Dat hopen we allemaal Christiane.quote:Op zondag 15 december 2024 13:27 schreef Christiane. het volgende:
Een week in coma klinkt echt serieus.
Ik hoop dat ze weer goed zal herstellen.
Ja je spieren vinden dat ook niet zo lekkerquote:Op zondag 15 december 2024 13:27 schreef Christiane. het volgende:
Je hersens ook niet.quote:Op zondag 15 december 2024 13:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja je spieren vinden dat ook niet zo lekker
"De helm is helemaal stuk en zij is nog steeds buiten bewustzijn", aldus Lammers.quote:
Ken jij haar persoonlijk? Vond het best geinig.quote:
Ik vond het ook wel geestigquote:Op zondag 15 december 2024 16:28 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ken jij haar persoonlijk? Vond het best geinig.
Nee Horzula, dat niet. Maar als jij er had gelegen en het was ernstig en iemand had een soortgelijk ding neergezet had ik ook twee TR’s gezet om deze weg te krijgen. Het is enorm onrespectvol om zoiets banaals te plaatsen als iemand in coma ligt.quote:Op zondag 15 december 2024 16:28 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ken jij haar persoonlijk? Vond het best geinig.
Het zou ook niet mijn keuze zijn dit te plaatsen, maar het laten weghalen voelt nogal arbitrair. Als ze overlijd mag je het nooit meer plaatsen of zit er dan een tijdslimiet op?quote:Op zondag 15 december 2024 17:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee Horzula, dat niet. Maar als jij er had gelegen en het was ernstig en iemand had een soortgelijk ding neergezet had ik ook twee TR’s gezet om deze weg te krijgen. Het is enorm onrespectvol om zoiets banaals te plaatsen als iemand in coma ligt.
Dat is zij toch niet?quote:Op zondag 15 december 2024 18:33 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Het zou ook niet mijn keuze zijn dit te plaatsen, maar het laten weghalen voelt nogal arbitrair. Als ze overlijd mag je het nooit meer plaatsen of zit er dan een tijdslimiet op?
Wij kunnen er niets aan doen dat ze heeft meegewerkt aan deze wanstaltige film en scene
Volgens mij moet je aanvoelen wanneer zo iets kan. Verder kom ik niet.quote:Op zondag 15 december 2024 18:33 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Het zou ook niet mijn keuze zijn dit te plaatsen, maar het laten weghalen voelt nogal arbitrair. Als ze overlijd mag je het nooit meer plaatsen of zit er dan een tijdslimiet op?
Wij kunnen er niets aan doen dat ze heeft meegewerkt aan deze wanstaltige film en scene
Ja. Dit klinkt echt niet goed.quote:Op zondag 15 december 2024 13:27 schreef Christiane. het volgende:
Als ik daar had gelegen had het me waarschijnlijk niet kunnen schelen.quote:Op zondag 15 december 2024 17:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee Horzula, dat niet. Maar als jij er had gelegen en het was ernstig en iemand had een soortgelijk ding neergezet had ik ook twee TR’s gezet om deze weg te krijgen. Het is enorm onrespectvol om zoiets banaals te plaatsen als iemand in coma ligt.
Klopt. In 2020 werd ze van haar scooter gelanceerd omdat een of andere mongool een draad op nek-hoogte over de weg had gespannen.quote:Op zondag 15 december 2024 14:22 schreef Radegast het volgende:
Niet de eerste keer dat zij serieus van d'r scooter stuitert.
Hopelijk komt het goed.
Ja, dat zei Manuela maar de politie heeft camerabeelden gezien en ze reed gewoon zelf tegen een terrasafscheiding aan toen ze een stukkie af wilde snijden over voetgangersgebied omdat ze niet om wilde rijden.quote:Op maandag 16 december 2024 01:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Klopt. In 2020 werd ze van haar scooter gelanceerd omdat een of andere mongool een draad op nek-hoogte over de weg had gespannen.
Oh, dat is dan weer even anders dan dat er aan geruchten rondgingen.quote:Op maandag 16 december 2024 01:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, dat zei Manuela maar de politie heeft camerabeelden gezien en ze reed gewoon zelf tegen een terrasafscheiding aan toen ze een stukkie af wilde snijden over voetgangersgebied omdat ze niet om wilde rijden.
En jaren eerder heeft ze volgens mij ook een smakker gemaakt in Spanje waarbij ze iets brak.
Kunnen ze ook meelezen op fok! ?quote:Op zondag 15 december 2024 23:24 schreef TLC het volgende:
Het schijnt dat mensen die in coma liggen en daaruit ontwaken wel alles hebben meegekregen en gezien tijdens hun coma
Net zo'n brokkenpiloot als die ene staatsecretaris op zijn wielrenfiets.quote:Op maandag 16 december 2024 01:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, dat zei Manuela maar de politie heeft camerabeelden gezien en ze reed gewoon zelf tegen een terrasafscheiding aan toen ze een stukkie af wilde snijden over voetgangersgebied omdat ze niet om wilde rijden.
En jaren eerder heeft ze volgens mij ook een smakker gemaakt in Spanje waarbij ze iets brak.
Alleen had die daar geen schuld aan.quote:Op woensdag 18 december 2024 07:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Net zo'n brokkenpiloot als die ene staatsecretaris op zijn wielrenfiets.
U was de dader ?quote:Op woensdag 18 december 2024 07:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Alleen had die daar geen schuld aan.
Nee, stond gewoon in nieuws.quote:
quote:Dekker reed op 7 juni 2022 met zijn vrouw door het duingebied toen hij bij een strandopgang tussen Monster en het Haagse Kijkduin naar beneden reed. Volgens zijn fietscomputer reed hij voor het ongeluk zo’n 37 kilometer per uur en remde hij af naar 27 kilometer per uur.
K. liep die dag met haar man over het Schelpenpad, in tegengestelde richting van de racefietsers. De wandelaars gebruikten niet het naastgelegen voetpaadje maar liepen over het vier meter brede fietspad. ,,Ik had gewild dat ik daar had gelopen”, zegt ze. ,,Wij namen eigenlijk altijd dat fietspad, net zoals veel andere mensen.”
Nog niet hersendood verklaard dus ze mag haar organen nog even houden?quote:Op zondag 15 december 2024 23:24 schreef TLC het volgende:
Het schijnt dat mensen die in coma liggen en daaruit ontwaken wel alles hebben meegekregen en gezien tijdens hun coma
Dat is wel fijn lijkt mij dat als je uit je coma komt je de meeste ingewanden nog gewoon hebt.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog niet hersendood verklaard dus ze mag haar organen nog even houden?
Ik heb het gevoel dat jij het meer volgt dan anderen hier. Hoe is haar status?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:51 schreef roos94 het volgende:
Wordt dit zo een Friso verhaal waarbij je 18 maanden in coma wordt gehouden?
Weinig verbeteringquote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:09 schreef 215 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij het meer volgt dan anderen hier. Hoe is haar status?
Ja was ouderwets lekkere shoot.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:09 schreef Evertjan het volgende:
ooit nog eens een fapje gemaakt op haar playboy fotos
Mooi bericht van Frederiquequote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:32 schreef Mylene het volgende:
[ x ]
Manuëla Kemp in coma teruggevlogen naar Nederland
Met een repatriëringsvlucht uit het Portugese Faro, is Manuela Kemp (61) maandagavond teruggekeerd in Nederland. Een ambulancevliegtuig bracht de onfortuinlijke zangeres en presentatrice, die 7 december ernstig gewond raakte bij een scooterongeluk, terug naar ‘huis’.
Telegraaf
quote:Zangeres en presentatrice Manuëla Kemp (61) overleden
Zangeres en presentatrice Manuëla Kemp is overleden. Dat heeft haar echtgenoot laten weten aan het persbureau ANP. Manuëla Kemp was 61 en lag al enkele weken in coma na een ernstig scooterongeluk in Portugal.
Kemp werd vooral bekend door het televisieprogramma Maan bij nacht en het muziekprogramma De vrienden van Amstel, waarin ze zelf ook zong. Kenmerkend was haar hese, sensuele stemgeluid.
Muziek was een belangrijk deel van haar leven. Zo maakte Kemp deel uit van vijf verschillende bands waarmee ze lange tijd optrad en deed in 2004 mee aan het Nationaal Songfestival. Het lied In het licht van jouw ogen van haar groep Camp Girls verloor van Without You door Re-Union.
Rotjes door de brievenbus
Kemp (13 februari 1963) groeide op in Kwadijk, een lintdorp tussen Purmerend en Edam. Haar jeugd was naar eigen zeggen "ontzettend saai, gereformeerd". Haar ouders scheidden toen ze drie was. Vader vertrok naar Groningen en werd een vrijgevochten kunstenaar. Manuëla en haar zus bleven bij haar gereformeerde moeder wonen in Kwadijk.
De scheiding viel niet goed in het dorp. "De buren roddelen ontzettend over ons", vertelde ze vorig jaar in de Varagids. "Scheiden op het dorp was not done. Daar had je gewoon een slecht huwelijk. We waren daardoor soms mikpunt van pesterijen: kwamen er rotjes door de brievenbus."
Met haar moeder had ze een moeilijke relatie. "Ze was ontzettend streng en netjes: wij kinderen mochten niet met schoenen aan in huis. Ik geloof dat ze twee, drie keer per dag alles afstofte, ze was constant aan het schoonmaken."
Klassieke muziek
Haar moeder was een klassieke zangeres en er stond thuis vaak klassieke muziek aan. Tv-kijken mocht niet. "Dat mocht niet van God ofzo. We hadden er wel een, maar die haalde ze alleen voor het Journaal uit de kast."
In haar pubertijd begon Manuëla Kemp zich af te zetten tegen de klassieke muziek van haar moeder en ontdekte de popmuziek. Na het avondatheneum en een etaleuropleiding zette Kemp haar eerste schreden in de showbizz. Ze liep modeshows, was dj bij radiopiraat Dynamic en zangeres in de meidengroep The Revellettes.
Leek me wel een ordinaire vrouw. Seks, drugs, rock & roll type.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:51 schreef Toine51 het volgende:
Ach wat sneu, vond haar altijd een sympathieke vrouw met die mooie zwoele stem..
RIP..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |