Yes heel duidelijkquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:31 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hoor je nu ook wel duidelijk toch?
Heeft ook een hond en die neemt hij ook overal mee naar toequote:Op vrijdag 20 december 2024 20:33 schreef Dave het volgende:
Vorige keer een kaas-hint (tenenkaasimperium)
Dan heeft die een goed geluid. Ik vond hem vroeger zo eng in Theo en Thea en de tenenkaas imperium. Maar ik denk dat je wel gelijk hebt.quote:
Wij niet, maar staat wel in het script van de juryquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:38 schreef NailQueen het volgende:
Gaan we nou serieus namen als Johan Derksen en Maarten van Rossum noemen?
Ik hoor er ook echt geen Victor in. Deze stem klinkt jonger.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:02 schreef Oliver23 het volgende:
Duidelijke hints richting Victor Reinier
Baantjer hoed
Meester Cock
Maastricht
Maar qua stem kan het echt niet
Ik geloof je op je woordquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:52 schreef Dave het volgende:
Tony Star had overigens niet zo’n dikke vette indrukwekkende
Maar dan zouden er meerr hints naar hem moeten wijzen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:18 schreef Dave het volgende:
Jandino heeft ook ooit met de lama’s meegedaan
Rick Paul van Mulligen ook.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:18 schreef Dave het volgende:
Jandino heeft ook ooit met de lama’s meegedaan
quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:30 schreef Benny het volgende:
Ik eet een hele Walibi met kerst als dit Joshua niet is
Ik hoorde Joshuaquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:36 schreef NailQueen het volgende:
Cadet. Dat rijmt op Joshua Nolet.
(Nee, het is echt Kraantje)
Rauw?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:40 schreef Dave het volgende:
Ik eet een heel ei met kerst als dit Arjan niet is
ongedoptquote:
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:44 schreef Nizno het volgende:
heb jij wel eens een leverworst gewonnen
Breaking newsquote:
, ze hadden ook 5 minuten kunnen wachten, net voor Renzequote:Op vrijdag 20 december 2024 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel logisch dat ze even onderbreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |