SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 13-12-2024 20:22:18 ]![]()
Ja, je zou denken dat er wel goede inzeepplaatjes bestaan
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hmm zal de kerstborrel van as dinsdag een praatfeestje zijn of zal er muziek zijn en moet ik mijn dansschoenen van stal halen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm zal de kerstborrel van as dinsdag een praatfeestje zijn of zal er muziek zijn en moet ik mijn dansschoenen van stal halen?![]()
Ik denk dat @JustinK nu bezig is zelf een acceptabel plaatje te zoeken?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nopequote:Op vrijdag 13 december 2024 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat @:JustinK nu bezig is zelf een acceptabel plaatje te zoeken?![]()
Justin weet niet hoe je een post kunt aanpassenquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat @:JustinK nu bezig is zelf een acceptabel plaatje te zoeken?![]()
Tijdens het dansen praten!quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm zal de kerstborrel van as dinsdag een praatfeestje zijn of zal er muziek zijn en moet ik mijn dansschoenen van stal halen?
Wij hebben een muzikale kerstbingo, ben benieuwd wat ik me daarbij moet voorstellen
Wat is een post?quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Justin weet niet hoe je een post kunt aanpassen![]()
Dat weet hij best, hij is gewoon een luie drolquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Justin weet niet hoe je een post kunt aanpassenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Met allemaal muzikale fragmenten!quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tijdens het dansen praten!
Wij hebben een muzikale kerstbingo, ben benieuwd wat ik me daarbij moet voorstellen![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat weet hij best, hij is gewoon een luie drol![]()
Dat je een kaart hebt met muziek titels en ze spelen stukjes lied af?quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tijdens het dansen praten!
Wij hebben een muzikale kerstbingo, ben benieuwd wat ik me daarbij moet voorstellen![]()
Dat jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat je een kaart hebt met muziek titels en ze spelen stukjes lied af?![]()
Van kerstmuziekquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met allemaal muzikale fragmenten!
Ik denk het, maar ik ga het meemakenquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat je een kaart hebt met muziek titels en ze spelen stukjes lied af?
Ja, maar die ken ik nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee Sinterklaasliedjes natuurlijk
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: