SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Sneetje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nooit geen last mee gehad geen rare beslissingen.quote:Op zondag 15 december 2024 02:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja en daarna partyhard en faux dacht ikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
krijg van eentje wel note dat ik aan het spammen was terwijl ik dt aan het hunten wasquote:Op zondag 15 december 2024 02:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nooit geen last mee gehad geen rare beslissingen.
Uw ADH vitamine Worst
Nee, ze sluiten om 1 uur. Is maar goed ookquote:
Absoluut. En goed vreten ook. Ook de vega(n)-shit is fantastisch. Als m'n moeder zo had gekookt vroeger had ik m'n groenten wel gelustquote:![]()
Tis wel niet goedkoop maar goed."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ohquote:Op zondag 15 december 2024 02:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
krijg van eentje wel note dat ik aan het spammen was terwijl ik dt aan het hunten was
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 02:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, ze sluiten om 1 uur. Is maar goed ook
[..]
Absoluut. En goed vreten ook. Ook de vega(n)-shit is fantastisch. Als m'n moeder zo had gekookt vroeger had ik m'n groenten wel gelust![]()
Tis wel niet goedkoop maar goed.![]()
♡♡♡♡![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 02:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:hemarookworst
Je hebt 'bolkoren' verkeerd geschreven in de TT man!
♡♡♡♡![]()
Zin in worst?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
FantastischThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als de kat van huis is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolkoren is wel echt het beste brood
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 15 december 2024 02:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolkoren is wel echt het beste brood
♡♡♡♡![]()
oh je kan dus wel maatregelen nemen om honger tegen te gaanquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ja maar ik twijfel omdat ie houdbaar is tot de 14equote:Op zondag 15 december 2024 02:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh je kan dus wel maatregelen nemen om honger tegen te gaan♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: