SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier gooi ik zo de oven aan voor de pozzaquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:33 schreef maily het volgende:
[..]
Aardappels en groenten op de bakplaat
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier gooi ik zo de oven aan voor de pozza
Welke?♡♡♡♡![]()
Modje blijf eens van de tt afThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Neequote:Op zaterdag 14 december 2024 17:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:swj kan je er in ieder geval wel een leuke TT van maken?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
* gebrokenglas schuift zijn kom naderbij ....quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb nog steeds soep
Het was een grote panAutocorrect
(zelfst. naamw.)
* MizzezAmy vult gggs kom tot de rand!quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schuift zijn kom naderbij ....Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
[me=MizzezAmy] doet dat gewoonquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy vult gggs kom tot de rand!
Werkt niet!
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2024 17:42:17 ]![]()
Is dit een sneer?quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:41 schreef SwJ het volgende:
[..]
https://zeilersforum.nl/i(...)wereldreis-2024-2026![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy vult gggs kom tot de rand!![]()
De smiley is niet helemaal correct maar komt in de buurt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik doe niet mee met dit spelletje verpissen.quote:
Gefeliciteerd.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2024 17:54:00 ]![]()
De TT is leuk inderdaad
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zie er wel een beetje oud uitquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
De smiley is niet helemaal correct maar komt in de buurt
En het is groentesoep.
Zelfgemaakt.
Zelfs de groente zelf gesneden.
Bij de gehaktballetjes heb ik bij sommige de peper er niet zo goed doorheen gemengd, die zijn een beetje pittig, maar eigenlijk is dat best lekker
Geen idee waar je op doelt, maar: okquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik doe niet mee met dit spelletje verpissen.
F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:45 schreef SwJ het volgende:
[..]
Geen idee waar je op doelt, maar: ok![]()
![]()
Nee, vandaag heb ik weekendquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[me=MizzezAmy] doet dat gewoon
Werkt niet!
En jij bent mij niet
Oeh.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie er wel een beetje oud uit
En het is groentesoep.
Zelfgemaakt.
Zelfs de groente zelf gesneden.
Bij de gehaktballetjes heb ik bij sommige de peper er niet zo goed doorheen gemengd, die zijn een beetje pittig, maar eigenlijk is dat best lekker
Lekker hoor![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pfftquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, jij. Je soep en jezelf.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ahwquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, jij. Je soep en jezelf.![]()
Paniek in huize muis. Ik kon het afvalpasje niet vinden.
Hele huis ik zijn kop, maar gevonden. Precies daar waar het zou moeten zijn
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Altijd eerst ergens anders zoekenquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Hele huis ik zijn kop, maar gevonden. Precies daar waar het zou moeten zijn![]()
![]()
Hoe is het mogelijkquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Hele huis ik zijn kop, maar gevonden. Precies daar waar het zou moeten zijn![]()
![]()
In de app.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Hele huis ik zijn kop, maar gevonden. Precies daar waar het zou moeten zijnF.K.A. SuperwormJim![]()
Gelukkigquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Hele huis ik zijn kop, maar gevonden. Precies daar waar het zou moeten zijn♡♡♡♡![]()
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er weer uitzending is op Radio 49.
* Homijn gaat luisterenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Koelkast ook schoongemaakt. Kwam een schaaltje satesaus tegen met schimmelTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Is dat lekker?quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Koelkast ook schoongemaakt. Kwam een schaaltje satesaus tegen met schimmel![]()
Sommige dingen kun je beter voor jezelf houdenquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Koelkast ook schoongemaakt. Kwam een schaaltje satesaus tegen met schimmel
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2024 18:04:30 ]![]()
Beter dan een schimmel met satésaus tegenkomenquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Koelkast ook schoongemaakt. Kwam een schaaltje satesaus tegen met schimmel
Past bovendien ook nooit in de koelkast
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik gewoon een containerquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb gewoon ouderwets een sleutel daarvoor
Haha poepThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Helaas, al het geld in de container gegooid, nu arme tatta.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Helaas, al het geld in de container gegooid, nu arme tatta.![]()
Wij gaan straks het cadeautjes spel met de dobbelsteen spelen nog voor sinterklaas met vrienden maar eigenlijk slechte timing Feyenoord moet voetballen straks.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is het ookquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leek me wel een goede verstopplek![]()
![]()
Kan niet meer die mensen afzeggen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha ik voel met je mee!quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij gaan straks het cadeautjes spel met de dobbelsteen spelen nog voor sinterklaas met vrienden maar eigenlijk slechte timing Feyenoord moet voetballen straks.
Heb ook wel eens dat zulke afspraken gepland worden op dagen dat ik liever iets anders doe.
Hopelijk krijg je leuke cadeautjes!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Denk dat ik niks krijg.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik voel met je mee!
Heb ook wel eens dat zulke afspraken gepland worden op dagen dat ik liever iets anders doe.
Hopelijk krijg je leuke cadeautjes!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga het wel opzetten denk ik.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:11 schreef JustinK het volgende:
Uit medeleven zal ik ook geen Feyenoord kijken vanavondThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja heb al gepland dat de iets dikkere mensen niet in mijn zicht zitten
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja heb al gepland dat de iets dikkere mensen niet in mijn zicht zitten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:05 schreef Homijn het volgende:
[..]
Beter dan een schimmel met satésaus tegenkomen
Past bovendien ook nooit in de koelkast
♡♡♡♡![]()
Wel!quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:05 schreef Homijn het volgende:
[..]
Beter dan een schimmel met satésaus tegenkomen
Past bovendien ook nooit in de koelkastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk kunnen ze mijn cadeautje waarderen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:14 schreef maily het volgende:
[..]
Wel!Kan gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk kunnen ze mijn cadeautje waarderen.![]()
![]()
![]()
Vast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk kunnen ze mijn cadeautje waarderen.![]()
![]()
Misschien hebben ze jouw cadeautje ook daar geshoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk kunnen ze mijn cadeautje waarderen.![]()
![]()
Grote kansquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien hebben ze jouw cadeautje ook daar geshopt![]()
![]()
Zo even aan het frubbelen geweest Uit het treintje klinkt Jingle bel![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oh wat leuk!quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:22 schreef Dotteke het volgende:
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Toettoetquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:22 schreef Dotteke het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Rondje om de telefooncel?quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:22 schreef Dotteke het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Tijd voor bier!quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
Zooi oud ijzer afgevoerd, ik denk dat ik voor vandaag wel ff genoeg gedaan heb,![]()
Lijkt veel op Mini-ToT z'n trein!quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:22 schreef Dotteke het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen krijg ik het spoor hier niet goed; het zit krom en schiet steeds los.![]()
Proost ouwe!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja stond al wat, maar even een wit kleed en treintje nog bij gezet. Leuk voor de kids met de Kerstquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is geen telefooncelquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij So Lowquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien hebben ze jouw cadeautje ook daar geshoptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ohwquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja heb al gepland dat de iets dikkere mensen niet in mijn zicht zittenik blijf wel thuis dan
Alhoewel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk kunnen ze mijn cadeautje waarderen.
![]()
R.I.P DTS.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Die komt vanzelf wel weer terugquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
Ja ik kan mijn hamster-bolk niet meer gebruiken nu he!
Wat een botte reactie zegquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik dacht dat Justin zelf een bot is![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die komt vanzelf wel weer terug![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
Oh ik zie nu pas dat er Justin Bot staat![]()
![]()
![]()
Voor Mario?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hammyquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die komt vanzelf wel weer terug![]()
![]()
Goffer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duidelijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Die komt nog welquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die is hier volgens mij niet![]()
Als rustig isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet slaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Bij hem moet ik steeds weer aan Kees van der Spek denken, dat een mollige, wat oudere huisvrouw dacht dat ze met hem aan het chatten was en dat hij met haar wilde trouwen, maar of ze eerst 70 mille of whatever kon overmaken zodat hij al zijn bezittingen naar Nederland kon verhuizen en zijn bankrekening weer te laten ontvriezen.
![]()
Gedeeltelijke delen van Thors levenquote:
zijn daadwerkelijk op mijn leven gebaseerd
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2024 19:23:55 ]![]()
Thorquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gedeeltelijke delen van Thors leven
zijn daadwerkelijk op mijn leven gebaseerd
R.I.P DTS.![]()
Neinquote:I'm surrounded by morons!
Met mij?quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Zou er nog steeds wel een beschuitje mee willen eten
I'm surrounded by morons!
Ik kom hier ook maar even binnenvallen en heb niet teruggelezen.I'm surrounded by morons!
What about Gambitquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Zou er nog steeds wel een beschuitje mee willen etenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaat wel lastig als je je ballgag in hebtquote:
Denk ik, maar heb er natuurlijk geen ervaring mee
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gaat wel lastig als je je ballgag in hebt
Denk ik, maar heb er natuurlijk geen ervaring mee![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ballgag is niks voor mij.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gaat wel lastig als je je ballgag in hebt
Denk ik, maar heb er natuurlijk geen ervaring meeI'm surrounded by morons!
Ik kan me alleen de tekenfilm versie voor de geest halen, die vond ik altijd wel leukquote:
Nu ben ik al naar #4 verwezenquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Zou er nog steeds wel een beschuitje mee willen eten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2024 19:34:14 ]![]()
Is ook beste versie Tatum speelt vooral een komische versie.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan me alleen de tekenfilm versie voor de geest halen, die vond ik altijd wel leukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook niet bij de ander?quote:
Voor mij ook niet, maar dat wist je natuurlijk al
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook beste versie Tatum speelt vooral een komische versie.
Doet Jennifer ook mee?![]()
Jammer voor hem maar als serieuze Gambit kan hij eigenlijk niet meerquote:
R.I.P DTS.![]()
Brutale meiden.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet Jennifer ook mee?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kusje voor jouquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook niet bij de ander?
Voor mij ook niet, maar dat wist je natuurlijk al
Ooohhh, ik denk dat ik vanavond naar eens deadpool en wolverine moet kijken. Geloof dat die nu op Disney staat.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook beste versie Tatum speelt vooral een komische versie.
Maar humor vind ik ook altijd wel erg aantrekkelijk
Fantastische film enjoyquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooohhh, ik denk dat ik vanavond naar eens deadpool en wolverine moet kijken. Geloof dat die nu op Disney staat.
Maar humor vind ik ook altijd wel erg aantrekkelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij is leuk!quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooohhh, ik denk dat ik vanavond naar eens deadpool en wolverine moet kijken. Geloof dat die nu op Disney staat.
Maar humor vind ik ook altijd wel erg aantrekkelijk
Ik baal er van dat ik eerst reviews gekeken had en dat veel verrassingen voor mij verpest waren, maar desondanks is hij erg leuk.
Tip: Maak je niet te druk om de verhaallijn, want die rammelt echt aan alle kanten!Maar dat moeit niet bij deze film!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nu ben ik al naar #4 verwezenwie zijn nr 2 en 3 dan?
Ik refereerde met nr 3 naar het feit dat jij mij pas als derde noemde
Hij is zoooo schattigquote:![]()
Inbe4 hij over een week een echte hooligan blijkt te zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ninjaquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wie zijn nr 2 en 3 dan?
Ik refereerde met nr 3 naar het feit dat jij mij pas als derde noemde![]()
![]()
Hagen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, ik zag opeens het postnr en wilde geen risico lopenquote:
Zoals een pup hoort te zijnquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is zoooo schattig![]()
Inbe4 hij over een week een echte hooligan blijkt te zijn
Hihiquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is zoooo schattig![]()
Inbe4 hij over een week een echte hooligan blijkt te zijn![]()
![]()
Vanavond of morgen van genietenquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe bevalt je vervroegde kerstcadeau ?![]()
![]()
Heeft hij de gouden PoNo gekregen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe bevalt je vervroegde kerstcadeau ?![]()
![]()
Jepquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft hij de gouden PoNo gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zijn al die ninja apparaten niet een beetje meer blabla dan apparatenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: