Het lijkt erop dat aantal grote serieuze Franse media het als feit te lijken presenteren, 99% zeker lijkt mij.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:24 schreef Cyan9 het volgende:
Het is volgens mij nog niet officieel.
"You told Momo"quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:21 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/DFdX-R9g4Xn/
Nu wel officieel
C'est un complot!quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
"You told Momo"
Wauw, jij had gewoon een primeur te pakken! Hoe voelt dat?
quote:Louane grew up in the French department of Pas-de-Calais, with her four sisters and her only brother Bach.[2] Louane's father, Jean-Pierre Peichert, was French, son of a Polish mother and German father. Her mother, Isabel Pinto dos Santos, was Portuguese, the daughter of a Portuguese father and a Brazilian mother.[3]
In 2008, she took part in L'École des stars, a French music competition broadcast on channel Direct 8.[4]
Louane, who was diagnosed with ADHD at the age of eight,[5] said that her parents often had to punish her due to her hyperactivity, but that she has learned a lot about discipline from them and that they always treated her with love.[6]
Louane lost both of her parents during her teenage years; her rendition of "Imagine" was dedicated to her father who had died just three months prior to her appearance in The Voice and her mother died in 2014 after a lengthy illness
Zo mooi deze film.. Ik kreeg zelf onverwacht eens een Spaanse dove familie te logeren op 1 zoon na .. Zulke lieve mensenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:49 schreef Greys het volgende:
Ohhhh! Louane uit La Famille Bélier.
Twee keer gezien die film over een meisje dat zangeres wil worden, haar ouders zijn doof. Deze scène was zo mooi in de film, dat ze gebarentaal tijdens de auditie voor het conservatorium gaat doen.
Bekijk deze YouTube-video
Oh wauw! Ja dan snap ik helemaal dat het een bijzondere film voor je is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo mooi deze film.. Ik kreeg zelf onverwacht eens een Spaanse dove familie te logeren op 1 zoon na .. Zulke lieve mensen
edit: onverwacht omdat ik niet wist dat 3 van de 4 doof waren .. mn dochter meldde dat pas een uur voordat ze aankwamen
Dapper om een ballad over je moeder in een vol rugbystadion te gaan zingen straks!quote:
Dat komt op mij een beetje Israël/Malta-achtig over. Laat het nummer voor zich spreken. Als het goed is stemmen de mensen op je, niet omdat ze een advertentie hebben gezien op Instagram.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:56 schreef Greys het volgende:
Frankrijk zet nu al grof geschut in nog voor het lied bekend is, want heb al een paar keer een gesponsorde advertentie gekregen op instagram met Louane en dat ze zich alvast even voorstelt voor het Eurovisie enzo. Soms zelfs drie verschillende achter elkaar. 👀
Ja ik vind het zelf ook best irritant en opdringerig eerlijk gezegd. Hoe leuk ik Louane ook vind. Kom eerst maar met een goed lied, Frankrijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat komt op mij een beetje Israël/Malta-achtig over. Laat het nummer voor zich spreken. Als het goed is stemmen de mensen op je, niet omdat ze een advertentie hebben gezien op Instagram.
Is de tweet verwijderd want ik zie hem niet meer. Of doet X weer gek zoals vanmorgen. 😅quote:
https://eurovoix.com/2025(...)louanes-song-reveal/quote:From her side, Louane has confirmed to 20Minutes that she “believes 100%” in her song, even though she knows “it won’t appeal to everyone”, and that she approaches this Saturday evening as “a moment of life”.
Redde-Amiel has also reported some details around Louane’s performance at Stade de France, in Paris. She confirmed the singer will not be alone on Saturday, and that the staging was designed for the venue, thought to please the public both in the stadium and at home. In conclusion, she added that the staging that will be proposed during the half-time this Saturday will be “very different” from that which is envisaged for Eurovision in Basel.
Ik vind het ook niet echt een logisch publiek inderdaad. Maar misschien zijn de rugbyfans in Frankrijk wél enorme Louanefans en/of Songfestivalfans. 😅quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:57 schreef Cee het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze zo’n hoog geanticipeerd nummer een première geven in een stadion waarvan de geluidsakoestiek niet de meest ideale setting is, voor een hoop vrijwel ongeïnteresseerde rugbyfans.
Enorm veel kijkers. En ook buiten Frankrijk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:57 schreef Cee het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze zo’n hoog geanticipeerd nummer een première geven in een stadion waarvan de geluidsakoestiek niet de meest ideale setting is, voor een hoop vrijwel ongeïnteresseerde rugbyfans.
quote:Louane will reveal France’s Eurovision 2025 song on Saturday during halftime of the France-Scotland Six Nations match at Stade de France. This large-scale event reflects France Télévisions’ ambition to elevate Eurovision’s profile in France.
The idea came from the TV network’s management, who suggested integrating the song’s debut into the rugby match. Louane embraced the project, especially since rugby is important in her life—her sister was a vice-champion of France.
With 80,000 spectators in the stadium and millions watching live, this is a major challenge. However, Louane is confident in her song, even though she knows it may not appeal to everyone.
The production team has worked closely with the French Rugby Federation and Stade de France to ensure a flawless performance. While details remain secret, it is confirmed that Louane will not be alone on stage, and the staging will be different from what is planned for Eurovision in Basel.
Despite the energetic rugby crowd, sound adjustments will ensure her voice is heard clearly. The team sees this as a moment of unity, where fans supporting the national rugby team will also support France’s Eurovision entry.
If Louane delivers a strong performance on Saturday, the next step will be to turn it into a Eurovision victory in May.
Ja, ik vraag me alleen af hoe dat op die kijkers overkomt in zo’n setting. We zullen zien (en horen).quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Enorm veel kijkers. En ook buiten Frankrijk.
Van wat ik van een paar Franse fans vaak hoor is dat ze hun eigen inzending nooit leuk vinden (dit is een steekproef gehouden bij 2 mensen dus doe met deze uitslag wat u wil, maar ze zijn altijd negatiefquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:44 schreef Greys het volgende:
Zijn de Fransen eigenlijk doorgaans van nature ook negatieve zeurders over hun Songfestivalinzending als de gemiddelde 'niet meedoen met dat Oostblokfeest' Nederlander zeg maar, of zijn ze trots(er) op dat soort dingen? Want dan kan nog wel wat uitmaken.
Voilà, Evidemment, ze vonden het niks? Wauw.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Van wat ik van een paar Franse fans vaak hoor is dat ze hun eigen inzending nooit leuk vinden (dit is een steekproef gehouden bij 2 mensen dus doe met deze uitslag wat u wil, maar ze zijn altijd negatief).
France 2. Zit in Nederland gewoon in het pakket bij de meeste mensen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:44 schreef NailQueen het volgende:
Op welke zender wordt het optreden uitgezonden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |