Ik geloof hier nog steeds wel inquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:40 schreef grazz het volgende:
Mooi lied hoor. Dit doet mij meer dan Voila en Mon Amour in ieder geval.
Ik had wel de studio versie nodig om de impact te voelen. Dus persoonlijk vind ik het ook geen goede keuze om het lied in zo'n groot kil stadion te zingen. De emotie kwam gewoon niet zo over, op mij dan. En tof en knap dat ze op zo'n hangend platform durft te staan, maar het voegde voor mij niks toe.
Als het optreden in Bazel sterk is, zou dit best kunnen winnen denk ik
Werd net bevestigd door de Nederlandse stage manager in Baselquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:33 schreef Greys het volgende:
Las net ergens dat het kennelijk heel fijn gesnipperde kurk is ipv echt zand. Geen idee wat ervan waar is maar zou kunnen want het ziet er grover uit dan zand.
Wel bizar dat dat allemaal mag, het hele podium bedekken met doek enzo ervoor. En ervoor en erna dus een vrij lange pauze.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Werd net bevestigd door de Nederlandse stage manager in Basel
Hoeveel geluk kan je hebben!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
19 en 25?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:31 schreef d_elise het volgende:
Frankrijk en Zwitserland lijken me wel in elkaars vaarwater te zitten, zeker nu ze allebei on dezelfde helft zitten.
Worden gewoon 1 en 2 zaterdag.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:31 schreef d_elise het volgende:
Frankrijk en Zwitserland lijken me wel in elkaars vaarwater te zitten, zeker nu ze allebei on dezelfde helft zitten.
Ik weet het, maar probeer hoop te houden dat de (naar mijn inziens) betere Franse ballad boven Frankrijk eindigtquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
19 en 25?
Dan zit er zowat een half uur tussen.
*maak hier 19 en 24 vanquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
19 en 25?
Dan zit er zowat een half uur tussen.
Ja tis geen lied waar je voor de gezelligheid even lekker 13 keer achter elkaar in de auto naar gaat luisteren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:36 schreef Momo het volgende:
Bookies krijgen meer geloof in Franse overwinning. Maar qua streams blijft het erg achter. Zelfs met een groot land als Frankrijk en bekende artiest als Louane.
Nee, daarvoor zit in het liedje zelf al genoeg herhalingquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tis geen lied waar je voor de gezelligheid even lekker 13 keer achter elkaar in de auto naar gaat luisteren.
Ik geloof dat de titel "maman" is, maar daar moet ik het nog een keer voor horen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, daarvoor zit in het liedje zelf al genoeg herhaling
Met de titel hadden ze wel wat meer kunnen doen ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik geloof dat de titel "maman" is, maar daar moet ik het nog een keer voor horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |