quote:Op zondag 15 december 2024 14:12 schreef Clubsoda het volgende:
Je mag ook absoluut geen telefoons meenemen in de saunaanaloog lezen kan in het restaurant. Niet alles hoeft nuttig te zijn
quote:Op zondag 15 december 2024 12:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Op verzoek van @:dr_Flash …. Helemaal kachel
Awwww hoe sjeeuunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja dat is juist het hele punt. Je kúnt niks en moet niks. Telefoon mag niet eens mee. Heerlijk. Alleen jammer dat het eten vaak een beetje tegenvalt.quote:Op zondag 15 december 2024 13:49 schreef derLudolf het volgende: [..] Ik word al moe als ik het lees
De hele dag niets doen, ik zou lopen ergeren dat het zo nutteloos is. Warme en vochtige omgevingen zijn ook niet optimaal om een telefoon of tijdschrift mee te nemen.
Oh dit wil ik eigenlijk ook wel een keertje. Met wat Cat zegt: massage erbij. Zou ik echt van opknappen nu denk ik.quote:Op zondag 15 december 2024 13:29 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Heerlijk juist! Voetenbad - kruidenbad - sauna - rondwandelen buiten voor afkoelen - douchen - zwemmen - opgieting - rondlopen afkoelen - douchen - lunch - kruidenbad - stoomcabine - hottub - zwembad - sauna - douche - zoutstoombad - dutje - zwemmen - sauna - afkoelen - diner - voetenbad - infrarood sauna - douchen - aankleden
Kerstmarktquote:Op zondag 15 december 2024 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Groetjes van de kerstmarkt
[ link | afbeelding ]
Ja nou ja. ¤ 3,50 voor 350 mlquote:
Wat leuk dat ze zoiets organiseren idd! En klinkt als een mooi programma, passend bij je hobbyquote:Op zondag 15 december 2024 19:54 schreef borisz het volgende:
Ik was op een bijeenkomst van opvallende Komootgebruikers. Lees veel gedeeld, gereageerd, geliked enz enz enz. (ik hoor blijkbaar bij de top100 van het afgelopen jaar)
25 gebruikers die hadden gereageerd op de uitnodiging waren aanwezig.
Beschouw het als een FOKmeet met enerzijds wandelaars en anderzijds (gravel)fietsers. Oh en mensen die niet gaan voor een prestatie, maar voor 'de ervaring'. De mensen die kommetjes willen scoren zitten op Strava.
Was leuk. We waren op Landgoed De Hoorneboeg in Hillywood. Eerst presentatie over Komoot. Van de organisatie was een marketingmanager en de landenmanager Benelux aanwezig.
Van zes Oostenrijkse/Duitse techneuten die al vroeg een goed idee hadden. Tot een bedrijf waar inmiddels 170 mensen werken uit 21 landen met 45 miljoen gebruikers (wv 4 miljoen in de Benelux).
In de ochtend meer over het bedrijf, de app, ons.
Met de lunch in twee groepen. De ene een lunch en de ander deed een een plukwandeling. Tenslotte nog een gezamelijke wandeling over de Hoorneboegse heide.
Leuk om eens mensen in het echt te zien die ik ken van de app.
Lekker bezig, nieuwe camera én dappere rijervaringquote:Op zondag 15 december 2024 20:42 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt bijzonder @:borisz! In positieve zin
Het echt moeten afschakelen lijkt me heerlijk aan de sauna, maar ik hou niet van warmte en vind het al snel te warm![]()
Tegelijkertijd liep ik de vorige keer letterlijk klappertandend en met blauw wordende lippen door het tropisch zwemparadijs bij Kempervennendus het luistert wel nauw blijkbaar.
Ik kocht vanavond een nieuwe camerade communicatie was een beetje 'off', Dus ik wilde het eerst niet doen omdat beetje gek gevoel erbij. Maar ik wilde de camera wel erg graag, ben al tijdje marktplaats in de gaten aan het houden en dit was model dat ik wil, in heel goede staat, en met de lens die ik graag wilde, én voor echt een goede prijs. En vanochtend werd dan wel weer vlot en netjes gereageerd dus ik ben toch gegaan. Ik was wel best een beetje zenuwachtig - ik ga dan toch in mn eentje iemands huis in, want camera wil je ook even testen, niet aan de deur afhalen en doeii - dus had twee vriendinnen die er redelijk in de buurt wonen live locatie gestuurd op whatsapp en eentje zou me na kwartier bellen als ik nog niks geappt had. Uiteraard ging alles helemaal goed, was het een super aardige vrouw en dr man was ook thuis en met een klein babietje, dus zodra ik binnen was voelde het meteen OK gelukkig. En nu vind ik mezelf heel dapper, want ik moest er ook 2x een uur voor rijden in het donker en daar hou ik niet van (heb best snel last van al die lampen die ik zie als grote bollen licht) en ik rij ook het liefst in ochtend normaal want meest uitgerust dan. Dus ik heb én twee keer een uur in het donker gereden in de avond, én in mn eentje die camera gehaald. En nu ben ik heel blij met mezelf
![]()
Centerparcs staat wel even op losse schroeven, vriendin zat met kind op de hap want steeds tot kotsens toe hoesten, heel veel slapen, lijkbleek, elk halfuur gillend wakker worden 's nachts. Arme gup blijkt een dubbele longontsteking te hebbendus even kijken hoe dat ontwikkelt.
Ach wat ellendig voor dat arme kind (en de ouders)quote:Op zondag 15 december 2024 20:42 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt bijzonder @:borisz! In positieve zin
Het echt moeten afschakelen lijkt me heerlijk aan de sauna, maar ik hou niet van warmte en vind het al snel te warm![]()
Tegelijkertijd liep ik de vorige keer letterlijk klappertandend en met blauw wordende lippen door het tropisch zwemparadijs bij Kempervennendus het luistert wel nauw blijkbaar.
Ik kocht vanavond een nieuwe camerade communicatie was een beetje 'off', Dus ik wilde het eerst niet doen omdat beetje gek gevoel erbij. Maar ik wilde de camera wel erg graag, ben al tijdje marktplaats in de gaten aan het houden en dit was model dat ik wil, in heel goede staat, en met de lens die ik graag wilde, én voor echt een goede prijs. En vanochtend werd dan wel weer vlot en netjes gereageerd dus ik ben toch gegaan. Ik was wel best een beetje zenuwachtig - ik ga dan toch in mn eentje iemands huis in, want camera wil je ook even testen, niet aan de deur afhalen en doeii - dus had twee vriendinnen die er redelijk in de buurt wonen live locatie gestuurd op whatsapp en eentje zou me na kwartier bellen als ik nog niks geappt had. Uiteraard ging alles helemaal goed, was het een super aardige vrouw en dr man was ook thuis en met een klein babietje, dus zodra ik binnen was voelde het meteen OK gelukkig. En nu vind ik mezelf heel dapper, want ik moest er ook 2x een uur voor rijden in het donker en daar hou ik niet van (heb best snel last van al die lampen die ik zie als grote bollen licht) en ik rij ook het liefst in ochtend normaal want meest uitgerust dan. Dus ik heb én twee keer een uur in het donker gereden in de avond, én in mn eentje die camera gehaald. En nu ben ik heel blij met mezelf
![]()
Centerparcs staat wel even op losse schroeven, vriendin zat met kind op de hap want steeds tot kotsens toe hoesten, heel veel slapen, lijkbleek, elk halfuur gillend wakker worden 's nachts. Arme gup blijkt een dubbele longontsteking te hebbendus even kijken hoe dat ontwikkelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ja, dat in je nakie zijn vind ik ook een ding. En afschakelen staat ook ergens behoorlijk verstopt in mijn woordenboek.quote:Op zondag 15 december 2024 20:50 schreef Tele6 het volgende:
Verder sluit ik me aan bij liefde voor sauna![]()
Ik heb het wel echt moeten leren, het helemaal niks hoeven én het in je nakie zitten. Beide erg oncomfortabel voor drukdrukdruk preutse ik
We gaan komend weekend weer met een groepje. Ik wacht eigenlijk nog steeds op een gelegenheid om in de sneeuw naar de sauna te gaan, maar dat wordt 'm dit jaar weer niet. We zijn wel eens in de sneeuw naar Tikibad geweest maar daar heb je geen zak aan
Wij maken wel eens sorbetijs met de keukenmachine. Water/suiker-mengsel invriezen tot net niet helemaal bevroren, hompen in de keukenmachine scheppen en tot een slush vermalen, terug in de bak, weer invriezen tot bijna stijf, weer in de keukenmachine vermalen, en hoe vaker je dit doet hoe kleinere mooiere kristallen je krijgt. (Maar wij vinden na 2x vaak al wel prima. Dan kun je in een middag ijs maken en 's avonds serveren)quote:Op zondag 15 december 2024 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach wat ellendig voor dat arme kind (en de ouders)
Maar hé, wat goed van je dat je gegaan bent, fijn weer een drempel genomen en dan hou je er ook nog een camera aan over.
Naar aanleiding van een gesprek in cul “pats” over een ninja ijsmachine ben ik eens gaan googlen en met de foodprocessor kan je best prima sorbets maken en ook wat romige mengsels. Zoveel ijs eet ik toch niet, dus ga voorlopig niet zo’n ding aanschaffen.
quote:Op zondag 15 december 2024 20:56 schreef AnneX het volgende:
Oh wat zielig zeg voor de baby! en de ouders!
En wat geweldig Vlinder van je reis.![]()
MnX doet vaakmp aankopen en dan wil ik ook graag het adres weten en wanneer hij daar vertrekt.
Vanmiddag waren wij op een kleine kerstfair in het stadhuis van Culemborg waar wij ook getrouwd zijn. Aan een passante gevraagd om een foto van ons te maken op het bordes. Die heeft mnX al weer omgebouwd tot kerstkaart.![]()
Niet zo’n grote markt met allerlei (antieke) prul en hebbedingetjes en mooie dingen.
Er stond ook iemand met unieke armbanden en halskettingen. Daarvoor ben ik gezwicht.
Er stond ook een meneer met heel veel sokken.
Die met die eenden! Zo leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zelf ooit (toen ik veel met sociale angst en burnoutklachten zat, maar nog niet zo veel dat ik voluit de therapie in ging) een cursus mindfulness gevolgd. Ik vond het vreselijk, maar het moeten oefenen met mediteren was uiteindelijk wel een heel nuttige. Stilzitten en gedachten laten gaan en niks met al die gedachten doen. Als al m'n emoties en zo er met 150 km/u doorheen komen, kan ik er nog steeds helaas niks mee, maar in normale situaties is het wel fijn. Gewoon beetje staren en de gedachten langs laten komen. Ik geloof dat jij ook wel eens de body scan doet? Dat is een van de meditaties die ik wel eens ga zitten doen in de sauna.quote:Op zondag 15 december 2024 20:59 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, ja, dat in je nakie zijn vind ik ook een ding. En afschakelen staat ook ergens behoorlijk verstopt in mijn woordenboek.
Ik ben wel erg goed in op de bank liggen, maar dan wel met ofwel tv aan en ondertussen op telefoon (ik vind alleen tv kijken dus al lastig, dat vind ik vaak niet snel genoeg of boeiend genoeg oid..), ofwel met podcast op. Ik ben ook goed in in bad liggen, dat kan ik rustig twee uur volhouden, maar ook dat wel met mobiel(ook dan tv en surfen/insta, of podcast). Wil ik eigenlijk wel echt even wat aan gaan doen, is niet echt oké.
Speaking of niet afschakelen.. Ik had verkeerd onthouden wanneer we nou precies naar Centerparcs gaannou ja. Des te duidelijker dat ik aan vakantie toe ben. Dus niet erg dat ik vanaf morgen wel al vrij genomen heb
. Meer tijd voor mij om in te pakken, en meer tijd voor gup om op te knappen vooraf. En anders boeken we nog een keer om. Idd heel sneu, ook voor vriendin en man ja!
Ik heb ook ooit een cursus mindfulness gedaan, 8 bijeenkomsten, maar ik geloof dat ik er toen nog niet helemaal klaar voor wasquote:Op zondag 15 december 2024 21:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ooit (toen ik veel met sociale angst en burnoutklachten zat, maar nog niet zo veel dat ik voluit de therapie in ging) een cursus mindfulness gevolgd. Ik vond het vreselijk, maar het moeten oefenen met mediteren was uiteindelijk wel een heel nuttige. Stilzitten en gedachten laten gaan en niks met al die gedachten doen. Als al m'n emoties en zo er met 150 km/u doorheen komen, kan ik er nog steeds helaas niks mee, maar in normale situaties is het wel fijn. Gewoon beetje staren en de gedachten langs laten komen. Ik geloof dat jij ook wel eens de body scan doet? Dat is een van de meditaties die ik wel eens ga zitten doen in de sauna.
M'n nakie was van tevoren moeilijker dan toen ik er eenmaal was. Want er lopen mensen met alle soorten en maten lijven door de sauna en dat helpt wel je eigen onzekerheden relativeren
Ik heb dus nooit Strava geprobeerd. Ik weet ook niet meer exact hoe ik bij Komoot terecht ben gekomen begin 2020. Maar het was een prettige app en ben gebleven. En betaal er ook nog voor sinds een paar jaar.quote:Op zondag 15 december 2024 20:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat leuk dat ze zoiets organiseren idd! En klinkt als een mooi programma, passend bij je hobby
Dit terwijl ik dit weekend idd op prestaties aan het jagen was en dit op strava deelde
PR van 22 minuten gelopen t.o.v. vorig jaar op dit parcours. Netjes toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |