Mooi!quote:Op zondag 15 december 2024 01:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik hoop dat als de maan is opgehoepeld het nog steeds zo helder is, dan doen die sterren het een stuk beter.
4 seconden sluitertijd, uit de losse hand, camera in hoek raamkozijn geklemd zodat het niet bewogen is. Uitzicht vanaf het toiletik wilde vooral het uitzicht op de sneeuwtoppen er op hebben.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat goeoeoeoed, ik ga ook weer in januari. Koop ik weer een abbo voor 15x.quote:Op zondag 15 december 2024 09:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dadelijk zwemmen na ruim een maand![]()
Eens kijken of ik het nog kan![]()
Meteen doorpakken: woensdag ook zwemmen met maatje. Zo net voor de vakanties hoop ik dat het dan nog ouderwets rustig is in het zwembad.
Was het fijn?quote:Op zondag 15 december 2024 11:12 schreef MadMaster het volgende:
I love the smell of jetlags in the morning…
Wat doe je dan een héle dag in zo'n saunaquote:Op zondag 15 december 2024 10:06 schreef Tuindier het volgende:
'morgen. Gisteren hele dag naar de sauna geweest met een vriendin, dus vandaag pas aan de gebruikelijke weekenddingen beginnen. Voelt een beetje scheef.
Zo maar het weekmenu maken en Picnic bestellen, en dan even op de fiets naar buiten denk ik.
Heerlijk toch, gewoon een hele dag niks anders doen dan badderen, sauna nemen, boek lezen… echt een dag niet op je mobiel kunnen, niet toch nog even de was wegruimen….quote:Op zondag 15 december 2024 11:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat doe je dan een héle dag in zo'n sauna
Morgen komt picnic hier weer voor een weekie
Klinkt heel niet verkeerd tochquote:Op zondag 15 december 2024 11:21 schreef Blues het volgende:
Vandaag weegdag voor ons met dat PG.
Voor mij na 6 weken 2.6 k eraf. g 'maar' 1.1 k.
We vermoeden dat die geopereerde darmen (en hij mist een flink stuk + stoma) anders werken dan gezonde darmen en ik beweeg (veel) meer, dat gaat voor hem ook niet heel bie. Maar goed, hij komt niet aan, eet gevarieerder en ik vind de huid rondom stoma er beter, rustiger uitzien
Zeker, de 2 weken zijn weer omgevlogen, ondanks dat we het rustiger aan hebben gedaan dan de vorige keren. Het was ook rustiger op het eiland dan de laatste 2 keren, de daar bekende stilte voor de kerststorm die desondanks al volop losgebarsten was…quote:
SPOILER: Een (kerst)impressieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aftoppen met knoflookolie en een crumble van gemalen kersenpit.quote:Op zondag 15 december 2024 11:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gewoon afscheppen en door de ontdooide rijst roeren
Chirurg die g geopereerd heeft adviseerde en legde PG uit om eens te proberen & verwijzing onco fysio en een uurtje bij later bijde longarts die ook enthousiast was over deze 2 hulpmiddelen om g ietsjes beter, fitter te krijgen.quote:Op zondag 15 december 2024 11:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Klinkt heel niet verkeerd toch![]()
Ik wilde je al eerder vragen maar vergeet het steeds; is dit iets dat jullie zelf echt hebben moeten uitzoeken, of kregen jullie wel hulp vanuit het ziekenhuis? (Ik vroeg het me af omdat jullie langere tijd zoveel ellende hebben gehad met die stoma, buikpijn, etc en ) dat het nu best snel heel veel beter lijkt te gaan
quote:Op zondag 15 december 2024 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, de 2 weken zijn weer omgevlogen, ondanks dat we het rustiger aan hebben gedaan dan de vorige keren. Het was ook rustiger op het eiland dan de laatste 2 keren, de daar bekende stilte voor de kerststorm die desondanks al volop losgebarsten was…De kerstman met zijn mobielSPOILER: Een (kerst)impressieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de regenboog 👍🏼
Nu hier nog even de kerstdrukte in vol ornaat.
Goeie berichten @Blues Veel plezier vandaag met de kleinkinderen, die niet meer zo klein zijn.![]()
Straks eens even kijken op een kerstfair aan de overkant op een speciaal plekje voor ons. Indien té, ook weer weg.
quote:Op zondag 15 december 2024 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, de 2 weken zijn weer omgevlogen, ondanks dat we het rustiger aan hebben gedaan dan de vorige keren. Het was ook rustiger op het eiland dan de laatste 2 keren, de daar bekende stilte voor de kerststorm die desondanks al volop losgebarsten was…Mooi!!!SPOILER: Een (kerst)impressieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kerstman![]()
Wat is dat voor lekkers links beneden op het bord? Met pistache?quote:Op zondag 15 december 2024 11:48 schreef Blues het volgende:
Alles staat klaarinclusief tasjes met kadoos, gedichten etc [ link | afbeelding ]
Heeft g gister gemaakt, een recept uit de VK van Yvet van Boven.quote:Op zondag 15 december 2024 11:58 schreef AnneX het volgende:
Wat is dat voor lekkers links beneden op het bord? Met pistache?
En is het allemaal pg verantwoord?
#glapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je kan alles eten volgens PG. Moet je wel de kcal uitrekenen, 6x vandaag wat eten en op ong 1650 kcal uitkomen.
Dan kan't, maar dat doen we niet vdg(al let ik wel op)
[ Bericht 35% gewijzigd door Blues op 15-12-2024 12:04:37 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Het wemelde van dat soort kerstmannen in Willemstad, ze hadden de rol van toezichthouder/beveiliging. Niet iedere kerstman nam die rol dus heel serieus…quote:
Heerlijk juist! Voetenbad - kruidenbad - sauna - rondwandelen buiten voor afkoelen - douchen - zwemmen - opgieting - rondlopen afkoelen - douchen - lunch - kruidenbad - stoomcabine - hottub - zwembad - sauna - douche - zoutstoombad - dutje - zwemmen - sauna - afkoelen - diner - voetenbad - infrarood sauna - douchen - aankledenquote:Op zondag 15 december 2024 11:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit!quote:Op zondag 15 december 2024 13:29 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Heerlijk juist! Voetenbad - kruidenbad - sauna - rondwandelen buiten voor afkoelen - douchen - zwemmen - opgieting - rondlopen afkoelen - douchen - lunch - kruidenbad - stoomcabine - hottub - zwembad - sauna - douche - zoutstoombad - dutje - zwemmen - sauna - afkoelen - diner - voetenbad - infrarood sauna - douchen - aankleden
Douchen, sauna, koud dompelen, ontspannen (koffie drinken, bijkletsen, lezen, slapen), zwemmen, bubbelbad, eten, repeat? Ik was vorige week van 10 tot 17 uur in de sauna en ga dan echt weg omdat het moet, niet omdat ik klaar ben. En dan heb ik nog niet een behandelingenquote:Op zondag 15 december 2024 11:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik het leesquote:Op zondag 15 december 2024 13:29 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Heerlijk juist! Voetenbad - kruidenbad - sauna - rondwandelen buiten voor afkoelen - douchen - zwemmen - opgieting - rondlopen afkoelen - douchen - lunch - kruidenbad - stoomcabine - hottub - zwembad - sauna - douche - zoutstoombad - dutje - zwemmen - sauna - afkoelen - diner - voetenbad - infrarood sauna - douchen - aankleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |