Ja, dat zei Manuela maar de politie heeft camerabeelden gezien en ze reed gewoon zelf tegen een terrasafscheiding aan toen ze een stukkie af wilde snijden over voetgangersgebied omdat ze niet om wilde rijden.quote:Op maandag 16 december 2024 01:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Klopt. In 2020 werd ze van haar scooter gelanceerd omdat een of andere mongool een draad op nek-hoogte over de weg had gespannen.
Oh, dat is dan weer even anders dan dat er aan geruchten rondgingen.quote:Op maandag 16 december 2024 01:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, dat zei Manuela maar de politie heeft camerabeelden gezien en ze reed gewoon zelf tegen een terrasafscheiding aan toen ze een stukkie af wilde snijden over voetgangersgebied omdat ze niet om wilde rijden.
En jaren eerder heeft ze volgens mij ook een smakker gemaakt in Spanje waarbij ze iets brak.
Kunnen ze ook meelezen op fok! ?quote:Op zondag 15 december 2024 23:24 schreef TLC het volgende:
Het schijnt dat mensen die in coma liggen en daaruit ontwaken wel alles hebben meegekregen en gezien tijdens hun coma
Net zo'n brokkenpiloot als die ene staatsecretaris op zijn wielrenfiets.quote:Op maandag 16 december 2024 01:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, dat zei Manuela maar de politie heeft camerabeelden gezien en ze reed gewoon zelf tegen een terrasafscheiding aan toen ze een stukkie af wilde snijden over voetgangersgebied omdat ze niet om wilde rijden.
En jaren eerder heeft ze volgens mij ook een smakker gemaakt in Spanje waarbij ze iets brak.
Alleen had die daar geen schuld aan.quote:Op woensdag 18 december 2024 07:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Net zo'n brokkenpiloot als die ene staatsecretaris op zijn wielrenfiets.
U was de dader ?quote:Op woensdag 18 december 2024 07:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Alleen had die daar geen schuld aan.
Nee, stond gewoon in nieuws.quote:
quote:Dekker reed op 7 juni 2022 met zijn vrouw door het duingebied toen hij bij een strandopgang tussen Monster en het Haagse Kijkduin naar beneden reed. Volgens zijn fietscomputer reed hij voor het ongeluk zo’n 37 kilometer per uur en remde hij af naar 27 kilometer per uur.
K. liep die dag met haar man over het Schelpenpad, in tegengestelde richting van de racefietsers. De wandelaars gebruikten niet het naastgelegen voetpaadje maar liepen over het vier meter brede fietspad. ,,Ik had gewild dat ik daar had gelopen”, zegt ze. ,,Wij namen eigenlijk altijd dat fietspad, net zoals veel andere mensen.”
Nog niet hersendood verklaard dus ze mag haar organen nog even houden?quote:Op zondag 15 december 2024 23:24 schreef TLC het volgende:
Het schijnt dat mensen die in coma liggen en daaruit ontwaken wel alles hebben meegekregen en gezien tijdens hun coma
Dat is wel fijn lijkt mij dat als je uit je coma komt je de meeste ingewanden nog gewoon hebt.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog niet hersendood verklaard dus ze mag haar organen nog even houden?
Ik heb het gevoel dat jij het meer volgt dan anderen hier. Hoe is haar status?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:51 schreef roos94 het volgende:
Wordt dit zo een Friso verhaal waarbij je 18 maanden in coma wordt gehouden?
Weinig verbeteringquote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:09 schreef 215 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij het meer volgt dan anderen hier. Hoe is haar status?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |