abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215873453
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2024 01:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik hoop dat als de maan is opgehoepeld het nog steeds zo helder is, dan doen die sterren het een stuk beter.

4 seconden sluitertijd, uit de losse hand, camera in hoek raamkozijn geklemd zodat het niet bewogen is. Uitzicht vanaf het toilet :+ ik wilde vooral het uitzicht op de sneeuwtoppen er op hebben.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooi!
Ik zat te speuren naar sneeuwpoppen ~:)
  zondag 15 december 2024 @ 11:12:31 #277
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215873462
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2024 09:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dadelijk zwemmen na ruim een maand *O*

Eens kijken of ik het nog kan :+
Meteen doorpakken: woensdag ook zwemmen met maatje. Zo net voor de vakanties hoop ik dat het dan nog ouderwets rustig is in het zwembad.
Wat goeoeoeoed, ik ga ook weer in januari. Koop ik weer een abbo voor 15x.
pi_215873465
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2024 11:12 schreef MadMaster het volgende:
I love the smell of jetlags in the morning… :O
Was het fijn?
pi_215873498
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 10:06 schreef Tuindier het volgende:
'morgen. Gisteren hele dag naar de sauna geweest met een vriendin, dus vandaag pas aan de gebruikelijke weekenddingen beginnen. Voelt een beetje scheef.

Zo maar het weekmenu maken en Picnic bestellen, en dan even op de fiets naar buiten denk ik.
Wat doe je dan een héle dag in zo'n sauna :o

Morgen komt picnic hier weer voor een weekie *G*
pi_215873546
Vandaag weegdag voor ons met dat PG.
Voor mij na 6 weken 2.6 k eraf. g 'maar' 1.1 k.
We vermoeden dat die geopereerde darmen (en hij mist een flink stuk + stoma) anders werken dan gezonde darmen en ik beweeg (veel) meer, dat gaat voor hem ook niet heel bie. Maar goed, hij komt niet aan, eet gevarieerder en ik vind de huid rondom stoma er beter, rustiger uitzien *G*
pi_215873575
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 11:15 schreef Blues het volgende:

[..]

Heerlijk toch, gewoon een hele dag niks anders doen dan badderen, sauna nemen, boek lezen… echt een dag niet op je mobiel kunnen, niet toch nog even de was wegruimen…. O+
pi_215873602
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 11:21 schreef Blues het volgende:
Vandaag weegdag voor ons met dat PG.
Voor mij na 6 weken 2.6 k eraf. g 'maar' 1.1 k.
We vermoeden dat die geopereerde darmen (en hij mist een flink stuk + stoma) anders werken dan gezonde darmen en ik beweeg (veel) meer, dat gaat voor hem ook niet heel bie. Maar goed, hij komt niet aan, eet gevarieerder en ik vind de huid rondom stoma er beter, rustiger uitzien *G*
Klinkt heel niet verkeerd toch ^O^

Ik wilde je al eerder vragen maar vergeet het steeds; is dit iets dat jullie zelf echt hebben moeten uitzoeken, of kregen jullie wel hulp vanuit het ziekenhuis? (Ik vroeg het me af omdat jullie langere tijd zoveel ellende hebben gehad met die stoma, buikpijn, etc en ) dat het nu best snel heel veel beter lijkt te gaan :)
  zondag 15 december 2024 @ 11:34:10 #284
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215873633
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 11:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Was het fijn?
Zeker, de 2 weken zijn weer omgevlogen, ondanks dat we het rustiger aan hebben gedaan dan de vorige keren. Het was ook rustiger op het eiland dan de laatste 2 keren, de daar bekende stilte voor de kerststorm die desondanks al volop losgebarsten was…

SPOILER: Een (kerst)impressie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215873666
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 11:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Gewoon afscheppen en door de ontdooide rijst roeren :9~
Aftoppen met knoflookolie en een crumble van gemalen kersenpit.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215873755
Alles staat klaar ~:) inclusief tasjes met kadoos, gedichten etc
pi_215873779
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2024 11:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Klinkt heel niet verkeerd toch ^O^

Ik wilde je al eerder vragen maar vergeet het steeds; is dit iets dat jullie zelf echt hebben moeten uitzoeken, of kregen jullie wel hulp vanuit het ziekenhuis? (Ik vroeg het me af omdat jullie langere tijd zoveel ellende hebben gehad met die stoma, buikpijn, etc en ) dat het nu best snel heel veel beter lijkt te gaan :)
Chirurg die g geopereerd heeft adviseerde en legde PG uit om eens te proberen & verwijzing onco fysio en een uurtje bij later bijde longarts die ook enthousiast was over deze 2 hulpmiddelen om g ietsjes beter, fitter te krijgen.

Stoma gaat op zich beter, tis rustiger minder buikpijn,g eet ook bijna geen lactose meer.
Alleen dreigt de buik/stoma opening dicht te groeien dus dinsdag naar de stoma vpk.
Die gaat ons leren om het op te rekken :X
pi_215873846
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2024 11:34 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zeker, de 2 weken zijn weer omgevlogen, ondanks dat we het rustiger aan hebben gedaan dan de vorige keren. Het was ook rustiger op het eiland dan de laatste 2 keren, de daar bekende stilte voor de kerststorm die desondanks al volop losgebarsten was…

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kerstman met zijn mobiel ~:) en de regenboog 👍🏼
Nu hier nog even de kerstdrukte in vol ornaat.

Goeie berichten @Blues Veel plezier vandaag met de kleinkinderen, die niet meer zo klein zijn. >:O

Straks eens even kijken op een kerstfair aan de overkant op een speciaal plekje voor ons. Indien té, ook weer weg.
pi_215873858
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2024 11:34 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Mooi!!!
Die kerstman :D
pi_215873864
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2024 11:48 schreef Blues het volgende:
Alles staat klaar ~:) inclusief tasjes met kadoos, gedichten etc [ link | afbeelding ]
Wat is dat voor lekkers links beneden op het bord? Met pistache?
En is het allemaal pg verantwoord?
#glapje
pi_215873876
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2024 11:58 schreef AnneX het volgende:

Wat is dat voor lekkers links beneden op het bord? Met pistache?
En is het allemaal pg verantwoord?
#glapje
Heeft g gister gemaakt, een recept uit de VK van Yvet van Boven.

SPOILER
En je kan alles eten volgens PG. Moet je wel de kcal uitrekenen, 6x vandaag wat eten en op ong 1650 kcal uitkomen.
Dan kan't, maar dat doen we niet vdg(al let ik wel op) :s)

[ Bericht 35% gewijzigd door Blues op 15-12-2024 12:04:37 ]
pi_215874048
Op verzoek van @Dr_Flash …. Helemaal kachel O+

SPOILER
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 15 december 2024 @ 12:29:20 #293
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215874140
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2024 11:57 schreef Blues het volgende:

[..]
Mooi!!!
Die kerstman :D
Het wemelde van dat soort kerstmannen in Willemstad, ze hadden de rol van toezichthouder/beveiliging. Niet iedere kerstman nam die rol dus heel serieus… :D

De schoolkinderen hebben er afgelopen donderdagavond ook nog een Jingle & Mingle kerstlichtjesparade gehouden, waarbij ze in kerstoutfit met lampjes in optocht door de straten van Willemstad liepen. De (klein)kinderen van onze vrienden liepen ook mee, was erg schattig om al die ukkies met hun ouders voorbij te zien komen.
Aan de combi kerst, een brass band bij 28 graden buitentemperatuur moest ik wel wennen…

Nog een impressie…

Bekijk deze YouTube-video
pi_215874294

Tijdens een wandeling eerder deze week :s)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215874576
quote:

[..]

Heerlijk juist! Voetenbad - kruidenbad - sauna - rondwandelen buiten voor afkoelen - douchen - zwemmen - opgieting - rondlopen afkoelen - douchen - lunch - kruidenbad - stoomcabine - hottub - zwembad - sauna - douche - zoutstoombad - dutje - zwemmen - sauna - afkoelen - diner - voetenbad - infrarood sauna - douchen - aankleden
pi_215874608
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 13:29 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Heerlijk juist! Voetenbad - kruidenbad - sauna - rondwandelen buiten voor afkoelen - douchen - zwemmen - opgieting - rondlopen afkoelen - douchen - lunch - kruidenbad - stoomcabine - hottub - zwembad - sauna - douche - zoutstoombad - dutje - zwemmen - sauna - afkoelen - diner - voetenbad - infrarood sauna - douchen - aankleden
Dit!

Evt nog massage erbij *O*

Deze week gingen de boekbare activiteiten op de boot (cruise) open: meteen sauna nacht geboekt.
Sauna is altijd gratis. Maar die avond met bijbetaling alleen toegankelijk voor klein publiek. Met hapjes, gezichtsmasker, pakking, evt rugmassage O+

En nu we de workshops (sushi, cocktail) geboekt hebben kan ik er nog wat massages in plannen. We hebben toch negen zeedagen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215874618
quote:

[..]

Douchen, sauna, koud dompelen, ontspannen (koffie drinken, bijkletsen, lezen, slapen), zwemmen, bubbelbad, eten, repeat? Ik was vorige week van 10 tot 17 uur in de sauna en ga dan echt weg omdat het moet, niet omdat ik klaar ben. En dan heb ik nog niet een behandelingen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zondag 15 december 2024 @ 13:44:54 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215874734
Ik heb gisteren hout opgehaald voor een tafel, dat had ik door iemand op dikte laten schaven. Zelf moet ik de zijkanten even schaven en ik zaag het min of meer op lengte. Dan kan het binnen even acclimatiseren voordat ik het aan elkaar lijm.

Maar waar een kloten weer. Het zou droog zijn, maar het miezert. Zaagsel blijft overal aan plakken. Blij als dit soort dingen straks gewoon in een schuur kunnen.

Tevens gisteren een bouwstofzuiger gekocht, ook handig voor tijdens de werkzaamheden straks. Ik was gisteren even langs de woning gereden, hij is wel al flink aan het opruimen (kassen, plantvakken en dergelijke) maar ja, dat is allemaal zakelijk natuurlijk.

Aan de andere kant, waarom zou je zakelijk wel verkassen, als je prive niet de intentie hebt om te vertrekken, als het gewoon op dezelfde locatie kan...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 15 december 2024 @ 13:49:45 #299
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215874799
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 13:29 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ik word al moe als ik het lees :@ De hele dag niets doen, ik zou lopen ergeren dat het zo nutteloos is. Warme en vochtige omgevingen zijn ook niet optimaal om een telefoon of tijdschrift mee te nemen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215875098
Je mag ook absoluut geen telefoons meenemen in de sauna :N lezen kan in het restaurant. Niet alles hoeft nuttig te zijn *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')