Als je het niet eerst naar allerlei radiostations of naar Spotify stuurt zou dat op zich wel mogelijk moeten zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:50 schreef Fred_B het volgende:
Opmerkelijk wel dat dit nog altijd niet gelekt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
Bij Ziggo iig niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
France 2. Zit in Nederland gewoon in het pakket bij de meeste mensen.
De live stream staat al klaar:quote:
Bij Ziggo kan je je France 2 vinden bij de apps bij "TV Française"quote:
Ze gaan redelijk all out ja. Als het een of andere braderiekneiter blijkt te zijn dan staan ze wel echt mokerhard voor lulquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:33 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Promoties staan goed aan, krijg al weken ook adds op Instagram
dank voor de tip!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Bij Ziggo kan je je France 2 vinden bij de apps bij "TV Française"
Dit is toch gewoon matten met een bal erbij manquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik begrijp waarom rugby niet zo populair is in Nederland
Wat moet dat irritant zijn voor de rugbyfansquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:43 schreef Momo het volgende:
Ik zie online allemaal posts van Eurovision fans/website die daar nu in het publiek zitten
Ja, vrij lange intervalact is dit.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:46 schreef Momo het volgende:
Maar ze moeten nog 8 minuten spelen nu toch?
Dat is voor die gele kaart, denk ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:46 schreef Momo het volgende:
Maar ze moeten nog 8 minuten spelen nu toch?
Ah maar een helft is ook 45 minuten hier toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is voor die gele kaart, denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |