SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
jaaquote:Op zondag 15 december 2024 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, vanille met frambozencoulis?
quote:Op zondag 15 december 2024 17:01 schreef Karzai het volgende: [..] dat mag moppie, ik dwing je het ook niet op verder, zelf vind ik het wel lekker op zijn tijd '
Zeker op zo'n druilige dag als vandaag wel goed voedsel.quote:Op zondag 15 december 2024 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, nu wordt het lastig
[..]
damnwel echt zondag voer
waarom te vaak, neem je dan te veel mee?quote:Op zondag 15 december 2024 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga veel te vaak naar de supermarkt toe. Al tijd geleden dat ik heb laten bezorgen.
er zit geen limiet op dus dat scheeltquote:Op zondag 15 december 2024 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga veel te vaak naar de supermarkt toe. Al tijd geleden dat ik heb laten bezorgen.
quote:Op zondag 15 december 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
Volgende week is de gerookte zalm 1 + 1 gratis @:bitterbal snel kom langs
De dekamarkt is overgegaan op dinsdag nieuwe week, dus maandag is nog van afgelopen week aanbiedingenquote:Op zondag 15 december 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
En op zondag bijna standaard want wil dan nog aanbiedingen halen
kombuchaquote:Op zondag 15 december 2024 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga zo pizza maken voor vanavond. En ik denk dat m'n zuurkool inmiddels ook wel klaar is met fermenteren, zo eens even decanteren in een tupperware bak. Kan ik de fermenteerpot weer voor wat anders gebruiken.
Zalmquote:
Dat hebben de hoogvlieg en de dirk hier ook, dat is wel chill. Beetje afwisselingquote:Op zondag 15 december 2024 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
De dekamarkt is overgegaan op dinsdag nieuwe week, dus maandag is nog van afgelopen week aanbiedingen
Wat voor pizzaquote:Op zondag 15 december 2024 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga zo pizza maken voor vanavond. En ik denk dat m'n zuurkool inmiddels ook wel klaar is met fermenteren, zo eens even decanteren in een tupperware bak. Kan ik de fermenteerpot weer voor wat anders gebruiken.
jammer dat de veggie zalm tegenvalt, alleen de wortelzalm vind ik wel okequote:
Valt wel mee, letten er best wel goed op dat we zo min mogelijk weggooien. Cali eet meestal nog een portie dag erna op haar werk. Maar tegenwoordig eten we meer fruit; en dat is best wel aan de prijs stiekem.quote:Op zondag 15 december 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom te vaak, neem je dan te veel mee?
Te laat dus.quote:Op zondag 15 december 2024 17:08 schreef Nizno het volgende:
zat even bij de appie te kijken... even luxe spul voor kerst...
Maar alle bezorgmomenten vlak voor kerst zijn al vol... dan kom ik op vrijdag de 20e uit op zn laatst voor kerst... maar ja wat is dan nog houdbaar tweede kerstdag?
plus ik ben er niet vrijdag maar goed dat terzijde
Oj die heb ik nog niet geproefdquote:Op zondag 15 december 2024 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jammer dat de veggie zalm tegenvalt, alleen de wortelzalm vind ik wel oke
is ergens wel goed voor mequote:
Dan zie ik het probleem nietquote:Op zondag 15 december 2024 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt wel mee, letten er best wel goed op dat we zo min mogelijk weggooien. Cali eet meestal nog een portie dag erna op haar werk. Maar tegenwoordig eten we meer fruit; en dat is best wel aan de prijs stiekem.
wortelzalm?quote:Op zondag 15 december 2024 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jammer dat de veggie zalm tegenvalt, alleen de wortelzalm vind ik wel oke
Goede voorbereiding!quote:Op zondag 15 december 2024 17:10 schreef essnhills het volgende:
Ik ga van de week een voorgerechtje maken en invriezen (die mini galettes met wortel en pastinaak). Die kunnen dan met Kerst zo uit de vriezer de oven in
En nog even uitvogelen voor het dessert wanneer ik wat kan maken
En mijn moeder maakt de rest
Ik heb serieus respect voor mensen die dat een week kunnen plannen en zich daar ook aan houden. Ik weet nu nog niet eens wat ik morgen wil eten.quote:Op zondag 15 december 2024 17:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga denk ik gemiddeld 3 a 4 keer in de week naar de supermarkt. Haal nooit voor de hele week vers want weet nooit hoe mn planning met eten daadwerkelijk zal gaan
Ik vind het af en toe wel lekker. Maar het is ook wel een beetje om m'n moeder tevreden te houden als er eens een pot kimchi staat te pruttelen.quote:Op zondag 15 december 2024 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kombucha
gemberbier
iets anders dan.. zuurkool
Ik ben voor het eerst met kerst niet thuis.quote:Op zondag 15 december 2024 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben met Kerst nooit thuis, dus hoef weinig te halen.
Wel even kijken deze week welke dagen er wel eten moet zijn.
Chillie, dessert kun je ook goed van te voren voorbereidenquote:Op zondag 15 december 2024 17:10 schreef essnhills het volgende:
Ik ga van de week een voorgerechtje maken en invriezen (die mini galettes met wortel en pastinaak). Die kunnen dan met Kerst zo uit de vriezer de oven in
En nog even uitvogelen voor het dessert wanneer ik wat kan maken
En mijn moeder maakt de rest
https://wateetjedanwel.nl/vegan-zalm-op-basis-van-wortel/quote:
quote:
gewoon gerooksmaakte wortelquote:Op zondag 15 december 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chillie, dessert kun je ook goed van te voren voorbereidenal iets op het oog?
[..]
https://wateetjedanwel.nl/vegan-zalm-op-basis-van-wortel/ik vind het heerlijk
Gewoon even opschrijven dan. Pizza's in de vriezer voor het geval dat.quote:Op zondag 15 december 2024 17:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst met kerst niet thuis.Maar voor het eerst wel met oud en nieuw.
dat kan ik dus niet... als ik genoeg fruit mee neem dan staat het me tegen het te etenquote:Op zondag 15 december 2024 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Gister een kilo mandarijntjes gehaald
Ik ga er wat pittig gekruide kip, paprika en kaas op doen. Het is nog niet in steen gebeiteld. Ik had alleen niet zo'n zin in m'n standaardkeuzes vandaag.quote:
kijken of je bij iemand anders met een chromecast kan testen?quote:Op zondag 15 december 2024 17:14 schreef Ama het volgende:
KPN app blijft slechte verbinding hebben met de Chromecast (sinds paar weken). Maar hoe weet ik zeker dat het aan de Chromecast ligt voor ik een nieuwe koop eventueel.
elke dag een appel kopen.quote:Op zondag 15 december 2024 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kan ik dus niet... als ik genoeg fruit mee neem dan staat het me tegen het te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |