SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dacht dat je het over mijn zwembandjes hadquote:Op zaterdag 14 december 2024 07:56 schreef mschol het volgende:
[..]
wat?
zijn je flamingo zwembandjes kapot?
[ afbeelding ]
oh, had dat ook nog gekund na al die tijd?quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat je het over mijn zwembandjes had
quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:22 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme weer slecht geslapen. Ben het zo beu.
Moet ook nog voor de kerstquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:39 schreef Haags het volgende:
Moin.
Lekker upskeertje pakken zo @:wereldgozer
Dan wordt het zo tijd om op te staanquote:Op zaterdag 14 december 2024 07:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nog in bed, al ga ik er zo wel uit, wil voor de kapper nog even wat dingen regelen
inmiddels uit bedquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt het zo tijd om op te staan
Oooh ik dacht dat wij elkaar even zouden meeten bij de kapper. Maar ik ben een paar uur eerder.quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:45 schreef mschol het volgende:
[..]
inmiddels uit bed
maar afspraak kapper is pas 12:15
hij had alleen dan en rond 2'en plekquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Oooh ik dacht dat wij elkaar even zouden meeten bij de kapper. Maar ik ben een paar uur eerder.
Nouja het zijn nu ook wel drukke weken voor de kappersquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hij had alleen dan en rond 2'en plek
yup, en als hij nu geen plek had, had ik afspraak voor volgende week gemaaktquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Nouja het zijn nu ook wel drukke weken voor de kappers
Bij mij weet ze al wanneer ik weer ga. Ze zet hem automatisch vast over 5 weken. Eigenlijk altijd wel plek dus, zo ver vantevoren.quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, en als hij nu geen plek had, had ik afspraak voor volgende week gemaakt
oh nee, ik laat het beetje afhangen van hoe hard het groeit.. al is het meestal rond de 4 maandenquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij mij weet ze al wanneer ik weer ga. Ze zet hem automatisch vast over 5 weken. Eigenlijk altijd wel plek dus, zo ver vantevoren.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
oh nee, ik laat het beetje afhangen van hoe hard het groeit.. al is het meestal rond de 4 maanden
altijd een zomers kapsel aan laten meten, en dan laten groeien tot het over mn oren groeitquote:
oh die haal ik zelf weg tot een bepaalde hoogte als ik mij scheerquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:53 schreef Haags het volgende:
Bij mij erger ik me het meest aan mijn bakkebaarden. Tering lelijke dingen. Alsof ik door een orkaan heb gefietst. En ze worden grijs.
Ja dat kan, maar dat gaat schots en scheef bij mij. Houdoe hequote:Op zaterdag 14 december 2024 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
oh die haal ik zelf weg tot een bepaalde hoogte
oh, daar heb ik altijd maling aan, dan maar schots en scheef..quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dat gaat schots en scheef bij mij. Houdoe he
Beetje zoals die Argentijnse pipo Milei?quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:53 schreef Haags het volgende:
Bij mij erger ik me het meest aan mijn bakkebaarden. Tering lelijke dingen. Alsof ik door een orkaan heb gefietst. En ze worden grijs.
mn keuken, die is pas koud met 14 gradenquote:
Zet de verwarming aanquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
mn keuken, die is pas koud met 14 graden![]()
volgende week maar even vragen hoe en wat over die nieuwe deur
Moet die zon eens een keertje niet verstoppen achter de wolkenquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:30 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn echt weinig domme uitspraken waar ik me zo aan kan ergeren als "12:00 hoort de zon op z'n hoogste punt te staan"
Mijn cv-ketel heeft al een week geen storing gehadquote:
en druppelsquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet die zon eens een keertje niet verstoppen achter de wolken
Echt hèquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet die zon eens een keertje niet verstoppen achter de wolken
Gelukkig maar, heb je die nieuwe toch niet voor nietsquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn cv-ketel heeft al een week geen storing gehad
Nieuwe heb ik nog niet.quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig maar, heb je die nieuwe toch niet voor niets
Dat is een tip waar ik wat aan heb.quote:
Oh dacht dat ze er eindelijk een nieuwe in hadden gezetquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nieuwe heb ik nog niet.
Er zijn zoveel onderdelen vervangen dat ie zo goed als nieuw is
Dan moet de monteur dat ding eerst afkeuren en dat doen ze niet zomaar.quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat ze er eindelijk een nieuwe in hadden gezet
Bevroren katquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
@:buren doe eens meer jullie best met stoken
Snap eigenlijk niet waarom je in de winter niet stookt, maar in de zomer wel zo'n mobiele airco aanzet? Dat verbruikt toch ook behoorlijk wat stroom?quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
Ja het levert voor de monteurs meer op om elk jaar een flinke onderhoudsbeurt uit te voeren met allemaal nieuwe onderdelen dan een nieuwe ophangen en er jarenlang niks aan verdienenquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet de monteur dat ding eerst afkeuren en dat doen ze niet zomaar.
Er scheen gewoon steeds condens bij de waterdrukregelaar te komen en die ging dus in storing.
De boosdoener was een pijp boven de cv-ketel waar gaatjes in zaten, die is nu vervangen.
De woningbouw betaalt, maar die hebben nu voor 6 monteur afspraken betaald in de afgelopen 2 maandenquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het levert voor de monteurs meer op om elk jaar een flinke onderhoudsbeurt uit te voeren met allemaal nieuwe onderdelen dan een nieuwe ophangen en er jarenlang niks aan verdienen
Compenseren voor de aircoquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet waarom je in de winter niet stookt, maar in de zomer wel zo'n mobiele airco aanzet? Dat verbruikt toch ook behoorlijk wat stroom?
Gewoon op temperatuur blijven, hitte en koude maakt oud in het gezicht, kijk maar naar Eskimo's, die zien er op hun 40e uit als over de 100 jaar oud.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Kou is sowieso makkelijker te overleven dan hitte in huis.
Ja die monteurs weten dat de woningbouw toch wel betaalt, dus kunnen ze gewoon helemaal losgaan met onderhoudquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De woningbouw betaalt, maar die hebben nu voor 6 monteur afspraken betaald in de afgelopen 2 maanden
En wat bespaar je op zo’n dag koukleumen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
en vooral manuren. Sky = limitquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die monteurs weten dat de woningbouw toch wel betaalt, dus kunnen ze gewoon helemaal losgaan met onderhoudVoor nieuwe ketels zullen ze wel contracten en prijsafspraken moeten maken, voor onderhoud kun je makkelijk meerwerk rekenen voor extra onderdelen en voorrijkosten
4 eurocent en je loopt de hele winter met een minipiel rond.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
En wat bespaar je op zo’n dag koukleumen?
Wij moeten klagende nattekat verdragen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4 eurocent en je loopt de hele winter met een minipiel rond.
¤10quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
En wat bespaar je op zo’n dag koukleumen?
Dat laatste doe ik anders toch welquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4 eurocent en je loopt de hele winter met een minipiel rond.
Ja want wat wil die woningbouw doen, bij een ander onderhoudsbedrijf flikken ze toch wel hetzelfde geintjequote:
De horrorquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wij moeten klagende nattekat verdragen.
Ja, dat heb ik net opgezocht. Dat is één volle dag stoken in februari.quote:
Oh gaan we afdingen? Ik bied ¤ 1,-quote:
Verkochtquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh gaan we afdingen? Ik bied ¤ 1,-
Nou hup die verwarming aan en niet meer klagenquote:
Was sowieso al de bedoelingquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou hup die verwarming aan en niet meer klagen
Je hoeft dat ding niet gelijk op 26 graden te zetten om heel de buurt te laten meegenieten hequote:Op zaterdag 14 december 2024 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was sowieso al de bedoeling
Wilde gewoon niet zelf voor de buren stoken.
Niet?quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft dat ding niet gelijk op 26 graden te zetten om heel de buurt te laten meegenieten he
Nee, 19 is ook wel goedquote:
Er zijn meer kosten dan verbruik denk ik. Dus als ie een dag uit staat betekend dat niet = 0 toch?quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik net opgezocht. Dat is één volle dag stoken in februari.
Maandag was ¤1, toen was ik niet thuis tot het einde van de dag.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn meer kosten dan verbruik denk ik. Dus als ie een dag uit staat betekend dat niet = 0 toch?
Ben gewoon nieuwsgierig hoor
Joo vriend goedemorgenquote:
Mooiquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen moet ik nu al zo'n beetje een uur onderweg zijn.
sowieso is op temperatuur houden goedkoper dan elke keer op moeten stokenquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn meer kosten dan verbruik denk ik. Dus als ie een dag uit staat betekend dat niet = 0 toch?
Ben gewoon nieuwsgierig hoor
Dat geldt alleen voor vloerverwarming.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso is op temperatuur houden goedkoper dan elke keer op moeten stoken
Hij bespaard nu meer in een maand dan dat ik betaal om hem elke dag aan te hebben.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso is op temperatuur houden goedkoper dan elke keer op moeten stoken
Daar is het zaterdag voor. En het nog ook nog donker buiten.quote:
Ook met gewone verwarming hoor, zeker als het matig geïsoleerd isquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor vloerverwarming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En juist niet als het matig geïsoleerd is. Je lekt meer warmte naar buiten. Hier wordt het niet zo snel kouder dan 17, dus hoe meer tijd ik dicht bij 17 zit, hoe minder warmte naar buiten lekt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook met gewone verwarming hoor, zeker als het matig geïsoleerd is
quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zuchttt.Ze zeggen we houden van je en we zien je graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woon je in het Noorden van Nederlandquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Oja, hier komt 12 jaar aan Arriva ten einde. Nu krijgen we Chineze rotzooi
Nee. Ondergaan jullie hetzelfde lot?quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Woon je in het Noorden van Nederland
Ik ga er volgende week al heen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ze zeggen we houden van je en we zien je graag
Vandaag voor het laatst Arriva bussen en dan krijgen we geel/blauwe bussen van Qbuzz terug.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Ondergaan jullie hetzelfde lot?
Hier staat die 24 uur per dag op 18, als ik hem 's nachts op 16 zet is die de volgende dag volle bak aan het stoken om het weer op 18 te krijgen en verbruik ik veel meerquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En juist niet als het matig geïsoleerd is. Je lekt meer warmte naar buiten. Hier wordt het niet zo snel kouder dan 17, dus hoe meer tijd ik dicht bij 17 zit, hoe minder warmte naar buiten lekt.
VBLquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vandaag voor het laatst Arriva bussen en dan krijgen we geel/blauwe bussen van Qbuzz terug.
Daar gaan bepaalde mensen Dertig Kilometer Verderop niet goed op (VBL mensen weten wat ik bedoel)
Hopen dat je social credit score hoog genoeg is om in te mogen stappenquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Oja, hier komt 12 jaar aan Arriva ten einde. Nu krijgen we Chineze rotzooi
Wat je dan extra stookt is minder dan wat de hele nacht extra gestookt wordt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier staat die 24 uur per dag op 18, als ik hem 's nachts op 16 zet is die de volgende dag volle bak aan het stoken om het weer op 18 te krijgen en verbruik ik veel meer
Wij hebben de Arriva treinen nog.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
VBL
Deze omgeving gaat ook van Arriva naar Qbuzz. Klonk best goed eerst, maar ik haat Chineze rotzooi zo veel dat ik Arriva ga missen.
Met hoe ik over China praat absoluut nietquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat je social credit score hoog genoeg is om in te mogen stappen
Best bizar dat een Black Mirror in het echt wordt toegpast.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat je social credit score hoog genoeg is om in te mogen stappen
Ja niet dus, heb dit vaak genoeg getestquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat je dan extra stookt is minder dan wat de hele nacht extra gestookt wordt.
DKV is Heerenveen of Leeuwarden.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vandaag voor het laatst Arriva bussen en dan krijgen we geel/blauwe bussen van Qbuzz terug.
Daar gaan bepaalde mensen Dertig Kilometer Verderop niet goed op (VBL mensen weten wat ik bedoel)
Dit wist ik zelfsquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DKV is Heerenveen of Leeuwarden.
geel-blauw is Cambuur.
En toch. Toch komt er een dag dat je die berichtjes nooit meer krijgt. En dan zou je willen dat je ze nog kreeg.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er volgende week al heen.
Ze zijn 2 weken geleden al hier geweest. Eten, op mijn uitnodiging en kosten.
Tienmiljard computergezeikjes tussendoor.
EN NOG is het niet genoeg.
ditquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
En toch. Toch komt er een dag dat je die berichtjes nooit meer krijgt. En dan zou je willen dat je ze nog kreeg.
Moeilijk voor te stellen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
En toch. Toch komt er een dag dat je die berichtjes nooit meer krijgt. En dan zou je willen dat je ze nog kreeg.
Voor sommige mensen voelt het, hoe triest ook, als een last van hun schouders als ze die berichtjes niet meer krijgen. Als ik zie hoeveel stress gergi z'n ouders veroorzaken elke keer als ze bellen of een bericht sturen..quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Tering Fles. Hou op hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er volgende week al heen.
Ze zijn 2 weken geleden al hier geweest. Eten, op mijn uitnodiging en kosten.
Tienmiljard computergezeikjes tussendoor.
EN NOG is het niet genoeg.
Jajaquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja niet dus, heb dit vaak genoeg getest
*kucht nog wat extraquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:36 schreef Nattekat het volgende:
Wat is dit voor irritant virus dat net niet doorzet, maar me wel al dagen dwars zit
Biologische oorlogsvoering door @:mschol
toegang heffenquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je ouders zomaar gratis bij je komen eten.
importeren we de soldaatjes dan?quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:45 schreef UitStraling het volgende:
Op zich wel een goed voornemen, geen Chinese rommel meer kopen maar in 2025 alleen nog maar Europese spullen kopen, van de behaalde winst kunnen we soldaatjes betalen die onze vrijheid en ons leven beschermen.
Doe ik al jaren. Hoogst tijd dat jullie meedoen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:45 schreef UitStraling het volgende:
Op zich wel een goed voornemen, geen Chinese rommel meer kopen maar in 2025 alleen nog maar Europese spullen kopen, van de behaalde winst kunnen we soldaatjes betalen die onze vrijheid en ons leven beschermen.
Lijkt me niet helemaal verstandig, onze huidige multiculti politie weigert al meer en meer zaken die eigenlijk in de woestijn der achterlijkheid en onder mamma's hoofdoekje thuishoren.quote:
Jajaquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben allang niet meer besmettelijk hoor
een ondergrondse?quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lunch op. Nu verder met achtbaan.
Wat wordt er gespeeld?quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
Da straks naar een spelletjesmeet vanmiddag.
Kan dit alleen maar toejuichenquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:45 schreef UitStraling het volgende:
MEGA, Make Europe Great Again.quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan dit alleen maar toejuichen
Alle Birmezen verzamelenquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:26 schreef bitterbal het volgende:
deze rots is naar beneden gekomen op een hoogspanningskabel en nu zit een groot deel van het eiland zonder stroom
[ afbeelding ]
Kutrotsquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:26 schreef bitterbal het volgende:
deze rots is naar beneden gekomen op een hoogspanningskabel en nu zit een groot deel van het eiland zonder stroom
[ afbeelding ]
Oeiquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
bikini al aan?quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:09 schreef bitterbal het volgende:
ik ben weer thuis. Het regent nog steeds non stop. de overstromingen nemen toe
quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
oei..quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
laatst wel wat gekocht omdat het nergrns anders verkrijgbaar leekquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik koop ook expres niets op Ali Expres, ook al is het daar absurd goedkoop soms
Zwembadjes ook maar omquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga ik nu maar aantrekken ja. En dan klaar zitten met mijn opblaas flamingo
quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:34 schreef bitterbal het volgende:
ziet r niet goed uit want weet niet hoe snel ze hier zo'n formaat rots weg krijgen. Denk niet zo snel. de voorspelling is nu dat dit nog tot met 16 dec zo zal zijn
yes ik woon niet in het 'getroffen' gebied.quote:
gelukkigquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes ik woon niet in het 'getroffen' gebied.
dat is wel zuurquote:Het gebied waar nu een stroomstoring s is erg druk en zeker nu omdat er morgen een fullmoon party is. Dus daar zitten nu veel toeristen die daar voor gekomen zijn
ja vind ik ook. Meeste die voor fullmoon party komen , komen 1 a 2 dagen en hebben dit vaak ook al ruim van te voren gepland. Zitten ze hier in dit weerquote:
Hebben ze mazzel dat het volle maan is dus. Licht zatquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes ik woon niet in het 'getroffen' gebied.
Het gebied waar nu een stroomstoring s is erg druk en zeker nu omdat er morgen een fullmoon party is. Dus daar zitten nu veel toeristen die daar voor gekomen zijn
maar het is bewolkt want het regent non stopquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze mazzel dat het volle maan is dus. Licht zat
Oh ja dat is wel jammer danquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar het is bewolkt want het regent non stop
Wel mooi dat het nu samen valtquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze mazzel dat het volle maan is dus. Licht zat
Vroeger waren die vollemaan-feestjes slechts vage bijeenkomsten van een kwakboel drugsverslaafden van over de halve wereld, is dat niet meer?quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar het is bewolkt want het regent non stop
mijn weg is gelukkig goed en zit ook op een heuvel. Zolang de stroom hier blijft werken is er niets aan de handquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel jammer danMaar ja dat risico heb je natuurlijk.
Ja in de tijd dat jij er nog kwam was dat zo ja.quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger waren die vollemaan-feestjes slechts vage bijeenkomsten van een kwakboel drugsverslaafden van over de halve wereld, is dat niet meer?
nee dit is echt bizar nu. Hoogseizoen kunnen er zo'n 40 duizend man op afkomen. Nu is het commercieel gewordenquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger waren die vollemaan-feestjes slechts vage bijeenkomsten van een kwakboel drugsverslaafden van over de halve wereld, is dat niet meer?
Ze kunnen daar ook niet goed nadenken hè, een stuk of 20 sterke mannen moet voldoende zijn om dat klusje te klaren.quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:51 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd wat ze gaan doen. dit is de enige weg naar de andere kant van het eiland
[ afbeelding ]
zitten ook een paar fancy resorts
ferrys worden morgen en overmorgen ook gecanceld![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze kunnen daar ook niet goed nadenken hè, een stuk of 20 sterke mannen moet voldoende zijn om dat klusje te klaren.
Gewoon Los en US even invliegen, die tillen dat ding samen opquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
heb je gezien hoe groot die rots is
De Pyramides zijn ook niet uit zichzelf zomaar ontstaanquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
heb je gezien hoe groot die rots is
Dit is een iets groter balletjequote:Op zaterdag 14 december 2024 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Pyramides zijn ook niet uit zichzelf zomaar ontstaan
Hier hetzelfde maar dan een soort van miezer afgewisseld met natte sneeuw.quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:58 schreef LTVDK het volgende:
Wat een intens troosteloos weer vandaag, ook half doorweekt door de miezer afgewisseld met regen
Denk dat thailand best hun tickets betaald danquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon Los en US even invliegen, die tillen dat ding samen op
quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Pyramides zijn ook niet uit zichzelf zomaar ontstaan
Krijg ook bijna de neiging om de lampen al aan te doenquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier hetzelfde maar dan een soort van miezer afgewisseld met natte sneeuw.
Dat we zo landen en dat er honderdduizenden toegestroomde mensen klappen en juichen en liedjes zingen, live beelden op TV als we dronken uit het vliegtuig rollen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat thailand best hun tickets betaald dan
Waarschijnlijk ook nog een koninklijk onthaal door Rama en een roedel aan woest aantrekkelijke dames die voor ze klaarstaan om ze te verwennen nadat de rots is verplaatstquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat thailand best hun tickets betaald dan
Dit gaat nog flink speuren worden.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook nog een koninklijk onthaal door Rama en een roedel aan woest aantrekkelijke dames die voor ze klaarstaan om ze te verwennen nadat de rots is verplaatst
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat we zo landen en dat er honderdduizenden toegestroomde mensen klappen en juichen en liedjes zingen, live beelden op TV als we dronken uit het vliegtuig rollen.
alle toeristen een hamertje en beiteltje gevenquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:51 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd wat ze gaan doen. dit is de enige weg naar de andere kant van het eiland
[ afbeelding ]
zitten ook een paar fancy resorts
ferrys worden morgen en overmorgen ook gecanceld![]()
Ladyboy give you special timequote:Op zaterdag 14 december 2024 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat nog flink speuren worden.
Of een paar Russen zoeken met C4quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
alle toeristen een hamertje en beiteltje geven
zandzakken voor de deur.quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:09 schreef bitterbal het volgende:
ik ben weer thuis. Het regent nog steeds non stop. de overstromingen nemen toe
quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Rood?quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, een Ferrari-achtige.
nee weet niet hoe ze dat gaan doen nee. Zou kunnen dat ze hiervoor materieel op het eiland hebben staan. Zal misschien niet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]oh jee. Dat ziet er niet naar uit als iets dat snel gefixt gaat zijn.
bied je hulp aan: "me from The Haque, we know how to make things go boom"quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee weet niet hoe ze dat gaan doen nee. Zou kunnen dat ze hiervoor materieel op het eiland hebben staan. Zal misschien niet de eerste keer zijn
Plan Cquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, een Ferrari-achtige.
ze proberen eerst ditquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:18 schreef mschol het volgende:
[..]
bied je hulp aan: "me from The Haque, we know how to make things go boom"
Question?quote:
Heb jij die gemaakt?quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwste achtbaan. Formule Firrera
Bekijk deze YouTube-video
Had ik ook voor de lunchquote:
Ja dat gaat niet werken, zo'n klein machientje tegen een rots van een paar tonquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze proberen eerst dit
[ afbeelding ]
misschien is dit alles wat er is op het eilandquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet werken, zo'n klein machientje tegen een rots van een paar ton
uhoh..quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:28 schreef Karzai het volgende:
Blik bier over de laptop laten vallen en nu doet niet het niet meer
Mooi klote
eigenlijk is beste advies: accu eruit en omgekeerd op laten drogen, maar dan is maar de vraag waar het vocht allemaal geweest is.. kan dan een kwestie van tijd zijn voor hij de geest definitief geeftquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:30 schreef Karzai het volgende:
Het vreemde is toen ik hem met ging opstarten ctrl alt del deed ie het wel weer maar de muis valt af en toe uit
Denk dat er wat contacten aangetast zijn
Leuk ritje, altijd te snel voorbijquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwste achtbaan. Formule Firrera
Bekijk deze YouTube-video
quote:
he kakquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:28 schreef Karzai het volgende:
Blik bier over de laptop laten vallen en nu doet niet het niet meer
Mooi klote
Ja, dat is altijd met zo'n rit.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk ritje, altijd te snel voorbij
[..]
Mag hopen dat ze ook wel iets van een bulldozer hebben staanquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is dit alles wat er is op het eiland
Weten we pas als de thai nieuwe foto's op feesboek plaatsenquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze ook wel iets van een bulldozer hebben staan
Het was nog lastig om ze precies goed te timen. Daar best wel even mee bezig geweest.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk effect zo met dat vuurwerk
Nou dan gaat het nog wel even durenquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is dit alles wat er is op het eiland
weet ook niet of ze dat in huis hebbenquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan gaat het nog wel even durenTenzij ze die rots opblazen.
Ja okay gaat me weer 500 euro kosten voor een nieuwe.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
uhoh..
[..]
eigenlijk is beste advies: accu eruit en omgekeerd op laten drogen, maar dan is maar de vraag waar het vocht allemaal geweest is.. kan dan een kwestie van tijd zijn voor hij de geest definitief geeft
Kun je niet zelf de ramptoerist gaan uithangen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weten we pas als de thai nieuwe foto's op feesboek plaatsen
Ze hebben daar met elke full moon party toch een vuurwerkshow?quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ook niet of ze dat in huis hebben
nee das denk ik 30 minuten rijden van hier plus vind het wat eng om door overstromingen te rijdenquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet zelf de ramptoerist gaan uithangen?
Nee ze hebben een full moon party text bord wat ze in de fik zetten maar geen vuurwerkquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben daar met elke full moon party toch een vuurwerkshow?
Dan hebben ze vast wel genoeg illegaal gestookte drank met een veel te hoog alcoholpercentage voor een goede boemquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze hebben een full moon party text bord wat ze in de fik zetten maar geen vuurwerk
Dat gaat dus al stukken beter idd. However, 8294 inmiddels. De schoentjes kunnen wel weer uit voor vandaagquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
2,3 km gelopen buiten. Maar het is koud en ik had veel last van mijn heup. Gisteren ook al. Even de steunzooltjes in de schoenen doen. Straks nog even een rondje om te kijken of het geholpen heeft.
maar vandaag is geen morgenquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:44 schreef bitterbal het volgende:
ik had morgen eigenlijk naar de fullmoon gemoeten maar nu vanwege het weer kom ik er onderuit
kijk, zie je maar weer, morgen gewoon moonen op die full moon partyquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ze voorspellen voor morgen nog meer regen
Al lijkt het nu droog te zijn
quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk, zie je maar weer, morgen gewoon moonen op die full moon party
lucky you.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:44 schreef bitterbal het volgende:
ik had morgen eigenlijk naar de fullmoon gemoeten maar nu vanwege het weer kom ik er onderuit
Het wordt hier ook weer heel donkerquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
En net nu begint het te regenen. Ik heb het heel goed gedaan vandaag.
Tofquote:Op zaterdag 14 december 2024 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Overzicht van mijn park tot nu toe.
[ afbeelding ]
First, press the Steam button on the left side of the screen. Then, locate and press the R1 button on the Steam Deck. Pressing both of these buttons simultaneously will instantly take a picture of the game and save it to the screenshot library as a private imagequote:Op zaterdag 14 december 2024 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tof![]()
ik ben er nog niet achter hoe ik op de steam deck een screenhot kan maken, morgen maar weer uitzoeken
ja dat heb ik well gelezen maar had gehoopt op nog een andere optie omdat de deck in een dock staat. Maar anders is dat misschien de enige optiequote:Op zaterdag 14 december 2024 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
First, press the Steam button on the left side of the screen. Then, locate and press the R1 button on the Steam Deck. Pressing both of these buttons simultaneously will instantly take a picture of the game and save it to the screenshot library as a private image
Lekker, geniet er vanquote:Op zaterdag 14 december 2024 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mooi. Eerst maar even een dutje op de bank voordat ik het dagelijkse biertje uit de adventskalender ga proberen. Die van gisteren staat er ook nog
quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:31 schreef Karzai het volgende:
Ik heb maar een nieuwe gekocht, een Acer aspire 3, met 17 inch scherm.
Met een office pakket erbij.
De boel is nu aan het installeren, er zit hier een coolblue winkel om de hoek
https://www.coolblue.nl/p(...)-3-a317-54-32cy.html
Heel mooi. Hopelijk houdt men zich er aan.quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:12 schreef Crack_ het volgende:
En komende jaarwisseling is hier een vuurwerkverbod. Werd bij mij in de straat altijd al bijzonder weinig afgestoken
Denk het wel maar we zullen zienquote:Op zaterdag 14 december 2024 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel mooi. Hopelijk houdt men zich er aan.
quote:In Deventer is het jaarlijkse Dickens Festijn weer begonnen. Het is de 32ste editie van het evenement waarbij 950 vrijwilligers in vaak zelfgemaakte kostuums de boeken van de 19e-eeuwse Britse schrijver Charles Dickens tot leven brengen. De binnenstad is vol met kerstversieringen.
mooi iets hoor.. maar 5-6 euro voor een wandeling door de stad met vrijwilligers die in zelfgemaakte kostuums rondlopen, klinkt wat veel..quote:zullen we geld aan de voorkant van het evenement moeten ophalen", zegt Westerbrink. Hij denkt dat een kaartje 5 tot 6 euro gaat kosten.
Hoef je dan niet in de rij te staan?quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
mooi iets hoor.. maar 5-6 euro voor een wandeling door de stad met vrijwilligers die in zelfgemaakte kostuums rondlopen, klinkt wat veel..
nou, wellicht niet meer dan..quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoef je dan niet in de rij te staan?
Hints interpreteren. Het algoritme vindt je cute.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg op YouTube iedere keer reclame voor AI girlfriends. Raar
Niet voor of na een filmpje, maar tussen de thumbnails door zeg maar.
tijd om dat lensje van die webcam even te poetsen dusquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hints interpreteren. Het algoritme vindt je cute.
hoezo? Het is niet dat je onbeperkt tickets kunt verkopenquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, wellicht niet meer dan..
maar dan is het jaar daarna het ook wel voorbij
te duur, mensen haken af, verliest aan populariteit, etc etc etcquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo? Het is niet dat je onbeperkt tickets kunt verkopen
ik volg dit niet, je kunt er voor kiezen om een kaartje te kopen maar dit hoeft niet. Dan is het niet te duur en mensen haken al jaren niet af en het neemt ook niet af in populariteit?quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
te duur, mensen haken af, verliest aan populariteit, etc etc etc
Op naar de Noordpoolquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, ik heb nieuwe wanten!![]()
Zijn alleen niet geschikt voor als het nat weer is
2,5 uur weet ik niet. Ben net even de stad in geweest, het was aardig druk ja. Maar ik ben niet het centrum zelf in geweest. Ik wil morgen wel even gaan, maar dan niet voor het Dickens festijn maar voor de kerstmarkt zelf, iets verderop. Maar ik ga niet wachten om ergens in te mogen of zo hoor. Misschien wat fotootjes maken, een glühweintje en ik wil nog weleens zo'n spiraalfrietaardappel proberenquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoef je dan niet in de rij te staan?
nee dat is duidelijk......quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik volg dit niet, je kunt er voor kiezen om een kaartje te kopen maar dit hoeft niet. Dan is het niet te duur en mensen haken al jaren niet af en het neemt ook niet af in populariteit?
Ja ik moest ook wel even knipperen toen ik de wachttijd las. Oef.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:35 schreef Crack_ het volgende:
Het leek mij zelf wel leuk om eens te bezoeken maar ik vind het persoonlijk wel te druk. 2,5 uur wachten voordat je naar 'binnen' mag is gebruikelijk, yeaaano.
Als je echt toegang wil tot het festijn dan moet je efkes wachten. Zal niet altijd 2,5 uur zijn maar 60 min zou ik er ook al niet voor over hebbenquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2,5 uur weet ik niet. Ben net even de stad in geweest, het was aardig druk ja. Maar ik ben niet het centrum zelf in geweest. Ik wil morgen wel even gaan, maar dan niet voor het Dickens festijn maar voor de kerstmarkt zelf, iets verderop. Maar ik ga niet wachten om ergens in te mogen of zo hoor. Misschien wat fotootjes maken, een glühweintje en ik wil nog weleens zo'n spiraalfrietaardappel proberenEn dan weer naar huis. Morgenavond begint het WK darts. De rest van mijn jaar zit vol dus
Oke maar we hadden het hier helemaal niet overquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat is duidelijk......
zodra voor dit soort zaken geld gevraagd gaat worden (verplicht entree) neemt de populariteit af, later blijkt die 5-6 euro niet genoeg en gaat het naar 10-12 euro
en zie daar het begin van een neerwaartse spiraal wat uiteindelijk zoiets de das om doet..
lees de quote nog eens, volgend jaar is er verplichte entree, dus ticket kopen voor je uberhaupt naar binnen mag; nu misschien nog niet, maar dat gaat wel komen en de boel nekken imhoquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:42 schreef Crack_ het volgende:
Oke maar we hadden het hier helemaal niet overJe zei dat je tickets kon kopen, ik zei 'misschien hoef je dan niet te wachten' en ineens gaat het over 'je kunt alleen naar binnen met een verplich ticket', huh?
Dat is ook helemaal niet wat er gaande is toch![]()
heb de quote nog eens gelezen, staat niks in over verplichte entreequote:Op zaterdag 14 december 2024 16:44 schreef mschol het volgende:
[..]
lees de quote nog eens, volgend jaar is er verplichte entree, dus ticket kopen voor je uberhaupt naar binnen mag; nu misschien nog niet, maar dat gaat wel komen en de boel nekken imho
Schattigquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, ik heb nieuwe wanten!![]()
Zijn alleen niet geschikt voor als het nat weer is
een kaartje aan de voorkant is geen verplichte entree? okeeeee....quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb de quote nog eens gelezen, staat niks in over verplichte entree
De plaatjes in de advertenties zijn ook wel knappe AI-meiden!quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hints interpreteren. Het algoritme vindt je cute.
nee, als je een kaartje kan kopen aan de voorkant voor een wandeling met vrijwilligers maar je ook vrijblijvend naar binnen kan dan is er geen verplichte entreequote:Op zaterdag 14 december 2024 16:46 schreef mschol het volgende:
[..]
een kaartje aan de voorkant is geen verplichte entree? okeeeee....
Nog niks over bekend maar kans is aannemelijkquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:47 schreef Crack_ het volgende:
Maar komt er nou wel of niet een verplichte entree? Want nu weet ik het niet meer*googlet
quote:Directeur Martijn Westerbrink van dEVENTer noemde vorige week entreegeld vragen bij Dickens een 'haast onoverkomelijke stap' en een serieuze optie voor de editie van 2025.
Verplichte entree, iedereen moet naar binnen!quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:47 schreef Crack_ het volgende:
Maar komt er nou wel of niet een verplichte entree? Want nu weet ik het niet meer*googlet
Ik snap wel dat ze dat doen hoor. Het is echt niet normaal hoeveel volk er op af komt. Ieder jaar 125-130k man over 2 dagen, dat is meer dan alle inwoners van Deventer bij elkaar.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:44 schreef mschol het volgende:
[..]
lees de quote nog eens, volgend jaar is er verplichte entree, dus ticket kopen voor je uberhaupt naar binnen mag; nu misschien nog niet, maar dat gaat wel komen en de boel nekken imho
dus daar had ik het in iedergeval wel over, want dat was mijn quote
DE BUS IN!!!quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verplichte entree, iedereen moet naar binnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |