abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215871580
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 23:51 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ik vind vooral komisch dat de mensen die tegen dienstplicht zijn ook de mensen zijn die Poetin begrijpen en dat soort onzin. De reden dat we het weer over dienstplicht hebben is door wat Poetin nu aan het doen is.
In de belevingswereld van dat soort 'kritische denkers' is het westen de agressor en Poetin het slachtoffer.
pi_215871619
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 23:58 schreef RotatoR het volgende:

[..]
In de belevingswereld van dat soort 'kritische denkers' is het westen de agressor en Poetin het slachtoffer.
De Russen zijn vooral het slachtoffer van het Poetinregime dat ze zelf in het zadel hebben geholpen. Als ze na de val van de USSR de Europese samenwerking hadden gezocht hadden ze een bepalende stem aan de Brusselse praattafels kunnen hebben.

Ze blijven echter hangen in slachtofferdenken en als Poetin valt, dan wordt in no time de volgende imperialistische, genocidale gek op het schild gehesen.

We hoeven ons ook geen illusies te maken over de zogenaamde “democratische oppositie”. Die bestaat namelijk helemaal niet. Zo’n Navalnaya bijvoorbeeld is onderaan de streep geen haar beter dan Poetin.
pi_215871641
De aanhang van Navalny is tegen de corruptie van de regering, omdat ze gefrustreerd zijn dat zij niet meedoen als de poet wordt verdeeld. Maar zij vinden ook gewoon dat de Krim Russisch is en dat de Russische invloedssfeer gerespecteerd dient te worden. Wolven in schaapskleren zijn het.
pi_215871675
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 23:58 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het probleem van de zogenaamde kritische denkers is dat ze niet weten in wat voor vrijheid ze eigenlijk leven. Ze mogen hun mening hebben ook al is die compleet onzin en nergens opgebouwd. Zouden ze in Rusland leven en daar een kritische denker zijn, zouden ze al lang in de goelag zitten. Daarom zijn die mensen in mijn ogen niet serieus te nemen.
pi_215871680
Bekijk deze YouTube-video

Mooi betoog.

Tldr: gaat niet om meer land maar om meer invloed.
pi_215871701
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 00:09 schreef Spablauw214 het volgende:
De aanhang van Navalny is tegen de corruptie van de regering, omdat ze gefrustreerd zijn dat zij niet meedoen als de poet wordt verdeeld. Maar zij vinden ook gewoon dat de Krim Russisch is en dat de Russische invloedssfeer gerespecteerd dient te worden. Wolven in schaapskleren zijn het.
Navalny is ook helemaal niet populair in Oekraïne omdat hij eigenlijk tot de volledige invasie van Oekraïne door Rusland altijd vond dat de Krim en Donbass bij Rusland hoorde. Navalny is vooral populair hier in het westen omdat we hem nog als enige oppositie zagen in Rusland. Navalny was vroeger tot hij wat gematigder werd altijd extreemrechts en erg nationalistisch.
pi_215871719
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 00:17 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Het probleem van de zogenaamde kritische denkers is dat ze niet weten in wat voor vrijheid ze eigenlijk leven. Ze mogen hun mening hebben ook al is die compleet onzin en nergens opgebouwd. Zouden ze in Rusland leven en daar een kritische denker zijn, zouden ze al lang in de goelag zitten. Daarom zijn die mensen in mijn ogen niet serieus te nemen.
Alle rechten en vrijheden waarop ze zich beroepen bestaan in Rusland helemaal niet, inderdaad. Komt op mij nogal surrealistisch over altijd.
pi_215871739
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 00:21 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Navalny is ook helemaal niet populair in Oekraïne omdat hij eigenlijk tot de volledige invasie van Oekraïne door Rusland altijd vond dat de Krim en Donbass bij Rusland hoorde. Navalny is vooral populair hier in het westen omdat we hem nog als enige oppositie zagen in Rusland. Navalny was vroeger tot hij wat gematigder werd altijd extreemrechts en erg nationalistisch.
Die hele “democratische oppositie” waar men hier in het Westen mee wegloopt zijn evengoed een stel engnekken.

Rusland zal door een proces van dekolonisatie moeten anders blijf je dit gesodemieter houden.
pi_215871780
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 00:27 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Die hele “democratische oppositie” waar men hier in het Westen mee wegloopt zijn evengoed een stel engnekken.

Rusland zal door een proces van dekolonisatie moeten anders blijf je dit gesodemieter houden.
Dat stukje tot de Oeral dan maar bij de EU? Dat is de expanderende grootmacht van de afgelopen dertig jaar.
pi_215871818
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 december 2024 21:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Allemaal stellingen die min of meer gewoon bewaarheid zijn.
Golfkarretjes en 50plussers die uit armoe in het leger zijn gegaan, is niet echt een teken van een wirtschaftswunder.

En hoezo betere relaties, Iran en Noord-Korea :')

Terwijl China en India voor een habbekrats gas kopen. En als een stel laffe ratten Assad in de steek hebben moeten laten.
  Overall beste user 2022 zondag 15 december 2024 @ 00:56:36 #36
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_215871838
quote:
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3ldcfqbgk5c23

Preliminary info that the Ukrainian Armed Forces are counterattacking in the Pokrovsk direction...
Ik ben benieuwd. De Russen zijn daar echt tot de grenzen van hun kunnen gegaan om gebied te pakken, dat dat energie kost geloof ik zo. Ik kan me voorstellen dat die niet echt paraat zijn voor een tegenaanval.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_215871866
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 00:56 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd. De Russen zijn daar echt tot de grenzen van hun kunnen gegaan om gebied te pakken, dat dat energie kost geloof ik zo. Ik kan me voorstellen dat die niet echt paraat zijn voor een tegenaanval.
Was geloof ik vooral een tegenaanval omdat ze dreigden omsingeld te raken
  Overall beste user 2022 zondag 15 december 2024 @ 01:10:25 #38
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_215871871
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2024 01:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Was geloof ik vooral een tegenaanval omdat ze dreigden omsingeld te raken
Jij hebt meer informatie? Ik zie alleen deze.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 15 december 2024 @ 01:18:35 #39
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215871889
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 23:51 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ik vind vooral komisch dat de mensen die tegen dienstplicht zijn ook de mensen zijn die Poetin begrijpen en dat soort onzin. De reden dat we het weer over dienstplicht hebben is door wat Poetin nu aan het doen is.
Komisch en triest tegelijk. Ben benieuwd of ze ooit gaan inzien hoe dom ze zijn geweest. Hopelijk zijn ze nog jong.

Over dienstplicht enzo gesproken..heb altijd (met enige spot) geroepen dat als de Duitsers weer komen ik wel gewoon Duitser word.. Nationaliteit op zich heeft me nooit zo geïnteresseerd en ik ben nóg vredelievender dan phpstyle, nyamuk en boomknuffelaar. Maar ik ben wel beetje gedraaid. Weet niet of ik de ballen zou hebben, maar ik zou die kutrussen graag "m'n land" uitknallen. :r
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_215871894
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2024 01:18 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Komisch en triest tegelijk. Ben benieuwd of ze ooit gaan inzien hoe dom ze zijn geweest. Hopelijk zijn ze nog jong.

Over dienstplicht enzo gesproken..heb altijd (met enige spot) geroepen dat als de Duitsers weer komen ik wel gewoon Duitser word.. Nationaliteit op zich heeft me nooit zo geïnteresseerd en ik ben nóg vredelievender dan phpstyle, nyamuk en boomknuffelaar. Maar ik ben wel beetje gedraaid. Weet niet of ik de ballen zou hebben, maar ik zou die kutrussen graag "m'n land" uitknallen. :r
Wordt cyber-reservist!

Als je weet hoe dat gedachtegoed in elkaar zit, waar het vandaan komt, wat de Nederlandse antecedenten zijn, dan kan je zelfs NU al Poetin en fascisme bestrijden. En de Russische hybride oorlogsvoering.

[ Bericht 9% gewijzigd door yessie234 op 15-12-2024 04:53:01 ]
pi_215871898
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 01:10 schreef Ulx het volgende:

[..]
Jij hebt meer informatie? Ik zie alleen deze.
Ah nee, ik had overigens ongelijk. Bij Shevchenko was het

pi_215871901
quote:
Pokrovsky direction: A counter-battle has begun in the Shevchenko area! In order to correct the situation, our command has transferred a strong brigade, I won’t say for now, you’ll guess who later! It is now fully deployed and has already launched an attack to knock the shit out of this village! The Cossacks have already burst into the village from the east, and a strong shelling is currently underway! Aviation, artillery, and drones are working from the Rusny side.
pi_215872606
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 21:30 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ja ik heb prima die keuze, als ik niet wil ga ik ergens anders wonen.
In een conflict waar Nederland bij betrokken raakt en de dienstplicht actief wordt zijn er weinig landen waar je heen kan.

Overigens doe je dit om je familie en manier van leven te beschermen. Vroeger was dat je stam nu is het je land.

Samen sta je sterker.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215872753
twitter

Zijn die Koreaantjes toch nog ergens goed voor.
Zonder wrijving geen glans
pi_215872865
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 09:14 schreef Haags het volgende:
[ x ]

Zijn die Koreaantjes toch nog ergens goed voor.
Handig ook, dat die Koreanen geen Russisch begrijpen en dus niet kunnen communiceren met de commandant :')
  zondag 15 december 2024 @ 10:48:13 #46
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215873260
Polen gaat zich stevig voorbereiden op de waanzin in RuZZia

Poolse soldaten zijn 10 keer zoveel waard qua inzet als de modale rus

Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215873432
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2024/12/15/7489157/

Ukraine valt blijkbaar ook Tsjetsjenië aan, Kadyrov zal wel een slechte dag hebben. Eerst NK soldaten die zijn soldaten overhoop schieten en nu dit.....
pi_215873624
Net of Zelenski helemaal zuiver is _O-
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_215873638
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2024 11:33 schreef halfway het volgende:
Net of Zelenski helemaal zuiver is _O-
Vertel. Waarom is die niet zuiver?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215873670
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2024/12/15/7489168/

Benieuwd of dit een aanval is van zeedrones of iets anders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')