Is pas na de winterstopquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:51 schreef Durmada het volgende:
Als uit Heerenveen zo moeizaam gaat, dan wordt het tegen Rode Ster natuurlijk al helemaal een 'Mission Impossible'. Treurig hoor.
Dat is pas over ruim een maand man. Maar het is wel zo dat dit PSV niets in de CL te zoeken heeft. Leuk in de eredivisie. Tot Bosz het op zijn heupen krijgt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:51 schreef Durmada het volgende:
Als uit Heerenveen zo moeizaam gaat, dan wordt het tegen Rode Ster natuurlijk al helemaal een 'Mission Impossible'. Treurig hoor.
Feyenoord is praktisch al door met een veel lastiger programma. Dat het bij PSV nu afhangt van een wedstrijd tegen Servische strijders is wel treurig hoor.quote:
Hallo makkerquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is pas over ruim een maand man. Maar het is wel zo dat dit PSV niets in de CL te zoeken heeft. Leuk in de eredivisie. Tot Bosz het op zijn heupen krijgt.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker
@:maxi-mus @:kingroland kijk eens wie er is!
@Dr.Mikey check dit dan.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker
@:maxi-mus @:kingroland kijk eens wie er is!
hoe is het goede vriend van mijquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is pas over ruim een maand man. Maar het is wel zo dat dit PSV niets in de CL te zoeken heeft. Leuk in de eredivisie. Tot Bosz het op zijn heupen krijgt.
Ja kut hè. Met jou?quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe is het goede vriend van mij
GodGodquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
niet zo mijn week gehad, maar gelukkig morgen naar de kerk
Aldus De_Pel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:47 schreef De_Pel het volgende:
Wat een theatrale dramaqueen blijft die Bosz ook
Leuk dat je er weer bentquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:11 schreef R_Nest het volgende:
De weg naar beneden is wel ingezet nu.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:11 schreef R_Nest het volgende:
De weg naar beneden is wel ingezet nu.
Dan zal het een stuk of 10x beter moeten dan deze week in ieder geval. Met onze lollerverdediging zou ik er niet blind van uit gaan dat PSV dat gaat winnen eerlijk gezegd. Zeker nu de aanval ineens behoorlijk uit vorm lijkt te zijn, minus Pepi wellicht.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:57 schreef Pablo84 het volgende:
Winnen gewoon van feijenoord. Niks aan het handje
Oh, jij bent het er wel mee eens dat jullie geen topclub zijn?quote:
Aldus De_Pel.quote:Op zondag 15 december 2024 00:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Oh, jij bent het er wel mee eens dat jullie geen topclub zijn?
Ok, genoteerd. Dan zal het.
Nou zeg. Van die zogenaamde Brabantse gezelligheid blijft precies niet zoveel over na een verliespartijtje.quote:
De enige echte topclub in Nederland is Feyenoord Pelletje. Dat weet iedereen toch? Wij kennen onze plek wel op op deze positie die we tijdelijk even bewonen.quote:Op zondag 15 december 2024 00:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Oh, jij bent het er wel mee eens dat jullie geen topclub zijn?
Ok, genoteerd. Dan zal het.
Bosz: 'Als ik zei:"ik heb op niveau gespeeld", dan zei Bergkamp: "je hebt alleen maar bij Feyenoord gespeeld".'quote:Op zondag 15 december 2024 09:37 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De enige echte topclub in Nederland is Feyenoord Pelletje. Dat weet iedereen toch? Wij kennen onze plek wel op op deze positie die we tijdelijk even bewonen.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:51 schreef Durmada het volgende:
PSV verloor thuis met 1-7 van Wageningen en werd dat seizoen kampioen en won de Europacup 3.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:51 schreef Durmada het volgende:
16 punten?????😂😂😂😂quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Goed dat je dat zuigend stukje verdriet even op z’n plek zet.
Je kan wel een keer slecht spelen toch en zelfs 2 keer achter elkaar, ik weet niet wat er verwacht wordt maar zeperds zitten er altijd bij en zelfs met deze zeperd is de voorsprong nog royaal.quote:Op zondag 15 december 2024 10:30 schreef Solispolar het volgende:
Ach dat steken onderling hoort er nou eenmaal een beetje bij en eerlijk is eerlijk: wie geschoren wordt moet stilzitten. Aan ons/PSV om nu met een sportieve reactie te komen. Dit verandert niks aan het feit dat we komend weekend een goede slag kunnen slaan, maar dan zal het wel een stuk beter moeten dan de afgelopen 2 potten.
PSV is niet ongenaakbaar, in de CL was dat al duidelijk maar nu dus ook in de ED.
Wat ik uit de afgelopen 2 potten heb gehaald:
-Mauro kan niet. Niet op dit niveau en zelfs niet op een niveau lager. Wint geen duels, speelt zonder vertrouwen en voegt voetballend ook niks toe.
-Flamingo begon het seizoen slecht, had toen een sterke fase maar is nu weer terug bij af. Die mag even een paar potten banken wat mij betreft; dan maar even met Schouten daar spelen.
-Perisic voor Bakayoko is zowel sportieve als financiële zelfmoord. Je zet je kapitaal op de bank en Perisic komt met alle respect nog geen lantaarnpaal voorbij; ook al staat hij er al naast.
En jongens als Karsdorp/Veerman/Boscagli mogen ook wel eens bij zichzelf ten rade gaan. Die spelen echt in de 1ste versnelling en verwachten dat het wel goed komt.
Nouja ik denk dat er vooral wordt verwacht dat een club die volgens hun trainer "het iedereen in Europa lastig kan maken" meer wint dan 4 van de 14 potjes in de CL. Tegen notabene 10 man.quote:Op zondag 15 december 2024 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan wel een keer slecht spelen toch en zelfs 2 keer achter elkaar, ik weet niet wat er verwacht wordt maar zeperds zitten er altijd bij en zelfs met deze zeperd is de voorsprong nog royaal.
Eens hoor. Maar je moet er wel lering uit trekken natuurlijk. Om nu dom door te gaan zonder hierop te reflecteren zou wel een grote fout zijn (en bijna een soort minachting naar de je tegenstanders) aangezien zowel Brest als Heerenveen het natuurlijk ook gewoon heel goed hebben gedaan.quote:Op zondag 15 december 2024 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan wel een keer slecht spelen toch en zelfs 2 keer achter elkaar, ik weet niet wat er verwacht wordt maar zeperds zitten er altijd bij en zelfs met deze zeperd is de voorsprong nog royaal.
Die aanval van 50 miljoen staat los van het feit dat je op dit moment nog maar 13 tegendoelpunten hebt hoeven incasseren in de competitie.quote:Op zondag 15 december 2024 10:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja ik denk dat er vooral wordt verwacht dat een club die volgens hun trainer "het iedereen in Europa lastig kan maken" meer wint dan 4 van de 14 potjes in de CL. Tegen notabene 10 man.
Dat jullie in de ED het geweldig doen komt natuurlijk vooral door een aanval van 50 miljoen.
Voetbal is altijd een beetje dagkoers, vorige week was PSV nog de beste van de wereld en nu kunnen ze er niks meer van, de waarheid ligt hoogstwaarschijnlijk in het midden.quote:Op zondag 15 december 2024 10:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar je moet er wel lering uit trekken natuurlijk. Om nu dom door te gaan zonder hierop te reflecteren zou wel een grote fout zijn (en bijna een soort minachting naar de je tegenstanders) aangezien zowel Brest als Heerenveen het natuurlijk ook gewoon heel goed hebben gedaan.
Dat heeft er alles mee te maken. Jullie hebben gewoon een hele goede aanval en kunnen een wedstrijd al snel dood maken.quote:Op zondag 15 december 2024 10:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die aanval van 50 miljoen staat los van het feit dat je op dit moment nog maar 13 tegendoelpunten hebt hoeven incasseren in de competitie.
Een schrijnend wat? Het was taaltechnisch al niet veel Klaas, maar ga je nu ook nog complete zelfstandige naamwoorden weglaten?quote:Op zondag 15 december 2024 11:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Het bOSZ effect is uitgewerkt
bosz presteert nooit langer dan 1 seizoen bij een club.....
Ik heb het idee dat de spelers wel een beetje klaar met hem zijn
Het voorbeeld van guus til is ook wel een schrijnend dat een speler het niet meer weet en dat hij niet goed aangestuurd wordt door zijn trainer
schrijnend in de zin dat hij de media opzoekt om zijn probleem naar buiten te brengenquote:Op zondag 15 december 2024 11:41 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een schrijnend wat? Het was taaltechnisch al niet veel Klaas, maar ga je nu ook nog complete zelfstandige naamwoorden weglaten?
Erg boos.quote:Op zondag 15 december 2024 11:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
schrijnend in de zin dat hij de media opzoekt om zijn probleem naar buiten te brengen
nadat hij dit naar buiten bracht ging bosz pas 2 keer met hem praten.....
schrijnend je reet verder met je taaltechniek.....
Het alternatief voor Mauro is Dams en die is nog veel slechter. Mauro heeft ook wel goede wedstrijden gespeeld als back. Mauro is ideaal als 12e man.quote:Op zondag 15 december 2024 10:30 schreef Solispolar het volgende:
Ach dat steken onderling hoort er nou eenmaal een beetje bij en eerlijk is eerlijk: wie geschoren wordt moet stilzitten. Aan ons/PSV om nu met een sportieve reactie te komen. Dit verandert niks aan het feit dat we komend weekend een goede slag kunnen slaan, maar dan zal het wel een stuk beter moeten dan de afgelopen 2 potten.
PSV is niet ongenaakbaar, in de CL was dat al duidelijk maar nu dus ook in de ED.
Wat ik uit de afgelopen 2 potten heb gehaald:
-Mauro kan niet. Niet op dit niveau en zelfs niet op een niveau lager. Wint geen duels, speelt zonder vertrouwen en voegt voetballend ook niks toe.
-Flamingo begon het seizoen slecht, had toen een sterke fase maar is nu weer terug bij af. Die mag even een paar potten banken wat mij betreft; dan maar even met Schouten daar spelen.
-Perisic voor Bakayoko is zowel sportieve als financiële zelfmoord. Je zet je kapitaal op de bank en Perisic komt met alle respect nog geen lantaarnpaal voorbij; ook al staat hij er al naast.
En jongens als Karsdorp/Veerman/Boscagli mogen ook wel eens bij zichzelf ten rade gaan. Die spelen echt in de 1ste versnelling en verwachten dat het wel goed komt.
Ja. Bijna iedereen wel. Vond Flamingo ook niks, Boscagli ook niet. Karsdorp ook niet. Saibari was ook twee keer ruk. De Jong was ook nergens.quote:
Heb de hele Mauro hype nooit gesnapt. Matige speler.Feijenoord thuis moet gewonnen worden.quote:Op zondag 15 december 2024 08:13 schreef de_boswachter het volgende:
PSV is aangeschoten wild. Wat was dat gisteravond. Mauro speelde weer eens dramatisch, net als Boscagli. De Jong houdt zoals gewoonlijk geen enkele bal vast. Perisic echt ondermaats slecht. Al die voorzetten vanaf de flanken die niet aankomen
En dan Peter Bosz ons toptrainer die niet onder druk van andere teams uit kan voetballen……
We moeten ons zorgen maken voor Feyenoord thuis want dit sloeg helemaal nergens op.
110% jaquote:
Eens hoor. Je speelt twee slechte wedstrijden achter elkaar, het is wat. Vervelend natuurlijk, maar onze selectie loopt nog altijd over van de kwaliteit en zeker met Schouten op de weg terug maak ik me echt geen zorgen. Feyenoord thuis 'gewoon' winnen zou wel heel lekker zijn natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2024 17:35 schreef VEM2012 het volgende:
Als ik al die dramalama’s hier lees heb ik het gevoel dat PSV in degradatienood verkeert.
manchester city loopt ook over van kwaliteitquote:Op zondag 15 december 2024 20:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Eens hoor. Je speelt twee slechte wedstrijden achter elkaar, het is wat. Vervelend natuurlijk, maar onze selectie loopt nog altijd over van de kwaliteit en zeker met Schouten op de weg terug maak ik me echt geen zorgen. Feyenoord thuis 'gewoon' winnen zou wel heel lekker zijn natuurlijk.
Nee, jij denkt niet dat Veermannetje onder de indruk is van Bosz’ “wij-zijn-geen-topclub-reversed-psychology-van-de-koude-grond”?quote:Op zondag 15 december 2024 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het boszx effect duurt meestal niet zo lang
Willem doet aan scorebordjournalistiek en heeft vooral hoop dat zijn Feyenoord nog een kans maakt.quote:Op zondag 15 december 2024 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
willem heeft natuurlijk gelijk
de ontevredenheid neemt toe in de psv selectie
er is een hoop interne onrust op dit moment die niet naar buiten komt
Je kan de situaties van PSV en City totaal niet met elkaar vergelijken natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2024 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
manchester city loopt ook over van kwaliteit
ik denk dat de chemie wegraakt tussen trainer en spelers
het boszx effect duurt meestal niet zo lang
Je moet als Feyenoorder toch ergens een beetje hoop uitputten in dit soort seizoenen. Laat het dan lekker dit soort momenten zijn voor de die gastenquote:Op zondag 15 december 2024 23:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je kan de situaties van PSV en City totaal niet met elkaar vergelijken natuurlijk.
Is een kwestie van tijdquote:Op zondag 15 december 2024 23:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je kan de situaties van PSV en City totaal niet met elkaar vergelijken natuurlijk.
PSV heeft 26 selectiespelers gebruikt.. Ajax (die bekend staan om het befaamde roulatiesysteem van Farioli) hebben er slechts 3 meer gebruikt.quote:Op maandag 16 december 2024 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Is een kwestie van tijd
Er zijn gewoon grote namen tussen aanhalingstekens die niet naar psv zijn gegaan om op de bank te zitten
zo een lozano bijvoorbeeld zal er wel klaar mee zijn net als een paar andere spelers die normaal gesproken in de basis zouden moeten staan
in principe doen 020 en feyenoord dat beter door veel te rouleren als de mogelijkheid daarvoor is
psv blijft maar met de vaste 11 spelen tenzij het helemaal niet mogelijk is
terwijl ik zou denken dat psv de beste selectie van de drie heeft om meer te rouleren,,,,,,,
Gelachenquote:Op maandag 16 december 2024 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zo een lozano bijvoorbeeld zal er wel klaar mee zijn
Lozano wacht gewoon op zijn overgang naar de MLS. Die zit z'n tijd uit en vindt het wel gescheten.quote:Op maandag 16 december 2024 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Is een kwestie van tijd
Er zijn gewoon grote namen tussen aanhalingstekens die niet naar psv zijn gegaan om op de bank te zitten
zo een lozano bijvoorbeeld zal er wel klaar mee zijn net als een paar andere spelers die normaal gesproken in de basis zouden moeten staan
in principe doen 020 en feyenoord dat beter door veel te rouleren als de mogelijkheid daarvoor is
terwijl ik zou denken dat psv de beste selectie van de drie heeft om meer te rouleren,,,,,,,
Die spelers die psv op de bank zitten hebben een bepaalde reputatiequote:Op maandag 16 december 2024 09:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
PSV heeft 26 selectiespelers gebruikt.. Ajax (die bekend staan om het befaamde roulatiesysteem van Farioli) hebben er slechts 3 meer gebruikt.
Kom op Klaas. Je mag best onzin verkondigen, maar doe in ieder geval even je best hiervoor.
Lozano gaat al lang weg, dat is bekend en heeft niets met de situatie te maken. Als je voetbal totaal niet volgt, hou dan gewoon je mond zou ik zeggen. Puur als tip.quote:Op maandag 16 december 2024 08:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Is een kwestie van tijd
Welke grote namen dan precies? Perisic in de nadagen van zijn carrière? Of Pepi die van degradant Groningen over kwam? Of bedoel je Driouech die van Excelsior kwam?quote:Op maandag 16 december 2024 11:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die spelers die psv op de bank zitten hebben een bepaalde reputatie
Feyenoord en 020 hebben in de 2e garnituur spelers die eigenlijk nog geen grote naam zijn
het zijn voornamelijk opkomende jonge spelers die nog niets te eisen hebben
bij de psv spelers zijn het meer grote namen die op de bank belanden dat is een essentieel groot verschil
dit soort spelers raken eerder ontevreden dan de 2e garnituur bij 020 en feyenoord, die hebben helemaal niets te eisen dan zichzelf nog bewijzen
en dan zitten al die zaakwaarnemers er nog achter bij psv die deze spelers vertegenwoordigen
kortom de ontevredenheid zal gewoon groot zijn op dit moment
Zat maar voor 60 miljoen op de bank gisteren. Valt best mee inderdaad.quote:Op maandag 16 december 2024 13:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Welke grote namen dan precies? Perisic in de nadagen van zijn carrière? Of Pepi die van degradant Groningen over kwam? Of bedoel je Driouech die van Excelsior kwam?
Grote namen inderdaad Klaas.
Inderdaad, dat valt best mee. Het is geen 2000 meer natuurlijk, bij Real Madrid krijg je voor 60 miljoen het rechterbeen van Bellingham.quote:Op maandag 16 december 2024 13:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zat maar voor 60 miljoen op de bank gisteren. Valt best mee inderdaad.
pepi heeft 15 miljoen gekost.....quote:Op maandag 16 december 2024 13:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Welke grote namen dan precies? Perisic in de nadagen van zijn carrière? Of Pepi die van degradant Groningen over kwam? Of bedoel je Driouech die van Excelsior kwam?
Grote namen inderdaad Klaas.
quote:Op maandag 16 december 2024 14:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
pepi heeft 15 miljoen gekost.....
de hoogste transfer van feyenoord is een miljoentje of 8
pepi de clown vindt het helemaal niet leuk op de bank
ontrevredenheid neemt toe
ook spelers schouten, noa lang, bakayoukoe zijn hele dure spelers die niet op de bank horen, Veerman is ook geen basisspeler meer
ik geef jou een tip van flip
zoeken zaken eerst goed uit voordat je wat op FOk plaats
je krijgt zo een hoop minpunten in je profiel
daar is niemand blij mee
Een dag als alle anderen voor Klaas hoor…quote:Op maandag 16 december 2024 15:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik ga toch nog even happen. De helft van de spelers op je lijst komt terug van blessures en de andere helft zijn aankopen van kleinere clubs; dus niet bepaald grote namen/spelers![]()
En dan het enige feitje in je post ook nog fout hebben.. Pepi kostte helemaal geen 15 miljoen, maar 9 miljoen. Auw auw auw Klaas. Wat een matige dag is dit voor je
Zo snel zal het gaan.quote:Op zondag 15 december 2024 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 xg tegen Heerenveen is ontzettend slecht natuurlijk. Veel slechter nog dan tegen Brest
Als je nu Feyenoord thuis niet wint is de competitie ook weer spannend, zo snel kan het gaan.
quote:Op maandag 16 december 2024 15:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik ga toch nog even happen. De helft van de spelers op je lijst komt terug van blessures en de andere helft zijn aankopen van kleinere clubs; dus niet bepaald grote namen/spelers![]()
En dan het enige feitje in je post ook nog fout hebben.. Pepi kostte helemaal geen 15 miljoen, maar 9 miljoen. Auw auw auw Klaas. Wat een matige dag is dit voor je
De transfersom varieert van site tot site. Destijds werd een bedrag tussen 9 en 10 miljoen gecommuniceerd. Maar bij de kosten van een speler noem je doorgaans alleen zijn transfersom; om de simpele reden dat Pepi dan het totale bedrag nog niet 'gekost' heeft, aangezien hij nog behoorlijk wat jaren van dat contract te gaan heeft. Wat Pepi daarnaast eet (gras of niet) boeit verder niet zoveel eigenlijk.quote:Op maandag 16 december 2024 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
11 MILJOEN
ik heb zijn salaris erbij opgeteld voor zijn contractperiode kom ik volgens mijn exceptionele berekeningen uit op 15 plus miljoen
op Harvard heb ik geleerd dat je alle kosten mee moet nemen
pepi eet namelijk geen gras
kortom je zit er gewoon naast
Zo boosquote:Op maandag 16 december 2024 16:39 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De transfersom varieert van site tot site. Destijds werd een bedrag tussen 9 en 10 miljoen gecommuniceerd. Maar bij de kosten van een speler noem je doorgaans alleen zijn transfersom; om de simpele reden dat Pepi dan het totale bedrag nog niet 'gekost' heeft, aangezien hij nog behoorlijk wat jaren van dat contract te gaan heeft. Wat Pepi daarnaast eet (gras of niet) boeit verder niet zoveel eigenlijk.
En los daarvan: wat eigenlijk veel interessanter is is natuurlijk het feit dat verdere alle dingen die je benoemde complete onzin waren, aangezien jongens als Schouten/Veerman niet standaard op de bank zitten maar terugkomen van blessures. En los van Bakayoko (wat geen dure jongen is, want eigen jeugd) zit er helemaal niemand op de bank die duur is. En dan vooral de claim dat de bank 'ontevreden' zou zijn. Wie is er ontevreden dan? Veerman en Schouten die 3 maanden niet gevoetbald hebben?![]()
Kortom: quatsch. En wat is het nou met die Harvard act? Het is echt wel schrijnend wat er uit de Feyenoord topic komt kruipen met jongens als de Pel, CR7 en Klaas zeg. Jezus anus nog aan toe.
Heb je op Harvard ook geleerd dat je alleen voor spelers van PSV alle kosten mee moet nemen en dat dat voor spelers van Feyenoord niet moet? Of eten Hancko, Hwang, Gimenez, Ivanusec en Ueda wel gras?quote:Op maandag 16 december 2024 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
11 MILJOEN
ik heb zijn salaris erbij opgeteld voor zijn contractperiode kom ik volgens mijn exceptionele berekeningen uit op 15 plus miljoen
op Harvard heb ik geleerd dat je alle kosten mee moet nemen
pepi eet namelijk geen gras
kortom je zit er gewoon naast
quote:Op maandag 16 december 2024 16:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je op Harvard ook geleerd dat je alleen voor spelers van PSV alle kosten mee moet nemen en dat dat voor spelers van Feyenoord niet moet? Of eten Hancko, Hwang, Gimenez, Ivanusec en Ueda wel gras?
Mwah, Feyenoord is random ineenstortingen ook niet vreemd dit seizoen.quote:
Je weet het niet, ze bestaan.quote:Op maandag 16 december 2024 16:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je op Harvard ook geleerd dat je alleen voor spelers van PSV alle kosten mee moet nemen en dat dat voor spelers van Feyenoord niet moet? Of eten Hancko, Hwang, Gimenez, Ivanusec en Ueda wel gras?
Je schijnt enorme lange burnouts van te kunnen krijgen, dat gras eten.quote:Op maandag 16 december 2024 17:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je weet het niet, ze bestaan.
[ afbeelding ]
Je weet statistische gezien dat zo een reeks gewoon ophoudtquote:Op maandag 16 december 2024 23:51 schreef PSVCL het volgende:
Heerlijk hoe PSV de randstadmedia + ajax en feyenoord supporters even een weekje wat vals hoop geeft, een kerstkadotje uit Eindhoven![]()
![]()
3-1 zondag
(De wedstrijd van morgen gaat nergens over)
Ik sta er toch iets anders in, heb liever dat PSV minimaal een punt pakt want Ajax zie ik met de grootste wil van de wereld niet als titelkandidaat. Het is al een verrassing dat we in de running zijn voor P2, met dank aan Feyenoord.quote:Op maandag 16 december 2024 23:51 schreef PSVCL het volgende:
Heerlijk hoe PSV de randstadmedia + ajax en feyenoord supporters even een weekje wat vals hoop geeft, een kerstkadotje uit Eindhoven![]()
![]()
3-1 zondag
(De wedstrijd van morgen gaat nergens over)
PSV schijnt vanaf nu, na afloop van de wedstrijd, de bespreking in de middencirkel te doen (en publique).quote:Op dinsdag 17 december 2024 05:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je weet statistische gezien dat zo een reeks gewoon ophoudt
het is zover
het is klaar
peter bosz houdbaarheidsdatum duurt niet zo lang
hij doet allemaal van die rare uitspraken naar zijn spelersgroep
wat moeten die spelers wel denken als ze horen dat hun trainer zegt dat ze geen topploeg zijn
dan denken ze krijg de tering maar: jij bent geen toptrainer
Als PSV zondag per ongeluk verliest is ajax ook gewoon een titelkandidaat , indekken heeft dan geen zin meer, zeker niet als ajax zijnde.quote:Op dinsdag 17 december 2024 06:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik sta er toch iets anders in, heb liever dat PSV minimaal een punt pakt want Ajax zie ik met de grootste wil van de wereld niet als titelkandidaat. Het is al een verrassing dat we in de running zijn voor P2, met dank aan Feyenoord.
Als PSV aan een dominante periode begint eindigt dat altijd pas na 3 of 4 jaar, zie de geschiedenis.quote:Op dinsdag 17 december 2024 05:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je weet statistische gezien dat zo een reeks gewoon ophoudt
het is zover
het is klaar
peter bosz houdbaarheidsdatum duurt niet zo lang
hij doet allemaal van die rare uitspraken naar zijn spelersgroep
wat moeten die spelers wel denken als ze horen dat hun trainer zegt dat ze geen topploeg zijn
dan denken ze krijg de tering maar: jij bent geen toptrainer
Denk ook niet dat ze er voor weg lopen, maar dat is wat anders dan goed genoeg zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als PSV zondag per ongeluk verliest is ajax ook gewoon een titelkandidaat , indekken heeft dan geen zin meer, zeker niet als ajax zijnde.
Hij was geblesseerd.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:51 schreef Cupfighter het volgende:
Die Lozano met veel poeha terug gehaald en nu mag hij weer een keer opdraven in een midweeks bekerduel
Doelpunt Lozanoquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:51 schreef Cupfighter het volgende:
Die Lozano met veel poeha terug gehaald en nu mag hij weer een keer opdraven in een midweeks bekerduel
Hoe lang hou je deze act qua toplevel nog vol?quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als PSV aan een dominante periode begint eindigt dat altijd pas na 3 of 4 jaar, zie de geschiedenis.
Zal dit keer niet anders zijn.. iedereen heeft wel eens een mindere week op het werk, zeker na 1.5 jaar toplevelvoetbal.
Feyenoord treft PSV op het verkeerde moment
Hopelijk na zondag nogquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoe lang hou je deze act qua toplevel nog vol?
Gisteren in de bekerwedstrijd maar liefst 8 KEER gescoord Klaas. 8 KEER! PSV is weer helemaal back in business!quote:Op woensdag 18 december 2024 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
grote crisis in eindhoven
Kan er geen pepernoot van. Maar past wel bij het niveau qua verdediging wat we laatste jaren hebben idd. Brands en Stewart en scouting hebben 0 benul van verdedigers.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:54 schreef PSVCL het volgende:
3 jaar geblesseerd, zodra die minuten maakt lijkt het nergens op, zelfs tegen amateurs had ie het lastig
PSV:
[ x ]
De verbeterde versie van Hadji Moussaquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volg hem al jaren. Kan er echt geen reet van.
Zelfs Tahirovic staat hoger aangeschreven in Bosnië.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De verbeterde versie van Hadji Moussa
[ x ]
quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zelfs Tahirovic staat hoger aangeschreven in Bosnië.
Wat is dit nou weer? Laat die gast transfervrij vertrekken naar een Hertha BSC of Norwich City.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:54 schreef PSVCL het volgende:
3 jaar geblesseerd, zodra die minuten maakt lijkt het nergens op, zelfs tegen amateurs had ie het lastig
PSV:
[ x ]
Lekker gemoedelijkquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:04 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Laat die gast transfervrij vertrekken naar een Hertha BSC of Norwich City.
Heeft inderdaad wel iets van Hadj Moussa weg; veel leuke beweginkjes, met uiteindelijk vrij weinig rendement. Altijd de vraag wat dat wordt als er meer gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De verbeterde versie van Hadji Moussa
[ x ]
Ik heb zo’n intense blafhekel aan dat soort teksten. Wat een gure jankbal.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:02 schreef Solispolar het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltbd637b49705f9891
Het indekken is alweer begonnen uit de kant van Rotterdam hoor. Jezus wat een slapzak ben je dan ook zeg, en dat is je aanvoerder
Zoveel woede in jou.quote:Op zaterdag 21 december 2024 06:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb zo’n intense blafhekel aan dat soort teksten. Wat een gure jankbal.
Even serieus, dit kan toch niet? Iedereen ziet toch dat die jongen veel te kort komt voor PSV. Denk dat die bij de meeste clubs in het linkerrijtje niet eens zou spelen. Als je dan zonodig geld wil weggeven, geef het dan maar een goed doel ipv fucking Obispoquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kan er geen pepernoot van. Maar past wel bij het niveau qua verdediging wat we laatste jaren hebben idd. Brands en Stewart en scouting hebben 0 benul van verdedigers.
Bang dat hij gratis de deur uitloopt? Zou geen andere zinnige reden kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 07:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Even serieus, dit kan toch niet? Iedereen ziet toch dat die jongen veel te kort komt voor PSV. Denk dat die bij de meeste clubs in het linkerrijtje niet eens zou spelen. Als je dan zonodig geld wil weggeven, geef het dan maar een goed doel ipv fucking Obispo
Dat moet haast wel, maar ik (en velen met mij) zou daar totaal niet rouwig om zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bang dat hij gratis de deur uitloopt? Zou geen andere zinnige reden kunnen bedenken.
Op deze manier kost het alleen maar geld zou je zeggenquote:Op zondag 22 december 2024 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bang dat hij gratis de deur uitloopt? Zou geen andere zinnige reden kunnen bedenken.
Beetje afhankelijk van het salaris ook, misschien dat ze er boekhoudtechnisch wat mee kunnen want hij heeft nooit transfergeld gekost.quote:Op zondag 22 december 2024 09:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Op deze manier kost het alleen maar geld zou je zeggen
Heb er tegen Feyenoord nooit vertrouwen in. Al staan we ongeslagen eerste en zij 17de nog nietquote:Op zondag 22 december 2024 09:20 schreef ISVV het volgende:
Maar goed, wedstrijddag! Ik heb er zin in.
Ik wel nu ik de opstellingen ziequote:Op zondag 22 december 2024 10:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb er tegen Feyenoord nooit vertrouwen in. Al staan we ongeslagen eerste en zij 17de nog niet
3 uit 16. We gaan het zien. Zou mooi zijn.quote:
Na die wedstrijd tegen Heerenveen verwacht je dat mogelijk ook. Bizar dat je tegen Heerenveen zo slap speelde. Giga verschil in inzet en op de bal zitten.quote:
Haha sukkeltje. Gewoon op alle fronten vernederd vandaag. 10 punten achter, jullie moeten je de ogen uit de kop schamen.quote:Op zondag 22 december 2024 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
weer goed geholpen door de knjb uit zeist
gratis philips tv s morgen op de herdgang
Hij was goed, maar het middenveld was sowieso een paar klassen beter dan dat van Feyenoord.quote:Op zondag 22 december 2024 16:32 schreef PSVCL het volgende:
NL een week valse hoop gegeven![]()
Schouten is onmisbaar
Als Nieuwkoop gewoon zijn tweede geel had gekregen was het moeilijker geworden voor PSV denk je?quote:Op zondag 22 december 2024 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
gratis philips tv s morgen in zeist
eens.quote:Op zondag 22 december 2024 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was goed, maar het middenveld was sowieso een paar klassen beter dan dat van Feyenoord.
Haha jullie zijn op alle fronten afgetroefdquote:Op zondag 22 december 2024 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat Timber mocht blijven staan is schandalig.quote:Op zondag 22 december 2024 16:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Nieuwkoop gewoon zijn tweede geel had gekregen was het moeilijker geworden voor PSV denk je?
Zowel Nieuwkoop, Timber en Milambo hadden een 2e gele kaart moeten krijgen. Echt bizar hoe spelers ineens extra krediet krijgen als ze geel hebben terwijl ze juist hard aangepakt moeten worden.quote:Op zondag 22 december 2024 16:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat Timber mocht blijven staan is schandalig.
Complete off-day, net als in Amsterdam. Kan gebeuren, al is twee keer in één seizoenshelft met dit materiaal wat veel. Die zogenaamde crisis is afgewend, nu lekker rusten en dan verder waar we gebleven waren.quote:Op zondag 22 december 2024 16:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoe wij van Heerenveen hebben verloren is mij echt een raadsel
Als Mauro je helemaal uit de wedstrijd tikt mogen de verwachtingen wel wat bijgesteld worden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heeft inderdaad wel iets van Hadj Moussa weg; veel leuke beweginkjes, met uiteindelijk vrij weinig rendement.
Tikkeltje onderschatting ook, of zelfoverschatting, het is maar net hoe je het bekijkt en Bosz begint vaak goed maar een wedstrijd omdraaien is weer wat anders, maar dat hoeft meestal niet.quote:Op zondag 22 december 2024 16:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Complete off-day, net als in Amsterdam. Kan gebeuren, al is twee keer in één seizoenshelft met dit materiaal wat veel. Die zogenaamde crisis is afgewend, nu lekker rusten en dan verder waar we gebleven waren.
Hoe gaat iequote:Op vrijdag 20 december 2024 21:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zelfs Tahirovic staat hoger aangeschreven in Bosnië.
daar is psv ook enorm sterk in, even gas geven dan hoef je niks om te draaien. In NL dan want daar worden ze wel kampioen, europa kom je alsnog tekortquote:Op zondag 22 december 2024 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tikkeltje onderschatting ook, of zelfoverschatting, het is maar net hoe je het bekijkt en Bosz begint vaak goed maar een wedstrijd omdraaien is weer wat anders, maar dat hoeft meestal niet.
Geven ze in Rotterdam ook al Philips TV’s weg?quote:Op zondag 22 december 2024 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb tegen Heerenveen niet gekeken maar die topper een offday van PSV noemen gaat me wel wat ver.quote:Op zondag 22 december 2024 16:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Complete off-day, net als in Amsterdam. Kan gebeuren, al is twee keer in één seizoenshelft met dit materiaal wat veel. Die zogenaamde crisis is afgewend, nu lekker rusten en dan verder waar we gebleven waren.
scherpquote:Op zondag 22 december 2024 18:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb tegen Heerenveen niet gekeken maar die topper een offday van PSV noemen gaat me wel wat ver.
Farioli had Bosz gewoon stevig bij de ballen vast.
Ja, dat kan je vaak op twee manieren uitleggen. Sowieso een terechte nederlaag, maar vond ook dat veel spelers hun niveau echt niet haalden toen. Bijvoorbeeld Saibari.quote:Op zondag 22 december 2024 18:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb tegen Heerenveen niet gekeken maar die topper een offday van PSV noemen gaat me wel wat ver.
@Ali_booquote:PSV heeft de afgelopen twee kalenderjaar in alle competities geen enkele officiele thuiswedstrijd verloren na 90 minuten. De laatste keer dat een ploeg na 90 minuten wist te winnen was AZ (0-1), exact 25 maanden geleden, op 22 november 2022, de laatste speelronde voor het WK.
Ik vond PSV echt fantastisch vandaag, terwijl niet iedereen top was. Tillman en Lang waren extreem goed en Perisic waar ik had verwacht dat wij jullie pijn konden doen was oppermachtig. Chapeau.quote:Op zondag 22 december 2024 18:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja, dat kan je vaak op twee manieren uitleggen. Sowieso een terechte nederlaag, maar vond ook dat veel spelers hun niveau echt niet haalden toen. Bijvoorbeeld Saibari.
Joh, Ajax had die wedstrijd ook gewoon kunnen verliezen, ondanks dat PSV geen beste dag had.quote:Op zondag 22 december 2024 18:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV, maar jij snijdt dit terecht aan. Godverdomme, wat is de sfeer toch ontzettend matig tegenwoordig. Het is een tijd best prima geweest.quote:Op zondag 22 december 2024 19:31 schreef onlogisch het volgende:
Wat een enorme hel zeg, dat Eindhoven.
@:PSVCL
Tja, het is niet best daar.quote:Op zondag 22 december 2024 19:34 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV, maar jij snijdt dit terecht aan. Godverdomme, wat is de sfeer toch ontzettend matig tegenwoordig. Het is een tijd best prima geweest.
Mijns inziens had PSV een slechte dag had omdat Farioli de angel uit PSV wist te halen.quote:Op zondag 22 december 2024 19:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Joh, Ajax had die wedstrijd ook gewoon kunnen verliezen, ondanks dat PSV geen beste dag had.
quote:Op zondag 22 december 2024 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit vat de middag wel goed samen. “Noamed” snoert even wat mondjes.
Haak gewoon ergens op in. Niet zo zeiken.quote:Op zondag 22 december 2024 20:49 schreef PSVCL het volgende:
Waarom gaat het hier over de gevallen topclub uit amsterdam> die club s niet meer relevant..
zegt iemand die constant in het Ajax topic te vinden isquote:Op zondag 22 december 2024 20:49 schreef PSVCL het volgende:
Waarom gaat het hier over de gevallen topclub uit amsterdam> die club s niet meer relevant..
?? reageer daar zelden man , een paar jaar terug wel, toen ajax de titel concurrent was.quote:Op zondag 22 december 2024 21:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zegt iemand die constant in het Ajax topic te vinden is
De praktijk is gewoon dat het soms niet loopt. Dat is redelijk onverklaarbaar. Achteraf kun je dan de coach op het paard tillen, maar de invloed van de coach is zeer beperkt.quote:Op zondag 22 december 2024 20:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mijns inziens had PSV een slechte dag had omdat Farioli de angel uit PSV wist te halen.
Dat je dan een beetje geluk aan de kont hebt hangen en het kwartje goed valt. Doet niks af aan het voorgaande.
Maar goed dat is maar net hoe je er tegenaan kijkt denk ik.
Maar dat is ook zeker waar Bosz het meerder keren over heeft gehad, dit seizoen. Als je een keer van Ajax of Heerenveen verliest is ie realistisch dat het allemaal veel te pover is en als ie Feyenoord compleet afgedroogd naar huis stuurt heeft ie ook geen grote mond. Wat dat betreft past de man echt perfect bij PSV.quote:Op zondag 22 december 2024 21:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De praktijk is gewoon dat het soms niet loopt. Dat is redelijk onverklaarbaar. Achteraf kun je dan de coach op het paard tillen, maar de invloed van de coach is zeer beperkt.
Kijk naar zo’n wedstrijd tegen Brest. Als PSV daar de eerste had gemaakt waren ze met 0-3 van het veld gestapt. En nu krijg je uit een onterechte vrije trap die per toeval voor de juiste voeten valt een goal tegen en kun je er ineens helemaal niets van als coach.
Totdat je weer gaat winnen en dan ben je weer helemaal top…
Dat waren ook echt schandalige verliespartijen héquote:Op maandag 23 december 2024 11:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dat is ook zeker waar Bosz het meerder keren over heeft gehad, dit seizoen. Als je een keer van Ajax of Heerenveen verliest is ie realistisch dat het allemaal veel te pover is en als ie Feyenoord compleet afgedroogd naar huis stuurt heeft ie ook geen grote mond. Wat dat betreft past de man echt perfect bij PSV.
Bosz past ook wel bij PSV. Beetje servet tafellaken verhaal, zowel voor Bosz als de club. Zie hem ook niet snel vertrekken.quote:Op maandag 23 december 2024 12:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat waren ook echt schandalige verliespartijen héTegen Brest en Heerenveen natuurlijk, maar ook zeker tegen Ajax. Die zie je gewoon op kracht/inzet een goede partij leveren tegen Feyenoord om vervolgens zelf in exact dezelfde fuik te lopen. Wel echt een aanfluiting inderdaad.
En Bosz is gewoon topIk vind het een fijne man met altijd goede teksten. En hij laat PSV gewoon ontzettend goed voetballen, eerlijk is eerlijk.
Deze jongen lijkt qua stijl/techniek echt als 2 druppels op Mertensquote:Op maandag 23 december 2024 17:39 schreef PSVCL het volgende:
#AnnounceBajrakterevic
Bekijk deze YouTube-video
Nog een straatvoetballer erbij
Weer een Amerikaan, hoe zou het gaan met de shirtverkoop in de WalMart?quote:Op maandag 23 december 2024 17:39 schreef PSVCL het volgende:
#AnnounceBajrakterevic
Bekijk deze YouTube-video
Nog een straatvoetballer erbij
Gehaald voor het tweede en dan maar zien of die kan groeien.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Deze jongen lijkt qua stijl/techniek echt als 2 druppels op Mertens![]()
Statistieken zijn overigens wel matig.. 1 doelpunt en 2 of 3 assists in 30 potjes? Jaar ervoor ook niet bepaald denderend.. ben benieuwd! Voor 5 miljoen wel een gokje waard natuurlijk.
Volgens Rik voor de A-selectie gehaald.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gehaald voor het tweede en dan maar zien of die kan groeien.
En 3 miljoen betaald. Mits ze er ook met hem persoonlijk uit komen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens Rik voor de A-selectie gehaald.
We gaan het zien. Ik denk dat hij veel en veel vaker in het tweede te zien zal zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens Rik voor de A-selectie gehaald.
Onze commerciële afdeling bestaande uit 1 man denkt daar niet over na.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weer een Amerikaan, hoe zou het gaan met de shirtverkoop in de WalMart?
Die man wordt ook elk jaar gênanter.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:11 schreef Buitendam het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)allend-allemaal.html
Willem was iets op het spoor!
Willem is al enkele jaren compleet seniel. Die columns zijn echt verschrikkelijk slecht qua inhoud.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die man wordt ook elk jaar gênanter.
Het is vrij verontrustend dat hij een scheidsrechter gedurende een wedstrijd probeert te beïnvloeden. Ik mag hopen dat de KNVB maatregelen heeft of gaat hebben dat dit niet kan.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:11 schreef Buitendam het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)allend-allemaal.html
Willem was iets op het spoor!
Willem heeft ze echt nog wel op een rijtje, hij heeft alleen het Sjaak Swart syndroom zwaar te pakken.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:33 schreef tja77 het volgende:
Willem was een fantastische voetballer maar nu een seniele oude man. Beste geef je deze arme man geen podium en negeer je de bagger die uit z’n mond komt.
Telefoon verplicht in een kluis die pas na 120 minuten opengaat.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is vrij verontrustend dat hij een scheidsrechter gedurende een wedstrijd probeert te beïnvloeden. Ik mag hopen dat de KNVB maatregelen heeft of gaat hebben dat dit niet kan.
Verder opvallend dat hij maar liefst 3 zogenaamde gele kaarten voor PSVers zag, maar het hem niet opviel dat twee Feyenoorders een tweede gele kaart hadden moeten krijgen.
Bij deze: de Sjaak Swart award van 2024 gaat volkomen verdiend naar Van Hanegem.
En vergeet Ruperti niet, de zogenaamde handsbal van Mauro, de veel te lichte rode kaart voor Obispo, 2 goedkope penals voor Pele, Timber en nieuwkoop die afgelopen zondag hun 2e kaart hadden moeten krijgen etc etc..quote:Bizar. Feyenoord dat al jarenlang gematst wordt in topwedstrijden tegen PSV en afgelopen pot wéér..
Vooral die tweede van Timber was marchanderen. Met twee handen aan iemand hangen en geen tweede geel krijgen. En dan nog durven klagen!! Alleen bij Feyenoord.
Als een scheids zo makkelijk te beinvloeden zou zijn dan is hij niet geschikt, ik vond hem overigens best ok fluiten, al had hij ik meen Timber wel een 2e geel kunnen/moeten geven.quote:Op woensdag 25 december 2024 15:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Telefoon verplicht in een kluis die pas na 120 minuten opengaat.
Willem grossiert in rare uitspraken, die moet gewoon lekker genieten van zijn oude dag. Dun lijntje tussen dat syndroom en seniel.quote:Op woensdag 25 december 2024 15:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Willem heeft ze echt nog wel op een rijtje, hij heeft alleen het Sjaak Swart syndroom zwaar te pakken.
Het is zijn clubje en ik kan mij best voorstellen dat je als Feyenoorder kortsluiting krijgt als je je club zo keihard door 11 man van PSV droog in hun hol genomen ziet worden.quote:Op woensdag 25 december 2024 15:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Willem grossiert in rare uitspraken, die moet gewoon lekker genieten van zijn oude dag. Dun lijntje tussen dat syndroom en seniel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua voetbal vind ik het nu ook wel leuk, dat moet ik Bosz nageven, die andere periodes waren toch wat zakelijker, tenminste zoals ik het me herinner.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:31 schreef PSVCL het volgende:
Het vermakelijkste PSV wat ik heb meegemaakt.![]()
1. PSV 2023 tm heden
2. PSV 2014 tm 2017
3 PSV 2004 tm 2008 (deed toen niet alles volgen als eind pubetijd)
Op naar #26
Eind jaren 80, begin jaren 90 gemist. Zonde, man! Eerst Romario en daarna Ronaldo. Dat was echt genieten!quote:Op woensdag 25 december 2024 20:31 schreef PSVCL het volgende:
Het vermakelijkste PSV wat ik heb meegemaakt.![]()
1. PSV 2023 tm heden
2. PSV 2014 tm 2017
3 PSV 2004 tm 2008 (deed toen niet alles volgen als eind pubetijd)
Op naar #26
quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:33 schreef PSVCL het volgende:
De hel van Eindhoven aan het opwarmen voor de 2e seizoenshelft![]()
[ afbeelding ]
Veel gezien van deze speler. In de MLS kampioen in het tegen zijn tegenstander oplopen. Best wel veel techniek, maar nog niet heel erg effectief. Ben benieuwd hoe hij dat gaat laten zien als hij in kleinere ruimtes wat moet doen.quote:
Wat betekenen die handsignalen toch altijd? Gangsters ofzo?quote:
1. haha je keekquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat betekenen die handsignalen toch altijd? Gangsters ofzo?
Gesponsord door een gloeilampenfabriek, maar er brandt bij niemand lichtquote:
Nu overschat je 2 personen op die foto.quote:
Respect the goat..quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tijd voor een contract als eerste spits.
Topidee. Je kunt niet genoeg rotzooi hebben, zeg ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 07:27 schreef Seven75 het volgende:
Zijn hier nog meer PSV supporters? Zo ja wat zouden jullie vinden om Bijlow proberen binnen te hengelen mocht Benitez vertrekken?
Ja daar denkt Arne Slot echt anders over hoor. Die wilde hem graag bij Liverpool zien.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:41 schreef Buitendam het volgende:
Die kan er echt helemaal niks van, Hans. Geen idee waarom je zo graag geld zou willen verbranden maar ik zou het lekker investeren in een daadwerkelijk goede keeper.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Bayern München pikte Tillman op dertienjarige leeftijd op en bij de Duitse grootmacht bereikte de Amerikaan uiteindelijk het eerste elftal. Na een verhuurperiode bij Rangers belandde Tillman op huurbasis bij PSV in de zomer van 2023. Op dat moment had Tillman geen idee wat de status van de Eindhovenaren in Nederland was. "Voor ik naar Nederland kwam, dacht ik dat het vooral Ajax en Feyenoord waren die hier de dienst uitmaken", aldus de technicus tegenover het Eindhovens Dagblad.
Staat al een tijdje stil inderdaad en de kans dat hij weer afbreekt is ook vrij groot.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:41 schreef Buitendam het volgende:
Die kan er echt helemaal niks van, Hans. Geen idee waarom je zo graag geld zou willen verbranden maar ik zou het lekker investeren in een daadwerkelijk goede keeper.
Bijlow is elke maand zowat stuk. Dan zul je ook een top 2e keeper moeten hebben. En bovendien is die tokkie echt een Feyenoordfan, die zie ik die stap niet zo snel maken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:09 schreef Seven75 het volgende:
Zeker een topdeal. Bijlow is gewoon een goeie doelman. En ja bij PSV kom het vaker voor dat spelers weer op niveau komen. Of dat ze bij PSV presteren maar andere ploegen niet. Kijk naar Luuk de Jong. Beter dan hij ooit is geweest. Bergwijn bv. Bij PSV presteerde hij gewoon. Bij Ajax heeft die 2 jaar geen knikker geraakt en nu zit hij in de zandbak.
Dus ja ik geloof dat dat inderdaad een topdeal kan zijn. Waar ze in Rotterdam nog wel eens spijt van kunnen krijgen als Bijlow naar PSV zou vertrekken
3-1 winst!quote:
Sodemieter op met Bijlow. Die is altijd stuk en zonder wedstrijdritme kun je nog beter Isaksson of Waterreus uit het bejaardentehuis trekken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 07:27 schreef Seven75 het volgende:
Zijn hier nog meer PSV supporters? Zo ja wat zouden jullie vinden om Bijlow proberen binnen te hengelen mocht Benitez vertrekken?
Als je Feyenoord zo vernedert voor de winterstop kun je met 2-1 niet tevreden zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:37 schreef PSVCL het volgende:
De laatste thuisnederlaag van PSV was tegen AZ in 2022..
Denk een kleine overwinning vanavond, 2-1 ofzo, AZ draait ook lekker
AZ wordt onderschat, die zijn voetballend beter dan Feyenoord en Ajax..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je Feyenoord zo vernedert voor de winterstop kun je met 2-1 niet tevreden zijn.
vorig jaar ging het volgens mij best lekker na de winterbreakquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:47 schreef Pablo84 het volgende:
Altijd hetzelfde met dat schijt psv. Na de winterstop kakt het weer in.
AZ had al met 0-3 of 1-3 de rust in kunnen gaan. Het is slordig, een voorzet komt nauwelijks aan en niet op de man zitten zoals tegen Feyenoord. Precies wat ik kon zien tegen Heerenveen toen het ook zeer slecht was.quote:
vs Rode Ster zal het ook wel zo gaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:53 schreef Cherni het volgende:
[..]
AZ had al met 0-3 of 1-3 de rust in kunnen gaan. Het is slordig, een voorzet komt nauwelijks aan en niet op de man zitten zoals tegen Feyenoord. Precies wat ik kon zien tegen Heerenveen toen het ook zeer slecht was.
Ja, daar zit het probleem ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Kansloos dit, lekker blijven bezuinigen op fatsoenlijke backs en verdedigers.
AZ zoekt de 2 gemaakte backs op van PSV (wat van nature middenvelders zijn) op..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, daar zit het probleem ja.
Ledezma werd inderdaad niet als iemand uit de F-jes uitgespeeld.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, daar zit het probleem ja.
PSV wordt tactisch afgetroefd en is voorin niet scherp genoeg. Daardoor veel te veel balverlies in de aansluiting tussen middenveld en aanval.
Hij komt in die situatie omdat er voor hem gefaald wordt. En heel hard.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ledezma werd inderdaad niet als iemand uit de F-jes uitgespeeld.
Natuurlijk zoeken ze in de counter hun spelers die sneller zijn dan de directe tegenstander. Punt is dat die counters elke keer veroorzaakt worden door Saibari, Tillman en Lang die geen bal bij een medespeler krijgen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
AZ zoekt de 2 gemaakte backs op van PSV (wat van nature middenvelders zijn) op..
Is zeker het probleem. En boscagli kan er sowieso niks van. Dan blijft alleen Flamingo over
Oh ja, dat ben ik ook helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij komt in die situatie omdat er voor hem gefaald wordt. En heel hard.
En ik ben het met jou eens dat Ledezma verdedigend te wisselvallig is voor het niveau van PSV.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh ja, dat ben ik ook helemaal met je eens.
Misschien moet Petertje er dan eens een of twee of zelfs alledrie wisselenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Natuurlijk zoeken ze in de counter hun spelers die sneller zijn dan de directe tegenstander. Punt is dat die counters elke keer veroorzaakt worden door Saibari, Tillman en Lang die geen bal bij een medespeler krijgen.
Eens. Veerman er in, Pepi er in.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien moet Petertje er dan eens een of twee of zelfs alledrie wisselen
Vooral Lang en Saibari bakken er niets van vandaag. Luuk ook vrij weinig goed zien doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien moet Petertje er dan eens een of twee of zelfs alledrie wisselen
Eerlijk is eerlijk, AZ staat achterin ook wel goed. Martens troeft Bosz wat dat betreft af.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vooral Lang en Saibari bakken er niets van vandaag. Luuk ook vrij weinig goed zien doen.
noa is met met zn hoofd nog in dubaiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Natuurlijk zoeken ze in de counter hun spelers die sneller zijn dan de directe tegenstander. Punt is dat die counters elke keer veroorzaakt worden door Saibari, Tillman en Lang die geen bal bij een medespeler krijgen.
Inderdaad in de NFL was het een goal.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Heerlijke luxe dat je iemand als Veerman op de bank hebt.
Dit had 7-9 minuten moeten zijn. En zelfs dan fluit die kutjanus nog extra vroeg af.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:59 schreef PSVCL het volgende:
wel vreemd idd..in de kuip was het minimaal 6 min extra tijd geweest
blijft een kakkerlakquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit had 7-9 minuten moeten zijn. En zelfs dan fluit die kutjanus nog extra vroeg af.
En dan die commentatoren vaak heel nadrukkelijk: "MINIMAAL 4 minuten erbij"quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:58 schreef RipCity het volgende:
Blessuretijd is in Nederland echt een lachertje he. Floot zelfs nog voor de 4minuten af.
Ach, het debieltje met de slechtste act sinds jaren in vbl snapt de grap weer eens niet…quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja door de scheids verliezen jullie punten.
Dit dus.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:11 schreef Cherni het volgende:
Wat een gezeur om die strafschop. Toen dit Bakayoko gebeurde die zijn arm nog dichter bij zijn lichaam had bij die vrije trap hoorde je niemand en vond men het terecht. Het zijn immers de regels. Desondanks was PSV niet op zijn best en mogen blij zijn met dit punt.
Precies. We hebben ze ook wel eens voor veel minder tegen gekregen. Objectief gezien gewoon een terechte pingel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:11 schreef Cherni het volgende:
Wat een gezeur om die strafschop. Toen dit Bakayoko gebeurde die zijn arm nog dichter bij zijn lichaam had bij die vrije trap hoorde je niemand en vond men het terecht. Het zijn immers de regels. Desondanks was PSV niet op zijn best en mogen blij zijn met dit punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |