Is dat goed?quote:
Ja hoorquote:
De grap was wel leuk ja.quote:Op woensdag 18 december 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor
Kon even geen betere woordgrap verzinnen
I knowquote:
Hier nog één:quote:
ROFLMAO!quote:Op woensdag 18 december 2024 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier nog één:
Ik ken een mop, twee tetten in een enveloppe.
Doe ze open, zijn de weggelopen!
![]()
![]()
Hahahahahaaaa!!!!!1quote:Op woensdag 18 december 2024 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier nog één:
Ik ken een mop, twee tetten in een enveloppe.
Doe ze open, zijn de weggelopen!
![]()
![]()
1 april, kikker in je bil, die er nooit meer uit wil!!!!!1111!!11!!quote:
Whoehoehoehoe!quote:Op woensdag 18 december 2024 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1 april, kikker in je bil, die er nooit meer uit wil!!!!!1111!!11!!
Wat zei de eend toen hij klaar kwam? KWAK!quote:
Er staan twee varkens in de wei. De een zegt: "Knor." De ander zegt: "Unox."quote:Op woensdag 18 december 2024 13:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat zei de eend toen hij klaar kwam? KWAK!
HOEHOEHOEHOEHOE!quote:Op woensdag 18 december 2024 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er staan twee varkens in de wei. De een zegt: "Knor." De ander zegt: "Unox."![]()
![]()
Hoe klikt een homofiele uil?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op woensdag 18 december 2024 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe klikt een homofiele uil?Whehe, zo slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben heul geen clown!quote:
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Ook geen Oehoequote:Op woensdag 18 december 2024 14:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, zo slecht.
[..]
Ik ben heul geen clown!
Nou...quote:Op woensdag 18 december 2024 14:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, zo slecht.
[..]
Ik ben heul geen clown!
Nee en geen Joehoe.quote:
Jij moet uitkijken!quote:
Oeh...quote:Op woensdag 18 december 2024 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee en geen Joehoe.
[..]
Jij moet uitkijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |