik moet buiten kerst en nieuwjaarsdag ook werken en als Justin vrij heeft is het natuurlijk helemaal niet te doen![]()
Is groot hequote:Op zondag 15 december 2024 19:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet je een seks met hem proberen te hebben.. ook niet te doen![]()
Lovely, heb je weer stroom? Je laptop was praktisch leeg!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik bolk Arie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
haha toch lijkt het eropquote:Op zondag 15 december 2024 19:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee hoor tegen Justin zei ik gewoon: broek uit
anyway vond dat grappige film sowieso.
Laptop is leegquote:Op zondag 15 december 2024 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Lovely, heb je weer stroom? Je laptop was praktisch leeg!![]()
Maar mijn mobiel niet.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sommige dingen moet je gewoon niet doen. En een daarvan is Lovely bolken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ftfyquote:Op zondag 15 december 2024 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Sommige dingen moet je gewoon niet doen. En een daarvan is Justin bolken.![]()
Heb je geen oplader dan?quote:Op zondag 15 december 2024 19:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Laptop is leeg![]()
Maar mijn mobiel niet..
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is dat nu een gebod, of een verbod?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow, even terugscrollenquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, ik ben topquote:Op zondag 15 december 2024 19:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij het ook moeten doorstaan?![]()
![]()
Gewoon niet meer doenquote:Op zondag 15 december 2024 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat nu een gebod, of een verbod?![]()
![]()
Gewoon gezel meeposten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aha.quote:
Maar hoveel % heb je nog in je mobiel zitten? DIe gaat ook leeg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nog 94%quote:Op zondag 15 december 2024 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha.
Maar hoveel % heb je nog in je mobiel zitten? DIe gaat ook leeg.
Dan heb je nog wel even.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:Op zondag 15 december 2024 20:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou over een paar uurtjes lig ik plat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oehquote:Op zondag 15 december 2024 20:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou over een paar uurtjes lig ik plat![]()
![]()
![]()
ik ook denk, morgen weer vroeg opquote:Op zondag 15 december 2024 20:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou over een paar uurtjes lig ik plat
gebruik je vaak? ik denk nl beetje overhyped ding. eigenlijk doet mijn combi oven min of meer hetzelfde wel?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Lekker ite.quote:
Heb hem al 10 jaar. Geen idee hoevaak ik hem gebruikquote:Op zondag 15 december 2024 20:06 schreef kree het volgende:
[..]
gebruik je vaak? ik denk nl beetje overhyped ding. eigenlijk doet mijn combi oven min of meer hetzelfde wel?![]()
Niet te verwarren met de satisfyerquote:Op zondag 15 december 2024 20:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een airfryer is![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 20:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet te verwarren met de satisfyer
Voor lekkere patatquote:Op zondag 15 december 2024 20:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet te verwarren met de satisfyer![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 20:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een airfryer isDit!
![]()
![]()
Gebakken kaasquote:Op zondag 15 december 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Is een soort heteluchtoven waar je die geitenkaas in doet dus?![]()
![]()
![]()
Dat ging over de satisfyerquote:Op zondag 15 december 2024 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou m'n nieuwe airfryer bakt het echt wel goed krokant hoor!![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 20:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet ik je in bed stoppen krieltje?Krieltje!
Nou moet hij niet kippig worden!![]()
![]()
Wat heeft een man nodig als de vrouw er niks van bakt?quote:Op zondag 15 december 2024 20:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die heb je nodig als de man er niks van baktAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Thuisbezorgdquote:Op zondag 15 december 2024 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat heeft een man nodig als de vrouw er niks van bakt?![]()
![]()
er zijn diverse opties zoals ik ze zag iig. hahaha lol. alleen geen ervaring mee.quote:Op zondag 15 december 2024 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat heeft een man nodig als de vrouw er niks van bakt?Do what you love, love what you do!![]()
Kinky.nlquote:Op zondag 15 december 2024 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat heeft een man nodig als de vrouw er niks van bakt?![]()
Bij de kassa.quote:
Spaart u ook zegeltjes?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet vaak dusquote:Op zondag 15 december 2024 20:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Alleen als @:MizzezAmy weer eens geen zin heeft![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 15 december 2024 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de kassa.
Spaart u ook zegeltjes?![]()
Die wil nu 1000 man in 1 dag doenquote:Op zondag 15 december 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is ff bezig.
Bekijk deze YouTube-video![]()
Als dat in je aard ligt...quote:Op zondag 15 december 2024 20:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die wil nu 1000 man in 1 dag doen![]()
Ow is dat diezelfde? Ik zag wel iets voorbij komen dat een chick het met 100 man wil doen, maar deze loopt nu al te blèren over wat ze gedaan heeft?quote:Op zondag 15 december 2024 20:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die wil nu 1000 man in 1 dag doen![]()
![]()
Al aangemeld?quote:Op zondag 15 december 2024 20:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die wil nu 1000 man in 1 dag doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 20:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Alleen als @:MizzezAmy weer eens geen zin heeftheb je niet meer met love?
![]()
En haar ogen prikten ook nog.quote:Op zondag 15 december 2024 20:21 schreef ToT het volgende:
Ja en ze had niet door dat als je zaad slikt je alsnog hiv kunt oplopen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ken dit geintje he. en vaak gebruikt ook.quote:Op zondag 15 december 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
"Ik kom u Jezus brengen!"
- "Mooi, dan is de kerststal eindelijk compleet!"
Maar toch, en wil ik ff gezegd hebben, er zijn best een hele hoop (kerk) gemeentes enzo om mensen te helpen.
Ik snap de bias erover wel dan, maar aan de andere kant denk ik toch dat die hoop mensen helpen.Do what you love, love what you do!![]()
Wablief?quote:Op zondag 15 december 2024 20:21 schreef ToT het volgende:
Ja en ze had niet door dat als je zaad slikt je alsnog hiv kunt oplopen!![]()
Ja fabeltjes kunnen mensen idd hoop geven.quote:Op zondag 15 december 2024 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
ik ken dit geintje he. en vaak gebruikt ook.
Maar toch, en wil ik ff gezegd hebben, er zijn best een hele hoop (kerk) gemeentes enzo om mensen te helpen.
Ik snap de bias erover wel dan, maar aan de andere kant denk ik toch dat die hoop mensen helpen.![]()
Ff wat knaken verdienen met hoe zielig ze wel niet is omdat ze vrijwillig en voor dik geld zelf een 100-man gangbang georganiseerd heeftquote:Op zondag 15 december 2024 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is dat diezelfde? Ik zag wel iets voorbij komen dat een chick het met 100 man wil doen, maar deze loopt nu al te blèren over wat ze gedaan heeft?![]()
Maar even serieus,die dame spoort toch niet helemaal?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was ook zo'n OnlyFans sletje die zich ineens tot het christendom bekeerd zou hebben en haar oude leven afgezworen had.quote:Op zondag 15 december 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ff wat knaken verdienen met hoe zielig ze wel niet is omdat ze vrijwillig en voor dik geld zelf een 100-man gangbang georganiseerd heeft
......voor een week of zo, want toen had ze genoeg aandacht en meer kijkers gekregen!![]()
![]()
Ach als je op yCavia kijkt zie je nog wel meer rare dames.quote:Op zondag 15 december 2024 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar even serieus,die dame spoort toch niet helemaal?![]()
nou zo bedoel ik het niet, meestal wordt dat weggegeven uit goedheid of om te helpen nl. (althans hier). Ik zie er totaal niks negatiefs in eigenlijk?quote:Op zondag 15 december 2024 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja fabeltjes kunnen mensen idd hoop geven.
is toch mooi dat andere mensen wat weggeven voor anderen die het mss wat lastiger hebben? zo zie ik dat. en dat dat toevallig meerendeel uit christelijke kerken komen, naja dat zegt iets erover dat ze willen helpen waar anderen (overheid) mss te kort schieten.
Zo zie ik dat en heb er totaal geen moeite mee om wat weg te geven dan nl als ze erom vragen in supermarkten. met name lokale organisaties ben ik echt fan van.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 20:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik heb geen hiv, ook geen sperma trouwens. Mag ik wat van jouw sperma?!!!!!!!
Als DAT geen....![]()
![]()
Ik zeg maar zo, ik zeg maar bolk!quote:Op zondag 15 december 2024 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
nou zo bedoel ik het niet, meestal wordt dat weggegeven uit goedheid of om te helpen nl. (althans hier). Ik zie er totaal niks negatiefs in eigenlijk?
is toch mooi dat andere mensen wat weggeven voor anderen die het mss wat lastiger hebben? zo zie ik dat. en dat dat toevallig meerendeel uit christelijke kerken komen, naja dat zegt iets erover dat ze willen helpen waar anderen (overheid) mss te kort schieten.
Zo zie ik dat en heb er totaal geen moeite mee om wat weg te geven dan nl als ze erom vragen in supermarkten. met name lokale organisaties ben ik echt fan van.![]()
![]()
Jij altijd tochquote:Op zondag 15 december 2024 20:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik heb geen hiv, ook geen sperma trouwens. Mag ik wat van jouw sperma?![]()
Hier wil de kerk alleen maar geld van me.quote:Op zondag 15 december 2024 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
nou zo bedoel ik het niet, meestal wordt dat weggegeven uit goedheid of om te helpen nl. (althans hier). Ik zie er totaal niks negatiefs in eigenlijk?
Zo zie ik dat en heb er totaal geen moeite mee om wat weg te geven dan nl als ze erom vragen in supermarkten. met name lokale organisaties ben ik echt fan van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee gewoon zelf doneren. Anders weet je niet of het wel vers is en hoelang het in de pijpleiding zatquote:Op zondag 15 december 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
Of moet hij het in een buisje opsturen?
Kan-ie straks lekker alimentatie betalen!![]()
Vers van de persquote:Op zondag 15 december 2024 20:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee gewoon zelf doneren. Anders weet je niet of het wel vers is en hoelang het in de pijpleiding zat![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier wil de kerk alleen maar geld van me.
Deze meneer zit bij een atheïstische liefdadigheidsinstantie die veel voor de medemens doet.![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 20:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee gewoon zelf doneren. Anders weet je niet of het wel vers is en hoelang het in de pijpleiding zat![]()
![]()
dit is niet hetzelfde, de kerk wil altijd geld. dit zijn lokale organisaties die los staan van een kerk, die bedoel ik. ze komen wel daaruit van, maar dachten ook van ja als het via kerk gaat teveel schalen. dus ik doel op de rechtstreekse organisaties.quote:Op zondag 15 december 2024 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier wil de kerk alleen maar geld van me.Do what you love, love what you do!![]()
Ziet er zeer betrouwbaar uit.Zou ruim geven.quote:Op zondag 15 december 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze meneer zit bij een atheïstische liefdadigheidsinstantie die veel voor de medemens doet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: