SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen idee, de dubbele airfryer is wel eens als beste uit de consumentenbond test gekomen dacht ik.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn al die ninja apparaten niet een beetje meer blabla dan apparatenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Leuke TT, mikeyTTRevolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Ik heb toevallig laatst een Ninja airfryer gekocht.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn al die ninja apparaten niet een beetje meer blabla dan apparatenHoly fucking shit on a hotdog stick, wat is die goed!
![]()
![]()
Ik ben niet van de airfryersquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb toevallig laatst een Ninja airfryer gekocht.Holy fucking shit on a hotdog stick, wat is die goed!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan was het de moeite waardquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb er iig plezier mee gehad![]()
![]()
Ah kijk, het klopt dus toch!quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb toevallig laatst een Ninja airfryer gekocht.Holy fucking shit on a hotdog stick, wat is die goed!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
M'n oude heb ik echt altijd zwaar kut gevonden.quote:
Deze kan 240 graden i.p.v. 200 (en zelfs met 200 graden merk je ZEER duidelijk verschil in resultaat) en het plateau is in hoogte verstelbaar.
ff wat olie-spray over de snacks of de patat heen en je hebt NOG betere resultaten!![]()
Heb je geen oven in je keuken dan?quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n oude heb ik echt altijd zwaar kut gevonden.
Deze kan 240 graden i.p.v. 200 (en zelfs met 200 graden merk je ZEER duidelijk verschil in resultaat) en het plateau is in hoogte verstelbaar.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: