SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
jaaquote:Op zondag 15 december 2024 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, vanille met frambozencoulis?
quote:Op zondag 15 december 2024 17:01 schreef Karzai het volgende: [..] dat mag moppie, ik dwing je het ook niet op verder, zelf vind ik het wel lekker op zijn tijd '
Zeker op zo'n druilige dag als vandaag wel goed voedsel.quote:Op zondag 15 december 2024 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, nu wordt het lastig
[..]
damnwel echt zondag voer
waarom te vaak, neem je dan te veel mee?quote:Op zondag 15 december 2024 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga veel te vaak naar de supermarkt toe. Al tijd geleden dat ik heb laten bezorgen.
er zit geen limiet op dus dat scheeltquote:Op zondag 15 december 2024 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga veel te vaak naar de supermarkt toe. Al tijd geleden dat ik heb laten bezorgen.
quote:Op zondag 15 december 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
Volgende week is de gerookte zalm 1 + 1 gratis @:bitterbal snel kom langs
De dekamarkt is overgegaan op dinsdag nieuwe week, dus maandag is nog van afgelopen week aanbiedingenquote:Op zondag 15 december 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
En op zondag bijna standaard want wil dan nog aanbiedingen halen
kombuchaquote:Op zondag 15 december 2024 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga zo pizza maken voor vanavond. En ik denk dat m'n zuurkool inmiddels ook wel klaar is met fermenteren, zo eens even decanteren in een tupperware bak. Kan ik de fermenteerpot weer voor wat anders gebruiken.
Zalmquote:
Dat hebben de hoogvlieg en de dirk hier ook, dat is wel chill. Beetje afwisselingquote:Op zondag 15 december 2024 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
De dekamarkt is overgegaan op dinsdag nieuwe week, dus maandag is nog van afgelopen week aanbiedingen
Wat voor pizzaquote:Op zondag 15 december 2024 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga zo pizza maken voor vanavond. En ik denk dat m'n zuurkool inmiddels ook wel klaar is met fermenteren, zo eens even decanteren in een tupperware bak. Kan ik de fermenteerpot weer voor wat anders gebruiken.
jammer dat de veggie zalm tegenvalt, alleen de wortelzalm vind ik wel okequote:
Valt wel mee, letten er best wel goed op dat we zo min mogelijk weggooien. Cali eet meestal nog een portie dag erna op haar werk. Maar tegenwoordig eten we meer fruit; en dat is best wel aan de prijs stiekem.quote:Op zondag 15 december 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom te vaak, neem je dan te veel mee?
Te laat dus.quote:Op zondag 15 december 2024 17:08 schreef Nizno het volgende:
zat even bij de appie te kijken... even luxe spul voor kerst...
Maar alle bezorgmomenten vlak voor kerst zijn al vol... dan kom ik op vrijdag de 20e uit op zn laatst voor kerst... maar ja wat is dan nog houdbaar tweede kerstdag?
plus ik ben er niet vrijdag maar goed dat terzijde
Oj die heb ik nog niet geproefdquote:Op zondag 15 december 2024 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jammer dat de veggie zalm tegenvalt, alleen de wortelzalm vind ik wel oke
is ergens wel goed voor mequote:
Dan zie ik het probleem nietquote:Op zondag 15 december 2024 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt wel mee, letten er best wel goed op dat we zo min mogelijk weggooien. Cali eet meestal nog een portie dag erna op haar werk. Maar tegenwoordig eten we meer fruit; en dat is best wel aan de prijs stiekem.
wortelzalm?quote:Op zondag 15 december 2024 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jammer dat de veggie zalm tegenvalt, alleen de wortelzalm vind ik wel oke
Goede voorbereiding!quote:Op zondag 15 december 2024 17:10 schreef essnhills het volgende:
Ik ga van de week een voorgerechtje maken en invriezen (die mini galettes met wortel en pastinaak). Die kunnen dan met Kerst zo uit de vriezer de oven in
En nog even uitvogelen voor het dessert wanneer ik wat kan maken
En mijn moeder maakt de rest
Ik heb serieus respect voor mensen die dat een week kunnen plannen en zich daar ook aan houden. Ik weet nu nog niet eens wat ik morgen wil eten.quote:Op zondag 15 december 2024 17:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga denk ik gemiddeld 3 a 4 keer in de week naar de supermarkt. Haal nooit voor de hele week vers want weet nooit hoe mn planning met eten daadwerkelijk zal gaan
Ik vind het af en toe wel lekker. Maar het is ook wel een beetje om m'n moeder tevreden te houden als er eens een pot kimchi staat te pruttelen.quote:Op zondag 15 december 2024 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kombucha
gemberbier
iets anders dan.. zuurkool
Ik ben voor het eerst met kerst niet thuis.quote:Op zondag 15 december 2024 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben met Kerst nooit thuis, dus hoef weinig te halen.
Wel even kijken deze week welke dagen er wel eten moet zijn.
Chillie, dessert kun je ook goed van te voren voorbereidenquote:Op zondag 15 december 2024 17:10 schreef essnhills het volgende:
Ik ga van de week een voorgerechtje maken en invriezen (die mini galettes met wortel en pastinaak). Die kunnen dan met Kerst zo uit de vriezer de oven in
En nog even uitvogelen voor het dessert wanneer ik wat kan maken
En mijn moeder maakt de rest
https://wateetjedanwel.nl/vegan-zalm-op-basis-van-wortel/quote:
quote:
gewoon gerooksmaakte wortelquote:Op zondag 15 december 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chillie, dessert kun je ook goed van te voren voorbereidenal iets op het oog?
[..]
https://wateetjedanwel.nl/vegan-zalm-op-basis-van-wortel/ik vind het heerlijk
Gewoon even opschrijven dan. Pizza's in de vriezer voor het geval dat.quote:Op zondag 15 december 2024 17:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst met kerst niet thuis.Maar voor het eerst wel met oud en nieuw.
dat kan ik dus niet... als ik genoeg fruit mee neem dan staat het me tegen het te etenquote:Op zondag 15 december 2024 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Gister een kilo mandarijntjes gehaald
Ik ga er wat pittig gekruide kip, paprika en kaas op doen. Het is nog niet in steen gebeiteld. Ik had alleen niet zo'n zin in m'n standaardkeuzes vandaag.quote:
kijken of je bij iemand anders met een chromecast kan testen?quote:Op zondag 15 december 2024 17:14 schreef Ama het volgende:
KPN app blijft slechte verbinding hebben met de Chromecast (sinds paar weken). Maar hoe weet ik zeker dat het aan de Chromecast ligt voor ik een nieuwe koop eventueel.
elke dag een appel kopen.quote:Op zondag 15 december 2024 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kan ik dus niet... als ik genoeg fruit mee neem dan staat het me tegen het te eten
neuj gewoon minder dan de schijf van 5 fruit eten.... en af en toe bij pap en mam de fruitschaal leeg rovenquote:
Mandarijntjes blijven wel een tijdje goed.quote:Op zondag 15 december 2024 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kan ik dus niet... als ik genoeg fruit mee neem dan staat het me tegen het te eten
Hoe dan. Haal je het wel eerst uit de verpakking?quote:Op zondag 15 december 2024 17:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
kimchi vind ik weinig smaak aan zitten
Ik moet hier heel hard om lachenquote:Op zondag 15 december 2024 17:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb serieus respect voor mensen die dat een week kunnen plannen en zich daar ook aan houden. Ik weet nu nog niet eens wat ik morgen wil eten.
quote:Op zondag 15 december 2024 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het af en toe wel lekker. Maar het is ook wel een beetje om m'n moeder tevreden te houden als er eens een pot kimchi staat te pruttelen.
Gemberbier! Dat wil ik al tijden eens proberen. Kombucha ook, maar de vorige keer ging dat niet helemaal goed.
quote:Op zondag 15 december 2024 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe dan. Haal je het wel eerst uit de verpakking?
quote:Op zondag 15 december 2024 17:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
kimchi vind ik weinig smaak aan zitten
Ik ben nog een beetje zoekendequote:Op zondag 15 december 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chillie, dessert kun je ook goed van te voren voorbereidenal iets op het oog?
[..]
https://wateetjedanwel.nl/vegan-zalm-op-basis-van-wortel/ik vind het heerlijk
Dan eet ik ook veel meer en vind ik het lekkerder. Ook als ik het zelf snijd overigens maar gedoeeeequote:Op zondag 15 december 2024 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n domme gewoonte dat ik zelf weinig fruit eet, maar als iemand anders het voor me snijdt/schilt/pelt en aangeeft, dan vreet ik zo de fruitschaal leeg.
Klinkt allemaal lekkerquote:Op zondag 15 december 2024 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje zoekende
Ik zit te denken aan brandy snaps (knapperige karamel bakjes) met bramenroom. Die bakjes en bramen curd dan van te voren maken.
En mini bosbessencheesecakejes. (Of kersen?)
En mini vanille panna cotta met frambozencoulis
Maar moet dus nog ff uitdenken of dat haalbaar is en wat ik dan wanneer kan maken
Frambozencoulis kan ook prima van de week al en in de vriezer
En de cheesecakejes denk ik ook?
Wel het makkelijkst als ik een groot deel gewoon deze week rustig kan maken al
er zit wel altijd een beschimmelde tussenquote:Op zondag 15 december 2024 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mandarijntjes blijven wel een tijdje goed.
Ik had een scoby gekocht, maar kreeg het toen zo druk dat ik hem waarschijnlijk te lang in z'n zakje heb laten zitten. Die deed niets meer toen ik er eenmaal aan toe kwam.quote:Op zondag 15 december 2024 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet hier heel hard om lachenrespect?
[..]Haha, wat gebeurde er?
quote:Op zondag 15 december 2024 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
er zit wel altijd een beschimmelde tussen
Pindakaas en appelquote:Op zondag 15 december 2024 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan eet ik ook veel meer en vind ik het lekkerder. Ook als ik het zelf snijd overigens maar gedoeeee![]()
zo'n appelpartjes snijder helpt welen dan met kaneel eten nomnom
Wat dacht je van een lekkere QWARQTAART?quote:Op zondag 15 december 2024 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje zoekende
Ik zit te denken aan brandy snaps (knapperige karamel bakjes) met bramenroom. Die bakjes en bramen curd dan van te voren maken.
En mini bosbessencheesecakejes. (Of kersen?)
En mini vanille panna cotta met frambozencoulis
Maar moet dus nog ff uitdenken of dat haalbaar is en wat ik dan wanneer kan maken
Frambozencoulis kan ook prima van de week al en in de vriezer
En de cheesecakejes denk ik ook?
Wel het makkelijkst als ik een groot deel gewoon deze week rustig kan maken al
Ik had er gister eentjequote:Op zondag 15 december 2024 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
er zit wel altijd een beschimmelde tussen
Ooooohquote:Op zondag 15 december 2024 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had een scoby gekocht, maar kreeg het toen zo druk dat ik hem waarschijnlijk te lang in z'n zakje heb laten zitten. Die deed niets meer toen ik er eenmaal aan toe kwam.
Ja daaromquote:Op zondag 15 december 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt allemaal lekker![]()
en cheesecake verkopen ze ook vanuit de vriezer dus denk het wel?
Eerst even een verhaaltje voorlezen aan m'n scoby als ik het te druk ga hebben.quote:Op zondag 15 december 2024 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooooh
Je kunt ze laten slapen als je ze op in de koelkast bewaard, volgens mij. Heb ik gelezen op het internetmoet je er wel aan denken
Oehhh, eens proberen danquote:Op zondag 15 december 2024 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, is lekker.
Heb het ook eens met cashewpasta gemaakt ofzo
Ik hou niet van kwark en kwarktaartquote:Op zondag 15 december 2024 17:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat dacht je van een lekkere QWARQTAART?
Verwennerij bij jouquote:Op zondag 15 december 2024 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daarom
Vaak moet je dan alleen oppassen met de topping oid
Excuses alvast aanbiedenquote:Op zondag 15 december 2024 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eerst even een verhaaltje voorlezen aan m'n scoby als ik het te druk ga hebben.
Oehquote:Op zondag 15 december 2024 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhh, eens proberen danwarme appel uit de oven met yoghurt oid is ook heerlijk en een gezonde snack
Mensen vroegen dat steeds op m'n werk, en volgens mij werd mijn antwoord steeds ongeloofwaardiger, want ik zag er steeds minder recentelijk overleden uit de afgelopen maanden.quote:Op zondag 15 december 2024 17:23 schreef Crack_ het volgende:
'hoe gaat het' vind ik maar een lastige vraag, weet ik veel
Ik schakel in dat soort gevallen over naar "wat een weer he"quote:Op zondag 15 december 2024 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen vroegen dat steeds op m'n werk, en volgens mij werd mijn antwoord steeds ongeloofwaardiger, want ik zag er steeds minder recentelijk overleden uit de afgelopen maanden.
Ik had recentelijk een shop waar je eindelijk kon kiezen of je het met DHL of met PostNL liet verzenden. Op zich is dat een optie waar ik al jaren om vraag (maar dan met wat meer keuzemogelijkheden graagquote:Op zondag 15 december 2024 16:42 schreef Nattekat het volgende:
"Vandaag besteld, volgende werkdag verzonden"
Immer gewoon bij de leverancier zelf bestellen
Daar is het ook nog ¤10 goedkoper. Dankuwel PostNL voor alle trauma's, anders had ik dit niet ontdekt.
Hmm ja maar ken vast niemand met zo'n ding.quote:Op zondag 15 december 2024 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijken of je bij iemand anders met een chromecast kan testen?
ohnee grapje haha xDquote:Op zondag 15 december 2024 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had recentelijk een shop waar je eindelijk kon kiezen of je het met DHL of met PostNL liet verzenden. Op zich is dat een optie waar ik al jaren om vraag (maar dan met wat meer keuzemogelijkheden graag)
Wat denk je?
Verzenden met DHL ¤ 5,95
Verzenden met PostNL ¤ 5,95
Laat ons kiezen ¤ 4,95
Dus alleen al voor het hebben van die keuze mag je ook weer een euro extra aftikkenLaaielichterij.
Het liefst na een ongemakkelijke stilte.quote:Op zondag 15 december 2024 17:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik schakel in dat soort gevallen over naar "wat een weer he"
Oke het wordt etenstijd merk ikquote:Op zondag 15 december 2024 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OehHeb ook weleens warme appel uit de oven gemaakt met kaneel eroverheen.
is je antwoord niet serieus dan?quote:Op zondag 15 december 2024 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen vroegen dat steeds op m'n werk, en volgens mij werd mijn antwoord steeds ongeloofwaardiger, want ik zag er steeds minder recentelijk overleden uit de afgelopen maanden.
Jaquote:Op zondag 15 december 2024 17:23 schreef Crack_ het volgende:
'hoe gaat het' vind ik maar een lastige vraag, weet ik veel
quote:Op zondag 15 december 2024 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OehHeb ook weleens warme appel uit de oven gemaakt met kaneel eroverheen.
quote:
Dat natuurlijk wel jaquote:Op zondag 15 december 2024 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar ehm ja, verder denk ik wat hier eerder al is gezegd. Als dit de dingen zijn waar je je druk om maakt in het leven, tering wat een lekker leven heb je dan
Hoi, hoe gaat het met je? Nee is goed, ik accepteer ook een spreadsheet in de mail later vandaag.quote:Op zondag 15 december 2024 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En ook
Wat was het laatste van wat je weet hoe het met mij ging?
Moet ik Vergelijken met 3 jaar geleden, 2 jaar geleden, een half jaar geleden of met 3 maanden geleden? Dat zijn hele andere antwoorden
Nou ja, ik ben erg druk en moe. Dat zorgt er soms voor dat ik wel een paar dagen goed in de put zit als het even teveel wordt. Dan heb ik geen zin om daar heel uitgebreid over te beginnen op werk of zo.quote:Op zondag 15 december 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke het wordt etenstijd merk ik
[..]
is je antwoord niet serieus dan?
Oh das wel een goede, een standaardreactie voorbereidenquote:Op zondag 15 december 2024 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoi, hoe gaat het met je? Nee is goed, ik accepteer ook een spreadsheet in de mail later vandaag.
quote:Op zondag 15 december 2024 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben erg druk en moe. Dat zorgt er soms voor dat ik wel een paar dagen goed in de put zit als het even teveel wordt. Dan heb ik geen zin om daar heel uitgebreid over te beginnen op werk of zo.
Dat ook jaquote:Op zondag 15 december 2024 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En ook
Wat was het laatste van wat je weet hoe het met mij ging?
Moet ik Vergelijken met 3 jaar geleden, 2 jaar geleden, een half jaar geleden of met 3 maanden geleden? Dat zijn hele andere antwoorden
Hmm, is het dan erg als het niet 'geloofwaardig' overkomt? Zeggen dat het niet oke gaat 'maar wil het er niet over hebben' is iets anders dan 'het gaat niet goed en ik ga jullie nu vertellen waarom'quote:Op zondag 15 december 2024 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben erg druk en moe. Dat zorgt er soms voor dat ik wel een paar dagen goed in de put zit als het even teveel wordt. Dan heb ik geen zin om daar heel uitgebreid over te beginnen op werk of zo.
ik zou het dan daar bij latenquote:Op zondag 15 december 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ook jahet is best een ingewikkelde vraag
En ik weet oprecht niet wat goed of fout is. Het leven gaat zn gangetje, dat is goed (denk ik?). Ik voel me wat minder, maar gaat het dan meteen niet meer goed met je?
Het gaat zoals het gaat, ik weet niet hoe je dat moet noemen
doe ik ookquote:
Ja, maar die willen over het algemeen ook echt een update, niet een standaard antwoord lijkt mequote:Op zondag 15 december 2024 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
doe ik ooken bij vrienden is het een langer verhaal met de huidige stand van zaken want dat is makkelijker dan 'hoe gaat het'
![]()
En dan antwoord je 'ja kut' en dan willen ze er dieper op ingaanquote:Op zondag 15 december 2024 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
doe ik ooken bij vrienden is het een langer verhaal met de huidige stand van zaken want dat is makkelijker dan 'hoe gaat het'
![]()
Het is eigenlijk gewoon een 'Hallo, ik ken jou'quote:Op zondag 15 december 2024 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk is "Hoe gaat het?" ook helemaal niet een vraag die je wilt stellen. Meestal ben je gewoon bang voor het antwoord
en dan klagen over de bezorgingquote:
Inddquote:Op zondag 15 december 2024 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar die willen over het algemeen ook echt een update, niet een standaard antwoord lijkt me
quote:Op zondag 15 december 2024 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan antwoord je 'ja kut' en dan willen ze er dieper op ingaan
Hebben meer mensen last vanquote:Op zondag 15 december 2024 17:44 schreef Karzai het volgende:
eten op, gevoel of het al 24 uur is en wil het liefst gewoon nu in bed gaan liggen
mja beetje te vroeg nogquote:Op zondag 15 december 2024 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben meer mensen last vangewoon doen
Ik had dit gevoel om kwart voor 12 alquote:
Gewoon lekker doen joh. Ik zit eigenlijk ook maar te wachten tot acht uur.quote:Op zondag 15 december 2024 17:44 schreef Karzai het volgende:
eten op, gevoel of het al 24 uur is en wil het liefst gewoon nu in bed gaan liggen
de donkere dagenquote:Op zondag 15 december 2024 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had dit gevoel om kwart voor 12 al
Ik was om kwart voor 11 uit bed
je moet de kleur nog iets aanpassenquote:
echt heerlijk is datquote:
quote:Op zondag 15 december 2024 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had dit gevoel om kwart voor 12 al
Ik was om kwart voor 11 uit bed
Nee, vandaag is echtquote:Op zondag 15 december 2024 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt heerlijk is dat
[..]same
Ik ging om 10.00 uit bed en toen weer terug en toen weer om 13.00 eruit. Nee vandaag is het gewoon niet
en dan snurk je door het hele programma heenquote:Op zondag 15 december 2024 17:51 schreef Crack_ het volgende:
Hoe laat begint heel holland bakt? Dat in bed kijken is wel een goed idee
haha, nee dat gaat meestal wel oke. Maar als ik wel in slaap zou vallen dan mag dat ookquote:Op zondag 15 december 2024 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan snurk je door het hele programma heen
ik heb volgens mij 1 of 2 afleveringen gezien ofzo....quote:Op zondag 15 december 2024 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, nee dat gaat meestal wel oke. Maar als ik wel in slaap zou vallen dan mag dat ookHeb de meeste afleveringen via gemist bekeken
Oh, vond je het niks?quote:Op zondag 15 december 2024 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb volgens mij 1 of 2 afleveringen gezien ofzo....
Ohhhquote:Op zondag 15 december 2024 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
opzich wel een knuffeldagje vandaag. *hangt tegen essie aan
Kopen?quote:Op zondag 15 december 2024 17:53 schreef Crack_ het volgende:
Een van mijn grootste dromen in dit leven (![]()
) is een hond. Een windhond (greyhound)
maar het lijkt onmogelijk om aan zo'n hond te komen?!
![]()
![]()
Half 9 toch? @Bomenverzamelingquote:Op zondag 15 december 2024 17:51 schreef Crack_ het volgende:
Hoe laat begint heel holland bakt? Dat in bed kijken is wel een goed idee
uit Spanje ofzo?quote:Op zondag 15 december 2024 17:53 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
Ik vind het altijd wel leukquote:Op zondag 15 december 2024 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nog nooit HHB gekeken. Maken ze nog een beetje leuke dingen? Het wedstrijdaspect boeit me niet zo.
ik vergat elke keer dat het er op was en had dan geen zin om terug te kijken.quote:
Hmm ja en nee. Je kunt er vast wel inspiratie uit halen maar ik vind het voornamelijk een gezellig programmaquote:Op zondag 15 december 2024 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nog nooit HHB gekeken. Maken ze nog een beetje leuke dingen? Het wedstrijdaspect boeit me niet zo.
quote:
quote:Op zondag 15 december 2024 17:53 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
dat zijn galgo's, dat is een andere hond dan de greyhoundquote:
Die zijn er niet (meer)quote:
De goorgonzolacirculatie leeft ook zondere onze input voortquote:Op zondag 15 december 2024 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Here we go again:
[ afbeelding ]
Aww. Toen ik klein was hadden buren verderop in de straat een windhond. Grote hond, lange haren. Tof ding.quote:Op zondag 15 december 2024 17:53 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
ahhh, mja dan mis je het ook niet. Dus priem?quote:Op zondag 15 december 2024 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vergat elke keer dat het er op was en had dan geen zin om terug te kijken.
idem met masked singer.
hoewel ik dat bewust niet live kijk want gezever tussendoor en dan heb ik het niet over de reclames...
als ik die niet meteen zondags kijk dan vergeet ik het en kijk ik hooguit eten wie ontmaskert is voor ik de volgende kijk
De afghaanse windhond?quote:Op zondag 15 december 2024 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aww. Toen ik klein was hadden buren verderop in de straat een windhond. Grote hond, lange haren. Tof ding.
Maar het zijn wel windhonden.quote:Op zondag 15 december 2024 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zijn galgo's, dat is een andere hond dan de greyhound
[..]
Die zijn er niet (meer)
kloptquote:Op zondag 15 december 2024 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, mja dan mis je het ook niet. Dus priem?
quote:Op zondag 15 december 2024 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuken er zitten zeker lekkere en mooie dingen tussen
En de technische opdracht is altijd lachen, de versie van Robert en van de bakkers
Misschien in de kerstvakantie eens terugkijken dan.quote:Op zondag 15 december 2024 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm ja en nee. Je kunt er vast wel inspiratie uit halen maar ik vind het voornamelijk een gezellig programmaecht iets voor omroep max
TE VERWARRENDquote:Op zondag 15 december 2024 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vandaar de toevoeging van greyhound
https://www.greyhoundsrescue.nl/quote:Op zondag 15 december 2024 18:00 schreef Crack_ het volgende:
Denk dat het wel een galgo espanollie zou worden want die beestjes komen het dichtst in de buurt.. Maar had gewoon niet verwacht dat een greyhound zo lastig zou zijn om aan te komen
Oh dat heb ok nooit gezienquote:Op zondag 15 december 2024 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Misschien in de kerstvakantie eens terugkijken dan.
Ik mis het modeltreintjesprogramma op MAX met Andre van Duin. Dat was best succesvol qua kijkcijfers, en toen is er gewoon nooit een derde seizoen gekomen.
hahaha, dit dacht ik ookquote:Op zondag 15 december 2024 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TE VERWARREND
Nee dacht altijd dat dat dezelfde honden waren.
ow lama die verschepen ze vanuit spanjequote:
ik ook qua uiterlijkquote:
Nee ik ben ergens afgehaakt bij die boeken, kwam er gewoon niet meer van. En vond ze best leuk.quote:Op zondag 15 december 2024 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, dit dacht ik ook![]()
qua uiterlijk zie ik het verschil niet maar innerlijk is wel ietsjes anders schijnbaar
En die galgo's hebben meer uithoudingsvermogen dan een greyhound. Heb je die boeken van Karin Slaugther gelezen met Will Trent en Sara Linton? Sara Linton heeft greyhounds en sindsdien wil ik ze ook![]()
Zeker, onze legacyquote:Op zondag 15 december 2024 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
De goorgonzolacirculatie leeft ook zondere onze input voort
Dat denk ik ookquote:Op zondag 15 december 2024 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker, onze legacy
Denk dat een ieder hier heel blij mee is
Volgens mij niet, ze worden daar gebruikt voor de sport en als ze 2 a 3 jaar oud zijn, zijn ze daar voor te oud. Het zijn ook geen puppy'squote:Op zondag 15 december 2024 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow lama die verschepen ze vanuit spanje
das dus gewoon daar broodfokken en met zielig verhaal naar NL laten komen
ohh, ja soms gaat dat zo. Ik vond ze erg goed jaquote:Op zondag 15 december 2024 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik ben ergens afgehaakt bij die boeken, kwam er gewoon niet meer van. En vond ze best leuk.
ja laat ze dat dus lekker in spanje oplossenquote:Op zondag 15 december 2024 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ze worden daar gebruikt voor de sport en als ze 2 a 3 jaar oud zijn, zijn ze daar voor te oud. Het zijn ook geen puppy's
De circkel is weer rond !quote:Op zondag 15 december 2024 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en zo is de gonzola weer goor
quote:Op zondag 15 december 2024 18:02 schreef CherryLips het volgende:
https://ikzoekbaas.dieren(...)/4127723-kleine-sien
Deze had ik wel graag gewild
doen ze ook, worden ze afgemaakt. Opgelostquote:Op zondag 15 december 2024 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja laat ze dat dus lekker in spanje oplossen
Ik kan al die boeken die ik wil lezen niet meer bijhouden en dan schijten ze nog elk jaar weer een nieuw deel uit van een reeksquote:Op zondag 15 december 2024 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohh, ja soms gaat dat zo. Ik vond ze erg goed ja
quote:
moeten ze ze daar niet meer fokkenquote:Op zondag 15 december 2024 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
doen ze ook, worden ze afgemaakt. Opgelost
Ja, maar van de week stond dit dotje er nog niet op, dus je moet echt F5'en heb ik het idee, dus dat heeft geen zin.quote:Op zondag 15 december 2024 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]Is dit bij jou ook een van die websites waar je regelmatig even opkijkt?
oke dan moeten wij geen probleem maken van iets dat daar geen probleem isquote:Op zondag 15 december 2024 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom niet? zij hebben geen probleem met het afmaken, wij wel
maandje niet gelezen, meteen een achterstand van drie maandenquote:Op zondag 15 december 2024 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan al die boeken die ik wil lezen niet meer bijhouden en dan schijten ze nog elk jaar weer een nieuw deel uit van een reeks!
Heb zelf ook het idee dat je via de dierenbescherming weinig kans maakt. En inderdaad, wat ze soms van het kandidaat-baasje willen wetenquote:Op zondag 15 december 2024 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar van de week stond dit dotje er nog niet op, dus je moet echt F5'en heb ik het idee, dus dat heeft geen zin.
En ze willen vaak dat er al een stabiele hond aanwezig is dus dan val ik al af. En ze vragen vaak om een tuin.
herkenbaar. zo ben ik inmiddels de witte waas in de douche en het toilet eindelijk kwijt... maar de dingen die moesten gebeuren staan nu voor morgen op de planning... kijken wat voor klusje we dan als alternatief bedenkenquote:Op zondag 15 december 2024 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moes cadeautjes inpakken, maar geen zin in.
Dus nu is mijn keuken brandschoon, want fuck logic.
En de cadeautjes zijn nog niet ingepakt.
Huil0n
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op zondag 15 december 2024 18:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
herkenbaar. zo ben ik inmiddels de witte waas in de douche en het toilet eindelijk kwijt... maar de dingen die moesten gebeuren staan nu voor morgen op de planning... kijken wat voor klusje we dan als alternatief bedenken
Dat doen we ook niet, dat ben jij aan het doen nu. Volgens mij vinden Nederlanders het geen probleem om die honden uit spanje over te nemen want ehm, anders zouden we het niet doen toch?quote:Op zondag 15 december 2024 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan moeten wij geen probleem maken van iets dat daar geen probleem is
Ja dat zit al in de naamquote:Op zondag 15 december 2024 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en zo is de gonzola weer goor
je hebt nog een ruime weekquote:Op zondag 15 december 2024 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige.![]()
Oh well..
Ik snap het ook wel, want ze willen graag weten waar ze terechtkomen, dus langskomen vind ik ook geen probleem want dan kunnen ze tips enzo geven.quote:Op zondag 15 december 2024 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maandje niet gelezen, meteen een achterstand van drie maanden
[..]
Heb zelf ook het idee dat je via de dierenbescherming weinig kans maakt. En inderdaad, wat ze soms van het kandidaat-baasje willen weten. Lijkt intenser dan een sollicitatie
Maar sommige honden staan er dan weer lang op..
Bij die galgo rescue dingen willen ze vaak bij je thuis komen om te kijken hoe dat zit
Nee, moet morgenquote:
quote:Op zondag 15 december 2024 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, moet morgen
Dus vanavond afmaken.
Ik heb dat nog nooit gehad, maar ik ben 2x naar Groningen geweest om een caaf op te halenquote:Op zondag 15 december 2024 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, want ze willen graag weten waar ze terechtkomen, dus langskomen vind ik ook geen probleem want dan kunnen ze tips enzo geven.
Bij de caafs wilden ze ook een foto van het verblijf, met A4'tjes erin om de grootte aan te geven.
Bedankt voor het cheerleadenquote:
Ik snap het ook wel, helemaal bij honden die al een minder prettige ervaring hebben gehad. Dan wil je zeker weten dat het goed zit.. Maar het voelt soms wel heel intens als je dat leestquote:Op zondag 15 december 2024 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, want ze willen graag weten waar ze terechtkomen, dus langskomen vind ik ook geen probleem want dan kunnen ze tips enzo geven.
Bij de caafs wilden ze ook een foto van het verblijf, met A4'tjes erin om de grootte aan te geven.
Ik weet niet meer precies wie de foto's wilde, volgens mij de dierenbescherming.quote:Op zondag 15 december 2024 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehad, maar ik ben 2x naar Groningen geweest om een caaf op te halen
Ja uit de opvang, particulier of een organisatie of gewoon de dierenbescherming. Vosje komt bij de dierenbescherming in Rijswijk vandaan en Madelief komt bij 't Kuufke vandaan.quote:Op zondag 15 december 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, helemaal bij honden die al een minder prettige ervaring hebben gehad. Dan wil je zeker weten dat het goed zit.. Maar het voelt soms wel heel intens als je dat leest![]()
Oh wat goed, heb je die ook uit een asiel dan ofzo?
Opvang lag in Woldendorpquote:Op zondag 15 december 2024 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wie de foto's wilde, volgens mij de dierenbescherming.
het knaaghof?quote:Op zondag 15 december 2024 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja uit de opvang, particulier of een organisatie of gewoon de dierenbescherming. Vosje komt bij de dierenbescherming in Rijswijk vandaan en Madelief komt bij 't Kuufke vandaan.
Ahhhwwquote:Op zondag 15 december 2024 18:13 schreef CherryLips het volgende:
De hamster komt van Marktplaats.
Was een beetje laks geweest in het schoonmaken van z'n hok en het was verrassend smerig, dus nu voel ik me onwijs schuldigAllemaal vreten voor hem gekocht net. Hij begint echt wel een oudje te worden dus misschien kan hij z'n nestje niet meer zo goed schoon houden.
O heet dat zoquote:Op zondag 15 december 2024 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het knaaghof?en jeetje, dat is nog best uit de buurt voor jou
Ik wilde daar vroeger vrijwilligerswerk doen maar dat leek meer op onbetaald werk dan op vrijwiligerswerk dus nvmquote:Op zondag 15 december 2024 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O heet dat zoMaar ja, daar ben ik geweest. Kuufke is nog verder weg
Er waren niet zoveel beertjes die meteen gekoppeld konden worden en m'n caaf zat een beetje weg te kwijnen, dus er zat wel haast achter.
Hij loopt wat meer met een gebogen ruggetje en hij is een beetje ingevallen, en er zit een waasje over een van zijn oogjes. En hij heeft meer moeite met in en uit de zandbak klimmen.quote:Op zondag 15 december 2024 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhhww
Ik zie het nooit als hamsters oud worden, die lijken altijd gewoon ineens dood te gaan/zijnzonder oud te worden
Lol, ben daar ook een keer geweest om te kijken of ik vrijwilligerswerk kon doen, maar afgehaakt om bovenstaandequote:Op zondag 15 december 2024 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wilde daar vroeger vrijwilligerswerk doen maar dat leek meer op onbetaald werk dan op vrijwiligerswerk dus nvm![]()
Iemand had een paar dozen met cavia's bij de achterdeur neergezetquote:Op zondag 15 december 2024 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wilde daar vroeger vrijwilligerswerk doen maar dat leek meer op onbetaald werk dan op vrijwiligerswerk dus nvm![]()
Wat lieefffff
en heb je meteen een uitje gehad
![]()
Dit klinkt ideaal.quote:Op zondag 15 december 2024 18:17 schreef Californium het volgende:
Mijn ex had twee whippets. In Nederland gefokt. Hebben een Nederlandse vereniging. Liefste hondjes ooit
. Hoewel mijn huidige bonus hondje ook de allerliefste is
Is net een slag kleiner dan greyhound; ook iets gezonder ras. Zit tussen Italian greyhound en greyhound in laat maar zeggen.
Zo. Veel. Konijnen.quote:Op zondag 15 december 2024 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, ben daar ook een keer geweest om te kijken of ik vrijwilligerswerk kon doen, maar afgehaakt om bovenstaande
Waren ze ook. Alleen zijn wel plakhonden en daar moet je tegen kunnenquote:
Gelukkig is er nu wat meer voorlichting over het houden van konijnen, maar zoveel onwetendheidquote:
Ik hoorde gisteren iemand hardop 'GeMo, gezellie mozarellie' zeggen, ik vond dit verontrustendquote:Op zondag 15 december 2024 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, ben daar ook een keer geweest om te kijken of ik vrijwilligerswerk kon doen, maar afgehaakt om bovenstaande
quote:Op zondag 15 december 2024 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij loopt wat meer met een gebogen ruggetje en hij is een beetje ingevallen, en er zit een waasje over een van zijn oogjes. En hij heeft meer moeite met in en uit de zandbak klimmen.
quote:Op zondag 15 december 2024 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaa, whippets zijn superrr liefquote:Op zondag 15 december 2024 18:17 schreef Californium het volgende:
Mijn ex had twee whippets. In Nederland gefokt. Hebben een Nederlandse vereniging. Liefste hondjes ooit
. Hoewel mijn huidige bonus hondje ook de allerliefste is
Is net een slag kleiner dan greyhound; ook iets gezonder ras. Zit tussen Italian greyhound en greyhound in laat maar zeggen.
Ik heb gewoon een grote invloed.quote:Op zondag 15 december 2024 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren iemand hardop 'GeMo, gezellie mozarellie' zeggen, ik vond dit verontrustend
quote:Op zondag 15 december 2024 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand had een paar dozen met cavia's bij de achterdeur neergezetGeslachten door elkaar. Dus ze hadden een babyboom gehad en de mannetjes waren gecastreerd en mochten gekoppeld worden.
Ze hadden er zoveel, ik had echt keuzestress. Het meisje tilde een huisje op in een van de kooien en toen zag ik een caaf met een onnozele kop en toen wilde ik die. Hij had bijna altijd alleen gezeten, dat vond ik zo zielig. Hij was een keer geadopteerd en toen was hij teruggebracht omdat het niet klikte met de andere cavia. Snap ik achteraf gezien ook wel
Ja, een andere benadering zou wat succesvoller zijnquote:Op zondag 15 december 2024 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]dit klinkt heel opoe
[..]Wat zonde, hoeveel mensen zullen om deze reden afhaken
[..]
Jaaa, whippets zijn superrr liefen daar zijn inderdaad best veel fokkers voor te vinden in NL! Lees wel eens dat de Whippet drukker is dan de greyhound maar weet het niet meer zeker. Wel goed idee om me nog keer goed over in te lezen
Ik vind een greyhound toffer omdat ie groter is, maargoed, als ze niet te verkrijgen zijnofff een galgo dus. Goed, heb nog een paar jaar hopelijk hoor
Ze zijn allemaal (whippet, greyhound, galgo) druk als puppy maar als volwassene houden ze graag van bosjes en rennen achter balletjes of stokjes maar thuis doen ze alleen maar slapen. Het liefste op, over of in je :’)… hahaha.quote:Op zondag 15 december 2024 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]dit klinkt heel opoe
[..]Wat zonde, hoeveel mensen zullen om deze reden afhaken
[..]
Jaaa, whippets zijn superrr liefen daar zijn inderdaad best veel fokkers voor te vinden in NL! Lees wel eens dat de Whippet drukker is dan de greyhound maar weet het niet meer zeker. Wel goed idee om me nog keer goed over in te lezen
Ik vind een greyhound toffer omdat ie groter is, maargoed, als ze niet te verkrijgen zijnofff een galgo dus. Goed, heb nog een paar jaar hopelijk hoor
quote:
Echt? wat danquote:Op zondag 15 december 2024 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig is er nu wat meer voorlichting over het houden van konijnen, maar zoveel onwetendheid
anders moet je te vaak en ver lopen met uitlaten?quote:
Als dat zo is dan weet ik zeker dat ze hier meelezenquote:Op zondag 15 december 2024 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een grote invloed.
Nog even en mensen gaan het in het wild over de goorgonzolacirculatie hebben
Mark
My
Words
@:essnhills
Jaquote:Op zondag 15 december 2024 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
anders moet je te vaak en ver lopen met uitlaten?
Onwetendheid over hoe je konijnen houdt (met z'n twee, vinden ze gezellig), dat ze over het algemeen niet van knuffelen houden (er zijn uitzonderingen), dat ze lekker de ruimte moeten hebben, dat ze kegeltje moeten kunnen zittenquote:
Sorry dat ik je zo op het verkeerde spoor heb gezetquote:Op zondag 15 december 2024 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet? En ik maar denken dat je zo'n modeltreintjesfanaat was.
Ja, kan ik ook niets aan doen.quote:Op zondag 15 december 2024 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als dat zo is dan weet ik zeker dat ze hier meelezen
Ik snap het ook wel, je wil ook niet dat mensen komen wanneer ze willen want daar kun je niet op rekenenquote:Op zondag 15 december 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, een andere benadering zou wat succesvoller zijn
En ik snap de benadering, maar niets voor mij
Zo ken ik ze ook jaquote:Op zondag 15 december 2024 18:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal (whippet, greyhound, galgo) druk als puppy maar als volwassene houden ze graag van bosjes en rennen achter balletjes of stokjes maar thuis doen ze alleen maar slapen. Het liefste op, over of in je :’)… hahaha.
Tjoek tjoekquote:Op zondag 15 december 2024 18:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sorry dat ik je zo op het verkeerde spoor heb gezet
de italian greyhound is klein en kun je zindelijk maken voor op de kattenbakquote:Op zondag 15 december 2024 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
anders moet je te vaak en ver lopen met uitlaten?
Maar goorgonzolacirculatie was mijn woordquote:Op zondag 15 december 2024 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een grote invloed.
Nog even en mensen gaan het in het wild over de goorgonzolacirculatie hebben
Mark
My
Words
@:essnhills
Een hond kiezen van een plaatje vind ik ook lastig. Vind ik bij caafs al moeilijk.quote:Op zondag 15 december 2024 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, je wil ook niet dat mensen komen wanneer ze willen want daar kun je niet op rekenenmaar doe dan 1x per maand verplicht vast ofzo
nouja het was too much voor mij ook inderdaad
[..]
Zo ken ik ze ook ja'even rennen ennnnn couch potato'
ik wil het liefst verschillende honden meeten, dat werkt toch het beste ipv lezen op het internet
Volgens mij wilden ze dat ik 1-2 x per week voor vast kwamquote:Op zondag 15 december 2024 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, je wil ook niet dat mensen komen wanneer ze willen want daar kun je niet op rekenenmaar doe dan 1x per maand verplicht vast ofzo
nouja het was too much voor mij ook inderdaad
[..]
Zo ken ik ze ook ja'even rennen ennnnn couch potato'
ik wil het liefst verschillende honden meeten, dat werkt toch het beste ipv lezen op het internet
*googelt naar fokkers *quote:Op zondag 15 december 2024 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de italian greyhound is klein en kun je zindelijk maken voor op de kattenbak
die hond wil liever niet naar buiten als het te koud is en/of regent
quote:Op zondag 15 december 2024 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de italian greyhound is klein en kun je zindelijk maken voor op de kattenbak
die hond wil liever niet naar buiten als het te koud is en/of regent
oplossingquote:
Cillit bangquote:Op zondag 15 december 2024 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo.
Dat Cillit Bang is goed spul, maar mijn longen zijn ook van binnen schoon.![]()
Had de afzuigkap maar aangezet en nu gaat het wel weer.
Ja, daarom ook die tagquote:Op zondag 15 december 2024 18:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar goorgonzolacirculatie was mijn woord
Heb ik dan ook een grote impact?
Klopt welquote:
Maar dat is sowieso toch algemeen bekendquote:Op zondag 15 december 2024 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als dat zo is dan weet ik zeker dat ze hier meelezen
oh, wist niet dat dat er zoveel warenquote:Op zondag 15 december 2024 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onwetendheid over hoe je konijnen houdt (met z'n twee, vinden ze gezellig), dat ze over het algemeen niet van knuffelen houden (er zijn uitzonderingen), dat ze lekker de ruimte moeten hebben, dat ze kegeltje moeten kunnen zittenen hoe oud konijnen worden (kunnen 12 worden of ouder)
![]()
En dat konijnen dan niet voldoen aan het beeld 'huisdier' en dat dan de opvangen vol zitten
Chihuehuequote:Op zondag 15 december 2024 18:26 schreef CherryLips het volgende:
Kan ook wel een chihuahua nemen maar ik weet niet wat daar voor karakter bij zit.
of gewoon een kat en binnenkat van makenquote:Op zondag 15 december 2024 18:26 schreef CherryLips het volgende:
Kan ook wel een chihuahua nemen maar ik weet niet wat daar voor karakter bij zit.
Joh, toen ik net caafs had, had ik er ook maar eentje. Gaandeweg leert menquote:Op zondag 15 december 2024 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, wist niet dat dat er zoveel waren![]()
dat knuffelen wist ik wel, dat valt mensen bij veel dieren tegen die 'er wel schattig uit zien'
Ik had heel lang een konijn, ook alleen. Wist wel dat twee beter was, maarja. Verder ben ik ervan overtuigd dat die een oké leven had want mocht altijd los rond lopen als ik thuis was
maar kon beter en is misschien alsnog zielig
Kwam vast door Ettoquote:Op zondag 15 december 2024 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daarom ook die tag
Goorgonzola was van mijn hand![]()
Waarom hebben we het hier ook alweer over?
Wij hadden een konijn op het dakterras. Had ie eens door het hek geknaagd en liep ie op het smalle randje op drie hoogquote:Op zondag 15 december 2024 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, wist niet dat dat er zoveel waren![]()
dat knuffelen wist ik wel, dat valt mensen bij veel dieren tegen die 'er wel schattig uit zien'
Ik had heel lang een konijn, ook alleen. Wist wel dat twee beter was, maarja. Verder ben ik ervan overtuigd dat die een oké leven had want mocht altijd los rond lopen als ik thuis was
maar kon beter en is misschien alsnog zielig
Ja, maar dat ging over driehoeken ofzoquote:
hele analyse erop los gooienquote:Op zondag 15 december 2024 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een hond kiezen van een plaatje vind ik ook lastig. Vind ik bij caafs al moeilijk.
Is ook heel veelquote:Op zondag 15 december 2024 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij wilden ze dat ik 1-2 x per week voor vast kwam
Ja, dat kon ik destijds gewoon niet garanderen en 2x in de week een heel dagdeel vond ik teveel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
De dierenwinkel had destijds gezegd dat je best drie beertjes bij elkaar kon zetten.quote:Op zondag 15 december 2024 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joh, toen ik net caafs had, had ik er ook maar eentje. Gaandeweg leert men
Daarna altijd twee of drie.
quote:Op zondag 15 december 2024 18:28 schreef Ama het volgende:
Ik heb een warme kont.Oeh roze stekkerdoosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ohquote:Op zondag 15 december 2024 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat ging over driehoeken ofzo
In theorie kan het welquote:Op zondag 15 december 2024 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De dierenwinkel had destijds gezegd dat je best drie beertjes bij elkaar kon zetten.
Dus die zaten op een gegeven moment alle drie apart.
Die had het over GeMoquote:
Dat is waarquote:Op zondag 15 december 2024 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joh, toen ik net caafs had, had ik er ook maar eentje. Gaandeweg leert men
Daarna altijd twee of drie.
quote:Op zondag 15 december 2024 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hadden een konijn op het dakterras. Had ie eens door het hek geknaagd en liep ie op het smalle randje op drie hoogM'n vader heeft dat beest bij de lurven gegrepen en teruggesleurd
Stom beest. Wist niet dat ze diepte konden zien.
M'n vader had een mooi hok gemaakt in de keuken, best groot. We hadden eerst twee broertjes en toen wilde m'n zus ook een eigen caaf, maar dat was dus ook een beertje en toen werd het matten.quote:Op zondag 15 december 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In theorie kan het wel
Met een hok van een kilometer lang ofzo
Ohnee, het kwam door jouw grote invloedquote:Op zondag 15 december 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die had het over GeMo
Dus ook niet
Ja echt he, ineens je nijn SPLAT. Je zou maar beneden lopen.quote:Op zondag 15 december 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]![]()
![]()
god het idee dat dat beest naar beneden zou vallen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 15 december 2024 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo.
Dat Cillit Bang is goed spul, maar mijn longen zijn ook van binnen schoon.![]()
Had de afzuigkap maar aangezet en nu gaat het wel weer.
Ik heb met een vriendin traditie dat wij elkaars cadeaus alleen inpakken in krantenpapier of een oude boodschappentasquote:
quote:Op zondag 15 december 2024 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader had een mooi hok gemaakt in de keuken, best groot. We hadden eerst twee broertjes en toen wilde m'n zus ook een eigen caaf, maar dat was dus ook een beertje en toen werd het matten.
Goed plan.
Zo kaftte ik m'n schoolboeken vroeger ook.quote:Op zondag 15 december 2024 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb met een vriendin traditie dat wij elkaars cadeaus alleen inpakken in krantenpapier of een oude boodschappentas
Ik krijg dus altijd te horen dat het mijn schuld is (ook de tweede wereldoorlog), dus welja.. waarom niet?quote:Op zondag 15 december 2024 18:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee, het kwam door jouw grote invloed
Dus door jou eigenlijk
Bloem, op de hei.quote:Op zondag 15 december 2024 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Het idee was goed
Welk pannenkoekenrestaurant is er afgefikt btw?
oke kom laten we het over iets anders hebbenquote:Op zondag 15 december 2024 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt he, ineens je nijn SPLAT. Je zou maar beneden lopen.
Ik heb ook echt nachtmerries gehad dat we met de hond aan het spelen waren en dat we per ongeluk de bal over het hek gooiden en dat de hond erachteraan ging.
Met oude boodschappentassen?quote:Op zondag 15 december 2024 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo kaftte ik m'n schoolboeken vroeger ook.
NEEEEEquote:
Jezus.quote:
Nee met kranten.quote:
Poffertjes.quote:Op zondag 15 december 2024 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke kom laten we het over iets anders hebben
die wil ik wel..... pottengrapjequote:
Oh.. [ insert iets wat Crack_ wél lekker vindt ]quote:
aardappelquote:Op zondag 15 december 2024 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh.. [ insert iets wat Crack_ wél lekker vindt ]
Heidewandelingenquote:Op zondag 15 december 2024 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn nog andere natuurlijk, maar die ligging was fijn.
quote:
quote:
Fijn dat je hem nog even uitlegt.quote:
Nee nog niet.quote:Op zondag 15 december 2024 18:35 schreef Crack_ het volgende:
Heb je slimpie geprobeerd @:cherrylips?
Die is prima best.quote:
Dat laatste moet altijd, overal. Nouja, in je eigen huis mag je wmb laten liggenquote:Op zondag 15 december 2024 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ze mogen daar niet loslopen en je moet de kak opruimen.
Ja ik ookquote:Op zondag 15 december 2024 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die is prima best.
Ook vaak met mijn opa en oma heen geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |