abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215866051
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 december 2024 13:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het zijn er wel meer dan 3, en het is geen onderwijstaak. Er zijn genoeg andere uitdagingen zoals goed lees- en rekenonderwijs.

en verder kun je blijkbaar alleen maar een karikatuur maken van mijn verhaal. Succes. En geniet ervan dat jouw narratief voorlopig nog wordt gedeeld door 90% van de onwetenden.
"Homoseksualiteit bestaat" is gewoon deel van de standaard seksuele voorlichting die elk kind al decennialang op de basisschool krijgt. En veel meer aandacht dan dat wordt er ook niet aan besteed. Er wordt simpelweg even stilgestaan bij het feit dat niet iedereen heteroseksueel is, en dat prima is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_215866056
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 december 2024 14:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Paars haar symboliseert (ik gebruik het als voorbeeld, wil het niet verbieden) de drang naar extreem indivudalisme en het egoïsme jegens de rest van de samenleving.

Gezeur over pronounce, geslachtsoperaties zou ondergeschikt moeten zijn aan het belang van de samenleving als geheel.
Klinkt fascistisch: het belang van de samenleving boven dat van het individu plaatsen.

Waar ligt dan de grens?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 14 december 2024 @ 14:14:35 #78
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215866062
quote:

[..]
Paars haar symboliseert (ik gebruik het als voorbeeld, wil het niet verbieden) de drang naar extreem indivudalisme en het egoïsme jegens de rest van de samenleving.

Gezeur over pronounce, geslachtsoperaties zou ondergeschikt moeten zijn aan het belang van de samenleving als geheel.
Maar mensen hebben verschillende ideeën over wat belangrijk is voor een samenleving. Anderen vinden vrijheid van expressie juist belangrijk en kleden zich excentriek. Anderen zijn bezig met dieren en zijn vrijwilliger bij een asiel, en zouden dat liever meer centraal zien. Anderen zien Nederland het liefst als een kalifaat. Als jij de rest als 90 procent van de samenleving ziet, heb jij dan niet juist een egoïsme jegens de rest van de samenleving?

Ik zie niet in hoe andere mensen de mond snoeren of verboden opleggen ook maar iets gaat helpen voor jou. Jij kan nog steeds een oerconservatieve vrouw zoeken die niet werkt en 6 kinderen krijgen en ze naar een christelijke school sturen. Vrijheid voor iedereen om hun eigen leven in te richten is belangrijk in een land als Nederland, snap niet hoe iemand daar tegen kan zijn.
pi_215866146
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 14:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dus twee meisjes of twee jongens mogen niet op een basisschool hun liefde voor elkaar uiten. Vreemd. Waarom niet?
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 14:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dus twee meisjes of twee jongens mogen niet op een basisschool hun liefde voor elkaar uiten. Vreemd. Waarom niet?
Volgens mij vinden de ouderwetse mensen dat het zwakke geslacht hun liefde moet geven aan hun grote vrienden met groot lid.
pi_215866152
Je boos maken of schelden op iemand omdat hij op een ander geslacht valt is net zo kansloos als een verplichte paarse dag.
pi_215866162
quote:

[..]

Iedereen een blond kuifje. De droom van onze tolerante medelanders
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 14 december 2024 @ 14:34:54 #82
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215866249
quote:

[..]

Haha bullshitpraat.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215866250
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 08:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wettelijk gezien is het in orde. Maar gezien het daarbuiten nog altijd vijandig gedrag oproept, is er zeker nog wat om te doen.
Dat zal, maar de vraag is of dit soort opdringerig gedoe daar bij helpt. De overgrote meerderheid zal het negeren en een klein clubje zal luid protesteren. Wat heb je dan bereikt?
pi_215866313
Ik zie die beweging als een soort van moderne Jehova's,
Er zijn inmiddels ook al 17 dagen per jaar wat in het teken staat van LHBTI maar van opdringen is absoluut geen sprake hoor.

- Derde vrijdag in januari International Fetish Day
- 31 maart Internationale Dag van Transgendervisibiliteit
- 6 april Internationale Dag van Aseksualiteit
- 26 april Lesbian Visibility Day (hieromheen: Lesbian Visibility Week)
- 17 mei Internationale Dag tegen Homo-, Bi-, Trans- en Interseksefobie (IDAHOT)
- 24 mei Pansexual Visibility Day
- 14 juli International Non-Binary People’s Day
- 19 augustus Transgender Flag Day
- 23 september Dag van de biseksualiteit
- 8 oktober International Lesbian Day
- 11 oktober Coming-Outdag
- 22-28 oktober Asexual Awareness Week
- 26 oktober Intersex Awareness Day
- 1 november Trans Parent Day
- 13–19 november Transgender Awareness Week
- 20 november Internationale Transgender Gedenkdag
- Tweede vrijdag in december Paarse Vrijdag

Ik stel voor om nog 20 themadagen in het teken van de regenboogvlag te organiseren, dat zal ongetwijfeld helpen. Lmao.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_215866314
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 14:48 schreef CryptoPunk het volgende:
Er zijn inmiddels ook al 17 dagen per jaar wat in het teken staat van LHBTI maar van opdringen is absoluut geen sprake hoor.

- 17 mei Internationale Dag tegen Homo-, Bi-, Trans- en Interseksefobie (IDAHOT)
20 november Internationale Transgender Gedenkdag
Tweede vrijdag in december Paarse Vrijdag

Ik stel voor om nog 20 themadagen in het teken van de regenboogvlag te organiseren, dat zal ongetwijfeld helpen. Lmao.
Je hebt dit gewoon opgezocht en dan janken dat het opgedrongen wordt. Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar. :')

Ik merk hier 0, zero, nada, noppes van in mijn dagelijkse leven. En jij ook niet.
pi_215866320
quote:

20 november Internationale Transgender Gedenkdag
Tweede vrijdag in december Paarse Vrijdag

Van alle 17 dagen kende ik er nog maar 1. Paarse vrijdag dus. En jij? Voor het opzoeken bedoel ik dan

Dat je iets moet Googlen om te bewijzen dat het aan je opgedrongen wordt _O- _O- _O-

Waarschijnlijk ontbreekt het je aan wat cognitieve vermogens om te beseffen hoe tegenstrijdig dat is
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215866322
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 14:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Je hebt dit gewoon opgezocht
Klopt, ik ga niet de moeite nemen om die onzin te onthouden.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_215866327
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 14:50 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Klopt, ik ga niet de moeite nemen om die onzin te onthouden.
Quote en reageer anders even op heel mijn post.
pi_215866370
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 14:35 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat zal, maar de vraag is of dit soort opdringerig gedoe daar bij helpt. De overgrote meerderheid zal het negeren en een klein clubje zal luid protesteren. Wat heb je dan bereikt?
Het feit dat het gros van de Nederlanders niet meer uit diens wiek schiet bij het zien van zoveel homos op TV laat onder andere zien dat er wel iets mee wordt bereikt.
pi_215866392
quote:

Wees eerlijk, hoeveel van die dagen heb je zelf meegemaakt?

Afgelopen week was het de dag van de chauffeur.
Het is dat mijn broer chauffeur is, anders had ik er nooit van gehoord.

En ik voel me ook niet opgedrongen door die dag van de chauffeur.
Maar ik heb dan ook niet iets tegen chauffeurs.
pi_215866400
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 14:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Van alle 17 dagen kende ik er nog maar 1. Paarse vrijdag dus. En jij? Voor het opzoeken bedoel ik dan

Dat je iets moet Googlen om te bewijzen dat het aan je opgedrongen wordt _O- _O- _O-

Waarschijnlijk ontbreekt het je aan wat cognitieve vermogens om te beseffen hoe tegenstrijdig dat is
Ja, het is eigenlijk te triest voor woorden.
pi_215866411
Wat ik heb gemerkt, en dat merk ik hier nu ook weer, is dat wanneer je een kritische vraag stelt of een bepaalde opmerking maakt, de 'ik krijg het door mijn strot gedrukt' brigade gewoon niet meer thuis geeft. Als je bepaalde opvattingen hebt of een mening, moet je die ook kunnen onderbouwen.

Dus nogmaals @phpmystyle waarom mogen meisje/meisje of jongen/jongen hun liefde niet uiten op een basisschool.

En @CryptoPunk reageer op heel mijn post ipv dat zo selectief te doen.
pi_215866443
quote:

En op welke wijze dringen die dagen jou iets op? Hoe wordt je leven er door beïnvloed?

Of gaan (de meeste van) die dagen gewoon aan je voorbij en doe je op die dagen niets anders dan op andere dagen in het jaar, tot je er ergens een berichtje over leest en het vervolgens rood voor je ogen wordt?
pi_215866454
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 15:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

Dus nogmaals @:phpmystyle waarom mogen meisje/meisje of jongen/jongen hun liefde niet uiten op een basisschool.
Basisschool is wel heel erg jong :D

Al vind ik het wel jammer dat in mijn jeugd het niet echt in was op de middelbare school voor meisje/meisje om hun liefde te uiten :'(
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215866462
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:40 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Nogmaals, ik accepteer iedereen tot een zekere hoogte.
En dat doe jij blijkbaar ook met mensen met een andere mening.

Ik heb door mijn werk in het verleden met van alles gewerkt, en die accepteerde ik allemaal en mogen ook zij wie ze willen zijn.

Maar dat opdringerige begint gewoon wat vermoeiend te worden voor velen.

Dat jij dat meteen moet zien als haat of homofobie is meer een probleem dat bij jou te zoeken is.

Ik denk zelfs dat jij dan meer een zuur mannetje bent als de gene waar jij van denkt dat ze het zijn.
Iedereen accepteert anderen tot op een zekere hoogte.

Maar ik voel me niet opgedrongen door anderen.
Ik vind ook dat als je het gevoel hebt dat iets aan je opgedrongen wordt, je bij jezelf moet nagaan waarom je bij dat specifieke onderwerp die negatieve associatie hebt.

We leven in een tijd waarbij er heel veel informatie tot je komt en je heel veel vrijheid hebt mbt welke informatie je tot je neemt en welke niet.

En als je dan vindt dat een youtube video je opgedrongen wordt: wat specifiek aan die video in de duizenden aanbevelingen die youtube je voorschotelt maakt dat juist die voor je gevoel aan je opgedrongen wordt?
Terwijl je claimt niets tegen het onderwerp te hebben?
pi_215866471
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 15:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Basisschool is wel heel erg jong :D

Al vind ik het wel jammer dat in mijn jeugd het niet echt in was op de middelbare school voor meisje/meisje om hun liefde te uiten :'(
Groep 8, dan beginnen kinderen al met puberen en soms in groep 7 al. Denk je dat je pas queer kan worden vanaf een bepaalde leeftijd?
pi_215866475
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 15:18 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Groep 8, dan beginnen kinderen al met puberen en soms in groep 7 al. Denk je dat je pas queer kan worden vanaf een bepaalde leeftijd?
Ik ben oud, maar vroeg kwam het niet vaak voor dat je op de basisschool al aan het tongen was.
pi_215866484
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 15:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ik ben oud, maar vroeg kwam het niet vaak voor dat je op de basisschool al aan het tongen was.
Godsamme :') Liefde uiten kan alleen maar door met iemand te tongen. Ok, noted :')
pi_215866497
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 15:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het feit dat het gros van de Nederlanders niet meer uit diens wiek schiet bij het zien van zoveel homos op TV laat onder andere zien dat er wel iets mee wordt bereikt.
Acceptatie is op een kleine groep na nooit een probleem geweest.
Grote namen als Paul de Leeuw, Jos Brink, Andre van Duin om een paar te noemen, en dat was 30/40 jaar geleden. Zij werden op handen gedragen en heb nooit iemand in mijn omgeving gezien die uit diens wiek is geschoten bij het zien van een van deze figuren omdat ze homo zouden zijn.
pi_215866499
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 15:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Godsamme :') Liefde uiten kan alleen maar door met iemand te tongen. Ok, noted :')
Ah, jij bent zo iemand waarvoor je telkens tussen haakjes 'bijvoorbeeld' moet zetten. Duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')