In de belevingswereld van dat soort 'kritische denkers' is het westen de agressor en Poetin het slachtoffer.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:51 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik vind vooral komisch dat de mensen die tegen dienstplicht zijn ook de mensen zijn die Poetin begrijpen en dat soort onzin. De reden dat we het weer over dienstplicht hebben is door wat Poetin nu aan het doen is.
De Russen zijn vooral het slachtoffer van het Poetinregime dat ze zelf in het zadel hebben geholpen. Als ze na de val van de USSR de Europese samenwerking hadden gezocht hadden ze een bepalende stem aan de Brusselse praattafels kunnen hebben.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:58 schreef RotatoR het volgende:
[..]
In de belevingswereld van dat soort 'kritische denkers' is het westen de agressor en Poetin het slachtoffer.
Het probleem van de zogenaamde kritische denkers is dat ze niet weten in wat voor vrijheid ze eigenlijk leven. Ze mogen hun mening hebben ook al is die compleet onzin en nergens opgebouwd. Zouden ze in Rusland leven en daar een kritische denker zijn, zouden ze al lang in de goelag zitten. Daarom zijn die mensen in mijn ogen niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:58 schreef RotatoR het volgende:
[..]
In de belevingswereld van dat soort 'kritische denkers' is het westen de agressor en Poetin het slachtoffer.
Navalny is ook helemaal niet populair in Oekraïne omdat hij eigenlijk tot de volledige invasie van Oekraïne door Rusland altijd vond dat de Krim en Donbass bij Rusland hoorde. Navalny is vooral populair hier in het westen omdat we hem nog als enige oppositie zagen in Rusland. Navalny was vroeger tot hij wat gematigder werd altijd extreemrechts en erg nationalistisch.quote:Op zondag 15 december 2024 00:09 schreef Spablauw214 het volgende:
De aanhang van Navalny is tegen de corruptie van de regering, omdat ze gefrustreerd zijn dat zij niet meedoen als de poet wordt verdeeld. Maar zij vinden ook gewoon dat de Krim Russisch is en dat de Russische invloedssfeer gerespecteerd dient te worden. Wolven in schaapskleren zijn het.
Alle rechten en vrijheden waarop ze zich beroepen bestaan in Rusland helemaal niet, inderdaad. Komt op mij nogal surrealistisch over altijd.quote:Op zondag 15 december 2024 00:17 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het probleem van de zogenaamde kritische denkers is dat ze niet weten in wat voor vrijheid ze eigenlijk leven. Ze mogen hun mening hebben ook al is die compleet onzin en nergens opgebouwd. Zouden ze in Rusland leven en daar een kritische denker zijn, zouden ze al lang in de goelag zitten. Daarom zijn die mensen in mijn ogen niet serieus te nemen.
Die hele “democratische oppositie” waar men hier in het Westen mee wegloopt zijn evengoed een stel engnekken.quote:Op zondag 15 december 2024 00:21 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Navalny is ook helemaal niet populair in Oekraïne omdat hij eigenlijk tot de volledige invasie van Oekraïne door Rusland altijd vond dat de Krim en Donbass bij Rusland hoorde. Navalny is vooral populair hier in het westen omdat we hem nog als enige oppositie zagen in Rusland. Navalny was vroeger tot hij wat gematigder werd altijd extreemrechts en erg nationalistisch.
Dat stukje tot de Oeral dan maar bij de EU? Dat is de expanderende grootmacht van de afgelopen dertig jaar.quote:Op zondag 15 december 2024 00:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die hele “democratische oppositie” waar men hier in het Westen mee wegloopt zijn evengoed een stel engnekken.
Rusland zal door een proces van dekolonisatie moeten anders blijf je dit gesodemieter houden.
Golfkarretjes en 50plussers die uit armoe in het leger zijn gegaan, is niet echt een teken van een wirtschaftswunder.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Allemaal stellingen die min of meer gewoon bewaarheid zijn.
Ik ben benieuwd. De Russen zijn daar echt tot de grenzen van hun kunnen gegaan om gebied te pakken, dat dat energie kost geloof ik zo. Ik kan me voorstellen dat die niet echt paraat zijn voor een tegenaanval.quote:https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3ldcfqbgk5c23
Preliminary info that the Ukrainian Armed Forces are counterattacking in the Pokrovsk direction...
Was geloof ik vooral een tegenaanval omdat ze dreigden omsingeld te rakenquote:Op zondag 15 december 2024 00:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. De Russen zijn daar echt tot de grenzen van hun kunnen gegaan om gebied te pakken, dat dat energie kost geloof ik zo. Ik kan me voorstellen dat die niet echt paraat zijn voor een tegenaanval.
Jij hebt meer informatie? Ik zie alleen deze.quote:Op zondag 15 december 2024 01:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was geloof ik vooral een tegenaanval omdat ze dreigden omsingeld te raken
Komisch en triest tegelijk. Ben benieuwd of ze ooit gaan inzien hoe dom ze zijn geweest. Hopelijk zijn ze nog jong.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:51 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik vind vooral komisch dat de mensen die tegen dienstplicht zijn ook de mensen zijn die Poetin begrijpen en dat soort onzin. De reden dat we het weer over dienstplicht hebben is door wat Poetin nu aan het doen is.
Wordt cyber-reservist!quote:Op zondag 15 december 2024 01:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Komisch en triest tegelijk. Ben benieuwd of ze ooit gaan inzien hoe dom ze zijn geweest. Hopelijk zijn ze nog jong.
Over dienstplicht enzo gesproken..heb altijd (met enige spot) geroepen dat als de Duitsers weer komen ik wel gewoon Duitser word.. Nationaliteit op zich heeft me nooit zo geïnteresseerd en ik ben nóg vredelievender dan phpstyle, nyamuk en boomknuffelaar. Maar ik ben wel beetje gedraaid. Weet niet of ik de ballen zou hebben, maar ik zou die kutrussen graag "m'n land" uitknallen.
Ah nee, ik had overigens ongelijk. Bij Shevchenko was hetquote:Op zondag 15 december 2024 01:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jij hebt meer informatie? Ik zie alleen deze.
quote:Pokrovsky direction: A counter-battle has begun in the Shevchenko area! In order to correct the situation, our command has transferred a strong brigade, I won’t say for now, you’ll guess who later! It is now fully deployed and has already launched an attack to knock the shit out of this village! The Cossacks have already burst into the village from the east, and a strong shelling is currently underway! Aviation, artillery, and drones are working from the Rusny side.
In een conflict waar Nederland bij betrokken raakt en de dienstplicht actief wordt zijn er weinig landen waar je heen kan.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:30 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja ik heb prima die keuze, als ik niet wil ga ik ergens anders wonen.
Handig ook, dat die Koreanen geen Russisch begrijpen en dus niet kunnen communiceren met de commandantquote:Op zondag 15 december 2024 09:14 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Zijn die Koreaantjes toch nog ergens goed voor.
Vertel. Waarom is die niet zuiver?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |