SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Sneetje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nooit geen last mee gehad geen rare beslissingen.quote:Op zondag 15 december 2024 02:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja en daarna partyhard en faux dacht ikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
krijg van eentje wel note dat ik aan het spammen was terwijl ik dt aan het hunten wasquote:Op zondag 15 december 2024 02:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nooit geen last mee gehad geen rare beslissingen.
Uw ADH vitamine Worst
Nee, ze sluiten om 1 uur. Is maar goed ookquote:
Absoluut. En goed vreten ook. Ook de vega(n)-shit is fantastisch. Als m'n moeder zo had gekookt vroeger had ik m'n groenten wel gelustquote:![]()
Tis wel niet goedkoop maar goed."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ohquote:Op zondag 15 december 2024 02:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
krijg van eentje wel note dat ik aan het spammen was terwijl ik dt aan het hunten was
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 02:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, ze sluiten om 1 uur. Is maar goed ook
[..]
Absoluut. En goed vreten ook. Ook de vega(n)-shit is fantastisch. Als m'n moeder zo had gekookt vroeger had ik m'n groenten wel gelust![]()
Tis wel niet goedkoop maar goed.![]()
♡♡♡♡![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 02:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:hemarookworst
Je hebt 'bolkoren' verkeerd geschreven in de TT man!
♡♡♡♡![]()
Zin in worst?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
FantastischThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als de kat van huis is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolkoren is wel echt het beste brood
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 02:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolkoren is wel echt het beste brood
♡♡♡♡![]()
oh je kan dus wel maatregelen nemen om honger tegen te gaanquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ja maar ik twijfel omdat ie houdbaar is tot de 14equote:Op zondag 15 december 2024 02:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh je kan dus wel maatregelen nemen om honger tegen te gaan♡♡♡♡![]()
GininezThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
eet je nu wel je groentjes?quote:Op zondag 15 december 2024 02:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolkoren is wel echt het beste broodUw ADH vitamine Worst
Zie de laatste tijd ook meer volkoren broodjes in de supermarkt bij de vers-brood-afdeling. Moet nog meer worden uiteraardquote:
Zekwrquote:Op zondag 15 december 2024 02:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zie de laatste tijd ook meer volkoren broodjes in de supermarkt bij de vers-brood-afdeling. Moet nog meer worden uiteraard
Maar wit is lekkerder♡♡♡♡![]()
nee de bacterien gaan aftellen en gaan dan in een keer rottenquote:Op zondag 15 december 2024 02:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar ik twijfel omdat ie houdbaar is tot de 14eUw ADH vitamine Worst
Ja daar ben ik dus altijd bang voorquote:Op zondag 15 december 2024 02:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee de bacterien gaan aftellen en gaan dan in een keer rotten
♡♡♡♡![]()
Gewoon vreten joh. Tis geen rosbief of rauwe kip.quote:Op zondag 15 december 2024 02:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar ik twijfel omdat ie houdbaar is tot de 14e"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat is waarquote:Op zondag 15 december 2024 02:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon vreten joh. Tis geen rosbief of rauwe kip.♡♡♡♡![]()
als het gekoel of verpakt is kan het prima hoor, gewoon proeven, is een THT datum tochquote:Op zondag 15 december 2024 02:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus altijd bang voorUw ADH vitamine Worst
Zo zijn zequote:Op zondag 15 december 2024 02:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee de bacterien gaan aftellen en gaan dan in een keer rotten
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee een echte houdbaarheidsdatumquote:Op zondag 15 december 2024 02:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als het gekoel of verpakt is kan het prima hoor, gewoon proeven, is een THT datum toch
Maar 14e is pas 3 ur geleden...♡♡♡♡![]()
Schijtspijt![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Zat ik dus ook al te denken.quote:Op zondag 15 december 2024 02:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou dat wel in de van dale verkiezing mogen?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar krijg je dat dan als je wit brood eet, of vooral als je hele hete pepers eet?quote:
Veel te weinig nog eigenlijk. Maar dat is dus de schuld van de kookkunsten van mijn moeder zoals ik hierboven uit heb gelegd.quote:
De groenten bij LOC gingen zo naar binnen toe.
Is echt een dik compliment waard wat ze daar doen met de vega(n) shit. Maat van me had allemaal commentaar toen we een pumpkin platter bestelden "weh weh, geen vlees, weh weh, woke, weh weh weh weh weh weh!". En ff later zat ie er gewoon van te smullen en wilde hij nog een bordje bestellen![]()
En de gerechten met vlees zijn er ook gewoon prima. Friet met pulled varkenswangetjes bijvoorbeeld.![]()
Is stoelgang afhankelijk.quote:Op zondag 15 december 2024 02:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar krijg je dat dan als je wit brood eet, of vooral als je hele hete pepers eet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb alleen schijtspijt als ik niet ga als ik moet. De gouden regel van schijten is: gaan zodra je moet!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bah, vergeten de thermostaat laag te draaien.
Dat gaat een hete nacht worden
WarmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Poezenshirt uit dan maar?quote:Op zondag 15 december 2024 02:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat gaat een hete nacht worden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
OefThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
daarom heb ik hem hele dag omlaag gedraaidquote:Op zondag 15 december 2024 02:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat gaat een hete nacht worden
Uw ADH vitamine Worst
Ja dat is soms wel beter bij hete nachtenquote:
Of een raam open zetten, dat kan natuurlijk ook
Ik zet hem altijd terug naar 15They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja maar zo slim ben ik nietquote:Op zondag 15 december 2024 02:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daarom heb ik hem hele dag omlaag gedraaid
Dat red ik hier niet. Hij slaat net weer aan op 16,5 graden.quote:Op zondag 15 december 2024 02:51 schreef hemarookworst het volgende:
het is hier een nette 17 graden zonder verwarming"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja ik ook in de nacht, maar heb geen zin om weer naar beneden te gaanquote:
maar ben de hele avond aan het raven op muziek thuis dus dan heb je ook geen verwarming nodig
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 15 december 2024 02:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kun je 'm niet nu nog even laag zetten?quote:Op zondag 15 december 2024 02:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik ook in de nacht, maar heb geen zin om weer naar beneden te gaanCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik heb heel de avond zitten vreten en zuipen en daar gaat je lichaamstemperatuur ook nogal omhoog van blijkt.quote:Op zondag 15 december 2024 02:52 schreef hemarookworst het volgende:
maar ben de hele avond aan het raven op muziek thuis dus dan heb je ook geen verwarming nodig
Overdag tussen de 17 en 19 hier.quote:Op zondag 15 december 2024 02:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik ook in de nacht, maar heb geen zin om weer naar beneden te gaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
eergisteren ook, maar toen was het ook behoorlijk koudquote:Op zondag 15 december 2024 02:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat red ik hier niet. Hij slaat net weer aan op 16,5 graden.Uw ADH vitamine Worst
Sinds kort een echt dons dekbed.Als ik ga liggen ben ik binnen no time weg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 02:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik ook in de nacht, maar heb geen zin om weer naar beneden te gaan
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb net de nieuwe joker en harley gekeken, werd er niet warm van
Heerlijk!quote:Op zondag 15 december 2024 02:54 schreef FreshFruit het volgende:
Sinds kort een echt dons dekbed.Als ik ga liggen ben ik binnen no time weg.♡♡♡♡![]()
heb vandaag wat rustigers op, sets van ABGT600quote:Op zondag 15 december 2024 02:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:hemarookworst deze hele avond:
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Maar je blijft zeker wakker vannacht?quote:Op zondag 15 december 2024 02:54 schreef FreshFruit het volgende:
Sinds kort een echt dons dekbed.Als ik ga liggen ben ik binnen no time weg.♡♡♡♡![]()
Die schijnt heel slecht te zijn.quote:Op zondag 15 december 2024 02:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb net de nieuwe joker en harley gekeken, werd er niet warm van“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Naja ik ben tot halverwege gekomen, misschien moet de actie nog komenquote:Op zondag 15 december 2024 02:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die schijnt heel slecht te zijn.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee,niet de hele nacht.quote:Op zondag 15 december 2024 02:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar je blijft zeker wakker vannacht?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alleen 20 als de temperatuur onder de 0 komt.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
motivatie om dan eens echt te gaan slapen in de nachtquote:Op zondag 15 december 2024 02:54 schreef FreshFruit het volgende:
Sinds kort een echt dons dekbed.Als ik ga liggen ben ik binnen no time weg.
Uw ADH vitamine Worst
Gaga oeh lala ik moet die nog zien.quote:Op zondag 15 december 2024 02:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb net de nieuwe joker en harley gekeken, werd er niet warm vanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh ik alleen als ik het koud vind. Standaard 18 en af en toe iets hoger of lager.quote:Op zondag 15 december 2024 02:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen 20 als de temperatuur onder de 0 komt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gaga is geen Robbiequote:Op zondag 15 december 2024 02:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaga oeh lala ik moet die nog zien.
Heb jij dat weleens meegemaakt? Ik had er zelfs een ritueel voor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als ik ziek ben in de winter, dan gaat ie wel richting de 20. Maar dan moet ik echt snotverkouden zijn en/of koorts hebben.quote:Op zondag 15 december 2024 02:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen 20 als de temperatuur onder de 0 komt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Klopt maar dat is niet waarom de film slecht is toch.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wacht al jaren weer op de DTquote:
Mooie tijdquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooie tijden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 02:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij dat weleens meegemaakt? Ik had er zelfs een ritueel voor.
alleen de laatste jaren liep het wel uit de hand met dt van meer dan halfuur
Uw ADH vitamine Worst
Alweer op 5 seconden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vond het wel echt heel vet eigenlijk. Van de gedwongen downtime een (mini)-spel weten te maken. Alleen in DTSquote:
Nee nooit van dt gehoordquote:Op zondag 15 december 2024 02:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij dat weleens meegemaakt? Ik had er zelfs een ritueel voor.♡♡♡♡![]()
Nee, maar het helpt niet mee.quote:Op zondag 15 december 2024 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt maar dat is niet waarom de film slecht is toch.
Ik mis de actie en humor tot nu toe.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Het was wel leuker toen je na 10 minuten je 'prijs' kon claimen ja. Toen het te lang ging duren was iedereen al naar z'n nestquote:Op zondag 15 december 2024 03:01 schreef hemarookworst het volgende:
alleen de laatste jaren liep het wel uit de hand met dt van meer dan halfuur
Meer als in alle tabbladen dicht,eerst even plassen,geen drukte in de kamer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Werd steeds meer.quote:Op zondag 15 december 2024 03:01 schreef hemarookworst het volgende:
alleen de laatste jaren liep het wel uit de hand met dt van meer dan halfuurThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah dat ken ik ergens van, was dat niet een of ander schandaal?quote:
alsof je een examen of belangrijk wedstrijd hebtquote:Op zondag 15 december 2024 03:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meer als in alle tabbladen dicht,eerst even plassen,geen drukte in de kamer.
Uw ADH vitamine Worst
Heeft ze weer wat geleerd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eerste was nog wel tof.quote:Op zondag 15 december 2024 03:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar het helpt niet mee.
Ik mis de actie en humor tot nu toe.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wist ik wel, maar toen je het over een ritueel had zag ik allemaal rare dingen voor mequote:Op zondag 15 december 2024 03:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meer als in alle tabbladen dicht,eerst even plassen,geen drukte in de kamer.
Weet ikquote:Op zondag 15 december 2024 03:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meer als in alle tabbladen dicht,eerst even plassen,geen drukte in de kamer.♡♡♡♡![]()
Was leuk. Rond 03:37 gingen de fok-servers altijd even down om database dingen te doen. De truuk was dan om de laatste post te hebben voordat dat gebeurde.quote:
Dan had je 'gratis' punten. Al ging het eigenlijk al snel niet meer om die punten maar gewoon om het hebben van die laatste post.
Mensen zetten er zelfs de wekker voor, om eventjes rond 03:37 te komen spammen.
En dan maar smileys rammen.Sommige konden het bijna per seconde.quote:Op zondag 15 december 2024 03:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alsof je een examen of belangrijk wedstrijd hebt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
I knowquote:Op zondag 15 december 2024 03:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was leuk. Rond 03:37 gingen de fok-servers altijd even down om database dingen te doen. De truuk was dan om de laatste post te hebben voordat dat gebeurde.
Dan had je 'gratis' punten. Al ging het eigenlijk al snel niet meer om die punten maar gewoon om het hebben van die laatste post.
Mensen zetten er zelfs de wekker voor, om eventjes rond 03:37 te komen spammen.
Was erbij♡♡♡♡![]()
Oh sorry, had je niet gezien tussen alle spamquote:![]()
No probquote:Op zondag 15 december 2024 03:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh sorry, had je niet gezien tussen alle spam
♡♡♡♡![]()
Creatief met kurkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yummie in your tummie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fantastisch
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
VervelendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gerda’sThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zusjes van Karen`s.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
BIJNA SLAPEN"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Trustenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GeweldigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bijna trusten tochquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
In Oostenrijk zullen ze blij met je zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mario is hier niet eensquote:Op zondag 15 december 2024 03:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
In Oostenrijk zullen ze blij met je zijn.
♡♡♡♡![]()
De sparThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker in ijskoud water springen voor een gratis unox muts.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Supermarkt. Doorgaans een buurtsuper.quote:Hoge prijzen. Wel handig.
Ohjaquote:Op zondag 15 december 2024 03:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Supermarkt. Doorgaans een buurtsuper.Hoge prijzen. Wel handig.
Geen fijne winkel♡♡♡♡![]()
Die studenten varianten zijn nog duurder.quote:Op zondag 15 december 2024 03:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Supermarkt. Doorgaans een buurtsuper.Hoge prijzen. Wel handig.
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker in ijskoud water springen voor een gratis unox muts.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Die was toen 17quote:![]()
En toen mocht Umberto Tan nog op live televisie een opmerking maken over haar borsten. Terwijl ze in de studio zat en nog steeds 17 was.
En ze kreeg er nog een mooi sponsorcontract uit ook![]()
Daar zou je tegenwoordig voor vermoord worden
Toen kon dat nog gewoonquote:Op zondag 15 december 2024 03:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die was toen 17![]()
En toen mocht Umberto Tan nog op live televisie een opmerking maken over haar borsten. Terwijl ze in de studio zat en nog steeds 17 was.
En ze kreeg er nog een mooi sponsorcontract uit ook![]()
Daar zou je tegenwoordig voor vermoord wordenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Je zou nu echt compleet geroosterd worden, die foto zou zelfs al never ever door de eindredactie heen komenquote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja jij niet zeker de hele nacht al.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En doe jij even chill,je impliceert iets wat er niet is.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij geeft t zelf toe ffquote:Op zondag 15 december 2024 03:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En doe jij even chill,je impliceert iets wat er niet is.
Doe jij zelf chill♡♡♡♡![]()
Een tim hofmannetjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik bolk gewoonquote:Op zondag 15 december 2024 03:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja jij niet zeker de hele nacht al.
Net als jij en ff en iedereen
Raar dat ik niet hier mag zijn van jou maar bijv ff wel♡♡♡♡![]()
Ik zie heus wel wat je doet.quote:Op zondag 15 december 2024 03:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij geeft t zelf toe ff
Doe jij zelf chill“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Expres niet begrijpend lezen hele tijd al vervelend.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is gewoon niet waarquote:Op zondag 15 december 2024 03:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Expres niet begrijpend lezen hele tijd al vervelend.♡♡♡♡![]()
Het ging over een die 17 zou zijn niet allemaal.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan hoop ik dat je die foto van die van 17 niet plaatstquote:Op zondag 15 december 2024 03:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het ging over een die 17 zou zijn niet allemaal.
Los daarvan ben je al de hele avond boos op mij omdat ik bolk en daarmee jou geen punten gun waardoor jij mario niet kan verslaan alshij komt.
Pff♡♡♡♡![]()
Je kickt op negatieve aandacht en straks is het weer de schuld van alles en iedereen.quote:Op zondag 15 december 2024 03:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je die niet plaatst
Los daarvan ben je al de hele avond boos op mij omdat ik bolk en daarmee jou geen punten gun waardoor jij mario niet kan verslaan alshij komt.
PffThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik bolk gewoon mikeyquote:Op zondag 15 december 2024 03:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kickt op negatieve aandacht en straks is het weer de schuld van alles en iedereen.
Net als jij
De rest heb je zelf bedacht♡♡♡♡![]()
quote:
Is goedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben meuren jongens.![]()
![]()
Trustenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En lekker blijven bolken iedereen!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ookquote:Op zondag 15 december 2024 03:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht al,wat ruik ik?
[ afbeelding ]
R.I.P DTS.![]()
![]()
En waar was je dan toen Mario opeens die punten pakte.quote:Op zondag 15 december 2024 03:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je die foto van die van 17 niet plaatst
PffThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mikey ik hou toch niet bij of en wanneer mario punten pakt!quote:Op zondag 15 december 2024 03:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En waar was je dan toen Mario opeens die punten pakte.
Je bedenkt echt dingen nu♡♡♡♡![]()
Ik heb niet om die strijd gevraagd was een domme kronkel in zijn kop.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee leave,het valt echt op hoe jij nu Mikey bolkt.quote:Op zondag 15 december 2024 03:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mikey ik hou toch niet bij of en wanneer mario punten pakt!
Je bedenkt echt dingen nu“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij maakt er nu een strijd met mij van due er helemaal niet isquote:Op zondag 15 december 2024 03:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb niet om die strijd gevraagd was een domme kronkel in zijn kop.
We bolken elkaar allemaal
Ik hou me weinig bezig met Mario♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 03:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee leave,het valt echt op hoe jij nu Mikey bolkt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dr.Mikey op 15-12-2024 07:00:04 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neequote:Op zondag 15 december 2024 03:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee leave,het valt echt op hoe jij nu Mikey bolkt.
Ik bolk iedereen die er nu is
Gewoon om zelf punten te krijgen. Ik ben wakker en verveel me.
Ik bolk niet SPECIFIEK mikey, zoals hij zelf denkt
Waren er andere users, had ik hen gebolkt.♡♡♡♡![]()
Succes ermee
R.I.P DTS.![]()
quote:Ga je gang.quote:Op zondag 15 december 2024 04:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee
Ik bolk iedereen die er nu is
Gewoon om zelf punten te krijgen. Ik ben wakker en verveel me.
Ik bolk niet SPECIFIEK mikey, zoals hij zelf denkt
Waren er andere users, had ik hen gebolkt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Overigens @FreshFruit .. jij em mikey bolken al uren net zo hard mee
Waarom is dat geen probleem?♡♡♡♡![]()
En ik zal je antwoord geven,Ik geef ruimte wanneer het kan en niet gelijk er boven op.Soms moet je ook wat gunnen.quote:Op zondag 15 december 2024 04:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je hierboven ook gelezen wat ik zei ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dus ik moet mikey iets gunnen en jullie mij niet?quote:Op zondag 15 december 2024 04:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ik zal je antwoord geven,Ik geef ruimte wanneer het kan en niet gelijk er boven op.Soms moet je ook wat gunnen.
Waarom zo raar fel.
We bolken gewoon. Zit niks achter vanuit mij. Niet leuk zo.♡♡♡♡![]()
Ik zie het toch anders en had dit niet van je verwacht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had dit niet van jou verwacht. Ik doe niks raars of expres gemeen. Ik bolk gewoon. Hoe kun je nou niet zien wat er speelt.quote:Op zondag 15 december 2024 04:08 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zie het toch anders en had dit niet van je verwacht.
Maar goed. Je gelooft het toch niet.♡♡♡♡![]()
Ik wens jullie een fijne nacht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 03:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Expres niet begrijpend lezen hele tijd al vervelend.![]()
![]()
Moest lachenquote:Op zondag 15 december 2024 04:08 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zie het toch anders en had dit niet van je verwacht.![]()
Hoiquote:Op zondag 15 december 2024 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Duurde even voor ik was bij gelezen. Ben net pas thuis gekomen
En hoi♡♡♡♡![]()
Die waren echt heel erg lekker! Oester open maken, beetje kruiden en boter er op. Op de bbq en na iets van 6 minuten er af. Beetje citroensap en klaar. Dit was de eerste keer dat ik dit gemaakt had, maar ik ga dit vaker doenquote:![]()
Klinkt goed!quote:Op zondag 15 december 2024 04:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Die waren echt heel erg lekker! Oester open maken, beetje kruiden en boter er op. Op de bbq en na iets van 6 minuten er af. Beetje citroensap en klaar. Dit was de eerste keer dat ik dit gemaakt had, maar ik ga dit vaker doen♡♡♡♡![]()
Geen kaas of broodkruimels gebruiken! Dat krijg je meestal in restaurants, maar is gewoon niet lekker![]()
Beter je eigen receptquote:Op zondag 15 december 2024 04:34 schreef devzero het volgende:
Geen kaas of broodkruimels gebruiken! Dat krijg je meestal in restaurants, maar is gewoon niet lekker♡♡♡♡![]()
Ik woon vlak bij de golf van Mexico en die oesters waren echt heel vers. En je grilt ze, dus ook niet rauw meerquote:![]()
Devs oysterplacequote:Op zondag 15 december 2024 04:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik woon vlak bij de golf van Mexico en die oesters waren echt heel vers. En je grilt ze, dus ook niet rauw meer♡♡♡♡![]()
Tjaquote:Op zondag 15 december 2024 04:42 schreef mario390 het volgende:
eigentlich mag ik niet spelen,dann bin ich weer schuld♡♡♡♡![]()
Trek je niets aan van de zeurpiet van een @Dr.Mikey of @FreshFruit Straks zijn ze boos dat ik pinnenmutske punten gafquote:Op zondag 15 december 2024 04:42 schreef mario390 het volgende:
eigentlich mag ik niet spelen,dann bin ich weer schuld![]()
![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Rob
Lekkerrrr thnxWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent zelf eerder begonnen deze week:quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Morguh MikeyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 15 december 2024 04:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Trek je niets aan van de zeurpiet van een @:dr.mikey of @:freshfruit Straks zijn ze boos dat ik pinnenmutske punten gaf
R.I.P DTS.![]()
het spel is juist strijden om de punten tochquote:Op zondag 15 december 2024 07:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent zelf eerder begonnen deze week:![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 07:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent zelf eerder begonnen deze week:
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ook datquote:Op zondag 15 december 2024 07:05 schreef Rob het volgende:
[..]
het spel is juist strijden om de punten toch
R.I.P DTS.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguhquote:
R.I.P DTS.![]()
Hey Mutskequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rob is wakker vraag hemquote:
Ik ben eigenlijk niet wakker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HeheThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe komt het dat ik wakker ben op dit onchristelijke tijdstip denk je?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ook wakker geschrokken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je kreeg koffie op bed?quote:Op zondag 15 december 2024 07:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe komt het dat ik wakker ben op dit onchristelijke tijdstip denk je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nog even peukje oproken rare wakker schrik dromen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nope, allebei tegelijk wakker om te pissenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Stelletje zeikerdsquote:Op zondag 15 december 2024 07:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope, allebei tegelijk wakker om te pissen
JIj hebt ook niet veel geslapen?quote:Op zondag 15 december 2024 07:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog even peukje oproken rare wakker schrik dromen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rob heeft lol op de vroege zondagmorgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom beter lachen dan sjanken tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-12-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2440 / +104 / +0 / 10776 / 11146
2. FreshFruit / 1031 / +34 / +5 / 2554 / 3006
3. mario390 / 507 / +57 / +5 / 428 / 626
4. Dr.Mikey / 432 / +31 / +22 / 865 / 1078
5. HappyCharly / 387 / +26 / +106 / 1565 / 1737
6. hemarookworst / 316 / +10 / +2 / 1235 / 1447
7. KillemWieft / 309 / +0 / +0 / 232 / 366
8. gebrokenglas / 229 / +13 / +0 / 1861 / 2082
9. AardappelSchotel / 209 / +4 / +0 / 1484 / 1632
10. greysbones / 189 / +1 / +0 / 2137 / 2247
11. Pinnenmutske / 160 / +7 / +12 / 791 / 918
12. MizzezAmy / 131 / +21 / +5 / 919 / 1028
13. Bally-b / 114 / +86 / +0 / 80 / 107
14. kree / 108 / +5 / +0 / 394 / 454
15. Soury / 107 / +0 / +0 / 140 / 184
16. ToT / 104 / +6 / +0 / 1929 / 2044
17. _UserName_ / 100 / +11 / +0 / 252 / 294
18. sp3c / 99 / +29 / +0 / 94 / 116
19. loveyoulongtime / 92 / +8 / +0 / 481 / 538
20. Lovely / 80 / +10 / +0 / 1762 / 1891SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Als mijn kleindochter huilt zeg ik altijd, niet sjankebekkenquote:Op zondag 15 december 2024 07:30 schreef Rob het volgende:
[..]
het ligt eraan wat je onder sjanken verstaat
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: