SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
jaaquote:Op zondag 15 december 2024 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, vanille met frambozencoulis?
quote:Op zondag 15 december 2024 17:01 schreef Karzai het volgende: [..] dat mag moppie, ik dwing je het ook niet op verder, zelf vind ik het wel lekker op zijn tijd '
Zeker op zo'n druilige dag als vandaag wel goed voedsel.quote:Op zondag 15 december 2024 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, nu wordt het lastig
[..]
damnwel echt zondag voer
waarom te vaak, neem je dan te veel mee?quote:Op zondag 15 december 2024 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga veel te vaak naar de supermarkt toe. Al tijd geleden dat ik heb laten bezorgen.
er zit geen limiet op dus dat scheeltquote:Op zondag 15 december 2024 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga veel te vaak naar de supermarkt toe. Al tijd geleden dat ik heb laten bezorgen.
quote:Op zondag 15 december 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
Volgende week is de gerookte zalm 1 + 1 gratis @:bitterbal snel kom langs
De dekamarkt is overgegaan op dinsdag nieuwe week, dus maandag is nog van afgelopen week aanbiedingenquote:Op zondag 15 december 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
En op zondag bijna standaard want wil dan nog aanbiedingen halen
kombuchaquote:Op zondag 15 december 2024 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga zo pizza maken voor vanavond. En ik denk dat m'n zuurkool inmiddels ook wel klaar is met fermenteren, zo eens even decanteren in een tupperware bak. Kan ik de fermenteerpot weer voor wat anders gebruiken.
Zalmquote:
Dat hebben de hoogvlieg en de dirk hier ook, dat is wel chill. Beetje afwisselingquote:Op zondag 15 december 2024 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
De dekamarkt is overgegaan op dinsdag nieuwe week, dus maandag is nog van afgelopen week aanbiedingen
Wat voor pizzaquote:Op zondag 15 december 2024 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga zo pizza maken voor vanavond. En ik denk dat m'n zuurkool inmiddels ook wel klaar is met fermenteren, zo eens even decanteren in een tupperware bak. Kan ik de fermenteerpot weer voor wat anders gebruiken.
jammer dat de veggie zalm tegenvalt, alleen de wortelzalm vind ik wel okequote:
Valt wel mee, letten er best wel goed op dat we zo min mogelijk weggooien. Cali eet meestal nog een portie dag erna op haar werk. Maar tegenwoordig eten we meer fruit; en dat is best wel aan de prijs stiekem.quote:Op zondag 15 december 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom te vaak, neem je dan te veel mee?
Te laat dus.quote:Op zondag 15 december 2024 17:08 schreef Nizno het volgende:
zat even bij de appie te kijken... even luxe spul voor kerst...
Maar alle bezorgmomenten vlak voor kerst zijn al vol... dan kom ik op vrijdag de 20e uit op zn laatst voor kerst... maar ja wat is dan nog houdbaar tweede kerstdag?
plus ik ben er niet vrijdag maar goed dat terzijde
Oj die heb ik nog niet geproefdquote:Op zondag 15 december 2024 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jammer dat de veggie zalm tegenvalt, alleen de wortelzalm vind ik wel oke
is ergens wel goed voor mequote:
Dan zie ik het probleem nietquote:Op zondag 15 december 2024 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt wel mee, letten er best wel goed op dat we zo min mogelijk weggooien. Cali eet meestal nog een portie dag erna op haar werk. Maar tegenwoordig eten we meer fruit; en dat is best wel aan de prijs stiekem.
wortelzalm?quote:Op zondag 15 december 2024 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jammer dat de veggie zalm tegenvalt, alleen de wortelzalm vind ik wel oke
Goede voorbereiding!quote:Op zondag 15 december 2024 17:10 schreef essnhills het volgende:
Ik ga van de week een voorgerechtje maken en invriezen (die mini galettes met wortel en pastinaak). Die kunnen dan met Kerst zo uit de vriezer de oven in
En nog even uitvogelen voor het dessert wanneer ik wat kan maken
En mijn moeder maakt de rest
Ik heb serieus respect voor mensen die dat een week kunnen plannen en zich daar ook aan houden. Ik weet nu nog niet eens wat ik morgen wil eten.quote:Op zondag 15 december 2024 17:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga denk ik gemiddeld 3 a 4 keer in de week naar de supermarkt. Haal nooit voor de hele week vers want weet nooit hoe mn planning met eten daadwerkelijk zal gaan
Ik vind het af en toe wel lekker. Maar het is ook wel een beetje om m'n moeder tevreden te houden als er eens een pot kimchi staat te pruttelen.quote:Op zondag 15 december 2024 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kombucha
gemberbier
iets anders dan.. zuurkool
Ik ben voor het eerst met kerst niet thuis.quote:Op zondag 15 december 2024 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben met Kerst nooit thuis, dus hoef weinig te halen.
Wel even kijken deze week welke dagen er wel eten moet zijn.
Chillie, dessert kun je ook goed van te voren voorbereidenquote:Op zondag 15 december 2024 17:10 schreef essnhills het volgende:
Ik ga van de week een voorgerechtje maken en invriezen (die mini galettes met wortel en pastinaak). Die kunnen dan met Kerst zo uit de vriezer de oven in
En nog even uitvogelen voor het dessert wanneer ik wat kan maken
En mijn moeder maakt de rest
https://wateetjedanwel.nl/vegan-zalm-op-basis-van-wortel/quote:
quote:
gewoon gerooksmaakte wortelquote:Op zondag 15 december 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chillie, dessert kun je ook goed van te voren voorbereidenal iets op het oog?
[..]
https://wateetjedanwel.nl/vegan-zalm-op-basis-van-wortel/ik vind het heerlijk
Gewoon even opschrijven dan. Pizza's in de vriezer voor het geval dat.quote:Op zondag 15 december 2024 17:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst met kerst niet thuis.Maar voor het eerst wel met oud en nieuw.
dat kan ik dus niet... als ik genoeg fruit mee neem dan staat het me tegen het te etenquote:Op zondag 15 december 2024 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Gister een kilo mandarijntjes gehaald
Ik ga er wat pittig gekruide kip, paprika en kaas op doen. Het is nog niet in steen gebeiteld. Ik had alleen niet zo'n zin in m'n standaardkeuzes vandaag.quote:
kijken of je bij iemand anders met een chromecast kan testen?quote:Op zondag 15 december 2024 17:14 schreef Ama het volgende:
KPN app blijft slechte verbinding hebben met de Chromecast (sinds paar weken). Maar hoe weet ik zeker dat het aan de Chromecast ligt voor ik een nieuwe koop eventueel.
elke dag een appel kopen.quote:Op zondag 15 december 2024 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kan ik dus niet... als ik genoeg fruit mee neem dan staat het me tegen het te eten
neuj gewoon minder dan de schijf van 5 fruit eten.... en af en toe bij pap en mam de fruitschaal leeg rovenquote:
Mandarijntjes blijven wel een tijdje goed.quote:Op zondag 15 december 2024 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kan ik dus niet... als ik genoeg fruit mee neem dan staat het me tegen het te eten
Hoe dan. Haal je het wel eerst uit de verpakking?quote:Op zondag 15 december 2024 17:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
kimchi vind ik weinig smaak aan zitten
Ik moet hier heel hard om lachenquote:Op zondag 15 december 2024 17:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb serieus respect voor mensen die dat een week kunnen plannen en zich daar ook aan houden. Ik weet nu nog niet eens wat ik morgen wil eten.
quote:Op zondag 15 december 2024 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het af en toe wel lekker. Maar het is ook wel een beetje om m'n moeder tevreden te houden als er eens een pot kimchi staat te pruttelen.
Gemberbier! Dat wil ik al tijden eens proberen. Kombucha ook, maar de vorige keer ging dat niet helemaal goed.
quote:Op zondag 15 december 2024 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe dan. Haal je het wel eerst uit de verpakking?
quote:Op zondag 15 december 2024 17:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
kimchi vind ik weinig smaak aan zitten
Ik ben nog een beetje zoekendequote:Op zondag 15 december 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chillie, dessert kun je ook goed van te voren voorbereidenal iets op het oog?
[..]
https://wateetjedanwel.nl/vegan-zalm-op-basis-van-wortel/ik vind het heerlijk
Dan eet ik ook veel meer en vind ik het lekkerder. Ook als ik het zelf snijd overigens maar gedoeeeequote:Op zondag 15 december 2024 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n domme gewoonte dat ik zelf weinig fruit eet, maar als iemand anders het voor me snijdt/schilt/pelt en aangeeft, dan vreet ik zo de fruitschaal leeg.
Klinkt allemaal lekkerquote:Op zondag 15 december 2024 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje zoekende
Ik zit te denken aan brandy snaps (knapperige karamel bakjes) met bramenroom. Die bakjes en bramen curd dan van te voren maken.
En mini bosbessencheesecakejes. (Of kersen?)
En mini vanille panna cotta met frambozencoulis
Maar moet dus nog ff uitdenken of dat haalbaar is en wat ik dan wanneer kan maken
Frambozencoulis kan ook prima van de week al en in de vriezer
En de cheesecakejes denk ik ook?
Wel het makkelijkst als ik een groot deel gewoon deze week rustig kan maken al
er zit wel altijd een beschimmelde tussenquote:Op zondag 15 december 2024 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mandarijntjes blijven wel een tijdje goed.
Ik had een scoby gekocht, maar kreeg het toen zo druk dat ik hem waarschijnlijk te lang in z'n zakje heb laten zitten. Die deed niets meer toen ik er eenmaal aan toe kwam.quote:Op zondag 15 december 2024 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet hier heel hard om lachenrespect?
[..]Haha, wat gebeurde er?
quote:Op zondag 15 december 2024 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
er zit wel altijd een beschimmelde tussen
Pindakaas en appelquote:Op zondag 15 december 2024 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan eet ik ook veel meer en vind ik het lekkerder. Ook als ik het zelf snijd overigens maar gedoeeee![]()
zo'n appelpartjes snijder helpt welen dan met kaneel eten nomnom
Wat dacht je van een lekkere QWARQTAART?quote:Op zondag 15 december 2024 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje zoekende
Ik zit te denken aan brandy snaps (knapperige karamel bakjes) met bramenroom. Die bakjes en bramen curd dan van te voren maken.
En mini bosbessencheesecakejes. (Of kersen?)
En mini vanille panna cotta met frambozencoulis
Maar moet dus nog ff uitdenken of dat haalbaar is en wat ik dan wanneer kan maken
Frambozencoulis kan ook prima van de week al en in de vriezer
En de cheesecakejes denk ik ook?
Wel het makkelijkst als ik een groot deel gewoon deze week rustig kan maken al
Ik had er gister eentjequote:Op zondag 15 december 2024 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
er zit wel altijd een beschimmelde tussen
Ooooohquote:Op zondag 15 december 2024 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had een scoby gekocht, maar kreeg het toen zo druk dat ik hem waarschijnlijk te lang in z'n zakje heb laten zitten. Die deed niets meer toen ik er eenmaal aan toe kwam.
Ja daaromquote:Op zondag 15 december 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt allemaal lekker![]()
en cheesecake verkopen ze ook vanuit de vriezer dus denk het wel?
Eerst even een verhaaltje voorlezen aan m'n scoby als ik het te druk ga hebben.quote:Op zondag 15 december 2024 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooooh
Je kunt ze laten slapen als je ze op in de koelkast bewaard, volgens mij. Heb ik gelezen op het internetmoet je er wel aan denken
Oehhh, eens proberen danquote:Op zondag 15 december 2024 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, is lekker.
Heb het ook eens met cashewpasta gemaakt ofzo
Ik hou niet van kwark en kwarktaartquote:Op zondag 15 december 2024 17:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat dacht je van een lekkere QWARQTAART?
Verwennerij bij jouquote:Op zondag 15 december 2024 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daarom
Vaak moet je dan alleen oppassen met de topping oid
Excuses alvast aanbiedenquote:Op zondag 15 december 2024 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eerst even een verhaaltje voorlezen aan m'n scoby als ik het te druk ga hebben.
Oehquote:Op zondag 15 december 2024 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhh, eens proberen danwarme appel uit de oven met yoghurt oid is ook heerlijk en een gezonde snack
Mensen vroegen dat steeds op m'n werk, en volgens mij werd mijn antwoord steeds ongeloofwaardiger, want ik zag er steeds minder recentelijk overleden uit de afgelopen maanden.quote:Op zondag 15 december 2024 17:23 schreef Crack_ het volgende:
'hoe gaat het' vind ik maar een lastige vraag, weet ik veel
Ik schakel in dat soort gevallen over naar "wat een weer he"quote:Op zondag 15 december 2024 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen vroegen dat steeds op m'n werk, en volgens mij werd mijn antwoord steeds ongeloofwaardiger, want ik zag er steeds minder recentelijk overleden uit de afgelopen maanden.
Ik had recentelijk een shop waar je eindelijk kon kiezen of je het met DHL of met PostNL liet verzenden. Op zich is dat een optie waar ik al jaren om vraag (maar dan met wat meer keuzemogelijkheden graagquote:Op zondag 15 december 2024 16:42 schreef Nattekat het volgende:
"Vandaag besteld, volgende werkdag verzonden"
Immer gewoon bij de leverancier zelf bestellen
Daar is het ook nog ¤10 goedkoper. Dankuwel PostNL voor alle trauma's, anders had ik dit niet ontdekt.
Hmm ja maar ken vast niemand met zo'n ding.quote:Op zondag 15 december 2024 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijken of je bij iemand anders met een chromecast kan testen?
ohnee grapje haha xDquote:Op zondag 15 december 2024 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had recentelijk een shop waar je eindelijk kon kiezen of je het met DHL of met PostNL liet verzenden. Op zich is dat een optie waar ik al jaren om vraag (maar dan met wat meer keuzemogelijkheden graag)
Wat denk je?
Verzenden met DHL ¤ 5,95
Verzenden met PostNL ¤ 5,95
Laat ons kiezen ¤ 4,95
Dus alleen al voor het hebben van die keuze mag je ook weer een euro extra aftikkenLaaielichterij.
Het liefst na een ongemakkelijke stilte.quote:Op zondag 15 december 2024 17:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik schakel in dat soort gevallen over naar "wat een weer he"
Oke het wordt etenstijd merk ikquote:Op zondag 15 december 2024 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OehHeb ook weleens warme appel uit de oven gemaakt met kaneel eroverheen.
is je antwoord niet serieus dan?quote:Op zondag 15 december 2024 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen vroegen dat steeds op m'n werk, en volgens mij werd mijn antwoord steeds ongeloofwaardiger, want ik zag er steeds minder recentelijk overleden uit de afgelopen maanden.
Jaquote:Op zondag 15 december 2024 17:23 schreef Crack_ het volgende:
'hoe gaat het' vind ik maar een lastige vraag, weet ik veel
quote:Op zondag 15 december 2024 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OehHeb ook weleens warme appel uit de oven gemaakt met kaneel eroverheen.
quote:
Dat natuurlijk wel jaquote:Op zondag 15 december 2024 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar ehm ja, verder denk ik wat hier eerder al is gezegd. Als dit de dingen zijn waar je je druk om maakt in het leven, tering wat een lekker leven heb je dan
Hoi, hoe gaat het met je? Nee is goed, ik accepteer ook een spreadsheet in de mail later vandaag.quote:Op zondag 15 december 2024 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En ook
Wat was het laatste van wat je weet hoe het met mij ging?
Moet ik Vergelijken met 3 jaar geleden, 2 jaar geleden, een half jaar geleden of met 3 maanden geleden? Dat zijn hele andere antwoorden
Nou ja, ik ben erg druk en moe. Dat zorgt er soms voor dat ik wel een paar dagen goed in de put zit als het even teveel wordt. Dan heb ik geen zin om daar heel uitgebreid over te beginnen op werk of zo.quote:Op zondag 15 december 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke het wordt etenstijd merk ik
[..]
is je antwoord niet serieus dan?
Oh das wel een goede, een standaardreactie voorbereidenquote:Op zondag 15 december 2024 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoi, hoe gaat het met je? Nee is goed, ik accepteer ook een spreadsheet in de mail later vandaag.
quote:Op zondag 15 december 2024 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben erg druk en moe. Dat zorgt er soms voor dat ik wel een paar dagen goed in de put zit als het even teveel wordt. Dan heb ik geen zin om daar heel uitgebreid over te beginnen op werk of zo.
Dat ook jaquote:Op zondag 15 december 2024 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En ook
Wat was het laatste van wat je weet hoe het met mij ging?
Moet ik Vergelijken met 3 jaar geleden, 2 jaar geleden, een half jaar geleden of met 3 maanden geleden? Dat zijn hele andere antwoorden
Hmm, is het dan erg als het niet 'geloofwaardig' overkomt? Zeggen dat het niet oke gaat 'maar wil het er niet over hebben' is iets anders dan 'het gaat niet goed en ik ga jullie nu vertellen waarom'quote:Op zondag 15 december 2024 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben erg druk en moe. Dat zorgt er soms voor dat ik wel een paar dagen goed in de put zit als het even teveel wordt. Dan heb ik geen zin om daar heel uitgebreid over te beginnen op werk of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |