hoe kom je erbij dat er binnen royaal gedaan wordt? geloof niet dat postnl mensen al iets gezien hebben, voor youngcapital wel, maar dat is vast een ander potjequote:Op donderdag 19 december 2024 17:35 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ze willen heel veel,maar het is een grote puinhoop(processen) en je hebt op veel plekken te weinig bezorgers en ook voorbereiders, etc.. er wordt weer heel veel geld gespendeerd aan een CFO ,gewoon weer overbodige zaken.Op mij komen ze over als een kat in het nauw.En hier nog steeds geen versnapering/en gezien ronduit schandalig,ik weet dat er binnen royaal gedaan wordt.En dan ook nog allerlei veranderingen opdringen.Weet wel zeker dat er veel het schip gaan verlaten, er is werk zat momenteel,met veel betere voorwaarden en overige.
quote:Beste Klant,
Je hebt in de afgelopen maanden een klacht bij ons ingediend. Door een technische storing in ons systeem hebben we je klacht niet kunnen oppakken. Heel vervelend, dat beseffen we maar al te goed. We bieden graag de beste service, dus we nemen klachten heel serieus. We balen dan ook enorm van deze systeemfout. Sorry hiervoor!
Wat nu?
Door de storing zijn er klachten blijven liggen. Die kunnen we nu niet meer allemaal oppakken, en een groot deel is ook niet meer actueel. Daarom hebben we deze klachten gesloten.
Het probleem is inmiddels verholpen, dus we kunnen klachten gewoon weer oppakken. Is jouw klacht nog steeds van toepassing? Dien ‘m dan vooral nog een keer in. We duiken er dan direct in om het voor je op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Team PostNL
dat opppakken is vast lastig, dat personeel is ook geen middenmanagement (tenminste niet de derdelijns) dus zijn ook vast weggesnaneerd, net als goedkope ITersquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:30 schreef wbwb het volgende:
PostNL heeft een "technische storing" in hun klachtensysteem gehad. Nou, volgens mij hebben ze gewoon geen zin erin…
[..]
Schandalig inderdaad. Kan best dat het een storting was maar riekt ook naar manipulatie van de cijfers en je legt de bal wederom bij de klant neer. Die denkt waarschijnlijk 'als ze er al zo mee omgaan..' vervolgens geen nieuwe klacht en hup volgend kwartaal heb je ineens minder klachten. Als een supermarkt bijvoorbeeld structureel de aanbiedingen niet op voorraad heeft haak ik af en kom ik er voorlopig ook niet meer, ook niet voor de week boodschappen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:44 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat opppakken is vast lastig, dat personeel is ook geen middenmanagement (tenminste niet de derdelijns) dus zijn ook vast weggesnaneerd, net als goedkope ITers
Ik krijg een beetje het idee dat gewoon iedereen op verschillende wijken wordt gegooid. Hoorde van een collega dat matchen wordt gedaan op de wijken die je het beste kent. Het zal mij benieuwen. Ik ga zeker wel wat horen, maar of ik er gelukkig van wordt geen idee.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Inmiddels is er een nieuw portalbericht geplaatst over de nieuwe diensten. In tegenstelling tot het eerdere bericht, waarin beloofd werd dat de PC met je zou overleggen als er iets in je werkpakket wijzigde, staat er nu dat de PC enkel met je overlegt als je op andere dagen of op een ander depot moet gaan werken.
Ben benieuwd hoe dat in de praktijk gaat uitpakken. Op ons depot heeft nog NIEMAND iets gehoord, terwijl we nu al vrij royaal in de mensen zitten, die ook nog eens allemaal een vast contract hebben.
Dus OF er gaan alsnog last minute heel wat mensen overgeplaatst worden, OF we gaan vanaf januari een hoop tijd cadeau krijgen.
In het filmpje op deze pagina worden we ook aangespoord om de wet te overtreden om maar zo snel mogelijk op de daldagen te kunnen bezorgen. Ik ben benieuwd of we eventuele boetes voor fietsen op de stoep ook kunnen declareren via Mijn Werk.
Dit is wel echt hoe ze redeneren. Die ervaring heb ik echt wel gehad. Letterlijk aanhoren waar de problemen zitten en die vervolgens zo compleet van tafel gooien en zeggen "maar we gaan het toch doen"... Heel goed, vooral doen. Maar je mist wel de kans om de problemen op te lossen die er echt spelen. Punt is dat het managment denkt de waarheid in pacht te hebben, maar in de praktijk de informatie die ze opneemt selecteert bij wat ze vinden passen in hun beeld.quote:[b]Op
Op de opmerking van de OR dat het bedrijf niet luistert naar de medewerkers, reageert hij als volgt:
[..]
Volgens meneer Spoelstra berust dit dus op een misverstand. Mensen uiten hun kritiek en zorgen bij de leiding, die vervolgens alles wegwuift of negeert, ontkent of bagatelliseert. En daarom vinden mensen dat er niet naar ze is geluisterd. Maar volgens Sipke maken wij een denkfout door te veronderstellen dat wanneer het bedrijf naar ons luistert, ze er ook iets mee gaan doen. Je kunt blijkbaar prima mensen aanhoren terwijl het je geen moer interesseert wat ze te zeggen hebben en dat dan TOCH verkopen als "luisteren naar de mensen".
Tja, als we zo gaan redeneren, dan luistert mijn cavia ook altijd heel goed naar me.
Dat van die contracturen klinkt natuurlijk leuk, maar je contracturen moeten ze sowieso te allen tijde uitbetalen. Daarom heten het immers contracturen. Maar PostNL vindt het heel royaal van zichzelf dat ze zich aan de wet houden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:18 schreef Bezorgertje het volgende:
Vanaf 7 januari nieuwe roosters. Gelukkig hebben we 7 weken "inwerktijd", en gelden dan sowieso je contracturen. Admi gaat hier ook weg, dus gemaakte afspraken zullen wel "vergeten" zijn. Behalve als het in hun voordeel is natuurlijk. Het werkt trouwens echt super die kerstkaartjes in de "pakjesbundel". Betere naam is "alles wat we over hadden bundel" Zo liegt en bedriegt het management ongestoord anoniem over van alles. Zonder gevolgen, die zijn voor ons. En als je een keer een melding doet zet de admi hem niet door vanwege "de toon". Al godsgeklaagd dat hij dat mag lezen..
Enfin, we genieten volop hier.
Dat was inderdaad al bekendgemaakt, maar je hebt al tijden de keuze tussen digitaal, fysiek, beide of niet retour door middel van het aangeven hiervan in de 2D-matrixcode.quote:Op zondag 22 december 2024 00:04 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Voor zakelijke klanten: Betalen voor fysieke retourpost. Vanaf 2025 betaal je ¤ 0,20 per brief die we niet kunnen bezorgen en die retour gaat.
Benieuwd of dit zorgt voor minder reclamemailings. Of juist alles Aan de bewoners van...wordt. die kunnen niet verkeerd worden bezorgd.
In de papier container flikkeren blijkbaar 😂quote:Op zondag 22 december 2024 12:21 schreef YBouncer het volgende:
Ik heb al een keer een "goed doel" mailing gehad waar op de envelop stond gedrukt dat het niet retour gestuurd mocht worden.
Wat je er dan wel mee moet doen stond er niet bij.
Die tekst was me inderdaad ook opgevallen laatst. Ik begreep al niet waarom dat erop stond.quote:Op zondag 22 december 2024 12:21 schreef YBouncer het volgende:
Ik heb al een keer een "goed doel" mailing gehad waar op de envelop stond gedrukt dat het niet retour gestuurd mocht worden.
Wat je er dan wel mee moet doen stond er niet bij.
je moet ook weer terug,dan wordt het inderdaad een groot gratis verhaal.quote:Op zondag 22 december 2024 16:37 schreef Rafierafie het volgende:
Na het inpakken en rijden naar de wijk houd je dan nog 5 minuten over om door de wijk te gaan.
hier dus geen enkele ruk, zelf heb ik zeker 15jr geen enkele activiteit meegemaakt/gezien,en dat keer 17,50 dat is op meerdere mensen een aardige duit,waar is het geld gebleven.quote:Op zondag 22 december 2024 16:37 schreef Rafierafie het volgende:
Hier hebben we vanwege de kerst een paar keer wat pakken koekjes gekregen.
Wat ik ook heel treurig vind is dat het totale bedrag voor ons kerstcadeau in al die jaren nooit is verhoogd.
Hier ook niks op het depot gezien...quote:Hier hebben we vanwege de kerst een paar keer wat pakken koekjes gekregen.
Wat ik ook heel treurig vind is dat het totale bedrag voor ons kerstcadeau in al die jaren nooit is verhoogd.
Die ¤17,50 is om apart eens te gaan eten of zo (die moet je dan ook zelf declareren), de coaches hebben nog extra (¤10,-?) per persoon om door het jaar, met Pasen en Kerst dingen op het depot te zettenquote:Op zondag 22 december 2024 18:40 schreef ophaling10 het volgende:
hier dus geen enkele ruk, zelf heb ik zeker 15jr geen enkele activiteit meegemaakt/gezien,en dat keer 17,50 dat is op meerdere mensen een aardige duit,waar is het geld gebleven.
Triest. Hier was gelukkig 80% toch wel kaartjes en post. Dan heb je toch nog het gevoel dat je ergens voor je nest bent uitgekomen op je vrije dag.quote:Op maandag 23 december 2024 13:47 schreef Cupfighter het volgende:
Vandaag een mailing van de PCL erbij
Ze hebben de tekst in de app wéér aangepast, waarschijnlijk omdat de binnen 3 dagen niet mocht van de ACM. Nu staat er: 'post bezorgen we in principe de volgende werkdag. Soms duurt het iets langer, bijvoorbeeld als het heel druk is of een storing'. Dat is wel heel vaag. In principe is natuurlijk een term van niks. Bovendien zie je de foto's van gescande post exact om 0:00 uur 's nachts dus is de volgende werkdag dan morgen of toch vandaag? Ik heb zowel zaterdag, gisteren als vandaag geen post onderweg naar mij volgens Mijnpost terwijl ik nog op heel veel dingen wacht. Die zullen wel allemaal tegelijk komen op vrijdag of zaterdag of ergens volgende week. Volgens de PostNL website zou alle postzegelpost die je vandaag in de oranje brievenbus doet pas 3 januari (!) worden bezorgd. Dat is niet de volgende werkdag...quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:35 schreef wbwb het volgende:
Ik zag in Mijn Post zelfs 2 dingen van de NPL staan, wat ik al erg overdreven vond, maar heb er maar 1 ontvangen. Ook kreeg ik vandaag een kaartje die vrijdag al in de app stond. Daarnaast stonden er vandaag nog een pakje en nog een kaartje in Mijn Post die ik allebei niet ontvangen heb.
Oftewel: het gaat weer lekker binnen met het op tijd sorteren/voorbereiden van alles…
Nu heb ik de rest ontvangen, maar mis ik nog 1 kerstkaartje. Jammer weer…quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:21 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ze hebben de tekst in de app wéér aangepast, waarschijnlijk omdat de binnen 3 dagen niet mocht van de ACM. Nu staat er: 'post bezorgen we in principe de volgende werkdag. Soms duurt het iets langer, bijvoorbeeld als het heel druk is of een storing'. Dat is wel heel vaag. In principe is natuurlijk een term van niks. Bovendien zie je de foto's van gescande post exact om 0:00 uur 's nachts dus is de volgende werkdag dan morgen of toch vandaag? Ik heb zowel zaterdag, gisteren als vandaag geen post onderweg naar mij volgens Mijnpost terwijl ik nog op heel veel dingen wacht. Die zullen wel allemaal tegelijk komen op vrijdag of zaterdag of ergens volgende week. Volgens de PostNL website zou alle postzegelpost die je vandaag in de oranje brievenbus doet pas 3 januari (!) worden bezorgd. Dat is niet de volgende werkdag...
quote:In afwijking van het eerste lid, kan de verlener van de universele postdienst in de algemene voorwaarden bepalen dat gedurende een aaneengesloten periode van ten hoogste 21 dagen in de maand december de poststukken zijnde losse brieven enkel worden vervoerd met de standaard overnight service indien deze brieven tijdig op een dienstverleningspunt zijn aangeboden en voldoende gefrankeerd zijn.
Het PostNL punt van de Bruna bij ons heeft geen aparte postzak/bus, die doen alleen pakjes verzenden/ontvangen. De rest in de stad ook niet. Dus dan moet je naar een officiëel postpunt/tankstation 15 minuten verderop. En ondertussen sluiten ze de oranje brievenbussen steeds eerder af voor vuurwerk. Ben heel benieuwd hoe we over een jaar erbij zitten.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:02 schreef wbwb het volgende:
[..]
Nu heb ik de rest ontvangen, maar mis ik nog 1 kerstkaartje. Jammer weer…
Ik zag inderdaad ook dat er in Mijn Post nu weer een datum bij de poststukken staat.
Tijdens de feestdagen is het al een tijdje zo dat post van de oranje brievenbussen niet de volgende dag bezorgd hoeft te worden, maar er langer over mag doen, en dat de volgende dag bezorgd dan alleen geldt als je het bij een postkantoor inlevert. Zie ook https://wetten.overheid.n(...)2-10-07&g=2022-10-07
[..]
Er is geen postbezorging die dag.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:03 schreef Bezorgertje het volgende:
Is 1 Januari tegenwoordig ook een werkdag? Voor mij iig wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |