Ik had het niet verwacht, maar Claude's liedje vind ik oprecht beter. C'est La Vie is ook wat repetitief, maar in het liedje van Louane wordt het gewoon irritant op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:03 schreef NailQueen het volgende:
Ons Frans liedje over moeders gaat hoger eindigen denk ik
Absoluut. Veel respectquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:12 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind haar trouwens wel echt figuurlijke balls of steel hebben om daar te gaan staan. Je moet het maar doen.
Ook nog eens op een platform 20 meter boven de grond ofzoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:12 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind haar trouwens wel echt figuurlijke balls of steel hebben om daar te gaan staan. Je moet het maar doen.
Nou, het geluid viel nog mee, het lied niet echt. Het was ‘t in elk geval de bombast niet waard, maar mooi dat ze zo ambitieus zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:57 schreef Cee het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze zo’n hoog geanticipeerd nummer een première geven in een stadion waarvan de geluidsakoestiek niet de meest ideale setting is, voor een hoop vrijwel ongeïnteresseerde rugbyfans.
kunnen we vast de deelnemer namens Frankrijk zien van 2029 of zoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Op TF1 is nu The Voice. Auditieronde.
Het is wéér Burning Daylight. Chasing hajajajajajs. Mamahahahahahan. Net als Mans Zelmerlöw: Revolutiohohohohon.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Louanananana levert nogal een vervelend jengelende refrein af...
Jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is wéér Burning Daylight. Chasing hajajajajajs. Mamahahahahahan. Net als Mans Zelmerlöw: Revolutiohohohohon.
Mia & Dion zijn toch heel invloedrijk geweest
Dit.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:12 schreef blackswangreen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |