SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prima TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had helemaal niet in de gaten dat ik LaPo hadTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ja dan is het lang wachten op de puntenquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:12 schreef _UserName_ het volgende:
Had helemaal niet in de gaten dat ik LaPo had![]()
![]()
Ja, dat kan niet hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dan is het lang wachten op de puntenHow can I make this topic about me?![]()
@AardappelSchotel zit ook nog in het vorige topic.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:12 schreef _UserName_ het volgende:
Had helemaal niet in de gaten dat ik LaPo had“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel gezellig daarquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Aardappelschotel zit ook nog in het vorige topic.![]()
Moeten we hier nog maar afwachten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja verrassing wel...quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moeten we hier nog maar afwachten.![]()
ik vind WIJN. wel een leuke dus ik ga even kijken of ik straks die kan maken
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
drecht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet je wel heel snel zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:15 schreef _UserName_ het volgende:
ik vind WIJN. wel een leuke dus ik ga even kijken of ik straks die kan maken![]()
![]()
Shiiquote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
GehuchtenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: