SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 11:42 schreef maily het volgende:
@:mascara-klodder een kerstbal speciaal voor jou![]()
[ afbeelding ]!
![]()
ma1lyquote:Op zondag 15 december 2024 11:42 schreef maily het volgende:
@:mascara-klodder een kerstbal speciaal voor jou![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heb jij wel eens TT's?quote:Op zondag 15 december 2024 11:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn TT's worden toch aangepast dus ik doe geen moeite meer![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zondag 15 december 2024 11:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn TT's worden toch aangepast dus ik doe geen moeite meer
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hey Amyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat is hij al groot zegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 15 december 2024 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe die hond z'n lichaam daar helemaal in heeft weten te proppen?![]()
![]()
Bolk op t krijtbordquote:Op zondag 15 december 2024 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe die hond z'n lichaam daar helemaal in heeft weten te proppen?♡♡♡♡![]()
Dat zal je leren!quote:Op zondag 15 december 2024 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je voor van de universiteit af getrapt worden!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Een beetje welquote:Op zondag 15 december 2024 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]
....een bolkdebiel?
[ afbeelding ]
Close enough!
Gheghe, kun je wel lekker rijden in mij
Is dat een uitnodiging?quote:Op zondag 15 december 2024 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een beetje wel
Gheghe, kun je wel lekker rijden in mij![]()
![]()
Jah dat was m'n grap, gelukkig snapte jij hem!quote:Op zondag 15 december 2024 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan kun je voorlopig ff niet meer leren.
quote:Op zondag 15 december 2024 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een beetje wel
Gheghe, kun je wel lekker rijden in mij![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 12:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Schijnt mijn broek weer door hoor
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe vind jr dan zo snel t goede plaatjequote:Op zondag 15 december 2024 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze staan niet echt in de volgorde waarin ik ze gemaakt heb.
♡♡♡♡![]()
Jij ook hoorquote:
Maar had net gezegd dat ik me weer netjes zou gedragen
4 dagen om een coole out of office bericht te bedenkenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Gaat je goed afquote:Op zondag 15 december 2024 12:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij ook hoor
Maar had net gezegd dat ik me weer netjes zou gedragen![]()
![]()
Nr 17 voor mij graag!quote:Op zondag 15 december 2024 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze staan niet echt in de volgorde waarin ik ze gemaakt heb.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: