SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 11:42 schreef maily het volgende:
@:mascara-klodder een kerstbal speciaal voor jou![]()
[ afbeelding ]!
![]()
ma1lyquote:Op zondag 15 december 2024 11:42 schreef maily het volgende:
@:mascara-klodder een kerstbal speciaal voor jou![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heb jij wel eens TT's?quote:Op zondag 15 december 2024 11:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn TT's worden toch aangepast dus ik doe geen moeite meer![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zondag 15 december 2024 11:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn TT's worden toch aangepast dus ik doe geen moeite meer
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hey Amyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat is hij al groot zegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 15 december 2024 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe die hond z'n lichaam daar helemaal in heeft weten te proppen?![]()
![]()
Bolk op t krijtbordquote:Op zondag 15 december 2024 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe die hond z'n lichaam daar helemaal in heeft weten te proppen?♡♡♡♡![]()
Dat zal je leren!quote:Op zondag 15 december 2024 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je voor van de universiteit af getrapt worden!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Een beetje welquote:Op zondag 15 december 2024 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]
....een bolkdebiel?
[ afbeelding ]
Close enough!
Gheghe, kun je wel lekker rijden in mij
Is dat een uitnodiging?quote:Op zondag 15 december 2024 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een beetje wel
Gheghe, kun je wel lekker rijden in mij![]()
![]()
Jah dat was m'n grap, gelukkig snapte jij hem!quote:Op zondag 15 december 2024 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan kun je voorlopig ff niet meer leren.
quote:Op zondag 15 december 2024 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een beetje wel
Gheghe, kun je wel lekker rijden in mij![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 12:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Schijnt mijn broek weer door hoor
Hoe vind jr dan zo snel t goede plaatjequote:Op zondag 15 december 2024 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze staan niet echt in de volgorde waarin ik ze gemaakt heb.
♡♡♡♡![]()
Jij ook hoorquote:
Maar had net gezegd dat ik me weer netjes zou gedragen
4 dagen om een coole out of office bericht te bedenkenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Gaat je goed afquote:Op zondag 15 december 2024 12:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij ook hoor
Maar had net gezegd dat ik me weer netjes zou gedragen![]()
![]()
Nr 17 voor mij graag!quote:Op zondag 15 december 2024 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze staan niet echt in de volgorde waarin ik ze gemaakt heb.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Koffie
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey Moonquote:
Zo snel antwoord, dat verwacht je niet van mij.quote:Op zondag 15 december 2024 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
4 dagen om een coole out of office bericht te bedenken
Maar niet getreurd, dit is mijn out of office reply.
Fijne feestdagen, de beste wensen en al dat gedoe.
Wellicht kom ik volgend jaar aan het beantwoorden van je mail toe.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo snel antwoord, dat verwacht je niet van mij.
Maar niet getreurd, dit is mijn out of office reply.
Fijne feestdagen, de beste wensen en al dat gedoe.
Wellicht kom ik volgend jaar aan het beantwoorden van je mail toe.
♡♡♡♡![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed denk ik vermaak mij er wel mee.quote:
Momenteel niet thuis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah ok. Welke games speel je?quote:Op zondag 15 december 2024 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed denk ik vermaak mij er wel mee.
Momenteel niet thuis.![]()
Momenteel veel Marvel Rivals recent uitgekomen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ohja, daar had ik iets van gezienquote:Op zondag 15 december 2024 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Momenteel veel Marvel Rivals recent uitgekomen.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Momenteel veel Marvel Rivals recent uitgekomen.
Marvelbolk![]()
![]()
Ja best leuk spelletje wel.
Beetje zoals Overwatch eerder.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja die is ook wel leuk jaquote:Op zondag 15 december 2024 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja best leuk spelletje wel.
Beetje zoals Overwatch eerder.![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn tube kit is helemaal opgedroogd![]()
![]()
Ja ik moest het ook ff 3x lezen hoor!quote:Op zondag 15 december 2024 12:50 schreef HappyCharly het volgende:
Ohhhhh ik las het als tjoeb kit
Hahahaha
Het is gewoon een tuuuube kit![]()
![]()
Ik moet nog steeds het randje rond mijn aanrecht kittenTrotste mama van Ambar
Freudiaanse verwerking van woorden hebben jullieTrotste mama van Ambar
Oh balenquote:Op zondag 15 december 2024 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog steeds het randje rond mijn aanrecht kitten
Heb je tijd om nieuwe te halen?♡♡♡♡![]()
Neehoorquote:Op zondag 15 december 2024 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Freudiaanse verwerking van woorden hebben jullie
Komt door youtube♡♡♡♡![]()
Oeps, moet je wel doen voor je lekkerij krijgtquote:Op zondag 15 december 2024 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog steeds het randje rond mijn aanrecht kittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bouwmarkt gaat om 13 uur open. Kan ik zowel transparant als zwart halen. Beide nodigquote:Op zondag 15 december 2024 12:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh balen
Heb je tijd om nieuwe te halen?Trotste mama van Ambar
Topquote:Op zondag 15 december 2024 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bouwmarkt gaat om 13 uur open. Kan ik zowel transparant als zwart halen. Beide nodig♡♡♡♡![]()
Geen kraan aan die kant, het is meer voor de kruimelsquote:Op zondag 15 december 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, moet je wel doen voor je lekkerij krijgtTrotste mama van Ambar
![]()
O dat scheelt alweer.quote:Op zondag 15 december 2024 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen kraan aan die kant, het is meer voor de kruimels
Kan je zelf goed kitten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja? Geen raket wetenschap hoorquote:Op zondag 15 december 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat scheelt alweer.
Kan je zelf goed kitten?Trotste mama van Ambar
Toch kan niet iedereen goed en ook netjes kittenquote:Op zondag 15 december 2024 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja? Geen raket wetenschap hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Het is substantie spuiten en dan met een spateltje erlangsTrotste mama van Ambar
O, ik doe altijd met een natte vinger, doe zo handschoentje aan, vinger nat en er langs gaanquote:Op zondag 15 december 2024 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is substantie spuiten en dan met een spateltje erlangsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 15 december 2024 13:07 schreef ToT het volgende:
Ja, soms is het gewoon wat natte vingerwerk idd.
♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 13:07 schreef ToT het volgende:
Ja, soms is het gewoon wat natte vingerwerk idd.
'quote:Op zondag 15 december 2024 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
4 dagen om een coole out of office bericht te bedenken'
![]()
![]()
Je bent ook niet eens meer veilig in je eigen huis ook he,
Gewonden en ontruimingen door woningbrand na explosie in Purmerend
https://www.telegraaf.nl/(...)xplosie-in-purmerendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goh, een festival hier in het centrum. Enorm veel figuranten, vooralsnog weinig bezoekers.Op een meter of 15 van mijn voordeur gaat een live bandje spelen!
![]()
![]()
Nog lang vakantie Assie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is best gezellig toch, ga je nog kijken?quote:Op zondag 15 december 2024 13:21 schreef ToT het volgende:
Goh, een festival hier in het centrum. Enorm veel figuranten, vooralsnog weinig bezoekers.Op een meter of 15 van mijn voordeur gaat een live bandje spelen!
Live muziekquote:Op zondag 15 december 2024 13:21 schreef ToT het volgende:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey Fogel
Hey Dot
Ben net ff wat rond wezen lopen, ziet er wel leuk uit!quote:Op zondag 15 december 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is best gezellig toch, ga je nog kijken?Charles Dickens stijl.
Maar zo in m'n eentje vind ik het toch wat ongezellig, en het weer is sowieso ook kut.
Ik kreeg wel een heel lieve glimlach van een leuke jongedame!
![]()
Ja het weer werkt niet echt mee, ik wil zo nog even naar Zelhem, daar is ook de Kerstsfeer aanwezig zegt men. Even op mijn dochter wachten die gaat ook mee.quote:Op zondag 15 december 2024 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben net ff wat rond wezen lopen, ziet er wel leuk uit!Charles Dickens stijl.
Maar zo in m'n eentje vind ik het toch wat ongezellig, en het weer is sowieso ook kut.
Dan had je nog even moeten blijven bij die lieve glimlachende jongdame
Ik leerde zojuist een pickup line van meneer Carr. «Would you mind holding my drink while I go take a shit?» probeer hetquote:Op zondag 15 december 2024 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd.quote:Op zondag 15 december 2024 13:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik leerde zojuist een pickup line van meneer Carr. «Would mind holding my drink while I go take a shit?» probeer het“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Als ze het OK vind dan was het volgens hem ‘a keeper’. Hij heeft ergens een puntquote:
En zeker origineel.quote:Op zondag 15 december 2024 13:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ze het OK vind dan was het volgens hem ‘a keeper’. Hij heeft ergens een punt
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
.quote:Op zondag 15 december 2024 13:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ze het OK vind dan was het volgens hem ‘a keeper’. Hij heeft ergens een puntWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja t weer is sneu voor henquote:Op zondag 15 december 2024 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben net ff wat rond wezen lopen, ziet er wel leuk uit!Charles Dickens stijl.
♡♡♡♡![]()
![]()
Jij zou ervoor vallen ja?quote:I'm surrounded by morons!
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:
Ja een andere dame begon ineens mijn richting uit te praten dus ik dacht dat die het tegen mij had, dus keek ik haar aan en toen keek die lief glimlachende dame weer weg en liep door.quote:Op zondag 15 december 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het weer werkt niet echt mee, ik wil zo nog even naar Zelhem, daar is ook de Kerstsfeer aanwezig zegt men. Even op mijn dochter wachten die gaat ook mee.
Dan had je nog even moeten blijven bij die lieve glimlachende jongdame(Waren van dezelfde groep.)
![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 13:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik leerde zojuist een pickup line van meneer Carr. «Would you mind holding my drink while I go take a shit?» probeer het![]()
!
![]()
Hier stond de halve stad in de bouwmarktTrotste mama van Ambar
De sfeer zit er in ieder geval wel in.quote:
Een paar winkeltjes hebben een figurant in hun eigen stijl voor de winkel staan, zo heb je iemand die "A christmas carol" staat voor te lezen voor de boekenwinkel. Een restaurantje heeft een kraampje met wat hapjes enz.![]()
Je had ze voor het kiezen en je loopt wegquote:Op zondag 15 december 2024 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een andere dame begon ineens mijn richting uit te praten dus ik dacht dat die het tegen mij had, dus keek ik haar aan en toen keek die lief glimlachende dame weer weg en liep door.(Waren van dezelfde groep.)
quote:Op zondag 15 december 2024 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Ik mot schijten!![]()
![]()
Daar is het op zondag altijd drukquote:Op zondag 15 december 2024 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier stond de halve stad in de bouwmarktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zij liepen door.quote:Op zondag 15 december 2024 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had ze voor het kiezen en je loopt weg
Waren figuranten voor het festival, maar die blik van die ene dame was wel heul erg liev!![]()
![]()
Leuk hoor.quote:Op zondag 15 december 2024 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Zij liepen door.
Waren figuranten voor het festival, maar die blik van die ene dame was wel heul erg liev!![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Straks nog een keertje terug dan maarquote:Op zondag 15 december 2024 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Zij liepen door.
Waren figuranten voor het festival, maar die blik van die ene dame was wel heul erg liev!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Liefde van de baan…I'm surrounded by morons!
Liefde geeft ons ruim baan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Grijze luchtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb de vuilniscontainers maar weer met een spanband vastgezet, het waait nogal hier.I'm surrounded by morons!
quote:Op zondag 15 december 2024 13:53 schreef Fogel het volgende:
Ik heb de vuilniscontainers maar weer met een spanband vastgezet, het waait nogal hier.
Een kennerquote:
Ik kende deze niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Och dat is gezellig!!quote:Op zondag 15 december 2024 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
De sfeer zit er in ieder geval wel in.
Een paar winkeltjes hebben een figurant in hun eigen stijl voor de winkel staan, zo heb je iemand die "A christmas carol" staat voor te lezen voor de boekenwinkel. Een restaurantje heeft een kraampje met wat hapjes enz.♡♡♡♡![]()
JkbolkI'm surrounded by morons!
Heer Justin.quote:
Ah ok. Ben net ook ff gaan wandelen. Ik vond het wel te doenquote:Op zondag 15 december 2024 14:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker
Maarvtoen bleef ik binnen zoveel mogelijk.. en wilde nu ff wandelen![]()
![]()
Maybe zo nog evenquote:Op zondag 15 december 2024 14:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah ok. Ben net ook ff gaan wandelen. Ik vond het wel te doen♡♡♡♡![]()
maily.quote:
Een gat in de lucht?quote:Op zondag 15 december 2024 14:17 schreef maily het volgende:
Lekker springen.
Krijg je het ook warm van.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 15 december 2024 14:17 schreef maily het volgende:
Lekker springen.
Krijg je het ook warm van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kutmuziek kriss krissquote:Op zondag 15 december 2024 14:21 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
![]()
![]()
Eurodancequote:Op zondag 15 december 2024 14:23 schreef mario390 het volgende:
ik ben van de rockmuziek, eurodance, schlager![]()
![]()
Zillertalmetal…I'm surrounded by morons!
Dan kun je dat liedje dat ik net heb gepost vast wel waarderen!quote:Op zondag 15 december 2024 14:23 schreef mario390 het volgende:
ik ben van de rockmuziek, eurodance, schlager![]()
![]()
sowiezo ben ik meer van de tieten en arsch
[img]https://i.fokzine.net/upload/24/03/240315_1_babes201_34.jpg[/img
[img=620,620]https://i.fokzine.net/upload/23/09/230929_1_babes176_64.jpg[/img]![]()
Ben blij dat de koelkast pas morgen opgehaald wordt!Was anders vrij lastig geweest met het festival hier.
De glazen kast wordt ook wel iets van een probleem, maar dat komt vast wel goed.![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 14:27 schreef mario390 het volgende:
sowiezo ben ik meer van de tieten en arsch![]()
![]()
Daar is Mutske.![]()
![]()
sowiezo ben ik meer van de tieten en arsch
[img]https://i.fokzine.net/upload/24/03/240315_1_babes201_34.jpg[/img
[img=620,620]https://i.fokzine.net/upload/23/09/230929_1_babes176_64.jpg[/img]![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-12-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2531 / +104 / +91 / 10934 / 11314
2. FreshFruit / 1036 / +34 / +10 / 2558 / 3016
3. mario390 / 507 / +57 / +5 / 431 / 629
4. Dr.Mikey / 438 / +31 / +28 / 869 / 1084
5. HappyCharly / 397 / +26 / +116 / 1597 / 1777
6. hemarookworst / 316 / +10 / +2 / 1235 / 1447
7. KillemWieft / 309 / +0 / +0 / 232 / 366
8. gebrokenglas / 252 / +13 / +23 / 1901 / 2140
9. AardappelSchotel / 213 / +4 / +4 / 1498 / 1652
10. greysbones / 189 / +1 / +0 / 2137 / 2247
11. Pinnenmutske / 166 / +7 / +18 / 799 / 931
12. MizzezAmy / 135 / +21 / +9 / 946 / 1060
13. Bally-b / 114 / +86 / +0 / 80 / 107
14. kree / 108 / +5 / +0 / 394 / 454
15. Soury / 107 / +0 / +0 / 140 / 184
16. ToT / 107 / +6 / +3 / 1967 / 2090
17. _UserName_ / 100 / +11 / +0 / 252 / 294
18. sp3c / 99 / +29 / +0 / 94 / 116
19. loveyoulongtime / 92 / +8 / +0 / 481 / 538
20. Rob / 90 / +0 / +75 / 173 / 202SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankewol Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 14:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beetje doorlopen, dan krijg je het vanzelf warm
♡♡♡♡![]()
Das een groot concert!quote:Op zondag 15 december 2024 14:36 schreef mario390 het volgende:
daar kunn je zien hoeveel 80 000 mensen zijn
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:quote:Op zondag 15 december 2024 14:40 schreef JustinK het volgende:
In de ochtend van de 16e februari 1634 legde Ortega zijn schip voor anker achter een koraalrif![]()
![]()
Wat klopt hier niet?
Het zou best eens waar kunnen zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: