Zou ik ook zijn met een koophuis.quote:
Hopelijk de groene kant.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord!
Ja, ik ook. Het kan nog alle kanten op.
Jij zou bizar zijn?quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn met een koophuis.
Dat was ik sowieso al.quote:
Oh dat is andere koek maar iddquote:Op dinsdag 17 december 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat was ik sowieso al.
Nee, bedoelde erg blij.
Ja joh, lekker cashen!quote:
Ja dat vind ik dan weer heftig voor mensen die mega moeten overbieden om een huis te krijgen, Maar goed.quote:
Is ook niet leuk, maar dat is de wereld van vandaag.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan weer heftig voor mensen die mega moeten overbieden om een huis te krijgen, Maar goed.
Idioot ja.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is ook niet leuk, maar dat is de wereld van vandaag.
Groen? Doen we niet aanquote:
Rood voor jullie dan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Groen? Doen we niet aan
Asfaltkleur!quote:
Dat zijn leuke tettenquote:Op zondag 15 december 2024 16:14 schreef LordofLeaves het volgende:
Welkom in de SEX SC.
[ afbeelding ]
Hier hebben we nog enige smaak.quote:
Uh huhquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier hebben we nog enige smaak.
You know it!quote:
quote:Op woensdag 18 december 2024 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:lordofleaves:
Bekijk deze YouTube-video
Lord!quote:
Stigs!quote:
Zijn gangetjequote:Op woensdag 18 december 2024 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Hoe is het met de asfaltmeister?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |