Dat hopen we allemaal Christiane.quote:Op zondag 15 december 2024 13:27 schreef Christiane. het volgende:
Een week in coma klinkt echt serieus.
Ik hoop dat ze weer goed zal herstellen.
Ja je spieren vinden dat ook niet zo lekkerquote:Op zondag 15 december 2024 13:27 schreef Christiane. het volgende:
Je hersens ook niet.quote:Op zondag 15 december 2024 13:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja je spieren vinden dat ook niet zo lekker
"De helm is helemaal stuk en zij is nog steeds buiten bewustzijn", aldus Lammers.quote:
Ken jij haar persoonlijk? Vond het best geinig.quote:
Ik vond het ook wel geestigquote:Op zondag 15 december 2024 16:28 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ken jij haar persoonlijk? Vond het best geinig.
Nee Horzula, dat niet. Maar als jij er had gelegen en het was ernstig en iemand had een soortgelijk ding neergezet had ik ook twee TR’s gezet om deze weg te krijgen. Het is enorm onrespectvol om zoiets banaals te plaatsen als iemand in coma ligt.quote:Op zondag 15 december 2024 16:28 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ken jij haar persoonlijk? Vond het best geinig.
Het zou ook niet mijn keuze zijn dit te plaatsen, maar het laten weghalen voelt nogal arbitrair. Als ze overlijd mag je het nooit meer plaatsen of zit er dan een tijdslimiet op?quote:Op zondag 15 december 2024 17:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee Horzula, dat niet. Maar als jij er had gelegen en het was ernstig en iemand had een soortgelijk ding neergezet had ik ook twee TR’s gezet om deze weg te krijgen. Het is enorm onrespectvol om zoiets banaals te plaatsen als iemand in coma ligt.
Dat is zij toch niet?quote:Op zondag 15 december 2024 18:33 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Het zou ook niet mijn keuze zijn dit te plaatsen, maar het laten weghalen voelt nogal arbitrair. Als ze overlijd mag je het nooit meer plaatsen of zit er dan een tijdslimiet op?
Wij kunnen er niets aan doen dat ze heeft meegewerkt aan deze wanstaltige film en scene
Volgens mij moet je aanvoelen wanneer zo iets kan. Verder kom ik niet.quote:Op zondag 15 december 2024 18:33 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Het zou ook niet mijn keuze zijn dit te plaatsen, maar het laten weghalen voelt nogal arbitrair. Als ze overlijd mag je het nooit meer plaatsen of zit er dan een tijdslimiet op?
Wij kunnen er niets aan doen dat ze heeft meegewerkt aan deze wanstaltige film en scene
Ja. Dit klinkt echt niet goed.quote:Op zondag 15 december 2024 13:27 schreef Christiane. het volgende:
Als ik daar had gelegen had het me waarschijnlijk niet kunnen schelen.quote:Op zondag 15 december 2024 17:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee Horzula, dat niet. Maar als jij er had gelegen en het was ernstig en iemand had een soortgelijk ding neergezet had ik ook twee TR’s gezet om deze weg te krijgen. Het is enorm onrespectvol om zoiets banaals te plaatsen als iemand in coma ligt.
Klopt. In 2020 werd ze van haar scooter gelanceerd omdat een of andere mongool een draad op nek-hoogte over de weg had gespannen.quote:Op zondag 15 december 2024 14:22 schreef Radegast het volgende:
Niet de eerste keer dat zij serieus van d'r scooter stuitert.
Hopelijk komt het goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |