Heftig! Wel dapper dat ze zo in dat ijskoude water durfdequote:Maxime Meiland 'belandde bijna in ziekenhuis' tijdens opnames kerstspecial
De familie Meiland verschijnt traditiegetrouw tijdens de feestdagen met een kerstspecial op de buis. In 'Kerst met de Familie Meiland' reizen ze dit jaar af naar IJsland om daar 'jól' te vieren, het IJslandse kerstfeest. De opnames verliepen echter niet zonder slag of stoot. Maxime (29) belandde namelijk bijna in het ziekenhuis.
"Er zit water in mijn pak, ik ga dood"
"Wij hebben een activiteit gedaan daar met de meiden", begint Martien in een interview met Shownieuws over het incident tijdens hun tripje naar IJsland. Hij vervolgt dat de activiteit in het ijskoude water niet verliep zoals gepland. "Het was één groot drama. Onze Maxime belandde bijna in het ziekenhuis."
In het korte fragment dat volgt is te zien dat Maxime, gehuld in een wetsuit, hevig bibberend het water uitkomt. "Er zit water in mijn pak, ik ga dood", zegt ze tegen haar familie op de kant. Martien probeert haar gerust te stellen, maar Maxime heeft het overduidelijk zwaar. Ook Montana doet een poging om haar zus te kalmeren. "Ik kan nu niet praten", is het enige dat Maxime nog kan uitbrengen.
Martien is in het fragment zichtbaar aangedaan door wat zijn dochter overkomt. "Ik vind het zo erg voor haar", stamelt hij uit. Eenmaal op de kant blijkt dat het pak inderdaad niet waterdicht is. Als de instructrice Maxime helpt bij het uittrekken, klotst er een behoorlijke hoeveelheid water uit.
Hoe het afloopt met Maxime, is vermoedelijk te zien in de kerstspecial die op 24 december op SBS6 verschijnt. De familie Meiland vertelde eerder aan RTL Boulevard al uitgebreid over hun avontuur in IJsland.
Van die Mediacourantboomers denk ikquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:00 schreef devlinmr het volgende:
Kijken mensen hier nog steeds naar?
Ze beloofde haar kind dat er een cadeau zou groeien in de tuin waar ze haar speen in de grond zou stoppen.quote:
Hoezo? Binnenkort zet ze gewoon een cadeau neer waar ze die speen heeft begravenquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ze beloofde haar kind dat er een cadeau zou groeien in de tuin waar ze haar speen in de grond zou stoppen.
Dat kind gaat nogeens zwaar teleurgesteld zijn als het ooit gaat tuinieren.
Het wordt steeds gekker. Waar moet dat speenquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoezo? Binnenkort zet ze gewoon een cadeau neer waar ze die speen heeft begraven
Ik gok dat ze het niet overleefd heeft.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:19 schreef Mikeytt het volgende:
Hoe het afloopt met Maxime, is vermoedelijk te zien in de kerstspecial die op 24 december op SBS6 verschijnt.
En dan moet de tandenfee nog komen met allemaal cadeausquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ze beloofde haar kind dat er een cadeau zou groeien in de tuin waar ze haar speen in de grond zou stoppen.
quote:Op maandag 16 december 2024 07:08 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ben ik de enige die denkt: slim, drama creeëren voor meer kijkcijfers?
quote:Op maandag 16 december 2024 07:53 schreef ZarB het volgende:
Dit is een enorm populaire activiteit op ijsland. Ik kan me absoluut niet voorstellen dat er opeens een wetsuit tussen zit die niet waterdicht is. Dus ik heb dezelfde indruk als girlnextdoor.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:59 schreef Cupfighter het volgende:
Aandachtshoeren, die hele familie
Dit doen genoeg ouders toch?quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:19 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2024 08:50 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dit doen genoeg ouders toch?
Of de speen op de post doen naar Sinterklaas omdat baby-pietjes de speen nodig hebben, of de speen aan een ballon met helium doen zodat die naar de volgende baby kan vliegen enz enz.
Als ouder moet je soms creatief zijn
Ik niet, en dat is de beste beslissing everquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:00 schreef devlinmr het volgende:
Kijken mensen hier nog steeds naar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |