Ik kijk er nu al naar uitquote:Op zondag 15 december 2024 12:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grijs hier maar na 21 december wordt iedere dag wat lichter

quote:
 Net als de rest van de week
  Net als de rest van de week

Als het dan een heldere dag is merk je het extra, ik kan daar dan helemaal blij van wordenquote:

Droge sneeuw, -2 graden en dan zon... dat trek ik ook nog welquote:Op zondag 15 december 2024 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het dan een heldere dag is merk je het extra, ik kan daar dan helemaal blij van worden

Dat mag van mij ook. Heerlijkquote:Op zondag 15 december 2024 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Droge sneeuw, -2 graden en dan zon... dat trek ik ook nog wel

Vast wel al in maartquote:Op zondag 15 december 2024 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het dan een heldere dag is merk je het extra, ik kan daar dan helemaal blij van worden

Ik kijk iedere keer weer naar eind december als we over de kortste dag heen zijnquote:Op zondag 15 december 2024 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]

Vriesweer met zonquote:Op zondag 15 december 2024 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Droge sneeuw, -2 graden en dan zon... dat trek ik ook nog wel

Echt...er ligt hier al een week een dikke wolk met motregen, sinds vorige week zondag volgens mijquote:

Na deze week ik even nietquote:

Wat ga jij met D. doen?quote:Op zondag 15 december 2024 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Na deze week ik even niet
Zal braaf mijn vitamine D pilletjes slikken

Niks, die zoekt het maar mooi uitquote:

Die moet ik misschien ook weer kopen jaquote:Op zondag 15 december 2024 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Na deze week ik even niet
Zal braaf mijn vitamine D pilletjes slikken

ZIt in een tshirt en lange broek geen sokken of vest aanquote:Op zondag 15 december 2024 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, zo toch maar eens wat warmer aankleden ofzo

Ik ookquote:Op zondag 15 december 2024 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, zo toch maar eens wat warmer aankleden ofzo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |