Lenny!quote:
quote:
Zal nog eehm andere dikke kerstmemmen zoeken.quote:
Als je te lang wacht kan het sowieso niet meer grapjasquote:Op zondag 15 december 2024 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zal nog eehm andere dikke kerstmemmen zoeken.
Done, zeurkous!quote:Op zondag 15 december 2024 18:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je te lang wacht kan het sowieso niet meer grapjas
Nee, dat valt wel mee.quote:
quote:Op zondag 15 december 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee.
Nog wat kerstkontjes en klaar.
[ afbeelding ]
Goed begin van de kerstdagen eh?quote:
Ja nee het gaat niet om mijquote:Op zondag 15 december 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goed begin van de kerstdagen eh?
Mwah, je bent weer wat kersttetten en kontjes rijker.quote:
Ik niet hoorquote:Op zondag 15 december 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mwah, je bent weer wat kersttetten en kontjes rijker.
Wil je er wat dan?quote:
Nee, echte kersttetten en kontun.quote:
lolquote:Op zondag 15 december 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, echte kersttetten en kontun.
Nee, niet die van mij.quote:
Dat is waarquote:Op zondag 15 december 2024 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, niet die van mij.Die heb je al gezien.
Misschien moeten we een inzamelingactie voor je op touw zetten.quote:
Ik zou niet weten waaromquote:Op zondag 15 december 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien moeten we een inzamelingactie voor je op touw zetten.
Oh, dan geen tetten en kontjes voor Puzzie dit jaar.quote:
Die staan in de Rommelhoekquote:Op zondag 15 december 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh, dan geen tetten en kontjes voor Puzzie dit jaar.
Dan gaan we die volplempen!quote:
Toevallig vandaag wel ja.quote:
Dat is ook het eerste wat in het oog springt.quote:
Jammer altijd...quote:Op zondag 15 december 2024 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is ook het eerste wat in het oog springt.
Lord!quote:
Hoe is het, Stigsy?quote:
Nog even in spanning, vanmiddag zijn er enkele mensen blij en enkele mensen nietquote:
Jij dus niet.quote:Op maandag 16 december 2024 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog even in spanning, vanmiddag zijn er enkele mensen blij en enkele mensen niet
Nog niet neequote:
Komt nog wel.quote:
Of weggeven.quote:
Ja ach, zo ben ik ook wel weer.quote:Op maandag 16 december 2024 13:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan ook, klinkt alleen niet logisch
Alles weggeven?quote:Op maandag 16 december 2024 13:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja ach, zo ben ik ook wel weer.
Ik sta bekend als vrijgevig.quote:
Mooie eigenschapquote:Op maandag 16 december 2024 13:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik sta bekend als vrijgevig.
Uit de puddingbuks zeker?quote:Op maandag 16 december 2024 13:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik sta bekend als vrijgevig.
Dank u!quote:
Nee, daar ben ik weer selectief mee.quote:Op maandag 16 december 2024 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uit de puddingbuks zeker?
Selectieve verontwaardiging zekerquote:Op maandag 16 december 2024 14:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dank u!
[..]
Nee, daar ben ik weer selectief mee.
Neeeeeee....quote:Op maandag 16 december 2024 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging zeker
Whehehehe.quote:
Op onze leeftijd moet je hem niet overal meer insteken.quote:
Als je jong bent ook niet.quote:Op maandag 16 december 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Op onze leeftijd moet je hem niet overal meer insteken.
Mwah... er waren er dagen bij...quote:Op maandag 16 december 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je jong bent ook niet.
Stofzuigerslang?quote:Op maandag 16 december 2024 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mwah... er waren er dagen bij...
Nee, nee. Wel wat gewillige alto meisjes.quote:
Hoog laten zingen?quote:Op maandag 16 december 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, nee. Wel wat gewillige alto meisjes.
Niet op die manier alto.quote:
Dat bedoelde ik ook nietquote:
Gelukkig, maakte mij al zorgen.quote:Op maandag 16 december 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet
Niet nodigquote:Op maandag 16 december 2024 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig, maakte mij al zorgen.
Met jou weet je het maar nooit.quote:
ZEGquote:Op maandag 16 december 2024 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Met jou weet je het maar nooit.
quote:
Zo weer goed?quote:
Kan ermee doorquote:
Whehehe, hebberd!quote:
quote:
Huis al verkocht?quote:
Ik heb een bod geaccepteerd maar omdat het nog niet officieel is wil ik er nog niets over zeggenquote:
Oehhh... spannend! Hoop dat het doorgaat!quote:Op maandag 16 december 2024 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een bod geaccepteerd maar omdat het nog niet officieel is wil ik er nog niets over zeggen
Er word een hoop geld uitgesleept.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar nee maar ja maar nee maar ja maar nee
Bizar ja.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Er word een hoop geld uitgesleept.
Lord!quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oehhh... spannend! Hoop dat het doorgaat!![]()
En goedemorgen btw.![]()
Zou ik ook zijn met een koophuis.quote:
Hopelijk de groene kant.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord!
Ja, ik ook. Het kan nog alle kanten op.
Jij zou bizar zijn?quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn met een koophuis.
Dat was ik sowieso al.quote:
Oh dat is andere koek maar iddquote:Op dinsdag 17 december 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat was ik sowieso al.
Nee, bedoelde erg blij.
Ja joh, lekker cashen!quote:
Ja dat vind ik dan weer heftig voor mensen die mega moeten overbieden om een huis te krijgen, Maar goed.quote:
Is ook niet leuk, maar dat is de wereld van vandaag.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan weer heftig voor mensen die mega moeten overbieden om een huis te krijgen, Maar goed.
Idioot ja.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is ook niet leuk, maar dat is de wereld van vandaag.
Groen? Doen we niet aanquote:
Rood voor jullie dan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Groen? Doen we niet aan
Asfaltkleur!quote:
Dat zijn leuke tettenquote:Op zondag 15 december 2024 16:14 schreef LordofLeaves het volgende:
Welkom in de SEX SC.
[ afbeelding ]
Hier hebben we nog enige smaak.quote:
Uh huhquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier hebben we nog enige smaak.
You know it!quote:
quote:Op woensdag 18 december 2024 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:lordofleaves:
Bekijk deze YouTube-video
Lord!quote:
Stigs!quote:
Zijn gangetjequote:Op woensdag 18 december 2024 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Hoe is het met de asfaltmeister?
Is dat goed?quote:
Ja hoorquote:
De grap was wel leuk ja.quote:Op woensdag 18 december 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor
Kon even geen betere woordgrap verzinnen
I knowquote:
Hier nog één:quote:
ROFLMAO!quote:Op woensdag 18 december 2024 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier nog één:
Ik ken een mop, twee tetten in een enveloppe.
Doe ze open, zijn de weggelopen!
![]()
![]()
Hahahahahaaaa!!!!!1quote:Op woensdag 18 december 2024 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier nog één:
Ik ken een mop, twee tetten in een enveloppe.
Doe ze open, zijn de weggelopen!
![]()
![]()
1 april, kikker in je bil, die er nooit meer uit wil!!!!!1111!!11!!quote:
Whoehoehoehoe!quote:Op woensdag 18 december 2024 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1 april, kikker in je bil, die er nooit meer uit wil!!!!!1111!!11!!
Wat zei de eend toen hij klaar kwam? KWAK!quote:
Er staan twee varkens in de wei. De een zegt: "Knor." De ander zegt: "Unox."quote:Op woensdag 18 december 2024 13:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat zei de eend toen hij klaar kwam? KWAK!
HOEHOEHOEHOEHOE!quote:Op woensdag 18 december 2024 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er staan twee varkens in de wei. De een zegt: "Knor." De ander zegt: "Unox."![]()
![]()
Hoe klikt een homofiele uil?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op woensdag 18 december 2024 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe klikt een homofiele uil?Whehe, zo slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben heul geen clown!quote:
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Ook geen Oehoequote:Op woensdag 18 december 2024 14:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, zo slecht.
[..]
Ik ben heul geen clown!
Nou...quote:Op woensdag 18 december 2024 14:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, zo slecht.
[..]
Ik ben heul geen clown!
Nee en geen Joehoe.quote:
Jij moet uitkijken!quote:
Oeh...quote:Op woensdag 18 december 2024 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee en geen Joehoe.
[..]
Jij moet uitkijken!
quote:
Mutsjesquote:
Lord!quote:
Stigs!quote:Op donderdag 19 december 2024 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord!
Morgen tekenafspraak voor mijn huis![]()
Dat jaquote:Op donderdag 19 december 2024 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Wat gaan jullie tekenen dan? Kleurplaat?
Nieuwe manier!quote:
Wel tekenen met de pener!quote:
Dan heb ik een lange vakantie denk ikquote:
Ach, het is het waard.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan heb ik een lange vakantie denk ik
Mwah...quote:
Straks wel 2 weken vrijquote:
Ideale weken om te gaan tekenen.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks wel 2 weken vrij
Ja. Op het asfalt. Met rubber. Van banden.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ideale weken om te gaan tekenen.
Ach, totaal geen fantasie.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Op het asfalt. Met rubber. Van banden.
Mogguh Stigs!quote:
Lord!quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, totaal geen fantasie.
[..]
Mogguh Stigs!![]()
En iedereen hier!
Gefeliciteerd!quote:
Thanks!quote:
Eind februariquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:29 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wanneer is de overdracht?
Lekker snel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Eind februari
Komt mij goed uitquote:
Rijke tatta gespot!quote:
Lord!quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Rijke tatta gespot!
Goedemorgen iedereen!
Rijke Stigmaat!quote:
Nu wel jaquote:
Oppersmeerlap!quote:
Whehehe, nog echt ook.quote:
Whehehe, nog echt ook.quote:Op zondag 22 december 2024 10:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, nog echt ook.![]()
Dagobert Stigs!
quote:Op zondag 22 december 2024 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Whehehe, nog echt ook.![]()
Slaap?quote:
Nee, het is saai hier.quote:
Kan niet overal tegelijk zijnquote:
quote:Op zondag 22 december 2024 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan niet overal tegelijk zijn
Lord!quote:
Stigs!quote:
quote:
KerStig!quote:
Nu al de stemming?quote:
Neuhquote:
Lord!quote:
Mutskequote:
Ja, die zijn een must tijdens de feestdagen.quote:
Lord!quote:
Stigs!quote:
Some say...quote:
Beter dan gedachtquote:
Ja, dat zal wel weer.quote:
quote:
Lord!quote:
Stigs!quote:
Jazeker, maar wij gaan door!quote:
Geen idee. Heb nog geen contractverlenging gehad.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker, maar wij gaan door!
Zal ze eens bellen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen idee. Heb nog geen contractverlenging gehad.
Ja en anders stoppen we er gewoon mee.quote:
Zweep erover!quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja en anders stoppen we er gewoon mee.
Geen idee of dat werkt.quote:
Ik wilde deze inkoppen maar dan heb ik een notequote:
Nou en.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wilde deze inkoppen maar dan heb ik een note
quote:
Een note moet kunnen.quote:
DMquote:
Mij ook niet. Schijn er wel een paar te hebben.quote:
Lord!quote:
Morgen allen!quote:
Lord!quote:
Klaar voor het uiteinde?quote:
Nee, ik ga nog wel enige jaren mee.quote:Op maandag 30 december 2024 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klaar voor het uiteinde?
Ik ben net weer een jaartje ouder geworden ...ik leef nogquote:Op maandag 30 december 2024 13:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik ga nog wel enige jaren mee.
Bwehehehehe.quote:Op maandag 30 december 2024 13:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik ga nog wel enige jaren mee.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 30 december 2024 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben net weer een jaartje ouder geworden ...ik leef nog![]()
Hoe jong ben je geworden?quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 december 2024 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben net weer een jaartje ouder geworden ...ik leef nog![]()
Nou... vooruit dan maar. 18?quote:
Ik zou echt geen 18 meer willen zijnquote:Op maandag 30 december 2024 13:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou... vooruit dan maar. 18?
81?quote:Op maandag 30 december 2024 13:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou echt geen 18 meer willen zijn
Ik hoop wel iets ouder te worden, 80 is het nieuwe 60quote:
Ik ga voor de 91.quote:Op maandag 30 december 2024 13:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop wel iets ouder te worden, 80 is het nieuwe 60![]()
Hoop ik
Mijn moeder wordt in februari 78 en we hebben al afgesproken dat ze nog minstens 15 jaar blijft leven, maar langer mag (in goede gezondheid)ookquote:
Dat is altijd goed.quote:Op maandag 30 december 2024 13:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt in februari 78 en we hebben al afgesproken dat ze nog minstens 15 jaar blijft leven, maar langer mag (in goede gezondheid)ook
Mee eens. Leven moet geen lijden worden.quote:Op maandag 30 december 2024 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gezondheid is dan toch wel een ding![]()
Nee , dat lijkt me vreselijk!quote:Op maandag 30 december 2024 13:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mee eens. Leven moet geen lijden worden.
Mij ook. Daar pas ik voor.quote:
Ja maar het lastige is met bijvoorbeeld dementie , dat je van te voren alles eigenlijk al duidelijk geregeld (euthanasie aanvraag in wilsverklaring) moet hebben , want zodra je dat krijgt is het te laat.quote:
Vind het wel knap dat je zoiets samen op papier kunt zetten.quote:Op maandag 30 december 2024 14:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar het lastige is met bijvoorbeeld dementie , dat je van te voren alles eigenlijk al duidelijk geregeld (euthanasie aanvraag in wilsverklaring) moet hebben , want zodra je dat krijgt is het te laat.
Dat soort dingen kunnen me soms wel bezig houden. Ook het bespreken met zoals in mijn geval mijn moeder over de dood, haar wensen en wat voor een idioot dik boekwerk je moet invullen![]()
en dat gaat dan alleen nog maar over je begrafenis of crematie gedoe . Het blijven toch lastige dingen om te bespreken in het nu. Maar ik heb vorige week wel met mijn moeder (tijdens het borrelenafgesproken om samen mijn rede al te schrijven
Want we hebben één gebeurtenis waar niemand van af weet , waar we allebei zwaar bezopen de leukste en meest idiote nacht hebben gehad en dat het nog een wonder was dat we überhaupt heel op de fiets zijn thuisgekomen
Fietstochtje Deventer centrum naar Colmschate (kwartiertje fietsen en wij hebben er uren over gedaan. We hebben zo gelachen ..en na al die jaren hebben we daar allebei zo'n bijzondere ervaring gehad , en die koesteren we. Het 'probleem' is dat mijn moeder rond de 70 was en we heel veel gedoe met mijn broertje hebben en dat mensen dingen die ze over je weten tegen je kunnen gebruiken
en in haar vriendenkring hebben we dat om dezelfde reden ook tussen ons gehouden. Maar het is zo'n mooi en grappig verhaal dat we nu samen dat gaan uitschrijven en dat ik het met haar toestemming mag vertellen als de tijd daar is.
Raar om het daar al zo over te hebben , en liever wil je helemaal niet over de dood denken, maar we gaan allemaal en dan is het wel zo fijn om dingen uit te spreken.
Een lach en een traan en soms schaterlachen bij herinneringen aan mensenquote:Op maandag 30 december 2024 15:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind het wel knap dat je zoiets samen op papier kunt zetten.
Wij hadden op de begrafenis van mijn vader ook allerlei leuke anekdotes waar veel mensen om moesten glimlachen.
Zo kun je inderdaad het beste mensen herinneren.quote:Op maandag 30 december 2024 16:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een lach en een traan en soms schaterlachen bij herinneringen aan mensen
Whehe, blijft mooi.quote:Op maandag 30 december 2024 16:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
John Cleese bij de begrafenis van Graham Chapman:
Bekijk deze YouTube-video
En er over sprekenquote:Op maandag 30 december 2024 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo kun je inderdaad het beste mensen herinneren.
[..]
Whehe, blijft mooi.
Zo vergeet je ze ook nooit meer.quote:
Dat idd ! Zo blijven ze ook voortleven soort vanquote:Op maandag 30 december 2024 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo vergeet je ze ook nooit meer.
In onze krankzinnige gedachten.quote:Op maandag 30 december 2024 19:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat idd ! Zo blijven ze ook voortleven soort van
Ja preciesquote:Op maandag 30 december 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
In onze krankzinnige gedachten.
Grote harde schijf.quote:Op maandag 30 december 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
In onze krankzinnige gedachten.
Lord!quote:
Uh huhquote:
Dooie bedoeling hier zeg.quote:
Mogguh!quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een fijne jaarwisseling gewenst allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |