SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kap eens.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik had 'blij zijn voor Happy' als TTF.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik mag niet meer blij zijn voor anderen. Ok.
F.K.A. SuperwormJim![]()
Bolkquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben ZIEDEND op iedereen!![]()
Oh die Liev aan het kijken was?quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehm die van dat vliegtuig
Curry on
Leek me tof![]()
Gast, doe eens niet met dat passief aggressieve. Je weet waar t om gaat.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet zo positief doen, heb net gehoord dat dat niet magF.K.A. SuperwormJim![]()
Zekerquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Liev heeft wel een goede filmsmaak![]()
![]()
Het maakt niet uit wat ik doe, er zal altijd iemand ziedend zijn op me.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:29 schreef SwJ het volgende:
[..]
Gast, doe eens niet met dat passief aggressieve. Je weet waar t om gaat.![]()
Ja Carry On was dat.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehm die van dat vliegtuig
Curry on
Leek me tof
Die jij bedoelt is de Indiase versie![]()
![]()
Ik hou niet van curryquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja Carry On was dat.
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja Carry On was dat.
♡♡♡♡![]()
En Indiase?quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Indiaanse curries vind ik vies!![]()
Is het Indiaas?quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
Of maak ik nu mensen ziedend omdat ik 'Indiaans' zeg?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Tenzij je deze bedoelt:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Adam.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is bolkiaans.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heer Justin.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen HC.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of Indisch?
Iig niet Indonesisch, dat eten is wel ok
Maar Chinees-Indisch ook. Misschien morgen eens bestellen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Indiase curryquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Of Indisch?
Iig niet Indonesisch, dat eten is wel ok
Maar Chinees-Indisch ook. Misschien morgen eens bestellen.![]()
![]()
Heer Schotel.quote:
Hagelslag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prut ook nietquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
I know
Maar dat rijmde niet op kaas![]()
![]()
Niet zo snelquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee toen was ik alweer verder met denken![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:42 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[..]
Deze mensen he, met @:lovely en @:FreshFruit, echte lieverds![]()
![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
Denk dat een aai over zn bol nodig heeft.quote:I'm surrounded by morons!
Oh wat dan?quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hoorde net iets niet zo leuks♡♡♡♡![]()
Doenquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denk dat een aai over zn bol nodig heeft.♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Is swaffelen echt leuk om te doen?Leuk voor de afwisselingquote:![]()
![]()
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Is swaffelen echt leuk om te doen?zo van 'goed zo, meid'
![]()
quote:quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Is swaffelen echt leuk om te doen?quote:![]()
Gisteren gekeken jaquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Fijn
Heb jij carry on al gekeken?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
7/10 ?quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel.. op zich wel een spannende film..![]()
230Vquote:I'm surrounded by morons!
Ga kijkenquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel.. op zich wel een spannende film..
♡♡♡♡![]()
quote:
Maar goed het zal je maar gebeuren als persoon dat je onder druk wordt gezet en dat je dingen moet doen.. anders gebeuren er nare dingen
Huh wat??quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:59 schreef Lovely het volgende:
Maar goed het zal je maar gebeuren als persoon dat je onder druk wordt gezet en dat je dingen moet doen.. anders gebeuren er nare dingen♡♡♡♡![]()
Oh jammer wel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit is niet meer te fixen
Haatseks een optie dan?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Sowiesoquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh jammer wel.
Haatseks een optie dan?![]()
ToTtermans!quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Eine bumsefilm auf die Tiroler berge?Môgguh!
![]()
![]()
Goedemorgen Pappaquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Nein Carry-Onquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Goedemorgen ToT
Carry Slee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slotje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Pappa[ afbeelding ]Luitjes!
Zo, was ff bezig Mini-ToT z'n bed te demonteren om op z'n slaapkamer te plaatsen. Tot nu toe sliep hij steeds ope een (zeer comfortabele) stapel matrassen.
Dit is een elektrisch verstelbaar bed met 2 zeer grote motoren!Onmogelijk zwaar en lomp om de trap op te sjouwen zoals @gebrokenglas wel kan bevestigen, en de trap naar zolder is nog weer veel moeilijker dan de trap naar de 1e verdieping.
Aangezien Mini nog lang geen ouwe lul is heb ik die motoren en stangen en zooi er allemaal af gehaald.
De bodem staat nu op zolder, maar de hangbeugels ontbreken, dus zal ik de gedemonteerde poten er wel weer aan moeten bevestigen.![]()
GoedemorgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Sinds donderdag is die weer rustig dagen ervoor was het weer verschrikkelijk. Moet elke keer die begeleiding aanspreken erop lijkt het.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Mikey! Goedemorgen!
Hoe gaat het met de buurman?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een grote luidspreker omgekeerd op de grond leggen met Thunderdome 327 opquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds donderdag is die weer rustig dagen ervoor was het weer verschrikkelijk. Moet elke keer die begeleiding aanspreken erop lijkt het.![]()
Fijn dat het nu n paar dagen rustig wasquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds donderdag is die weer rustig dagen ervoor was het weer verschrikkelijk. Moet elke keer die begeleiding aanspreken erop lijkt het.
Weet je hoe dat komt?♡♡♡♡![]()
Mag ik nog wel masturberen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:07 schreef SwJ het volgende:
Even afkoelen. Klaar met sneren, insinueren, en meer dingen met -eren.![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Luitjes!
Zo, was ff bezig Mini-ToT z'n bed te demonteren om op z'n slaapkamer te plaatsen. Tot nu toe sliep hij steeds ope een (zeer comfortabele) stapel matrassen.
Dit is een elektrisch verstelbaar bed met 2 zeer grote motoren!Onmogelijk zwaar en lomp om de trap op te sjouwen zoals @:gebrokenglas wel kan bevestigen, en de trap naar zolder is nog weer veel moeilijker dan de trap naar de 1e verdieping.
Aangezien Mini nog lang geen ouwe lul is heb ik die motoren en stangen en zooi er allemaal af gehaald.
De bodem staat nu op zolder, maar de hangbeugels ontbreken, dus zal ik de gedemonteerde poten er wel weer aan moeten bevestigen.
♡♡♡♡![]()
Nee dat maakt het niet beter.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een grote luidspreker omgekeerd op de grond leggen met Thunderdome 327 op
En zul je zien dat Mikey dan zn huis uit gezet wordt, omdat de buurman zielig is en beschermd moet wordenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik heb 1x een keer wat harder muziek opgezet toen zat ik vervolgens heel de middag in een rock/rap concert van zijn kant met gospel alles erdoorquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een grote luidspreker omgekeerd op de grond leggen met Thunderdome 327 op
ze spreken hem aan dan luistert hij een paar dagen en daarna heeft ie er weer schijt aan ofzo weet het niet vannacht lag ik net in bed schreeuwde die naar een van zijn katten.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Fijn dat het nu n paar dagen rustig was
Weet je hoe dat komt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja idd, dat lijkt me ook geen goed planquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee dat maakt het niet beter.
En zul je zien dat Mikey dan zn huis uit gezet wordt, omdat de buurman zielig is en beschermd moet worden![]()
Zo werkt het helaasquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee dat maakt het niet beter.
En zul je zien dat Mikey dan zn huis uit gezet wordt, omdat de buurman zielig is en beschermd moet worden![]()
Heel erg vermoeiendquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb 1x een keer wat harder muziek opgezet toen zat ik vervolgens heel de middag in een rock/rap concert van zijn kant met gospel alles erdoor
[..]
ze spreken hem aan dan luistert hij een paar dagen en daarna heeft ie er weer schijt aan ofzo weet het niet vannacht lag ik net in bed schreeuwde die naar een van zijn katten.♡♡♡♡![]()
Hopelijk blijft het rustig.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds donderdag is die weer rustig dagen ervoor was het weer verschrikkelijk. Moet elke keer die begeleiding aanspreken erop lijkt het.
Misschien dat hij het niet expres doet, maar niet doorheeft dat het zo'n lawaai geeft en het een keer blijft hangen als je het maar vaak genoeg zegt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oei, dit zijn belangrijke vragen welquote:
Anders maar weer swaffelen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:13 schreef SwJ het volgende:
Straks eindig ik nog bovenaan, dat moeten we niet willen.![]()
![]()
Dat lompe bed? Nou, inderdaad.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Als je dat graag wilquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, dit zijn belangrijke vragen wel
Anders maar weer swaffelen![]()
![]()
Aan de koffie met appelgebak
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik oefen vaakquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:26 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat moet je eerst leren en zeker niet forceren.![]()
Genieten Heer GGGquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Ik vind het vooral vermoeiend dat hij het schijnbaar wel kan voor een paar dagen en het vervolgens toch weer harder heeft staan. Maar weet natuurlijk niet precies waarom hij wmo ondersteuning krijgt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het rustig.
Misschien dat hij het niet expres doet, maar niet doorheeft dat het zo'n lawaai geeft en het een keer blijft hangen als je het maar vaak genoeg zegt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ergens spoort ie natuurlijk nietquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het vooral vermoeiend dat hij het schijnbaar wel kan voor een paar dagen en het vervolgens toch weer harder heeft staan. Maar weet natuurlijk niet precies waarom hij wmo ondersteuning krijgt.![]()
Vast niet voor zijn zweetvoeten.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het vooral vermoeiend dat hij het schijnbaar wel kan voor een paar dagen en het vervolgens toch weer harder heeft staan. Maar weet natuurlijk niet precies waarom hij wmo ondersteuning krijgt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft ie die ook?quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vast niet voor zijn zweetvoeten.![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Doet hij het om jou te treiteren, heeft hij gehoorproblemen, kan hij zich niet inleven, verminderde intelligentie?quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het vooral vermoeiend dat hij het schijnbaar wel kan voor een paar dagen en het vervolgens toch weer harder heeft staan. Maar weet natuurlijk niet precies waarom hij wmo ondersteuning krijgt.♡♡♡♡![]()
Ja, dat zal niet voor niets zijn. Dus positief blijven en hopen dat het nog beter gaat worden. En vooral niet terug doen, want dan lok je hem misschien juist uit.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het vooral vermoeiend dat hij het schijnbaar wel kan voor een paar dagen en het vervolgens toch weer harder heeft staan. Maar weet natuurlijk niet precies waarom hij wmo ondersteuning krijgt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Combinatie van bovenstaandequote:Op zaterdag 14 december 2024 11:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Doet hij het om jou te treiteren, heeft hij gehoorproblemen, kan hij zich niet inleven, verminderde intelligentie?![]()
quote:Echt he!
De lattenbodem los is erg onhandig omdat het alle kwanten op zwabbert aangezien het verstelbaar is.
De motor er onder is wat lomp en onhandig.
De motor daar weer onder; hou op, schei uit!![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg je wel een mooi gedicht van de bolkesquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:13 schreef SwJ het volgende:
Straks eindig ik nog bovenaan, dat moeten we niet willen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gewoon naar DTS lokken en hem dan de moeder bolkenquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat zal niet voor niets zijn. Dus positief blijven en hopen dat het nog beter gaat worden. En vooral niet terug doen, want dan lok je hem misschien juist uit.![]()
Kwantenquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he!
De lattenbodem los is erg onhandig omdat het alle kwanten op zwabbert aangezien het verstelbaar is.
De motor er onder is wat lomp en onhandig.
De motor daar weer onder; hou op, schei uit!![]()
![]()
♡♡♡♡![]()
Ja, even een verwenmomentje.quote:
Ben even nieuwe koffie aan het bestellen, en een doekje om op te ruimen
De koffie ging over de tafel daarnet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is pesten!quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon naar DTS lokken en hem dan de moeder bolken![]()
ZOU HIJ DAN ALLES IN CAPS SCHRIJVEN?quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon naar DTS lokken en hem dan de moeder bolkenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hele huis wrappenquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze kunnen 'm beter inwikkelen ja♡♡♡♡![]()
quote:
Oh jee, was het weer eens zo ver?quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, even een verwenmomentje.
Ben even nieuwe koffie aan het bestellen, en een doekje om op te ruimen![]()
![]()
2 minuten projectje voor Justinquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:26 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat moet je eerst leren en zeker niet forceren.
Denk het wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik verslikte me.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een mummie ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En prut.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Abrikozenjamquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Past ook wel beter bij hutspot idd
♡♡♡♡![]()
Heb jij wel koffie gehad vandaag? Of toch maar even niet?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nog niet, ik zit nog te twijfelen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb jij wel koffie gehad vandaag? Of toch maar even niet?
Misschien neem ik wel ff een bakkie, ondanks dat ik net met datbed bezig ben geweest kan ik nog niet helemaal op gang komen.![]()
Puzzie.quote:
Of de koffie minder sterk zetten?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja nee de maximale sterkte is net okee genoeg. Daar onder is alles echt te slap.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Of de koffie minder sterk zetten?![]()
Das nie pestuh nie.quote:
Dat lijtk me sterkquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee de maximale sterkte is net okee genoeg. Daar onder is alles echt te slap.![]()
quote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: