SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik ben van plan weer wat vaker een algemene draaibeurt te verzorgen, dus hou deze topicreeks in de gaten… ❗❗❗❗quote:Op zondag 15 december 2024 18:33 schreef DJ11 het volgende:
Spijtig genoeg is het me ontgaan dat er een uitzending was. Hopelijk de volgende keer beter.
Ja, zal ik doen. Ik had toevallig deze browser niet open (Firefox), maar wel Chrome. Ik hoop de volgende weer mee te kunnen pakken.quote:Op zondag 15 december 2024 18:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben van plan weer wat vaker een algemene draaibeurt te verzorgen, dus hou deze topicreeks in de gaten… ‼‼‼
Ziet er vrolijk uit. En check voor de herkenning!quote:Op zondag 15 december 2024 18:09 schreef MadMaster het volgende:
Zoals ook gepost in het vorig topic:
Om je een beeld te geven hoe een kerstparade er op Curaçao uitziet:
Bekijk deze YouTube-video
De (klein)kinderen van onze vrienden liepen ook mee (en je herkent één iemand zeker)...
Hello de dag is alweer bijna voorbijquote:
Zeker. Nu nog even op visite en daarna naar bed.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello de dag is alweer bijna voorbij
O dat is lekker. Ga je nog wat doen?quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker. Nu nog even op visite en daarna naar bed.
Nog 2 daagjes werken en dan 2 weekjes vakantie.
Nee, lekker thuis blijven, denk ik.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker. Ga je nog wat doen?
Groot gelijk. Alquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, lekker thuis blijven, denk ik.
Genieten van de rust en wat films/series kijken.
Goede reis alsnog.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:23 schreef livelink het volgende:
Ik schakel vanavond wat later in. Ben nog onderweg naar huis.
Ze zijn nog maar 2-en of 3-en, toch?quote:Op donderdag 19 december 2024 19:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn fysio gaat naar hun concert binnenkort
Goede chauffeurquote:Op donderdag 19 december 2024 19:05 schreef livelink het volgende:
De bus scheurde aardig door. Clouseau - Domino of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |