Zo uitgelult? Mooi dan gaan we door tot de orde van de dagquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:46 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Kou vind ik geen probleem daar kun je prima in kleden, die verdoemde hitte met vooral die vochtigheid mag me gestolen worden
[..]
Ik had beter van je verwacht GJ.![]()
Die rotsmoes van tegen kou kun je je kleden is zo verschrikkelijk cliché.....
Laten we eerlijk zijn, in het noorden van Friesland komt wat jij noemt ' verdoemde hitte en vochtigheid' niet direct ieder jaar voor.
Dat mensen last hebben van hitte en vochtigheid, daar ga ik volkomen in mee, ik denk echter denk niet dat je vanuit jouw woonplaats recht hebt om woorden als verdoemde hitte en vochtigheid te gebruiken.
En ja, ik heb erg veel last van winter kou... en ja, ik ga steigeren als men met de woorden aankomt van 'op kou kun je jen kleden...
Klopt die heeft jou de nek omgedraaidquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:24 schreef 12Beaufort het volgende:
Gefeliciteerd mensen![]()
Ik zat redelijk goed...op de zonuren na
Move jij, jij hebt jou winst al in de pocketquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:01 schreef MissHobje het volgende:
Gefeliciteerd @:GarlandBriggs @:Stephan5 en @:SpeedyGJ![]()
Ik moet echt ff beter mijn best doen
quote:Op zondag 12 januari 2025 23:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:Houtenbeen / @:Stephan5
Jullie hebben nog iets meer dan een kwartier
Het is sowieso lastig, kaarten lijken vandaag alweer heel anders..nouja we zien het wel weerquote:Op zondag 12 januari 2025 23:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
1 Min. temp (graden C): 0,5
2 Max. temp (graden C): 4,5
3 Neerslag (mm): 0
4 Zon (uren): 6
5 Windsnelheid (m/s): 1,9
6 Windrichting (graden): Z
7 Luchtdruk (hPa): 1035.4
Die zonuren gaan het em doen en gaat ook invloed hebben op de temperatuur, ik vind em best lastig gezien beetje 50/50 is met de modellen, maar gezien het vaker de zonnige kant op ging hou ik het nu ook op zonnig
Haal mij maar per direct van de lijst af, fijne vriend.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo uitgelult? Mooi dan gaan we door tot de orde van de dag
[..]
niet gelijk opgeven hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:04 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Haal mij maar per direct van de lijst af, fijne vriend.
Naaahh doe gewoon lekker mee, is toch leuk? Ik waardeer je deelnamequote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:04 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Haal mij maar per direct van de lijst af, fijne vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |