Ik volg dat niet eens, ik zie het ook nooit voorbij komen of zo ergens.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:15 schreef KinKiJan het volgende:
Heb een half uur/3 kwartier van die live aangehad, toen viel het allemaal reuze mee. Ook Elsa en Jimmy deden gewoon normaal Jeffrey was er ook nog even. Als Faisel eens uit de bocht vloog trok Jimmy juist de teugels aan. Heb Milena niet meer meegekregen.
Maar het is gewoon zoals in de cos, de een noemt iets een normaal gesprek, de ander noemt het zuur, nasty of snerend. Hat zal allemaal wel
Ja, zag er iets over op X, streams waren geen klap aan dus dacht ik gaan eens kijken. Die Faisel komt lomp uit de hoek, de rest van wat ik gezien heb vond ik wel meevallen. Was best grappig, maar zou er ook niet voor klaar gaan zittenquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik volg dat niet eens, ik zie het ook nooit voorbij komen of zo ergens.
Ik ben altijd zo als ze het huis uit zijn is het voor mij klaar.
Er moet toevallig al iets op een tijdlijn voorbij komen wil ik iets zien
Maar niet haar verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eens maar wat ik begreep is hij behoorlijke asociaal geniet van het mensen onderuit halen. Voor kwetsen
Het schijnt wat ik zo hier lees een beetje een rellertje te zijn? Ik ken die hele gast nietquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, zag er iets over op X, streams waren geen klap aan dus dacht ik gaan eens kijken. Die Faisel komt lomp uit de hoek, de rest van wat ik gezien heb vond ik wel meevallen. Was best grappig, maar zou er ook niet voor klaar gaan zitten
Kende 'm verder ook niet, maar inderdaad, die heeft gewoon geen filter en dat komt soms nogal lomp over.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schijnt wat ik zo hier lees een beetje een rellertje te zijn? Ik ken die hele gast niet
Beweer ik ook nietquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar niet haar verantwoordelijkheid.
Het brengt wat teweeg bij sommige mensen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kende 'm verder ook niet, maar inderdaad, die heeft gewoon geen filter en dat komt soms nogal lomp over.
Het schijnt dat milena jolien hoorlien heeft genoemd en matti rathias. Dat snap ik dus niet als je eruit bent dan is het toch voorbij allemaal.Maar ze schijnt ook met die ex van matti elkaar te volgen. Gelukkig zijn er ook oud bewoners die wel normaal kunnen. Tot nu toe alleen elsa, axel en nu milena die sneren uitdelen. De rest is allemaal netjes gebleven op smquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het brengt wat teweeg bij sommige mensen.
De haat, het vastklampen aan een bewoner het verdedigen alsof het je familie is.
Ik snap dat nooit zo
Ik snap er ook niets van, ze roepen zelf op de haat te stoppen, maar ze doen het zelf ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het schijnt dat milena jolien hoorlien heeft genoemd en matti rathias. Dat snap ik dus niet als je eruit bent dan is het toch voorbij allemaal.Maar ze schijnt ook met die ex van matti elkaar te volgen. Gelukkig zijn er ook oud bewoners die wel normaal kunnen. Tot nu toe alleen elsa, axel en nu milena die sneren uitdelen. De rest is allemaal netjes gebleven op sm
mooi gemaakt door jou <3quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:13 schreef KinKiJan het volgende:
Voor de liefhebber, een fan heeft een AI-Song gemaakt over Jordy.
A mastermind with a spark of thrill
Big Brother’s house bows to his will
Link
Let op!
Van een fan, ik heb er dus niks mee te maken.
Nogmaals, niet mijn werk![]()
Leuk nummer wel. Leukquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:13 schreef KinKiJan het volgende:
Voor de liefhebber, een fan heeft een AI-Song gemaakt over Jordy.
A mastermind with a spark of thrill
Big Brother’s house bows to his will
Link
Let op!
Van een fan, ik heb er dus niks mee te maken.
Nogmaals, niet mijn werk![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze heeft het wel gezegd (zie fimpje in de spoiler), maar kijkers zouden het niet zo serieus moeten nemen, doen de (ex) bewoners zelf ook niet.
Jolien's vriendje was ook gewoon in die chat aanwezig en eerder ook gewoon in de live, onderstaande foto's zijn van een dag later op een feestje met enkele oud bewoners. Zij zitten er gewoon niet zo mee als 'fans' dat kennelijk doen.Denk dat het hier hoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thankskon het nergens vinden
![]()
https://x.com/Jasmijn_xx/status/1905014299610997221Jij ook bedanktquote:![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door Flow3r op 28-03-2025 15:47:27 ]
Niet van mijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:39 schreef odie22 het volgende:
wat een stel relnichten zijn het ook, maar daar zal wel weer commentaar op komen dat ik dat zeg, maar wat zij zeggen is wel normaal zeker, hou toch op man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu was ze niet de enige die flipte toen die M&M's kwamen.
Maar zij draaide dus blijkbaar compleet mentaal door.
Triest, maar wat een krachtige vrouw dat ze en met haar transitie en nu met haar boulimia zo in de openbaarheid verschijnt.Hell To The Liars
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:04 schreef Droopie het volgende:
Lenie heeft BB verlaten omdat ze boulimia bleek te hebben.
"Voor het eerst toegegeven
Hoewel de eerste week in het Big brother-huis vlekkeloos verloopt en Lennie een favoriet blijkt van de kijkers, gaat het in de tweede week mis. Lennie botst op een probleem waarvan ze de grootte niet kan inschatten. In het huis werd gespeeld met het al dan niet toekennen van lekker eten naast het vaste dieet. “Net daar had ik het moeilijk mee”, zegt Lennie daarover. “Ik heb al langer issues met eten. Te vaak was het mijn manier om met gevoelens en situaties om te gaan. Een erg moeilijke dag of emoties die hoog oplopen, dan ga ik naar de nachtwinkel om een zak M&M’s. En als die op is, nog een zak. En in het slechtste geval nog een. Het controleerde mijn leven op een manier die ik niet zag. In het huis kregen we naast ons dieet plots een bokaal met M&M’s, popcorn, kippenvleugels, chips… Ik ben daar compleet op beginnen flippen. Al huilend heb ik, voor het eerst in mijn leven, aan een medekandidaat toegegeven dat ik boulimie heb.”Thanks!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu was ze niet de enige die flipte toen die M&M's kwamen.
Triest, maar wat een krachtige vrouw dat ze en met haar transitie en nu met haar boulimia zo in de openbaarheid verschijnt.![]()
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:04 schreef Droopie het volgende:
Lenie heeft BB verlaten omdat ze boulimia bleek te hebben.
"Voor het eerst toegegeven
Hoewel de eerste week in het Big brother-huis vlekkeloos verloopt en Lennie een favoriet blijkt van de kijkers, gaat het in de tweede week mis. Lennie botst op een probleem waarvan ze de grootte niet kan inschatten. In het huis werd gespeeld met het al dan niet toekennen van lekker eten naast het vaste dieet. “Net daar had ik het moeilijk mee”, zegt Lennie daarover. “Ik heb al langer issues met eten. Te vaak was het mijn manier om met gevoelens en situaties om te gaan. Een erg moeilijke dag of emoties die hoog oplopen, dan ga ik naar de nachtwinkel om een zak M&M’s. En als die op is, nog een zak. En in het slechtste geval nog een. Het controleerde mijn leven op een manier die ik niet zag. In het huis kregen we naast ons dieet plots een bokaal met M&M’s, popcorn, kippenvleugels, chips… Ik ben daar compleet op beginnen flippen. Al huilend heb ik, voor het eerst in mijn leven, aan een medekandidaat toegegeven dat ik boulimie heb.”Er stond nog meer context in dat artikel van het Nieuwsblad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu was ze niet de enige die flipte toen die M&M's kwamen.
Triest, maar wat een krachtige vrouw dat ze en met haar transitie en nu met haar boulimia zo in de openbaarheid verschijnt.
De volledige tekst heb ik in Lennie haar topic gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |