SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dacht dat je het over mijn zwembandjes hadquote:Op zaterdag 14 december 2024 07:56 schreef mschol het volgende:
[..]
wat?
zijn je flamingo zwembandjes kapot?
[ afbeelding ]
oh, had dat ook nog gekund na al die tijd?quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat je het over mijn zwembandjes had
quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:22 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme weer slecht geslapen. Ben het zo beu.
Moet ook nog voor de kerstquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:39 schreef Haags het volgende:
Moin.
Lekker upskeertje pakken zo @:wereldgozer
Dan wordt het zo tijd om op te staanquote:Op zaterdag 14 december 2024 07:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nog in bed, al ga ik er zo wel uit, wil voor de kapper nog even wat dingen regelen
inmiddels uit bedquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt het zo tijd om op te staan
Oooh ik dacht dat wij elkaar even zouden meeten bij de kapper. Maar ik ben een paar uur eerder.quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:45 schreef mschol het volgende:
[..]
inmiddels uit bed
maar afspraak kapper is pas 12:15
hij had alleen dan en rond 2'en plekquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Oooh ik dacht dat wij elkaar even zouden meeten bij de kapper. Maar ik ben een paar uur eerder.
Nouja het zijn nu ook wel drukke weken voor de kappersquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hij had alleen dan en rond 2'en plek
yup, en als hij nu geen plek had, had ik afspraak voor volgende week gemaaktquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Nouja het zijn nu ook wel drukke weken voor de kappers
Bij mij weet ze al wanneer ik weer ga. Ze zet hem automatisch vast over 5 weken. Eigenlijk altijd wel plek dus, zo ver vantevoren.quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, en als hij nu geen plek had, had ik afspraak voor volgende week gemaakt
oh nee, ik laat het beetje afhangen van hoe hard het groeit.. al is het meestal rond de 4 maandenquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij mij weet ze al wanneer ik weer ga. Ze zet hem automatisch vast over 5 weken. Eigenlijk altijd wel plek dus, zo ver vantevoren.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
oh nee, ik laat het beetje afhangen van hoe hard het groeit.. al is het meestal rond de 4 maanden
altijd een zomers kapsel aan laten meten, en dan laten groeien tot het over mn oren groeitquote:
oh die haal ik zelf weg tot een bepaalde hoogte als ik mij scheerquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:53 schreef Haags het volgende:
Bij mij erger ik me het meest aan mijn bakkebaarden. Tering lelijke dingen. Alsof ik door een orkaan heb gefietst. En ze worden grijs.
Ja dat kan, maar dat gaat schots en scheef bij mij. Houdoe hequote:Op zaterdag 14 december 2024 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
oh die haal ik zelf weg tot een bepaalde hoogte
oh, daar heb ik altijd maling aan, dan maar schots en scheef..quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dat gaat schots en scheef bij mij. Houdoe he
Beetje zoals die Argentijnse pipo Milei?quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:53 schreef Haags het volgende:
Bij mij erger ik me het meest aan mijn bakkebaarden. Tering lelijke dingen. Alsof ik door een orkaan heb gefietst. En ze worden grijs.
mn keuken, die is pas koud met 14 gradenquote:
Zet de verwarming aanquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
mn keuken, die is pas koud met 14 graden![]()
volgende week maar even vragen hoe en wat over die nieuwe deur
Moet die zon eens een keertje niet verstoppen achter de wolkenquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:30 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn echt weinig domme uitspraken waar ik me zo aan kan ergeren als "12:00 hoort de zon op z'n hoogste punt te staan"
Mijn cv-ketel heeft al een week geen storing gehadquote:
en druppelsquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet die zon eens een keertje niet verstoppen achter de wolken
Echt hèquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet die zon eens een keertje niet verstoppen achter de wolken
Gelukkig maar, heb je die nieuwe toch niet voor nietsquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn cv-ketel heeft al een week geen storing gehad
Nieuwe heb ik nog niet.quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig maar, heb je die nieuwe toch niet voor niets
Dat is een tip waar ik wat aan heb.quote:
Oh dacht dat ze er eindelijk een nieuwe in hadden gezetquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nieuwe heb ik nog niet.
Er zijn zoveel onderdelen vervangen dat ie zo goed als nieuw is
Dan moet de monteur dat ding eerst afkeuren en dat doen ze niet zomaar.quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat ze er eindelijk een nieuwe in hadden gezet
Bevroren katquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
@:buren doe eens meer jullie best met stoken
Snap eigenlijk niet waarom je in de winter niet stookt, maar in de zomer wel zo'n mobiele airco aanzet? Dat verbruikt toch ook behoorlijk wat stroom?quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
Ja het levert voor de monteurs meer op om elk jaar een flinke onderhoudsbeurt uit te voeren met allemaal nieuwe onderdelen dan een nieuwe ophangen en er jarenlang niks aan verdienenquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet de monteur dat ding eerst afkeuren en dat doen ze niet zomaar.
Er scheen gewoon steeds condens bij de waterdrukregelaar te komen en die ging dus in storing.
De boosdoener was een pijp boven de cv-ketel waar gaatjes in zaten, die is nu vervangen.
De woningbouw betaalt, maar die hebben nu voor 6 monteur afspraken betaald in de afgelopen 2 maandenquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het levert voor de monteurs meer op om elk jaar een flinke onderhoudsbeurt uit te voeren met allemaal nieuwe onderdelen dan een nieuwe ophangen en er jarenlang niks aan verdienen
Compenseren voor de aircoquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet waarom je in de winter niet stookt, maar in de zomer wel zo'n mobiele airco aanzet? Dat verbruikt toch ook behoorlijk wat stroom?
Gewoon op temperatuur blijven, hitte en koude maakt oud in het gezicht, kijk maar naar Eskimo's, die zien er op hun 40e uit als over de 100 jaar oud.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Kou is sowieso makkelijker te overleven dan hitte in huis.
Ja die monteurs weten dat de woningbouw toch wel betaalt, dus kunnen ze gewoon helemaal losgaan met onderhoudquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De woningbouw betaalt, maar die hebben nu voor 6 monteur afspraken betaald in de afgelopen 2 maanden
En wat bespaar je op zo’n dag koukleumen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
en vooral manuren. Sky = limitquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die monteurs weten dat de woningbouw toch wel betaalt, dus kunnen ze gewoon helemaal losgaan met onderhoudVoor nieuwe ketels zullen ze wel contracten en prijsafspraken moeten maken, voor onderhoud kun je makkelijk meerwerk rekenen voor extra onderdelen en voorrijkosten
4 eurocent en je loopt de hele winter met een minipiel rond.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
En wat bespaar je op zo’n dag koukleumen?
Wij moeten klagende nattekat verdragen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4 eurocent en je loopt de hele winter met een minipiel rond.
¤10quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
En wat bespaar je op zo’n dag koukleumen?
Dat laatste doe ik anders toch welquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4 eurocent en je loopt de hele winter met een minipiel rond.
Ja want wat wil die woningbouw doen, bij een ander onderhoudsbedrijf flikken ze toch wel hetzelfde geintjequote:
De horrorquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wij moeten klagende nattekat verdragen.
Ja, dat heb ik net opgezocht. Dat is één volle dag stoken in februari.quote:
Oh gaan we afdingen? Ik bied ¤ 1,-quote:
Verkochtquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh gaan we afdingen? Ik bied ¤ 1,-
Nou hup die verwarming aan en niet meer klagenquote:
Was sowieso al de bedoelingquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou hup die verwarming aan en niet meer klagen
Je hoeft dat ding niet gelijk op 26 graden te zetten om heel de buurt te laten meegenieten hequote:Op zaterdag 14 december 2024 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was sowieso al de bedoeling
Wilde gewoon niet zelf voor de buren stoken.
Niet?quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft dat ding niet gelijk op 26 graden te zetten om heel de buurt te laten meegenieten he
Nee, 19 is ook wel goedquote:
Er zijn meer kosten dan verbruik denk ik. Dus als ie een dag uit staat betekend dat niet = 0 toch?quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik net opgezocht. Dat is één volle dag stoken in februari.
Maandag was ¤1, toen was ik niet thuis tot het einde van de dag.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn meer kosten dan verbruik denk ik. Dus als ie een dag uit staat betekend dat niet = 0 toch?
Ben gewoon nieuwsgierig hoor
Joo vriend goedemorgenquote:
Mooiquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen moet ik nu al zo'n beetje een uur onderweg zijn.
sowieso is op temperatuur houden goedkoper dan elke keer op moeten stokenquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn meer kosten dan verbruik denk ik. Dus als ie een dag uit staat betekend dat niet = 0 toch?
Ben gewoon nieuwsgierig hoor
Dat geldt alleen voor vloerverwarming.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso is op temperatuur houden goedkoper dan elke keer op moeten stoken
Hij bespaard nu meer in een maand dan dat ik betaal om hem elke dag aan te hebben.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso is op temperatuur houden goedkoper dan elke keer op moeten stoken
Daar is het zaterdag voor. En het nog ook nog donker buiten.quote:
Ook met gewone verwarming hoor, zeker als het matig geïsoleerd isquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor vloerverwarming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En juist niet als het matig geïsoleerd is. Je lekt meer warmte naar buiten. Hier wordt het niet zo snel kouder dan 17, dus hoe meer tijd ik dicht bij 17 zit, hoe minder warmte naar buiten lekt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook met gewone verwarming hoor, zeker als het matig geïsoleerd is
quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zuchttt.Ze zeggen we houden van je en we zien je graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woon je in het Noorden van Nederlandquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Oja, hier komt 12 jaar aan Arriva ten einde. Nu krijgen we Chineze rotzooi
Nee. Ondergaan jullie hetzelfde lot?quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Woon je in het Noorden van Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |