SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Balen, m'n post weg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik heb ergens nog wel een opressor in gta online maar ken zijn PlayStation network naam niet.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:30 schreef AardappelSchotel het volgende: [..] Gewoon naar DTS lokken en hem dan de moeder bolken
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkig heb ik de koffie op.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Raak ik altijd kwijt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:40 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien moet ik een sjaal kopen
Anders had je meteen geroerd?quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de koffie op.![]()
![]()
Maandag morgen voor de tweede keer ergens proef draaien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh tof!quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maandag morgen voor de tweede keer ergens proef draaien.
Wat ga je doen?♡♡♡♡![]()
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
In een bedrijfskantine lunch etc verzorgen voor de werknemers daar toch iets met mijn diploma doen zonder echt die horeca stress.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En betere tijden.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In een bedrijfskantine lunch etc verzorgen voor de werknemers daar toch iets met mijn diploma doen zonder echt die horeca stress.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In een bedrijfskantine lunch etc verzorgen voor de werknemers daar toch iets met mijn diploma doen zonder echt die horeca stress.![]()
![]()
KlinKlinkt als een goed plan!quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In een bedrijfskantine lunch etc verzorgen voor de werknemers daar toch iets met mijn diploma doen zonder echt die horeca stress.♡♡♡♡![]()
Dan mag jij een sjaal kopen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Weet dus ook niet waar ze zijn
Maar heb t beetje koud..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het avond werk van mijn stage tijd vond ik eigenlijk leuker als van 9 tot half zes in de lunchroom.quote:
Waar ik proef ga draaien kan je van 9 tot 12 9 tot 14 of van 9 tot 16, denk dat voor mij 9 tot 14 wel prima is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb dit soort werk ook een tijdje gedaan,beviel me eigenlijk wel prima.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het avond werk van mijn stage tijd vond ik eigenlijk leuker als van 9 tot half zes in de lunchroom.
Waar ik proef ga draaien kan je van 9 tot 12 9 tot 14 of van 9 tot 16, denk dat voor mij 9 tot 14 wel prima is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoop dat het je bevalt!quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het avond werk van mijn stage tijd vond ik eigenlijk leuker als van 9 tot half zes in de lunchroom.
Waar ik proef ga draaien kan je van 9 tot 12 9 tot 14 of van 9 tot 16, denk dat voor mij 9 tot 14 wel prima is.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nou wat dacht je in een kledingwinkel of bij de Hema of action en anders onlinequote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goeie tip!quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou wat dacht je in een kledingwinkel of bij de Hema of action en anders online![]()
![]()
Zat al te kijken maar hema heeft geen leukequote:Op zaterdag 14 december 2024 11:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou wat dacht je in een kledingwinkel of bij de Hema of action en anders online♡♡♡♡![]()
Wat voor sjaal zoek je? Een hele dikke sjaal en wat voor kleur?quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zat al te kijken maar hema heeft geen leuke"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik vind college sjaals leuk.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zat al te kijken maar hema heeft geen leuke“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja warme lange sjaal, liefst zonder die friemels aan t eind. Geen wit of fel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat voor sjaal zoek je? Een hele dikke sjaal en wat voor kleur?
En wil 'm dus even voelen ..
♡♡♡♡![]()
Anders heb ik hier nog wel 20 sjaals liggen, vergeet ze wel eens mee te nemen en koop dan maar een nieuwe, want die dingen zijn bijna overal wel te koop.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Moet zo eens gaan zoekenquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Anders heb ik hier nog wel 20 sjaals liggen, vergeet ze wel eens mee te nemen en koop dan maar een nieuwe, want die dingen zijn bijna overal wel te koop.♡♡♡♡![]()
Even lekker voelen.
Dan de stad in gaan en kijken wat je daar kan vinden?quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja warme lange sjaal, liefst zonder die friemels aan t eind. Geen wit of fel.
En wil 'm dus even voelen .."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hebben ze idd niet.. heb deze al twee jaar denk ik..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Colsjaal is rond toch? Die vind ik onhandig, heb er 1, maar heb die maar 2 keer gebruikt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja had ik paar jaar terugquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hebben ze idd niet.. heb deze al twee denk ik..♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan de stad in gaan en kijken wat je daar kan vinden?![]()
Maar thanks voor her meedenken♡♡♡♡![]()
Klopt vind ik juist fijner..quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Colsjaal is rond toch? Die vind ik onhandig, heb er 1, maar heb die maar 2 keer gebruikt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh ja, ik vond het vervelend over m'n haar.quote:
En ik wikkel graag zelf
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Succes Mikeyquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:04 schreef HappyCharly het volgende:
Zie eem mooie
36 euro
Vind 'm niet meer mooi
Liefquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:06 schreef Paul het volgende:
[..]
ik heb dr ook bioscoopbonnetje gegeven per post♡♡♡♡![]()
Oh vreselijk!quote:![]()
Mijn vader had er een, maar dat was dan ook een vieze VVD-er![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die van mij is gestolen.Maar snap je punt,het zijn echt " kakker" sjaals.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh vreselijk!![]()
Mijn vader had er een, maar dat was dan ook een vieze VVD-er![]()
Ja ..ik heb er echt een hekel aan gekregenquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van mij is gestolen.Maar snap je punt,het zijn echt " kakker" sjaals.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Puntjes voor Saar.
Sjaalbolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://sjaalmetverhaal.nl/quote:
Hier heb ik jaaaaren geleden een grote sjaal besteld (stukje kerstpakket) en ik gebruik 'm nog steeds.![]()
Sow, dat nieuwe luik (dat ik had gekocht na de DTS-cadeaus ontvangen te hebben), is nu al weer door schimmel aangetast!
Gelukkig had ik er 2 op elkaar liggen omdat er een mokerdik luik hoort te zitten daar, dus heb ik de bovenste (die nog goed was) helemaal ingeseald en op de plek van de verschimmelde gelegd.
De verschimmelde heb ik laten drogen en heb ik er bovenop gelegd. Als de schimmel goed afgestorven is, ga ik hem opschuren en ook sealen.![]()
Echt, ik had het luik net een half uurtje van z'n plaats af en meteen hing er weer een vochtlucht in huis!![]()
![]()
Goede tipquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
https://sjaalmetverhaal.nl/
Hier heb ik jaaaaren geleden een grote sjaal besteld (stukje kerstpakket) en ik gebruik 'm nog steeds.
♡♡♡♡![]()
Tijd voor lunchenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ai,dat is niet best.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:18 schreef ToT het volgende:
Echt, ik had het luik net een half uurtje van z'n plaats af en meteen hing er weer een vochtlucht in huis!
Daar heb ik er ook eentje van en gebruik ik ook nog steeds. Wel klein, maar dat is soms juist heel handig.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
https://sjaalmetverhaal.nl/
Hier heb ik jaaaaren geleden een grote sjaal besteld (stukje kerstpakket) en ik gebruik 'm nog steeds.![]()
Niet zelf een schaap hebben, scheren, wol spinnen en dan breien of haken
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het leuke van het woord bed is de vorm van het bed, het woord bed heeft ook de vorm van een bed
Ik heb nu wel zin in shoarma.
Ik heb wel zelfgesponnen wol liggen. Eens een workshop gedaan. Goed idee om daar een sjaal van te maken. Maar ben nog bezig met een trui breien.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Het leuke van het woord bed is de vorm van het bed, het woord bed heeft ook de vorm van een bed
♡♡♡♡![]()
I`m bedquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
because I`m bed
you know it.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
I`m bed
because I`m bed
you know it.
♡♡♡♡![]()
Zij zijn leuk.quote:
Ik heb een hele grote sjaalquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook eentje van en gebruik ik ook nog steeds. Wel klein, maar dat is soms juist heel handig.
Ook vaak in de auto aan. Veel lekkerder dan een jas![]()
![]()
Droeg hij ook van die Ierse truien?quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Een van mijn exen dronk ook alleen maar Ierse whiskey“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik zie ook dat ze onderscheid maken. Ik had denk ik toen niet genoeg punten meer voor de grote sjaal.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:30 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote sjaal
Ook vaak in de auto aan. Veel lekkerder dan een jas![]()
![]()
Kan ook met katten- en hondenharenquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet zelf een schaap hebben, scheren, wol spinnen en dan breien of haken
https://www.pzc.nl/video/(...)n-nieuwe-trui-423659![]()
Ik heb duitse knaksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die plaat was zeiknat toen ik 'm van zijn plaats af haalde, niet normaal!quote:
Maar alles ligt weer op z\n plek, met extra plastic zakken tussen de randen voor extra afdichting!![]()
![]()
Ohja!quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
gelukkig heb je een kersenpitkussentje
Ha alweer vergeten♡♡♡♡![]()
Hoi, bolk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja, rugby truienquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Droeg hij ook van die Ierse truien?
quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
Kan ook met katten- en hondenharen
https://www.pzc.nl/video/(...)n-nieuwe-trui-423659![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Vrij rustig naar mijn idee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien *too many people*quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Teveel mensen of schreef ik het verkeerd?
Maar nu begrijp ik je♡♡♡♡![]()
Valt meequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik moet naar de supermarkt maar heb er geen zin in.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:45 schreef Fogel het volgende:
Ik moet naar de supermarkt maar heb er geen zin in.
Daarom ben ik gisteren al geweest![]()
![]()
Dan maak je maar zin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kom je je eten hier even brengen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Daarom ben ik gisteren al geweestI'm surrounded by morons!
Picknickquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:45 schreef Fogel het volgende:
Ik moet naar de supermarkt maar heb er geen zin in.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Om eten te bestellenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent skerp vandaag HC.quote:
Ohja weet ik veel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zachtbolk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat weet je zelfquote:
I'm surrounded by morons!
![]()
Stoof?quote:I'm surrounded by morons!
Lecker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekkah lekkahI'm surrounded by morons!
Too peoplely outside is een term die in het Engels gebruikt wordt tegenwoordigTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oh?quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Too peoplely outside is een term die in het Engels gebruikt wordt tegenwoordig
Die kende ik dan nog niet
Weer wat geleerd
♡♡♡♡![]()
Leerzame DTS.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is het peoplely of peopley ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wis en waarachtig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kontje reereeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Koude pannekoeken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
BarielaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ik ook!quote:
Heb alles ervoor in huis, dus misschien vanavond.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
Zou gewoon doenquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook!
Heb alles ervoor in huis, dus misschien vanavond.![]()
![]()
XR demonstranten werken nooit echt mee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toch nog steeds verbaasd over Anita en Ed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Over de Chinees?quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch nog steeds verbaasd over Anita en Ed.
R.I.P DTS.![]()
Owquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
XR demonstranten werken nooit echt mee.♡♡♡♡![]()
Bij het eerste nummer dacht ik nog dat is leuk bedoeld.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
XR demonstranten werken nooit echt mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De meesten werken überhaupt niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemiddag.quote:
Jij en @Dr.Mikeyquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De meesten werken überhaupt niet.
♡♡♡♡![]()
Hij was me net voor,5 seconden.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was me net voor,5 seconden.
♡♡♡♡![]()
Ik maak liever hier puntenquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet je dan niet op Schiphol zijn?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik lust ook wel een puntje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Redactie FrontPage gewoon op je linkedin zettenquote:
R.I.P DTS.![]()
Ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zelluf.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
OK!quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ga hoe dan ook 1 punt halen vanmiddag!![]()
Bij Jysk?quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ga hoe dan ook 1 punt halen vanmiddag!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oja, dat kan ik ook aandikken: Redacteur op nieuws en weblogsite met een bereik van 500.000 geregistreerde bezoekers, weerman, moderator.. Nu nog een Linkedin aanmakenquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Redactie FrontPage gewoon op je linkedin zetten
Elke minuut gaat een keer voorbij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oké als je nu typt ben ik stilquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ga hoe dan ook 1 punt halen vanmiddag!♡♡♡♡![]()
Ola.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vraag @sp3c gewoon het forum te sluiten voor een minuutjequote:Op zaterdag 14 december 2024 13:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oké als je nu typt ben ik stil
@SwJ is daar heel goed inquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik vraag @:sp3c gewoon het forum te sluiten voor een minuutje![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Zal ik nog een keertje vragen?quote:
Kinderen die vragen....quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik nog een keertje vragen?![]()
![]()
quote:
Oja, kutquote:![]()
Sorry @SjW
Staat dat overigens voor Social Justice Warrior?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ftfyquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oja, kut![]()
Sorry @:SjW
Staat dat overigens voor Social Justin Warrior?![]()
![]()
Super worm Jimquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oja, kut![]()
Sorry @:SjW
Staat dat overigens voor Social Justice Warrior?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Liever nietquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik nog een keertje vragen?♡♡♡♡![]()
In je auto.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neem je tijd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat deed de hond van mn pa ook pas, kwam 2.5 meter (!) uit zettenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zeg dat nou niet!quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat deed de hond van mn pa ook pas, kwam 2.5 meter (!) uit zetten
Ik knipte t net af♡♡♡♡![]()
Dat is een beste sjaal.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat deed de hond van mn pa ook pas, kwam 2.5 meter (!) uit zetten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Komt wel dichtbij zo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo, hèhè, weer thuis. En wat gaan we doen als we thuis zijn na een paar uurtjes shoppen in de stad?
Nou?
Nou?
Ja, goed geraden. 👉☕️Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tieten kijken!quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, hèhè, weer thuis. En wat gaan we doen als we thuis zijn na een paar uurtjes shoppen in de stad?
Nou?
Nou?
Ja, goed geraden. 👉☕️![]()
Afkicken?quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou?
Nou?
Ja, goed geraden. 👉☕️![]()
Keep your sjaal close...quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een sjaal ver weg helpt niet zo goed tegen de kou“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen tiet gezien in de stad. Iedereen was dik ingepakt met winterjassen...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja nou ja, sorry?quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet!
Ik knipte t net afTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ikke eerst natuurlijk!quote:
Me, myself and I.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op internet vast wel!quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen tiet gezien in de stad. Iedereen was dik ingepakt met winterjassen en sjaals...![]()
Jammer weerquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen tiet gezien in de stad. Iedereen was dik ingepakt met winterjassen...![]()
Hé, da's wel iets als nieuwe username...
[ Bericht 3% gewijzigd door gebrokenglas op 14-12-2024 14:08:45 (`) ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, Jysk is ook erg goedkoop.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En anders heeft de Jysk alles, Topwinkel!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja goede recensies ook!quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En anders heeft de Jysk alles, Topwinkel!![]()
30 minuten voor een tientje, is geen geld!quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, Jysk is ook erg goedkoop.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is toch dat liedje?quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ikke eerst natuurlijk!
Me, myself and I.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ok?quote:Red je niet op de Wallenquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
30 minuten voor een tientje, is geen geld!![]()
Kenner gespot.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: